He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Római vakáció - ó, az a huszadik század -

2010.10.16. 17:28 Donna (Cara)mba

- hozott jót-rosszat, szépet, rútat...

Tekintsünk vissza egy pillantásra az 50-es évek Itáliájára.

(Ajánlom Conv.-nak, szeretettel. Könnyed, nem egy Orff, de talán örülsz ennek a hangulatnak is. És mit szólnál egy chiantihoz? Vagy frizzantinohoz? A ligur-tengert képzeld Te magad a hűtött, illatos, habzó ital mellé;-D )

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr402376211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 18:28:54

Az a bajom ezzel a filmmel, hogy annyira tipikusan amerikai, hogy engem zavar, attól függetlenül, hogy nagy klasszikus.
...de, ha könnyed és róma és ha vakáció, akkor legyen Őrült római vakáció :)
www.youtube.com/watch?v=J6Swmxbd5vc
Imádtam ezt a filmet, a szerintem legszebb olasz nővel.
www.youtube.com/watch?v=On8n7sCryHU

A boros, tengerpartos témák nálam felejtősek, sörös (bár az is habzik) tahó hegyiparaszt vagyok :)
Nekem a pihenős vágyak netovábbja egy hegyen, hűvös erdőben, mindentől és mindenkitől távol lenni.

guma 2010.10.16. 18:59:24

@Conv: Na ne! Még a hegyek is?...(Bár a tenger is szeretem nagyon - de jókat csavarogni hegyen-völgyön az már valami. Tenger mellé is csak úgy megyek, ha minden második nap túra van!!! Viszont én szeretem ha van ott valaki, csak maradjon csendbe, és tudja elviselni hogy oda megyek ahova akarok vagy akár egész éjjel is kint bámulom a környezetet, hallgatom a neszeket sajna füstölve...)

guma 2010.10.16. 19:01:12

Nem hiszem el, mindent elnyel ez a..........

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 21:01:58

@Conv: Melléfogtam, alaposan:(

Amit te linkeltél be, az superissimo!

Egy most már biztos: Neked soha nem ajánlok se filmet, se zenét, abszolut semmit:)
Megszégyenülök:(

Inkább tanulok tőled, ha néha beugrasz egy-két percre ide valami jó "csemegével", és megosztod velünk:)

Előre is köszönöm:)

Vedd úgy, hogy kivágtam egy nagy udvari bókot előtted, az egyetlen estélyi ruhámban, nagyrabecsülésem jeléül:)

Ja, meg levegőt se kapok a meglepetéstől;-DDDD

EZ AZ A SZÁRAZ, tényekkel dobálózó Conv.?????:)))

Nincs neked egy titkos alteregód?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 21:26:54

@Donna (Cara)mba:

Köszönöm a hájjal kenegetést, de nem hiszem, hogy jobban megérdemlem, mint bárki.
Egyetlen dolog van amit nagyon jól tudok.
Kussolni :)
Amihez nem értek, ahhoz nem szólok hozzá, abban a témában nem megyek bele vitába, ennyi az egész :)
Inkább csak kussolok, laposan pislogok mint szar a fűben, jegyzetelek, égetem az infót az agyamba, hogy legközelebb ne kussolnom kelljen :)

Egy régi kedvencemet szeretném még megosztani veletek, egy jó kis dixie a kedvenc amerikai southern rock bandám előadásában :)

www.youtube.com/watch?v=D9cOLrUBMcE

guma 2010.10.16. 21:34:26

@Conv: Na veled mára befejeztem. D

Ezt a Szellem csinálta csak eddig - mintha hallgatóznátok.
Kapsz egy sört és kicsit kiszálltam! (Magamba zuhanok) D

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 21:50:00

@Conv: Nem kenegetlek én semmivel:))))

Legfönnebb is illatos olajokkal;-DDDDDDDDDDDD

Ha már a Donna nick-et vettem fel, akkor azt a szerepet jáccom (hacsak ki nem esek néha belőle;-DDDD
avagy meg nem botlom a jelmezemben:))))))

Ha valakit valamiben jobbnak érzek, azt szívesen elismerem...

De Te valóban érdekeltél a Vbőrön, meg még néhányan. Nem akartam rólad elhinni, hogy olyan vagy, mint ott:)
Jó, jó, az is nagyon jó produkció, de a zeneismereted nem jött elő:(

Azért a bohóságot elővételeztem nálad, már akkor is. Nem tom, tévedtem-e, avagy jó volt a szimatom?

Ha meg sört iszol, hát akkor legyen kedvedre:))))

Nem vagyok túl járatos a sörben, de nemrég olvastam valahol a porterről. Az nem tudom, milyen sör.
Vagy házi írfőzésű ale legyen a friss csapolás?

Amúgy azt be kell látnod, donnák nem ihatnak sört. Nem pászol:(

Meg hogyan másznék hegyet? Most a jáccóruhám éppen egy mélydekoltázsú éjfekete bársony, derékban szűk, lefele bővülő ruhaköltemény;-DDDDDDDDDDD

Fülemben hosszú, rubinvörös lógós fülbevaló, a ruha dekoltázsánál meg egy régi arany-füsttopáz-mélyvöröszománc-berakásos díszboglár;-DDDDDDD

Nnna, most így hogy mennyek a Székelyföldre, mondjuk megmászni a madarasi Hargitát?:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 22:10:14

Hát igen, én sörivó vagyok ez nem annyira úrihölgyes foglalatosság :)
www.youtube.com/watch?v=diAAko8GBRM

de a hegyek és az elegancia nagyon jól megfér
www.youtube.com/watch?v=0xsddqZ8yTU

főleg, ha a hegyek királya óvja utadat :)
www.youtube.com/watch?v=MhKe-Z-NhBs
Ez utóbbit nagyon ajánlom figyelmedbe, a Ibsen Peer Gynt-je egy fura metálzenekar előadásában. Fura, mert összesen 4 cselló az össz hagszerelés :)

@guma: valamit elbactam?

guma 2010.10.16. 22:26:35

@Conv: ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Csak beletenyereltél a belső világomba váratlanul.

(életem férfi csapatban éltem le. sejtettem, hogy jó figura vagy, de ez hirtelen meglepett.......)

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 22:39:12

@Conv: Á, ezeket mind szeretem:))))

Bocs, elméláztam egyik Ornella Muti jutjubosról a másikra. Meg a dixit is meghallgattam.

Most rámék az infódra, mer' kíváncsivá tettél;-DDDD

Ja, és a Conv-ot akárhogyan is törtem a fejem, nem tuttam mitévő lenni egy ilyen névvel;-D

De ne is áruld el, nem tartozik az minden kíváncsi macskára-némberre:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 22:48:16

Con lenne eredetileg a név (még ifjúkorom M.A.G.U.S. szerepjáték karakteréről ragadt rajtam) de a nyomorult index mindenáron legalább 4 karaktert követelt névnek, így ami legközelebb volt billentyű az adódott hozzá :)

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 22:49:07

@Conv: Á, igen...ismerős az észjárás mostmár:)))

Informatika, az, az...Ilyenek vagytok:)))
A fiam informatikus mérnök, a BME-n végzett (illetve még végezget:)))), mert mindenben benne van:(

Szal innen az ismerős feeling:)
Láccólag száraz agyú emberkék: algoritmus zárt, lefutja a köreit, a vitában nem KÉPES engedni, mert nem. If end:))))))))
Maga körül minden humor nélküli embert felbőszít, addig szőrszálhasogat:)))

Bírni kell őket cuflával:)))))))))

Irodalmi, zenei, egyáltalán művészi ízlésük: exkluzív.

Nohát, innen volt az érzelmileg motivált érdeklődés:))))

A fiammal még a hallgatásból is megértenétek rögtön egymást;-DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 22:52:04

@Conv: Éppen le akartam még azt is írni: és persze szerepjátékozol.

Ha bármi történik, azt nem lehet elhalasztani:)

Kősziklák meghasadhatnak vizek fél világot eláraszthatank: de a kitűzött időpontra a szerpjátékre mindenki hazajön a világ túlfeléről is:)

Aztán lebeszéltem magam, nem, azért nem ennyire kaptafa az informatika kaptafa;-DDDDDDDD

De, ennyire kaptafa;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 22:59:09

@Conv: Ühüm, ez is ismerős:) A legközelebbi billentyű:)

Kértem a fiam, "csináljon" a gépemre egy szkájpot:)

Kérésre meg is lett, de meg se kérdezte, milyen nevet írjon be, egyszerűen elkezdett odapötyögni valami értelmetlen betűsort, közben rákiállottam: hé, a nevem, hogy jegyzem ezt meg? ezért most a nevemből is van benne, meg zavgyvalék is, és az istennek se tudom megjegyezni, ez lett a végeredmény:D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.10.16. 23:08:47

@Donna (Cara)mba:

Hát én azért kezdtem el fejleszteni a saját kis audio-video konferencia rendszeremet annak idején, hogy ne kelljen a világ túlsó feléről is hazamenni a szerepjáték miatt, főleg mert a jó kis társaságunk szétszóródott a világ minden pontjára :)
De egyébként tényleg nem sok fontosabb dolog van a szerepjátéknál, valóban elsődleges prioritást élvezett, én annak idején amikor kint játszott a csapat újzélandon, képes voltam hajnalban felkelni a meccs előtt, hogy ne maradjak le a játék partyról, és megfűzni a szálloda recepciósát, hogy engedjen a számítógéphez :)
Ma már nem igen van rá időm.
Most a legnagyobb fiam van ebben a cipőben :)

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 23:10:38

Árva a ház, nincs katczagásch:(

A nagy falióra 11-et pendül.

A pulton a csap álmában csöpög még kicsit. Máma a pohár sem reped tovább.

Aluszik a nap. Aluszik a nappali bogár is.

Elaluszok én is.

Ja, és a tej is aluszik. Regggelre megalszik:)

Fúúúúúú: elfúttam a petlórlámpát. Pszt, csend. Csend-ül. Összecsendül...
Elcsendesül.

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 23:16:26

@Conv: No, mivel az eszem megállt, elköszönök:)

Ilyen nincs.

A fiamék a barátokkal előre félévre lefixálják a napot, Londontól, Svájcon át mindenki lefoglalja a repülőjegyét, és 3 napig alvás összevissza, ahogy sikerül, evés: ahogy sikerül:)

Szia, jóéjt meg minden jókívánság:)

Örülök, hogy velünk voltál. Valóban.

Annyira elámulok, mennyi érdekes ember van a világon!

Akkor még egyszer (még fut az algoritmusom, elszúrta a fiam a szimulációt, ezért kinyomom a gépet, azaz magamat): nyugodalmas jójcakát:)

Donna (Cara)mba 2010.10.16. 23:26:04

@guma: Jóéjt Neked is, Margarita!
Nem ajánlom a boszorkány-szombaton való részvételt, mivel ma nyirkos az idő, a felhők elborítják a Holdat.
Én ma nem megyek, úgy döntöttem. Olyan hűvös vana folyóparton a nyirfaligetben:))))

Na meg a seprűmmel is van valami, nem megy simán. Talán a sebváltó olajom kevés? Egy szerviz pont esedékes, és a téli cirokszárakat se tettem fel még:(

Donna (Cara)mba 2010.10.17. 20:05:34

@neccharisnyás útonálló: Ugye milyen jó fej? Csak ő nem szeret itt, ilyen parány, levegőtlen kocsmában ücsörögni:)
Éppen betéved nagynéha egy sörre...

De azt is megbecsüljük, mert jó fejű, jó ízlésű férfiú:))) Pont, mint a fiam:DDDDD
Kockaeszű ő is, mint kiderült:))))
süti beállítások módosítása