He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A nap képe

2010.11.08. 08:52 neccharisnyás útonálló (törölt)

 

Parasztromantika

59 komment

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr402432838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 09:52:15

@Marcellusca:
Gyöngyharmatosat!

Lesz még! Príma oldalt találtam, telis tele hasonló nyalánkságokkal. :)

Marcellusca 2010.11.08. 10:16:21

@neccharisnyás útonálló: Várom, várom. :)

Oviban az apuka:
- Jó estét kívánok, a gyerekért jöttem.
- Melyik az ön gyereke?
- Nem mindegy? Reggel úgyis visszahozom.

Marcellusca 2010.11.08. 10:21:46

@neccharisnyás útonálló: Lehet, hogy ezt a férfiakról szóló társalgásotokhoz kellett volna rakni? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 10:23:53

@Marcellusca:
Elhatárolódom a tegnapi baromfiudvar-fórumtól. Sok mindenben nem hiszek már, meg rengeteg sok mindenkinek, de arról felettébb meg vagyok győződve, hogy vannak értelmes, normális férfiemberek. Hisz nők közül se mindenki kurva.

guma 2010.11.08. 10:27:46

@neccharisnyás útonálló:
Ez érdekes, mert nem bántottunk senkit!!!

Csak gondolkodtunk miért van bizonyos kor után valami ami jobban jellemzőbb a férfiakra, mint nőkre...

Viszont tapasztalatból tudom, hogy mind két oldalon sok normális van, de mégis országosan ez nem áll össze PPPPP

Marcellusca 2010.11.08. 10:29:36

@neccharisnyás útonálló: Hát, igen. Csak nehéz megtalálni. :)

Szerintem ott van elrontva a dolog, hogy elkényeztetik a férfiakat, ettől kényelmesednek el.
Mongyuk nálunk nem így van.
Sőt! :(

Viszont az is igaz, hogyha eccer megcsinál valamit a férfiembör, utána az már elvárás lesz. :)))
És, ha éppen nincs hozzá kedve, mingyá gyön a durci. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 10:32:57

@guma:
Á, lehet annyi idős koromban, már én is így fogom látni. Ki tudja. Csak most okoskodok még.

Amúgy, tudod mit mondanak: sok bába közt elvész a gyerek.
Tán ezért se értem, mikor szidják a beképzelt bölcsész nőciket, mert valahogy körülöttem koncentráltan voltak jelen a barátságos, okos, talpraesett, két-lábbal-a-földön fajtából.

Marcellusca 2010.11.08. 10:33:26

@guma: Én tudom, hogy nem bántásiból mondjátok.
Éccsanyámtól ugyanezt hallgattam/hallgatom. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 10:35:02

@Marcellusca: Noiszen! Eccer sütök neki valami finomat, utána egyfolytában a nyakamban lóg, hogy csináljak neki újra, mert ő aztatat annyira szereti. Sütő-rabszolga. Ennyit a megszokássá váló elvárásokról. :PP

guma 2010.11.08. 10:38:42

@Marcellusca: De ez valahol nem igazság. Azt is tudom, mert nem véletlenül, és azt is tudom (már beszéltünk róla, hogy meg van gyengülve a férfi szerep).

De pl még a nálam okosabbakat is foglalkoztatja :"Az általa játszott Regina szűzen megy férjhez a 40 éves Alfonsóhoz (a kitűnő Ugo Tognazzi alakítja), akit szüntelen szerelmével ostromol, majd miután teherbe esett, kitiltja az ágyából a férfit. Mivel a férj belebetegszik a házastársi örömök hiányába, az asszony veszi át az irányítást minden területen… A film Ferreri egyik kedvenc teóriájának korai megfogalmazása: miként válik a gyengébbnek tartott női nem mind meghatározóbbá a társadalomban, miközben jelentéktelenné, sőt szinte feleslegessé válnak a férfiak." Ez a Marina Vladyval kapcsolatos film...

Marcellusca 2010.11.08. 11:03:15

@neccharisnyás útonálló: Nem erről beszéltem. :)
Sütés asszony munka. :DDDDDDDDDD

Arra céloztam, hogyha eccer megcsinálsz valamit, amit nem Te szoktál, utána már szinte követelmény. :)
Pölö: férfiembör felporszívózik, onnantól az már csak az ő feladata lesz. :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 11:10:13

Napot!
Azért az öregasszonyok is tudnak kényelmesek lenni. Pl. mikor a lányuknak (vagy a menyüknek) kell a feneküket is kitörölni. Nem egy ilyet ismerek, sajnos :-(

guma 2010.11.08. 11:10:39

@Marcellusca: Igaz, hogy nem nekem írod, viszont a házi munkát is el lehet osztani, akkor rögtön nem ELVÁRÁS. D

Ja a férfi poszt közepe táján ahol Macival löktük a rizsát betettem egy robbantás lassítást. Az valami hihetetlen képsor...

guma 2010.11.08. 11:11:49

@Ásó[Mosó]maci: MIt akarsz itt ííííííírni??????????
Világosíts már fel. PPPPP

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 11:14:01

Na én itt léptem le. További jó társalgást. Aztán majd nap végén ne felejtsetek el értesíteni, hogy milyen konklúzióra jutottatok. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 11:15:29

Ja, és tök jó, hogy mindez egy coca kólásra festett szippantóstraktor képe alatt folyik... :DDDD

guma 2010.11.08. 11:17:58

@neccharisnyás útonálló:
a hatásod (ezt már megfigyelheted!!!)DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 11:17:59

@neccharisnyás útonálló: Nem biztos, de nagy eséllyel te is szembesülsz majd úgy 30 évnyi házasság után egy-két problémával:)

Az még nem jelenti se a világ, se a kapcsolat végét feltétlenül.

Te nem éltél összesen annyit, amennyit én lehúztam egyugyanazon házasságban;D

Próbáld csak meg elképzelni, ha tudod...:))))
Na, ugye?:))))))))))

20 évesen persze, hogy nem a fériak rossz tulajondságára kell gondolni:DDDDDD
Még csak az kellene! Akkor bizony sohase szaporodan a világ;-DDDDDDD

Ha 20 évesen úgy látnád a férfit, mint majd 30 múlva - akkor lehet, zárdaszűznek mennél:))))

Ezek bilológiai és pszichés folyamatok, amelyek lezajlanak, és én sem vagyok már az a 20 éves lány, akit a férjem elvett:(

Én nem csepülöm a férfinemet, csak elmondtam a saját tapasztalatom, konfliktusaim forrását.

Ha a férjem írna rólam, nyilván ő is megírhatna sok olyat, amire meg a többi, itt kommentelő férfi igencsak megértően bólintgatna;-DDDDDDDDDD

Evvan.

Különbözőek vagyunk. Néha nagyon is:)))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 11:22:51

@guma: Semmi különöset, csak az általánosításnak megvannak amaga hátrányai. Ha én is általánosítanék az a két-három idősebb hölgy alapján, akit így ismerek. De nem teszem, mert ti mást váltotok ki belőlem,, és valószínűsíthetem, hogy nem ilyenek vagytok. :-P

guma 2010.11.08. 11:36:05

@Ásó[Mosó]maci: Figyelj, tőlem itt valamikor a kezdetén Necc megkérdezte, amikor kiderült, hogy több a fiatal körülöttem mint a velem egy korú : EZ NEM ROSSZ NEKEM???

Valahol rossz, még ha nem is szokatlan a volt munkahely miatt. Mert mindenhol szinte velük vagyok (és még ti egy csikó csapat tagjai vagytok), és csak azért mert valóban nehéz egy picit is érdeklődőbb korombeli tagot találni, akivel hétköznapokat el lehet tölteni.
Valahol meg nem rossz, mert nem ragadok senkire (sőt) és mégis szórakozom, beszélgetek, stb.

De NEM ez a normális egy kívülálló szemébe...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 11:38:44

@guma: Kösz! Imádom, mikor ennyire szeretnek. :)

@Donna (Cara)mba: Ezt mondtam! Hogy lehet, hogy ennyi idősen én is itt fogok tartani.
Node. Hidd el, tudnék neked olyat mesélni a férfiakról, hogy csodálkoznál miért nem lettem zárdaszűz vagy leszbikus.

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 11:40:57

@neccharisnyás útonálló: Bocsi, de erre muszáj labdát pattogtatnom:)))

Én is;-DDDD

De ami elmúlt, az elmúlt:(

guma 2010.11.08. 11:43:48

@neccharisnyás útonálló: Imádhatod is! Mert ezt a fajta szeretet, elismerést kevés nő kapja meg tőlem! :)))))))

Ezért küzdeni kell. És kiérdemelni! DDDDDDDD

Ami meg nagyon igaz, vannak mesélni valók a férfiakról, aki mellett nő lehet a nő!
Csak valahogy ezt nehéz fenn tartani (igaz minden sejtünk 7 évente kicserélődik és lehet ez az ok ??? DDD)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 11:51:38

@guma: Ja, lehet. Első 7 évben primán megfelel az ember, aztán reinkarnálódunk, hapsi marad ugyanolyan, és helyből már nem bírjuk annyira. Á, kész. De legalább 30 éves koromra már egész jó nő leszek, ha már a 7 évente cserélődünk témát feszegetjük.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 11:52:39

@Donna (Cara)mba: Én azért örülök, hogy néhány dolog már nincs. Nem igazán hiányoznak. És nem is fogom visszasírni őket, még a halálos ágyamon se. :/

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 11:53:32

@neccharisnyás útonálló: Ez a nő itt piszok jól ki van találva, a képen!

Az a ruci meg jól állna neked, csak én mohazöldben csinálnám meg neked:)

Figyu: a bársonyt szereted? a szép tükör bársonyt? Hát abból is csinálnék neked egy olyan College-style rucit, sztem piszok jól állna a göndörke, kócos hajadhoz és az ártatlannak tűnő szemeidhez:)

A derekadra szép, fekete bársonyövet, fekete, saját anyagával bevont csattal, jól megszorítva derékban, a gallér fehér és kerek lenne, de nem fel a nyakig, hanem lazán, kicsit csónakosra véve a fazonját. Harisnya nagyon-nagyon vékony fekete pántos, magassarkú cippelőcske. A pánt az fontos lenne, nem vékony, hanem normál vastagságú pánt, hogy olyan kislányos legyen:)
A füldebe én két pötty kis igazgyöngyöt tennék:)))

Mivel a gallérral együtt a kivágás viszonylag széles és elég mély, egy parány kis aranylácocska a nyakadban, rajta egy kis tűzzománcos metál, de nem akármilyen, hanem olyan 100 ezer forint darabja típusú...

A hajadnak muszáj kócosnak lenni, ehhez ez illik, vagy a szigorú kleopátra.

De te ződszemű kócoska vagyol:))))

guma 2010.11.08. 11:57:12

@Donna (Cara)mba: Nem zavar, hogy itt össze-vissza keresem a nőt akiről beszélsz, és nem találom (igaz nem nekem íród). A szippantó alatt vagyunk! DDDDDDDDD

Rakjam a Mona Lisa Vladyt, azt majd kidobod :)))))))) csak egy kis csemege! DDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 11:57:49

@neccharisnyás útonálló: Te, babám, 30 éves korodra? 30 és 40 között leszel még észveszejtőbb:) Utána meg még jön a ráaadás, bármennyire hihetetlen: 40 és 50 között.

Aztán csönd. Hintaszék. Nyugalom;-DDDDDDD

Úgyhogy aki itt férfi van, az kapkogggya magát, mert 30 éves korod után már a nyavalya is kitöri őket utánad, és úgy is maradnak;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 11:59:46

@Donna (Cara)mba:
Nemtom. Bársonyruhám nincs. Estélyiket szeretem.
Tűzzománc ékszerből meg mindig is ilyenre vágytam:
www.frey-wille.com/#Home

Andrássy-n járva, mindig rá vagyok tapadva a kirakatukra. Amikor meg az átlagnál normálisabban voltam öltözve, beslattyogtam a Régiposta utcaiba nyálat csorgatni.

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:00:10

@guma: Cseppet sem:)
Az elébb még nő volt itt, most megen a szippantó:))))

Szippantó itt- szippantó ott, mindehova raktál egy szippantót?:DDDDDD

Kikerülöm, na;-DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:01:46

@guma: MONDTAM!!!! **leesik a székről** :DDDDDDDDDDDDD

Szerintem a szippantós pofa gúnyájára gondolt. Karvalyszeme van! :DDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:03:37

@neccharisnyás útonálló: Na, pont a Frey-wille-t gondoltam:) Ugye hogy kitaláltad?

Valamikor még megengedhettem volna egy szülinapra magamnak, a férjemuram meg is akart venni egyet, de nem találtam pont azt az egyet, amit nekem találtak ki, mondtam, majd legközelebb.
Nem lett legközelebb:(((

Ma már örülök, hogy van néhány régi, még jó minőségű göncöm a régi időkből:(

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:06:31

Hé, a fiúk elhallgattak! Mivan? A bányában dógznak? Semmi hsz. női öltözködés témában?;-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:07:52

@Donna (Cara)mba:
Az a gondom, túl színesek, nem lenne mihez felvenni. Az árcédulától meg alapból sokkot kapnék. Ügyesen nem is rakják ki. Így legalább annyi örömöm van, hogy nézegethetem. Bár az új kollekcióik már annyira nem tetszenek.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:09:05

FIÚK!!!
Csinálok egy képes posztot CSAK NEKTEK!

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:17:01

@neccharisnyás útonálló: Szigorúan csak fekete, sötét-csokibarna vagy tengerészkék ruhához illenek, sztem. Esetleg vajfehérhez, vagy vadgalambszürkéhez.

A ruha szolid és jószabású legyen, a cipő szuper-extra minőségű, legjobb a krokogyélus bőr;)...
De ezek a "kis szimpla, szolid" cuccok is olyan árban kezdődnek, hogy akkor már inkább vetkőzzön a nő, mint öltözzön;-DDDDD

Más ruha mellett csiricsárén és ordenárén hat, sztem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:19:49

@Donna (Cara)mba:
Nemtom. Én pont hogy a feketéhez inkább valami barna, sötétebb színű ékszert vennék. Ezek nagyon világos színűek.

Egy egy színesebb, de elegáns szabású felsőhöz jók, de abszolút nem bírom elképzelni a világos kék-zöld berakásos gyűrűt vagy karkötőket egy fekete kiskosztümhöz.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:22:13

@neccharisnyás útonálló:
Vagy pl. nyáron ezekhez a lenge lenruhákhoz is nagyon mennének.

Ruhát meg ki lehet fogni elegáns darabokat olcsón, csak tudni kell, hol. Pl. nem volt fekete kosztümöm, erre 2000 HUF-ból találtam, anélkül, hogy varratni kellett volna.

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:23:59

@neccharisnyás útonálló: Persze, Pesten.

De én pécsi falusi liba vok:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:29:14

@Donna (Cara)mba:
Á, lehet ott is találnék... Nu, majd egyszer lemegyek, felderíteni a terepet.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 12:29:22

@Donna (Cara)mba: Teljesen igazat adok neked!
"akkor már inkább vetkőzzön a nő, mint öltözzön;-DDDDD"
Egyébként ebédeltem,így csak most tértem vissza!
Mindenesetre szép ruhakölteményt álmodtál meg neccnek. Főleg a harisnya és annak kötője indította el a fantáziámat. De ez túlságosan konzervatív. Én is felöltöztettem a másik postban :-D

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:29:43

@neccharisnyás útonálló: Nekem a Venise kollekció teccik, az fekete bársonyhoz vagy igazi selyemhez illene: hozzám...

A Monet Iris kollkeció meg egy valódilagos éjkékhez vagy királykékhez:)

Néha még álmodok:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:32:58

@Ásó[Mosó]maci:
Mi van már itt, stylist-konferencia? Még jó, hogy reggel gondoltam, hogy karóba kellene húzni az összes stylistot, amiért zsebre teszik a valag pénzt és ilyen ocsmány, az illető korához és stílusához nem passzoló göncöket aggatnak rá.

@Donna (Cara)mba:
Tedd. Az álmok ingyen vannak.:)

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:35:24

@Donna (Cara)mba: Na, jó, mára ennyi ölég is ruhából, ékszerből: jól bevásároltam magamnak:)

Az uram meg letol majd, mennyit költöttem:)))))

Én meg csak várom-várom, hogy akkor már szedje is le rólam valaki, ha mán ennyi pénzt kidobtam selyemre, bársonyra, Frey-willére;-DDDDD
Na, azt is várhatom:))))))))))))))))

Hej, azok a régivilágbeli szép idők, amikor megtette egy kis szoknyácska egy sima pólóval, egy makepeacenotwar kitűzővel és egy tarkatarisznyával a vállamon;-DDDDDD

Nem várni kellett, hanem hessegetni:))))

Ó, míly szomorú történet;-DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.08. 12:39:29

Most egy kicsit sziasztok:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:48:23

@Donna (Cara)mba:
Tarisznyát meglátnák rajtad, menten elkergetnének a népek. Ez biztos. :/

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 12:59:20

@neccharisnyás útonálló: Miért? Lehet, hogy bőcsésznek hinnék! A szimatszatyor régen dívott :-D
Olvastad Zeke László: De hol a lélek fogkeféje című művét?
Abban írja le a szegedi felsőoktatásba járók archetípusait :-D
Kacagtató :-DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:01:07

@Ásó[Mosó]maci:
Erről beszélek. Jó, mondjuk egy részük tehet is a közhangulatról. Csak ez megint olyan, mint a néhány kurva miatt néznek mindenkit kurvának. Néhány ápolatlan, flegma, fennhéjázó bőcsész miatt leírják az egész bagázst.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 13:07:14

@neccharisnyás útonálló: Nem tudom. Amíg a bőcsészkarra jártam, nagyon kevés fennhéjázó bőcsésszel találkoztam, de azokat mi is kinéztük magunk közül. Ahogyan a fennhéjázó jogászokat sem kedveltük. (Belőlük több volt).
Mindig meg volt az előítélet a másik iránt, ami a versengés miatt volt.
Zene:
www.youtube.com/watch?v=lwlogyj7nFE&ob=av3e

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:11:38

@Ásó[Mosó]maci:
Mandineren részeg manus hiányzó elsőkerékkel akar bringázni!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 13:18:41

@neccharisnyás útonálló: Nem szoktam felmenni a Mandínerre.
Elég nekem most ez a blog is :-D
Haladnom kell az előadással :-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 13:34:49

@neccharisnyás útonálló: Nem. Itt dolgozok, és néha, úgy 5 percenként ránézek a kommentekre :-D
süti beállítások módosítása