He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Törőcsik Mari

2010.11.02. 08:58 Donna (Cara)mba

Szerintem a háború után színészmenzedék egyik legnagyobbika...Szeretem játékát és azt is, ahogyan énekel.

Hallgassátok kifejező hangját Ti is:)

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr102415252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.02. 09:09:22

Szia Donna! Nagyon szép ez a szám. Bár én személy szerint nem nagyon szeretem a Törőcsik Marit, mégis ez a zene megfogott.

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 09:18:23

@Ásó[Mosó]maci: Nyilván más dolog az, hogy kinek melyik színész-színésznő tetszik, de Törőcsik játéka és személyisége szerintem Ruttkait is fölülírja. Törőcsik tudott minden lenni, ha a szerepe úgy hozta: nőies nő, búgó hangú, vagy érdes hangú vénasszony, történelmi alak, bárki.

Meggyőződésem, akkor értjük meg majd az ő nagyságát, ha már nem lesz közöttünk:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.02. 09:35:18

@Donna (Cara)mba: Más generáció vagyunk. Lehet, hogy nem tudom annyira értékelni, mert már én is az instant világ gyermeke vagyok. De sokszor idegesít, már a kisugárzása is. Nem tudom, miért van.

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 09:48:50

@Ásó[Mosó]maci: Talán mert Domján, Ruttkai, stb. nőiesek voltak, nagyon. Törőcsik ezt a vonását mindig hátra tolta. Interjúkban pedig modoros, mai joggal idegesítő.
Sztem ő csak játszani tudott. Színésznő volt, aki a Kurázsi mamát is el tudta jáccani. Abban a szerepben aztán nincs semmi de semmi olyan vonás, ami akár női mivoltában, akár emberségében szimpatikus lehetne. Neki ez sem volt gond. A szerep az szerep volt számára.
Szerepeiben viszont karakteres.
Talán ezért is tűnik "idegesítő" kisugárzásúnak...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.02. 09:57:59

@Donna (Cara)mba: Kíváncsi vagyok Margarita véleményére. Valószínű ő életben is találkozott Törőcsik Marival.
A modorosságot, a sznobságot meg nem szeretem. Idegesít. Mindig úgy érzem - talán nem jogtalanul - hogy a modoros ember fölém helyezi magát.

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 10:24:12

@Ásó[Mosó]maci: @Ásó[Mosó]maci: Inkább csak keresgéltem valami olyasmit, amit átvisz az előző napok hangulatából...Nem akartam egy Deep Purple-t mingyán belökni:)

Vót egy banda, még amikor én is vótam vagy 18:))))
Nem egy maradandó, de akkor nagyon szerettem és akkoriban menő slágereket toltak...
A banda neve T. REx vót.

Aztán nemrég olvastam a srbija insájdon, hogy szerb volt a fronténekesük, akiért úgy odavótam:)))))) Mark Bolan.

Na, de asse ma vót mán:(

Meghalt autóbalesetben. A kedvese vezette a kocsit.

Na, nem is érdekes emmán, csak a mi korosztályunknak, mert ha már az ember gyermekinek nincs élete, még mindig marad emlékezete:)

Mikor meséltem a fiamnak, hogy én pont akkorika miniben jártam, mint mainapság is, és hogy volt idő, amikor még nem ismertem a kedves édesapukáját, és tök mással flörtöltem, csak nézett és vigyorgott, kicsit szemtelenül;-DDDD

Haj, ez a mai fiatalság....

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 10:41:10

@Ásó[Mosó]maci: Köszke:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Még a végén kiderül, nem is vót az ollan rossz, az a létező cuciálizmus:))))

Ha ilyen pofák énekeltek és olyan kis minis csajok rinyáltak rá;-D

Jut is eszembe, minek is akartunk mi rendszert váltani?;-D

Hogy közbe megöregeggyünk?:-DDDDDDDD
Ja, elfeljtettem...na, nem jut mán eszembe minek is?;-))))))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.02. 10:46:56

@Donna (Cara)mba: :-)) Szívesen
Kérdésedre a válasz:
Hivatalosan, hogy szabaccság legyen.
Nem hivatalosan: Hogy az efffftásak jobban meg tudják szedni magukat :-)

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 10:52:12

@Ásó[Mosó]maci: Tökéletes válasz, magyarázat:)

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 10:54:48

@Ásó[Mosó]maci: Most elmenek kicsinyég:)

Légy jó és ne idd meg a boromat, amit Marcellus küldött nekem, mert még mindig ott kóvályog az éterben:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 10:57:31

@Marcellusca: Na, most menek, de még vissznéztem az ajótbul:)

Hát ez az! Küldtél nekem egy üveg vöröset, én meg akartam valami márkás sörrel viszonozni szivességedet, még a fiam is kifagattam, melyik az igazán nagy márka sörbe, és nem tuttam eeküldeni:(

Mostmán legyél türelemmel, majd csak sikerül valamikor:)

Hátha addig küld valaki más, hogy nem száradjál ki tejjjessen:))))))

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 10:59:52

@Donna (Cara)mba: Na, de most mán ténlegessen menek:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.02. 11:00:45

@Marcellusca: Egy sört. Vagy bort. Esetleg pálinkát. Ebben a sorrendben :-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.02. 15:48:16

@Donna (Cara)mba: Te, Mark Bolan nem volt szerb, csak egy szerb csaj írt egy novellát róla!

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 17:46:29

@neccharisnyás útonálló: Na, sokáig kell élnem, hogy hóttig tanujjak:)))

Mindegy, jófej srác volt. Kár, hogy már csak az menybéli ángyelúsok kórusában énekölhet, de az is lehet, az ördög fürgébb volt, és ő szerezte meg magának.
Na hallod, egy ilyen hangú, kinézetű pasi! Lehetett versengés menny és pokol között...

Horizont 2010.11.02. 17:54:53

Törőcsik egy jelenség, nem lehet mellette szó nélkül elmenni. Nem olyan volt akire rögtön azt mondtam volna, hogy imádom, mint Domján, Ruttkai,Mezey. Nagyon jó volt az Édes Annában mintha neki írták volna.De előtte a Körhintában is. Ezek a kis parasztlányok is passzoltak hozzá. Azt hiszem az a titka amit @Donna (Cara)mba: is ír, hogy mindent hitelesen el tudott játszani! Fiatalon vénasszonyt, parasztlányt, vonzó nőt,értelmiségit, mindent. Ettől nagy művész!Szerintem szerény is.

Donna (Cara)mba 2010.11.02. 19:14:58

@Horizont: Köszönöm a jószókat:) És ügyelembe vettem a finom, elegáns helyreigazítást: elírtam Mezey Mária nevét:(

Annyira megteccet, ahogy kicsit parasztosan. tájszólásosan nótázik:)

Micsoda nő volt, micsoda jelenség...

Egyébként Törőcsiket én sem úgy ismertem, mint egy faxnis színésznőt. Pedig ő tényleg színésznő...

guma 2010.11.08. 14:02:12

@Donna (Cara)mba: Fantasztikus bányász vagy! Kezet

foghatsz @Ásó[Mosó]maci:val :))))))))))

Ha visszagondoltok a Körhintás falusi kislányból, hogy lesz városi dögös csaj "A házasságból elégséges" vagy a "Kölyök" filmben ami egy propaganda film volt, de ő és a csapat messze kiemelte a csöpögős nívótlanságból. (A városom a Duna part és a munkahelyem is benne van! a nagy szovjet technikával DDD).

Van valami nagy varázsa nőként is mert a sok férjével ma is remek kapcsolatot ápol, és a kollégák maradéktalanul tisztelik (egész rövid szeszes szakasza volt.)
Elismert és nemzetközileg is jegyzet színész, aki hang nélkül is nagyon jól énekel sanzonokat (a Kurázsi mamaként meg - jajajaj de jó volt).
süti beállítások módosítása