He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Bűn és büntetlenség

2010.11.10. 16:33 tesz-vesz

 

 

EZT KOMMENTELJÉTEK HA MERITEK!

 

Bűn és büntetlenség

 de ott kommenteljétek, kellenek a kommentek

itt lehet az off

vigyázat! hosszú szöveg

 

nekem sok a látogatóm, de kevés a komment,

itt meg sok a komment, de kevés a látogató, úgyhogy tökjól kiegészítjük egymást

 

 

53 komment

Címkék: teszvesz

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr362438809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.11.10. 16:48:59

HAHÓÓÓ! Van itt valaki?

Necc-et "támadás" érte a Bűrön. :(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.10. 17:12:48

@Marcellusca: szerintem saját maga ellen fordult a jóember, nem necc ellen, másrészt nem hiszem, hogy egy ilyen kaliberű támadót ne tudna egy útonálló lerendezni :)

Marcellusca 2010.11.10. 17:30:13

@Conv: Hehe!
Férfiasan bevallva, nem is Necc-et féltem. :DDDDDD

Horizont 2010.11.10. 17:53:28

@Marcellusca:
na volt ott valami puszilkodás féle is:DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.10. 18:24:44

@Marcellusca:
Trollákat nem etetek. Meg különben se ellenfél. Úgy meg hogy játsszak, ha az első lépésnél elvágódik a kavicsban? xDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.10. 18:25:55

@Horizont: Kijött belőlük a férfiállat. Hát most mit csináljak, hogy ne bicskázzák meg egymást virtuálisan?
:DDDDDDD

Horizont 2010.11.10. 18:37:34

@neccharisnyás útonálló: én nagyon jól szórakoztam mind a két változaton:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.10. 19:02:03

Így koldulni a kommenteket. Á, nem lesz ez így jó! Magát is a szívümre veszem, mert megsajnálom a megvert kiskutya ábrázatját, azt csak belépiszkít majd. Látom ám, hogy ez lesz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.10. 19:17:07

@neccharisnyás útonálló: koldulok, mert nálam nem kommentel senki, de sokan olvasnak. sokan külföldről, sok külföldi magyar, akik nem tartják túl magyarnak a fideszt, és a jobbikot meg még barbárnak és kezdetlegesnek, szalonképtelennek tartják. legalábbis nekem az az elképzelésem, hogy rendszeres olvasóim ugyanolyan szépérzékkel és politikai nemzetfelfogással rendelkeznek mint én

de ez nem szánalmas

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.10. 19:18:43

@Marcellusca: ti mindig megvéditek egymást vagy mi?

bár ilyen csoporttal kerülnék egyszer szemközt a vitában

Marcellusca 2010.11.10. 19:36:41

@tesz-vesz: Á, nem. :)
Volt már rá példa, hogy egymással szócsatáztunk. :)
De nem trollkodtunk.
És azoktól védjük a másikat. :)
Értelmes vitába nincs mit beleszólni. Azt élvezni kell.

Egyébként meg, hamár egy "kocsmába" járunk ... :D

Marcellusca 2010.11.10. 19:38:09

@tesz-vesz: Mert van az úgy néha, hogy nem kell megszólalni.
Én csak ritkán járok arra, és sokszor nincs mit hozzászólni.

arlequin 2010.11.10. 20:12:51

@tesz-vesz: túl sok a poszt ember. a kkbk-n. itt is. de ez itt normális. ott viszont nincs kifutása a dolgoknak. adhatnék egy-két tippet, de túlságosan normális vagy ;-)
avagy morális. mert a moralitás egy ideig megy, de aztán csak mellékes. mellesleg az már tényleg magas szint. ahhoz gyakorolni kell. sokat. mindennap. sokszor. mindig.
de ezt most nem érted. nem csodálkozom.

Donna (Cara)mba 2010.11.10. 20:17:43

@tesz-vesz: Ha nem is szólunk bele egy vitába (nálam sajnos ezzel gondok vannak, mert én nem vok képes mindig józan ésszel mérlegelni e téren), ha valamelyikünket szemmel láthatólag ártó szándékkal nyegtetik, akkor sztem megvédjük egymást.

Abban az értelemben, hogy ha valamelyikünket rosszindulatúlag bántanák, akkor igen.

Egy tényeleges, érdemi vita, az más. De a rosszindulatú püfölés - hát az kiváltja az összetartozási ösztönt. Nálam legalábbis tuti.

Eccer-kéccer elcs.sztem ezért dolgokat, de nem tudok már ezen sokat változtatni:(.

Donna (Cara)mba 2010.11.10. 20:26:10

@arlequin: Ha van hozzá kedve, affinitása, sztem taníccsuk meg kocsmázni:)))

Mindgyán beteszek valami Balassit, vagy mit, mert még a "széplelkű" emberink is tuttak kocsmázni, belegyün ebbe Tesz-vesz is - ha akar.

Rajta múlik, sztem.

Bennem megvan a segítő szándék.

A két blogot meg NEM LEHET összehozni, mert egyik a kecske, a másik a káposzta.
Ezért NEM IS HOZZUK össze.

Én akkor írok kommentet Tesz-veszhez, amikor olyanom van, ide meg amikor ilyenem van:)))

Nézetem szerint a kocsma az kocsma.

Mindnyájan járunk máshova is, Vbőre, Srbija inszájdra, Mandinerre, ide-oda.

Az mind-mind más világ.

Itt italozunk és beszélünk komolyan, beszélünk hüjeségeket, virtuálisan akár egymás nyakába is borulunk, mint az igazi kocsmában szokás 3 féldeci után;-DDDDD

Ha meg a jányok gömbölyű idomait akarnák az urak macerálni, hát akko' fejbe lösznek kólintva, vagy a kezükre lösz csapva.

Pont, mint a kocsmában:DDDDD

PS.

Soha nem iszok alkoholt, de ez a kocsma nekem úgy hiányzik soxor, mintha alkoholista lennék:)
Hászen azzé kocsma, nem?:)

Donna (Cara)mba 2010.11.10. 20:30:02

@arlequin: Én se nem értem, mit mondazs, de vedd úgy, hogy a nyakadba borultam, te meg letürülöd a könnyeimet, mer' nem is tom, minek sírok, csak síok;-DDDDD
Sokat ittam, tudod:(((

Kicsit csuklokk, de attul én még dáma vok:DDD

Asszem? Asszem!

arlequin 2010.11.10. 20:30:14

@Donna (Cara)mba: szerintem tesz-vesz nem iszik eleget.

és ennek a mondásnak legalább 8 szintje vagyon...

arlequin 2010.11.10. 20:31:38

@Donna (Cara)mba:

a szem. az szem. ha nem akkor is.

én nem csuklom. de nem is vagyok dáma. höhö

hanem páva. szép a farktollam. nem kicsit, nagyon.

Donna (Cara)mba 2010.11.10. 20:32:48

@arlequin: Hajja, még ez is? 8 szint?

Én már két szintet is összekevernék:)))

De azzé, ha eccer lesz kelmednek reájaérő ideje, nomeg kedve is, írjon ezekrül a szintekrül...

Donna (Cara)mba 2010.11.10. 20:34:15

@arlequin: Na csak ne teregesse kigyelmed:)
Lenyiszáljuk a jányokkal, hogy ne kevélyködjék;-DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.10. 21:10:11

Sziasztok:)Aluggyatok jól, ha a borozgatás, csavargás után ki-ki álomra hajtja fejét!

Nekem hosszú volt ma a nap, setét este volt, mire Pestről megérkeztünk:(

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.10. 22:47:47

@Donna (Cara)mba: tudok én kocsmázni, de ennek is megvan a módja. pince, hegy, bor, sör, hús, éneklés és férfitársaság.

fel-fel vitézek.

nem kell engem tanítani

arlequin 2010.11.10. 23:11:49

@tesz-vesz: dehogynem.
csak nem lehet, mert nem hagyod.

na ez itt a probléma kérem.

mert te már mindent tudsz. hiszed...

guma 2010.11.10. 23:17:38

@arlequin: @tesz-vesz: Mi van??? Kocsmázunk - férfi módra ????
Szépek vagytok!

guma 2010.11.10. 23:22:43

@arlequin: @tesz-vesz: Csak férfi módra megy a kocsma???
Na ez szép!
Hagylak is benneteket. Jó éjt. Nem tudom mikor jővö, ha jövők :))))))))))))

guma 2010.11.10. 23:32:38

@tesz-vesz: Bocs, még pár szó, ha már pincét, hegyet, bort, sört említesz - "jobb" helyeken inkább VEGYES társaságban az igazi. :)))

Donna (Cara)mba 2010.11.11. 10:44:28

@tesz-vesz: Most akko' húzzak el?;-DDDDD

Mert én bizisten nagyon nem vagyok férfitársaság:))))))))))

Figyu: mellbőség: 96, derék 70, csípő 98, centiméterben. Evvel nehezen lehetnék férfi:)))
Ja, meg 160 testmagasság:(

Meg a lábam kicsi csámpásabb a Blue Angel Dietriechénél:) Drágán kötnének rá biztosítást:)
EEmegy, akarom mondani, eemegyek rajta, ha nincs más:)

A korommal van e' kicsit baj:))))
De ezt ne firtassuk:)
Nem is kicsi baj:(

Lehetne felezni:)))))) Mint a radioktív hulladékokat:))))))

Donna (Cara)mba 2010.11.11. 10:47:43

@tesz-vesz: De gratulálok, túlélős fajta vagy, álltad azzér a sarat,látom nem tántorítottak el a kocsmázástul:), a kocsma meg úri vót, na...

Úri népek járnak ide, bár ez nem mindig láccik meg rajtunk, elsőre:) Néha másodikra se:(

miről van itt nagybasz0 2010.11.11. 11:42:05

Ismeretlen mszlmpés költő verse! :)

A Magyar bárdok.

Orbán király, magyar király
Léptet fakó lován:
Hadd látom, úgymond, mennyit ér
A magyar tartomány.

Van itt folyó és földje is jó!
A házelnök már Kövér!
Használt a sok győzködés:
S, hogy mindig többet ígér!

Teremni fog munkahely!
Több mint egy millió!
Mindenkinek lesz kenyér;
S nem lesz földönfutó!

S a nép, az istenadta nép, boldog
Hisz' nem sejti a bajt!
Mint a barom, lagymatagon,
Némán fejet hajt.

Felség! Már van koronád,
Az Országházban vár!
Király vagy! A legnagyobb!
Hízelgett S. Pál.

S-chmitt szeretnél kérni
Tőlem "kedves" Pál?
Tette fel a kérdést
Az újdonsült király.

Felség! Posztot! Elnökit!
Nekem az dukál!
Mondá roppant szerényen
Az elnökjelölt Pál.

Orbán király, Isten király
Léptet narancs lován:
S felsejlik pár apró ránc
Királyi homlokán.

Sinatra piano a bár neve,
Hol aznap este szállt;
H. Krisztián a bár ura,
Vendégli a királyt.

Vadat és halat, s mi jó falat
Szem-szájnak ingere,
Sürgő csoport, száz szolga hord,
Hogy majd megszakad bele.

A talpnyaló had hangulata
Tetőfokra vált,
Egyszer csak az új király
Emígyen kiált!

Ti urak, ti hölgyek! Hát senkinél
Sem koccan értem pohár?
Ti urak, ti hölgyek!... ti hun ebek!
Hát ne éljen a király?

Ti urak! Ti hölgyek! Hitvány ebek!
Nekem több hála jár!
Hol van ki zengi tetteim?
Kérdi az új király.

S a nép, az istenverte nép, boldog,
Nem tudja rá mi vár;
Ordít mint a vadbarom!
Éljen Orbán király!

ismeretlen költő
(bár a terror elhárító szolgálat már keresi:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.11. 12:18:24

@arlequin: "szerintem tesz-vesz nem iszik eleget."

Ezzel megmosolyogtattál! :))

Donna (Cara)mba 2010.11.11. 12:48:30

@neccharisnyás útonálló: Kezelésbe kell vennünk:)

Képzeld, azt írta, hogy ő csak férfiakkal, boros pince, pecsenye sütés - csak így tud kocsmázni:)

Megkérdeztem, most akkor én távozzak a kocsmából?:)))

Várom, miképp vágja ki magát:)
Mert kivágja magát, tudom, nem kell őt félteni:)

Kedvelem én őt már rég, de most muris, hogy egy ilyen "pór" társaságba keveredett;-D

Donna (Cara)mba 2010.11.11. 12:51:23

@miről van itt nagybasz0: A terrorelhárító szolgálat? Megissza a kakaót és ráfogja Budaházyra:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.11. 13:00:58

@Donna (Cara)mba:
Hú, erről most eszembe jutott a focilabdás, dart vaderes videó. És röhögök!

Donna (Cara)mba 2010.11.11. 13:34:50

@neccharisnyás útonálló: Jaj, Necc, nekem mi gyütt most az agyi szupersztrádámon...
Labda.
Veszély.
Robbanószer.
Terrorista.

Húú, kiver a hideg verejték (eztet nem tom "leszmájlizni":))))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 13:23:01

@guma: igaz, de énekelni katonadalokat nem lehet lányokkal. ők ehhez nem értenek.
viszont finom süteményt sütnek :)

guma 2010.11.22. 13:27:39

@tesz-vesz: nem is tudom, hogy mondjam - valahogy énekeltem már borospincében, sőt máshol is katonadalokat (jó kis fahangon) és ha kell a sütit is megsütöm (újabban meg is eszem DDD)!

Valahogy a csapatom sosem hagyott ilyen buliból ki (sőt megsértődtek ha nem értem rá) pedig évekig 1 szem csaj voltam köztük...P

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 13:31:08

@Donna (Cara)mba: mivel itt se nem áneklünk, se nem sütünk húst nincs is miért távozni

de tudod mit tessék!
kkbk.blog.hu/2010/11/21/katonadal_3

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 13:32:02

@guma: ne lehet focizni meg énekelni lányokkal értsétek már meg :)

jó, de többségben legyenek a katondalnál a fiúk

Donna (Cara)mba 2010.11.22. 13:38:56

@tesz-vesz: A katonadalnál a fiúk kell hogy többségben legyenek, ez bizony igaz állítás.

De én imádom a katonanótákat! Kösz a linket:)

guma 2010.11.22. 13:40:30

@tesz-vesz: Focizni nem szeretek (bár volt, hogy kapuba állítottak! DDD) Olykor csak szurkoltam nekik...

Akkor te még nem voltál igazi mulatóba, csak "kanbuliba". A férfi nóták egye fene privilégiummal bírnak - még akkor sem fogom énekelni ha esetleg együtt mulatunk valaha (bár sokat felejtek ezen a téren is)... Rendben ???

Donna (Cara)mba 2010.11.22. 13:41:02

@tesz-vesz: Velem nem is focizol soha az életben, ez az ami hótziher:)))

De katonanótákat még énekelhetünk együtt:)

Ki nem állhatom a focit, még nézni se szeretem:(

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 13:45:48

@guma: ok

@Donna (Cara)mba: pedig itt még szeretted
kkbk.blog.hu/2010/07/20/hamvas_bela_a_futballrol_baratsagrol

guma 2010.11.22. 13:49:24

@tesz-vesz: reggel kerestem az Izabella naplóját (sok más akkor doksi, és könyvem volt, van) és nem találtam (igaz megint sietem...D)
Törölted? Vagy ott van csak nem látok a szememtől???

guma 2010.11.22. 16:22:28

@tesz-vesz: látod, ma valami még nem állt helyre nálam. DD
Igen ezt akartam befejezni!

Donna (Cara)mba 2010.11.22. 16:45:49

@tesz-vesz: Igen, ezt írtam, és vállalom is. De azt nem, hogy a NŐK számára tartom fontosnak a focit.
Sztem még ölég összeszedetten el is magyarázom, hogy miért a FÉRFIAKNAK tartom jó dolognak a focit, az egyenruhát.

Azt is leírom, hogy értem, amennyisre NŐKÉNT érteni lehet az ilyesmit:))))))

De Te rafkós vagy!

Így emlékszel hogy ki, hol és mit mondott? Azta! Neked se kell még Cavinton, mint nekem;-DDD

Ide is másolom, mit írtam, mert ma is így gondolom:

"Ez nagyon szép, amit betettél, Tesz-vesz!

Női ésszel is fel tudom fogni, fel tudom mérni az értelmét. A női természettől valóban nagyon idegen a rigurózus forma, az egyenruha meg pláne (amelyik nő túlzottan kedveli az egyenruhát, ott a nőiesség sztem erősen csorbul).

A férfi barátság sajnos ebben a dekadens korban kapott egy méltatlan mellékzöngét, kisajátították pont azok a férfiak, akik nem férfiak és fogalmuk sincs a férfibarátságról.

A férfi nem vadászhatott egyszem maga a mamutra. A sikeres vadászathoz rend kellett, fegyelem kellett, pontosan elkülönített döntési szintek. A férfi, mint utódjáról és párjáról gondoskodó, azt megvédő egyén, ezen a pályán csak kollektíve tudott sikeresen megküzdeni.
(A párzás az már más kérdés és nem tartozik ehhez a témához).

Minden kis férfiközösség kicsit "állam". Egy adott férfiközösség együvé tartozik: felelősséget éreznek egymásért, képesek segíteni egymást, minden rossz mellékíz nélkül (csak a nőstény megjelenése hoz be egy másik viselkedési formát).

Ez egy nagyon nemes érzés. Kár, hogy már alig lelehető fel.
Én, a nő, mondom: kár, nagy kár érte. Ezzel csonkulnak férfiaink. Viszont annyit mi is tehetünk annak érdekében, hogy visszaálljon a férfibarátság becsülete, hogy engedjük néha párunkat férfitársaságba, nem hordjuk le okkal ok nélkül miatta. Mert a férfiléleknek szüksége van erre."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:21:57

@Donna (Cara)mba: pedig laspi kérkedik vele, h jó a memója, mikor nem is
süti beállítások módosítása