He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

FARKASLESEN

2010.11.07. 08:50 guma

Nem tudom kihagyni ezt a természetfilmet!

Nagyon sok érdekes dolgot tud meg az ember, ha kicsit figyel a világra...

,

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr222429819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.11.07. 11:01:25

Jajjjj, ez hosszú. :(

Nincsen mostan időm végignézni. :D

Donna (Cara)mba 2010.11.07. 11:34:22

Nem bízok benne teljesen, hogy elhiszitek, de mi láttunk faakast ÉLŐBEN a Székelyföldön, a szabadban, arra Szentegyháza és és a Csíksomlyó közötti fennsíkon.

Oldal, az út mellet, nem éppen közvetlenül az út mellett, de nem is a fák totál sűrűjében, jól kivehető volt egy "kutya" alakja.

Mivel májusban volt, jól lehetett látni a bokrok-fák között, mert a fenyőt kivéve alig voltak ott még levelek a fákon.

Az állat észlelése másodpercek töredéke alatt zajlott le mindkettőnkben, és az is, hogy ez olyan kutya, ami nem kutya. Farkas: üvöltöttünk fel eccere:)
Nagyon hasonlít a kutyához, ezért gondoltuk, talán valami kóbor eb, de mégis rögtön felismerni a mozgásáról, lába hosszáról, mittudoménmiről, hogy ez bizony farkas:)

Nem volt félős, valószinüleg a turisták által kidobált falatokat kereste, vagy ki tudja.

A férjem ösztönből elkapja a kormányt a felező vonal felé, fékez, kivágja az ajtót, kiugrik belőle, kiveszi a fotóaparátot és lohol, közben szólongatja az állatot: Farkaska, farkaska, ne menj el, nem bántalak;-DDDDDDDDDDD

Nekem azért annyi eszem még maradt, hogy benyomjam a világító háromszögjelzőt:)

Aztán spuri én is farkast látni:)

Nem futott el, komótosan elsétált. Mire a férjem előkotorászta a fényképezőgépet, addigra őkegyelme odébbállt:)

A pillanatnyi hökkenetben egyikünknek se jutott eszébe, hogy hiszen bánthatna:(
Na, ennyi eszünk volt akkor kettőnknek.

A történet azóta is ott van abban a vendégkönyvben, abban a fogadóban, ahol megszálltunk:)

A helyieik nem találtak asszem a történetben semmi különöset:D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.07. 11:50:33

@Donna (Cara)mba: ÉN Tusnádon találkoztam két macival. Sajnos nem volt lent a fényképezőgép, így mire felfutottam érte, meg vissza, komótosan elsétáltak. Viszont a helyi fiatalok, úgy 13-n megkergették a két macit. Valószínűleg jó mókának tartották. :-(
A macik nem voltak felnőttek. Gyerekek voltak csak.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.07. 12:54:33

@Ásó[Mosó]maci:
Azt lett volna szaladás, mikor a két kölyök odafut anyucihoz, nyomukban a derék székelyekkel, mi? :D

@Donna (Cara)mba: Farkas az falkában támad. Meg mondják, hogy elég félénkek lettek a sok emberi zargatástól. Node akkor is, vadállat. Tépőfogakkal. És Nike tornacipőkkel.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.07. 13:31:31

@neccharisnyás útonálló: Mint később megtudtuk, nem volt anyuci. Lelőtték már korábban. Bejöttek, valami kajáért a városban. De, bár gyerekek voltak, a hátuk magassága több, volt, mint egy méter. és ránézésre szerintem 100 kg-nál többek voltak. Ha visszafordultak volna, lett volna nemulass :-D

guma 2010.11.07. 13:54:30

@Ásó[Mosó]maci: Mi medve fogakat találtunk Laci itt főzte, tisztitotta a csapatnak a csontokat. :)

De rókával találkoztunk és olyan közel engedett,hogy gyanús lett és nagyon jó képet készítettem róla kb. 5m-ről.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.07. 13:56:22

@guma: Rókával én is találkoztam a múltkor egy buliban. Bementem a WC-re, és ott ült a budiban. Nagyon közel engedett :-DDDDDDD
De fényképet nem csináltam róla :-DDDDDDDDDD

guma 2010.11.07. 14:01:49

@Ásó[Mosó]maci: És vörös volt?????????? (legalább?!)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.07. 14:02:57

@guma: Igen, zöld pöttyökkel. Szerintem csalánkiütése volt, de a többiek mondták, hogy az egész csak falra hányt borsó! :-DD

guma 2010.11.08. 06:22:01

@Donna (Cara)mba: @Ásó[Mosó]maci: Betettem a medvét is!!!

Csak JÖNJÖNJÖN.... :)))) Nagyon jő felvétel.

guma 2010.11.08. 13:17:43

@Ásó[Mosó]maci: Annyit emlegetéttek, hogy este belinkeltem, de nálunk már nem divat a visszaolvasás- nézés. DDDDDDDDD

Ennyi téma mellett :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 13:21:56

@guma: Bocs, de 11-kor tudtam visszaolvasni, nagyjából átfutni a kommenteket. Lehet, hogy átsiklottam felette.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.08. 13:26:04

@guma: Bocs, megnéztem. És nagyon édes volt :-))))
süti beállítások módosítása