He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Azzabaj ho' mostanába illen vagyok...

2010.10.05. 17:06 miről van itt nagybasz0

143 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr382347256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.10.05. 18:16:09

Hahaha holnap így megyek dolgozni ilyen lendülettel:))A vége qrva jó volt, még meg is ijedtem (egy kicsit na) amikor leugrott:)
Ez a pasi egy nagyon jó karakterszínész, csak nem tudom a nevét sajna!

guma 2010.10.05. 18:43:20

@miről van itt nagybasz0: Miért baj ha repkedsz????(Végre aludtam pár órát, valószínű folytatom.D)

miről van itt nagybasz0 2010.10.05. 18:48:57

@guma: Csak az eleje és a vége, a problénya! :)

guma 2010.10.05. 18:51:29

@miről van itt nagybasz0: Ja. Az most kicsit nekem is bejön. 28,-a óta, ha 10 órát aludtam + a mai 4..

miről van itt nagybasz0 2010.10.05. 19:19:49

@guma: A kialvatlansággal vigyázni kell, mert lezúzza az embert...

guma 2010.10.05. 19:23:37

@miről van itt nagybasz0: Á nem sűrűn van ilyen! De most összejött minden (de nagyon jó volt)! Délután meg óriásit aludtam...

guma 2010.10.05. 20:07:05

@miről van itt nagybasz0: , Magánélet v üzlet? De valami csak van (elképzelés)? Esetleg segítség..

Horizont 2010.10.05. 20:10:28

@miről van itt nagybasz0: Mi már régebben:))

Christopher Walken nekem is nagy kedvencem, most, hogy megírtad a nevét rögtön beugrott:))))
Oscart is kapott a Szarvasvadászért:)

guma 2010.10.05. 20:14:13

@Horizont: Láttad mit tettem félre neked?

miről van itt nagybasz0 2010.10.05. 20:38:52

@guma: Folyamatosan szívás volt, és a részemről bedobtam a törülközőt...

Horizont 2010.10.05. 20:46:08

@guma: A banya-tanyát mondod?

@miről van itt nagybasz0: "nem adom fel míg egy darabban látsz":)

guma 2010.10.05. 20:50:50

@Horizont: Igen! De raktam a nagycsaládosok javaslatát, hogy 70 év legyen a nyugdíj kórhatár amit a KDNP támogat (ezt meg még valamit nem találom. Minden káosz lett..DDD)

Marcellusca 2010.10.05. 20:52:54

Na, Ti is "szépek" vagytok. :)
Megvártátok, míg eltűnök. :)))

Hagyjuk.
Úgyis megyek aluszkálni. :D

guma 2010.10.05. 20:57:57

@Marcellusca: Ne dumálj, nem is hiányoztunk.PPPPPPPP

Horizont 2010.10.05. 22:22:06

@guma:
Marcellusca előbb lefekszik aludni mint A főnök??? Hahaha.

Nyugdíjkorhatárnak 70 év? Agyalágyultak! Bár megoldódna a nyugdíjkifizetés!! Nem lenne akinek adni kéne:( Már 37 éve dolgozom és 55 múltam. Jó mi? Menjenek a francba.

guma 2010.10.05. 22:23:56

@Horizont: Látod! Biztos rossz fát tett a tűzre, vagy dolga van???

Én nagyon begorombultam és milyen szőveg volt!

guma 2010.10.05. 22:24:53

@Horizont: Jaj! Te! Hát nem mondta, hol fekszik le...D

Horizont 2010.10.05. 22:34:15

@guma: Hahaha.. Ez igaz! Bár nem azt mondta, hogy lefekszik...... hanem hogy megy aluszkálni. Hiába na ő is öregszik:DDDDDD

guma 2010.10.05. 22:37:35

@Horizont: Aluszikálni - akárhol lehet! DDDD
És valóban ő sem lesz fiatalabb....DDDDDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2010.10.05. 23:03:30

@guma: @Horizont: Közben elmentem, egy stratégiai játékot játszani! :)

guma 2010.10.05. 23:07:41

@miről van itt nagybasz0: Én is játszom, de nem stratégiát...

TE!!!!

guma 2010.10.05. 23:27:39

@miről van itt nagybasz0: több fajta türelem-lövöldözős-logikai

miről van itt nagybasz0 2010.10.05. 23:37:47

@guma: A zenyém ogame.hu termelésirányítás, logisztika, rabolós! :)

guma 2010.10.05. 23:41:27

@miről van itt nagybasz0: Nem ismerem. Majd megnézem, ha több időm van (az a baj, hogy szeretek játszani....D) Postádra nézzzzzzzzzzzzz

Mit termelsz? (Régió, város és annak ellátása?)

miről van itt nagybasz0 2010.10.05. 23:49:15

@guma: Bolygókat építek, rombolok, bányák abból építkezés, fejlesztések, ha már van flottád, szállíthatsz, rabolhatsz, és kirabolhatnak ha nem vagy ügyi, meg illenek... :)

guma 2010.10.05. 23:53:35

@miről van itt nagybasz0: Jeszusom, akkor meg sem nézem mert leragadok...D

Így is sokat vagyok viszonylag a gép mellett (lusta disznó lettem, hanyagolom a dolgaim.)

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 00:05:09

@guma: Az ogametől függő lehet az ember, ha rákkattan. Mostanában megint elakarok kezdeni egy kicsit pókerezni, régebben sokat tanulgattam, de lehet, hogy megint ráhajtok...

guma 2010.10.06. 00:10:47

@miről van itt nagybasz0: Azzal is vigyázni kell!

Ha nem magáért a játékért játszik az ember, hajaj!

Na mentem. Szép álmokat (csinálj bármit, nem a depi az úr! Érted!!!)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 07:38:42

@miről van itt nagybasz0: Jó kis Fat boy slim. Aztat a Cristpher Walkent pedig én is bírom. (Pulp Fiction. tízennéhány évig hordta az órát a seggében :-D)

guma 2010.10.06. 07:45:53

@Ásó[Mosó]maci: Jó reggelt!
Küldtem egy fizetésemelési kérelmet!DDDDDDDD

Marcellusca 2010.10.06. 08:31:08

@guma: Ne ingereljék, Kislyány! :)))
Mijaz, hogy nem hijányoztok?! Ti hagytok itt egész napra egyedül. Csak ülök itt a sarokban, egy pohárka borocskával, oszt' még kénytelen vagyok saját magam kiszolgálni is. :DDDDDD

guma 2010.10.06. 08:33:49

@Marcellusca: Na, na! Csak semmi agreszívitás (korán reggel!D)

Oktatuk egymást Neccel levélben, Szellemet ápoltuk, Horizonttal, dumáltunk, te meg..?
A fizetés emelési kérelmet megnézted?????

Marcellusca 2010.10.06. 08:36:56

@Horizont: Hát, ez van. :)))
Én már dőlök 9 körül, A Főnök meg 10 előtt nem hajlandó lefeküdni. :)
"De, Apa, nincs még tízóra!" :DDDD

Meg Asszonypajtás nézi a "Anyátok közt"-öt és én menekülök. :DDDDDDDDD

Marcellusca 2010.10.06. 08:37:54

@guma: Még nem jutottam odáig. :(
Első a kocsma! :D

Marcellusca 2010.10.06. 08:40:48

@Horizont: @guma: Mondom: aluszkálni!!! :)))
Nem lefeküdni. :)
Nagy különbség! :D

guma 2010.10.06. 08:44:02

@Marcellusca: Olvasni tuccccccc?

guma 2010.10.05. 22:37:35
@Horizont: Aluszikálni - akárhol lehet! DDDD
És valóban ő sem lesz fiatalabb....DDDDDDDDDD

Hű vigyázz mert kezdem magam újra sínre tenni, oszt nehogy megsértődj!

Marcellusca 2010.10.06. 08:53:25

@guma: Persze, aluszkálni bárhol lehet. :)
Akár a kocsma padláján, akár az árokparton is. :D
De otthon szokok. :DDDD

Egyébként meg nem vagyok sértődékeny. :)
Max dúrcizok (azt senem sokájig), de, ha megbeszéljük, hogy mi volt a nézeteltérés oka, akkor elillan. :DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 09:14:46

Hú, de felbaszott ez a kolbászoszsömle!

Marcellusca 2010.10.06. 09:18:55

@guma: Hungária - imádtam őket. :)))
Kölyökként még koncertjükön is voltam. :)
Flipper Öcsi még csak háttér-táncos volt. :D

Marcellusca 2010.10.06. 09:19:38

@Ásó[Mosó]maci: Hun, hun? :)
Autozz vagy Vastagbőr?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 09:24:42

@Marcellusca: VB
"@Horizont: Az fikázás, ha kimondom, hogy baromságot csinált akkor, amikor Ő a Kompetens Vezető kijelentette szinte nulla információval, hogy emberi mulasztás történt?
Nemá előbb olvassa fel az ítéletet, mint a vádat!

Az egyik baj nem negligálja a másikat, és megvallom pszintén, Orbán eme kijelentését nagyobb gondnak gondolom (főleg a Matolcsissal -miszerint nincs az a pénz, amiért megválna tőle (na jah, az én pénzemmel baszakszik, nem a sajátjával) -együtt), mint azt, hogy jajistenem kifolyt egy kis genya, meg meghalt három ember. "
Kifolyt egy kis genya. Szerinte ez volt a Vörösiszap ár. Komolyan, el nem tudom képzelni, hogy ének ilyen "ember"-ek ezen a bolygón. Ez nem ember. Az emberben van empátia. Ez meg azon pattog, hogy az Orbán azt mondta, hogy emberi mulasztás történhetett.

Marcellusca 2010.10.06. 09:37:35

@Ásó[Mosó]maci: Én értem, hogy mit akar mondani, csak van egy hülye stílusa (sokat olvasom az autózz!-on).
Abban igaza van, hogy egy Min. elnök nem jelenthet ki ilyeneket, mindenféle vizsgálat nélkül, pletykákra, megérzésekre alapozva.
"Elnézést, Virág elvtárs, de ez az ítélet."

guma 2010.10.06. 09:43:32

@Marcellusca: @Ásó[Mosó]maci: Bizony így van! Előbb vizsgálat, majd kijelentés! Ezt beírtam én is tegnap!!!

Van valami vagy : meló (nekem sem ártana.DD).

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 10:28:38

@guma: Meglehet. Csakhogy a Zorbán
1. feltételes módban beszélt. Azt mondta, hogy egyelőre nem találtuk a természeti katasztrófa nyomait.
2. Honnan tudod, hogy nem tud, mint min. elnök többet, mint mi erről az egészről?

Marcellusca 2010.10.06. 10:44:55

@Ásó[Mosó]maci: Honnan tudna egy nap alatt többet?
Mozgósította a fekete seregét, az AVH-t, vagy honnan?
Egy ilyen jellegű vizsgálatnak sokkal több idő kell.
Főleg, ha nem csak felületes és bűnbakk-kereső akar csak lenni, hanem valódi ok-okozati összefüggéseket akarnak feltárni.
És nem csak a felelősségrevonás, hanem egy legközelebbi hasonló eset megelőzését is szolgálja az a vizsgálat.

guma 2010.10.06. 10:56:37

@Ásó[Mosó]maci: Annyi feltételes módot használt, hogy elegem van a "kabát lópás esetekből"!
1./Felelős ország vezető ilyet nem mondhat.
2./Nem tudom mit tud, de már a történtek előtt rászálltak a cégre, 2 nappal előtte pedig Illés emberei nyílvánították jónak a gátat...

Utálom, ha a politika mindenhova beférkőzik, és ott is "hergel" ahol semmi szükség rá (pl gondolj a marha nagy föld repedésekre eső után 2 héttel.)

guma 2010.10.06. 10:58:36

@Marcellusca: Bizony, hiszen sok ilyen tároló van...

De én azt a marhát is büntetném aki ilyen közel lakóházat engedett építeni!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 10:59:18

@Marcellusca: Lehet hogy igazad van. Csak éppen szerintem kurvára nem erről van szó! A kommenten azért basztam fel magam, mert "hogy jajistenem kifolyt egy kis genya, meg meghalt három ember" és ez nem számít annyira mint hogy a Zorbán mit mondott. Már elnézést, de ebben a helyzetben ki nem szarja le? Két falut elöntött ez a szar. És amellett, hogy a házak szinte lakhatatlanná váltak, lehet, hogy egy 20 km2-es területen földcserére lesz szükség. Van egy kibaszott nagy természeti katasztrófa, és ennek a tahónak az a véleménye erről, hogy kifolyt egy kis genya. Ráadásul, mint mondtam, Orbán feltételes módban beszélt. Egyébként meg egy nap alatt is már össze lehet olyan adatokat szedni, amiket ő tud, mi meg nem. Mondjuk, hogy a megengedettnél lehet, hogy több lúg volt abban a szarban. Ennyi már elég ahoz, hogy emberi mulasztást emlegessenek.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 11:02:09

@guma: A falu korábban ott volt. Nem a lakóházat építették a tározó mellé, hanem a tározót a lakóház/falu mellé. De esetleg úgy adtak a zagytározóra engedélyt, hogy vannak bizonyos szabályok. Amiket ha betartanak, akkor nem lehet baj. Mivel erősen lúgos anyagról van szó, amely megszáradva finom por alakban eltömítheti a hörgőket, ezért valószínűsíthetően elég kemény előírásoknak kellett megfelelni. Aminek, megint mondom valószínűleg, nem felelt meg, mert bekövetkezett a katasztrófa.

guma 2010.10.06. 11:09:30

@Ásó[Mosó]maci: A fogalmazás miatt tök igazad van!
Bicska nyitógató (hallod Necc, hol az a bicska...D)

Látod ez már komolyabb! Sok hasonló dolgot örökölt az ország (az én városomban is és hiába ruház be milliárdokat a tulaj nem lehet megszüntetni mert adott technológiára épült, azt szolgálja ki. De komoly egészség károsodást okoz. Vagy pl Batta!)

Tehát nagyon el kell gondolkodni, ha felelősen nyilatkozik valaki és nem a politikai háborút akarja folytatni, írányt adni a vizsgálatnak!!!

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 11:16:45

@Marcellusca: @Ásó[Mosó]maci: @guma: Tegnap este véletlenül az átévére kapcsoltam (miközben hánytam) k.o. éppen egy fél éves gúgliörszös műhódas felvételt mutatott amelyen már látszott a repedés!!
Ha nem hamisítvány, akkó igazi...

Marcellusca 2010.10.06. 11:17:52

@Ásó[Mosó]maci: Abban igazad van, hogy nem túl szerencsés a megfogalmazás.
De nem vagyunk egyformák. :)
Még szerencse! :D

@guma: Igen, az a qrva politika ... ehhhh!!!
Van, ahol az a legfontosabb hír, hogy az egyik tulaj(?)/cégvezető(?) valamikor Gyurcsány üzlettársa volt. Hogy jön ez ide? Miben segíti ez a kármentesítést, vizsgálatot? Mennyiben viszi előbbre a segítségnyújtást?
Komolyan mondom, tényleg alacsony az a kerítés!

Marcellusca 2010.10.06. 11:19:54

@miről van itt nagybasz0: A VB-n is voltak kommentek az odavalósiaktól/elszármazottaktól, hogy (állítólag) voltak előjelei a dolognak. :(

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 11:27:13

@Marcellusca: Nem értem az ehhhezz hasnlókat, akik belexarnak mindenbe, csak pííízz, csak aazzz, ilyenkor mindig gollam jut eszembe, dráágaszáág... Most gyűjtenek űrhajóra? Hogy ha majd szétbaxxák a fődet, cuzámme, legyen hová mennie a kicscsaládjával?

guma 2010.10.06. 11:30:46

@miről van itt nagybasz0: Mi van felébredtél?
(ne dühöngj! jó?)
Küldtem gyönyörű óceánt! És már pont leakartam lépni. Mindig kiszámítod. DDD

guma 2010.10.06. 11:31:58

@miről van itt nagybasz0: Az később kiderült, hogy ellentétes fenti csücsők aminek semmi baja (álítólag).

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 11:37:15

@guma: Mögnéztöm, nágyon állat! :)

Marcellusca 2010.10.06. 11:42:12

@miről van itt nagybasz0: Ezt a harácsolást én sem értem.
Az egy dolog, hogy szeretne jól, kimagaslóan élni, kiemelkedő életszínvonalat teremteni.
De, ha már megvan, és van hozzá olyan pénzkereseti lehetősége, ami ezt biztosítja, akkor hova gyűjtöget tovább? Mire?
Erre a harácsolásra a legjobb példa Bernie Ecclestone. Mindene megvan már a vén f@sznak, dől a lóvé a különböző jogdíjakból, de mindig kitalál újabbakat (legutóbb: a csapatok fizessenek a telemetriai adatok forgalmáért), hogy mégtöbb pénze legyen.
Vaze, már az unokái (ha van neki egyáltalán) sem tudják elkölteni, amit összeszedett.

guma 2010.10.06. 11:42:24

@miről van itt nagybasz0: Képzeld több százat kellett kidobálnom!

Tegnap is 300 levelet amibe ilyenek is jöttek, mert a pár nap alatt 80% telített lett a fiókom.
Eszméletlen mennyiséget kapok, csak nincs időm foglalkozni vele, pedig némelyik megérné!!!!!

guma 2010.10.06. 11:44:55

@Marcellusca: Ez egy fajta hatalom. Már nem pénzről szól!

Oda bejut és úgy szólhat a döntésekbe, olyan információkat szerez vele már csupán ami "mozgatja a világot".

De lehet, hogy rosszul látom!

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 11:51:34

@Marcellusca: @guma: Az egész globális pénzimpériumot, jól seggbe kéne rúgni mán, páros lábbal!

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 11:57:46

@Marcellusca: Szia, Marcellu!

Az a kerítés sajnos nálam is alacsony, úgyhogy asszem kiesek a pixisből Nálad egy időre:(

A valóságban a gazdaság és politika SZOROSAN összefonódik. Főleg, mert a politika nem létezhet gazdaság nélkül. Nagy, óriásira dúzzadt cégek sem létezhetenek nekik kedvező, szemet hunyó politika nélkül.

Mehetünk messze is (Mexikó, Bolívia) de jöhetünk közelebb is: magyarországi olajgate _ állami hallgatás nélkül nem ment vón a dolog ollan szépen, mint csellag mén az egön:(

Románia, Rosia Montana (Veresepataka) - aranykibányászás olyan módszerekkel, milyet még Dél-Afrikában sem engedélyeznek. Azzé gyütt ide az "ámerikai befektető". Közben ot is egy falút, ősrégi települést akartak elpusztítani. Akkor a román zöldérezelműek addig rágták a csontot, amíg nemzetközi ügy lett belőle, és a kádves berzházók nem tutták megvalósítani az eredeti tervet.

Tudtommal volt/van Bányafelügyelőség is. Meg minyizstériom is, valamilyen csak akad, mert még én, szöröncsételen egyszem vállalkozó is tartozok felügyelei szervek alá:(
Gyünnek is, mán hogyne gyünnének. Tsak győzzük őket véndégül látni, az anyjuk úriustenit a semmmirekellő bandájának. Mér nem oda mennek, ahol TÉNYLEG óriási kár keletkezhet? Ha az én raktárom leég, akkor az az én károm, senkinek semmi baja, kára belőle...

Há azoknak monggyuk mi a fene a dóguk? Nálam vastagítani a segg.ket? Másra úgyse alkalmasak? Se fizikai, se szellemi munkára...

Az talán a munkaköri kötelességük, hogy nagyobb legyen az országból kivitt profit, abban segítsenek hathatósan, bennünket meg elöntsön a pokol kénköves tüze? Hmm?

Gondoljunk bele, eetársak: ha nekünk köllene slattyogni derékig a méregben, semmi de semmi nem maradna otthonunkból, az ólacskából a kis gyisznócskáva benne, a Bodribúl, a tíkokbúl, a sezlonybúl, semmiből, ha a mi gyerekeink hullanának, mint ősszel a legyek...

Mert ez most még csak az ELSŐ SOKK. De mint Csernobil, ez ITT MÉG MESSZE NEM ÉRT VÉGET!!!!!!!!

Lakosságkitelepítés ÉS talajcsere. Kapiskó?

Ez munka, pénz - és nem az oligarchák fizetik, hanem TE, a TE családod, én, az én családom: mindenki, akinek SEMMI VÉTKE ebben nincs. Én nem tettem zsebre biztos isten egy mogyeri forintot se ebből a profitbúl...

Remélem, ez volt az a tényleg iszonyatos, pokolhoz hasonlatos bili, ami kiborult, és a FELELŐS POLITIKAI ELIT FELÉ ORDÍTJUK MIND, HOGY: FELELŐSSÉGREVONÁST ÍGÉRTETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foltatták a vizsgálódásokat, hogy ki, hogy, mibűl mennyit és miért kapott részvénypakettet, igazgatósdági helyet? Hol születek döntések? Rámentek NAGY CÉGEKRE, vagy most is az egyszemélyes Jani bácsi vállalkozói engedélyét vizsgálgattyák?

Kié az ajkai Timföldgyár??????????

KIÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ??????????????

Mert nem a munkásoké, az is biztos, sem nem a magyar népé:(

Tudni akarom: vörös avagy narancs báróké? Mert akkor KÉPLETESEN: emberi halálért minimumm emberi poitikai halál.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.06. 12:03:04

Szerintem meg a is közrejátszik, hogy el sem tudjuk képzelni, miket vesznek maguknak, mert náluk ez divat. Gyémántberakásos mobiltelefon, 100 millás bentley, jó dolgukban nem tudják, mire költsék, csak hogy az egójukat tovább kenegessék. Szerintem. Ez egy betegség. No meg hatalom. A hatalmas embert pedig mindig körülnyalják. És ez még jobb az egónak. Oszt ha meghal? Ugyanúgy megeszik a giliszták, mint egy csövest. :-D
A gilisztákat nem érdekli a pénz.

Marcellusca 2010.10.06. 12:37:38

@Donna (Cara)mba: Értelek én, nincs is probléma. :)))
Arra céloztam, hogy egyes agyamenteknek, jelenleg ez a problémája, hogy a vezetők közül kinek, milyen politikai kapcsolatai vannak. Mert vannak, az tény.

Tudod: lobbi/korrupció kérdése. :)

De egyből megtalálni, és ezt oknak bemutatni, hogy XY üzleti partnere volt Gyurcsány, már mindennek a legalja.
Oda jutottunk (megint), mint fél éve (csak más színben), hogy a Patás. :S

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 13:09:50

@Marcellusca: Na, ebben egyertétünk. Akkor nagyjábúl a többiben is:)

Sztem is arrafele lejtünk, ahonnan kiemelkedni akartunk a Nagy izé..na..Narancs Április Voksfülke Forradalom kitörésével:))))))))
(megjegyzem: nem vótam narancsos forradalmár, nálam már régebben elqrták a rönomét:((((

Annyit biztos mondhatok, hogy nekünk, kisvállalkozóknak is beígértek fűt-fát, nagy dérrel-garral új Széchenyit, aztán mi lett a végeredmény:
Most figyelj:
A forgóeszeköz hiteleknél a plafon Gyurcsányék alatt 25 milla vót, az ÚJ, narancsos konstrukcióban, mit gondolsz, mennyi? Na? Ne nevess, 25 milla:))))
Ez nem nevetni való változás, ez hótt komojjj:(

Persze ez forgalomhoz van kötve, én a forgalmam alapján 3 millára lettem vón "jogosult", de ez a hitel csak ADHATÓ, a bank hatáskörébe tartozik, hogy adja vagy se. Kaptam 1 millát. 1 hónapos járkálás meg százezer benyújtott okmány alapján, amit szintén nem adtak ingyen. Ugyanez vót Bajnai alatt is. Semmi se változott.

Gondolná az az ember, akit ez a kérdés hálistennek nem érint, hogy a bank viseli a kockázatot, azzé ő dönt.

Dehogy visel, semmilyen kockázatot nem visel, erre a hitelre az állam nyújt garanciát: vagyis ha a cég megbukik, nem tud fizetni, akkor az állam azonnal fizet a banknak, a bank minden esetben kvittelve van, és majd az ÁLLAM kínlódik a pénz beszedésével.

A bank semmit sem kockáztat, csak beszedi a pénzügyi tranzakciók utáni pénzt.

Igaz, a létrehozta az Új Fülkeforradalmi Kormány a beruházásra felhasználható Széchenyi hitelt.

Annyit megjegyzenék, mint a szakmában nem teljesen járatlan - hogy a mikro és közép-vállalkozások NEM TUDNAK FEJLESZTENI, talán csak akkor, ha ingyér adnak pénzt, paripát:))))))
Nem tudja soha kitermelni a mai és a következő néhány esztendőben várható kereslettel számolva a felvett beruházási hitelt. Legalábbis legtöbb vállalkozás ma ebben a helyzetben van.

Mert alig van piac, az exportpiacokat se perc alatt sikeresen elcseszték, a belső fogyasztói piac drámaian csökken,nem nő. Mire fejlesszen az a nyomorult, aki örül, ha túlél? Nincs likvid pénze, mert jó, ha 4 hónapra fizet a multi.

Nekünk is bedőlt 3 export-piacunk. Köszönjük Bajnai és köszönjük Orbán, az eddigi gazdaság-élénkítő tevékenységeteket. Mert eddig nettó büdzsé-befizetők voltunk...De amióta így beélénkültünk, mán azok se leszünk.

Mindegy, nem köllünk, oszt nincs errű mit tárgyalni.

Papír-dokumnety-gyártók köllenek, meg segílesek, majd azok fellendítik narancsországot.

Erre fejlesszen? Mit? Ótógyárat a mikrovállalkozó? Vagy atomhordozótöltetű rakétakilövő állomását fejlessze?:)))))

És tudod mivel baxtat az Iparkamara, ahol 1 millióan üldögélnek a semmire? KONJUNKTÚRA felméréssel.

Ha Állapot felmérésnek nevezné, de hogy hetente azt kelljen olvasnom, hogy töltsek ki egy KONJUNKTÚRA FELMÉRŐ adatlapot? Noooormáááális?

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 13:11:11

@guma: Huh, most megnyugottam. Tehát akkó minden rendben van, a falu a felelős, minek építkeztek oda, tudhatták vón, hogy eccer majd ott egy méregtározó épül! :)

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 13:16:06

@miről van itt nagybasz0: Na látod, miért nem mész szóvívőnek:)
Asse tudná ilyen érthetően, tömören kifejezni, hogy mér is gond ez a gond,mikor ez a gond nem gond?
Legalábbis a devecseri, meg kontári lakók tehetnek rulla, minek odaépült a falu?

Építhették vón' monggyuk a 13-ik században talán az orosz tajgára...(monggyuk azzé vaj' 1000 versztányira Csernobiltól odébb)...

guma 2010.10.06. 13:16:44

@miről van itt nagybasz0: Jaj dehogy! Nem nagyobb bajt kell kreálni. Szörnyű ez így is.

Csak szerintem egy óriási baj és katasztrófát bűn meglovagolni és már előre "tálalni" úgy ahogy nem történhetett.

Meg kell keresni az okot sürgősen mert van egy pár hasonló az országban!!!!!!!

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 13:41:30

@guma: @miről van itt nagybasz0: Remélem, nem ez a helyzet, én ma még nem olvastam semmilyen sajtót, de egy külföldi lap (találomra választottam ki), már arról értekezik, hogy a baj elérhet két szomszédos államot is (itt folyókról lehet nyilván szó...gondolom)

""We have declared a state of emergency in Veszprem, Gyor-Moson-Sopron and Vas counties," a government spokesperson said on Tuesday.

The sludge was reported to be threatening at least another two counties.

Zoltan Illes, the environmental state secretary, said one million cubic metres of red mud had poured out of the containment pond at the Ajkai Timfoldgyar Zrt plant.

He described the incident as the worst-ever chemical accident in Hungary, saying: "It's an ecological catastrophe".

A románoktól kapott tiszai mérgünket asszem le kellett nyelnünk, nem tom, kaptunk-e ezért kártérítést. De ha netán Ausztria (bár mi is kaptunk tőlük "ajándékot"), vagy Szerbiáig is elér, hát akkor nem tom, az osztrákok nem fognak.e pattogni erőst?

A romániai eset nem csak nekem ugrott be:

Environmental activists said the incident had echoes of an environmental disaster in 2000, when a dam with toxic waste from the Baia Mare Aurul gold mine, in north-west Romania, burst. It released 100,000 cubic metres of waste water, heavily contaminated with cyanide, into tributaries of the Tisza river, which flows through Hungary.

Most sztem gyüjjön elő a Bányafelügyelőség és a Minisztérium is. Remélem, nem bújkálnak, oszt majd bujdosásbúl írnak együttérző leveleket:(

guma 2010.10.06. 13:44:41

@miről van itt nagybasz0: Sajnos nem...

De nézd meg ezt. Lélekemelő. Be is teheted, hogy lássák milyen az igazi természet!

www.youtube.com/watch?v=HERP8RYPorc

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 14:20:18

@guma: Najóvan, de aztán indulás előtt nem vissza mondani! :D

guma 2010.10.06. 14:27:19

@miről van itt nagybasz0: Ha csavaroghatok, én azt sosem mondom vissza!
(Az utolsó külföldi utunkon egy fiatal párral ismerkedtünk meg. A srác rövid duma után azt mondja, bérel kocsit és mehetünk velük. Köszöntük udvariasan. Aztán 3. nap este kopogtak, hogy mindenhol kerestek már. Na gyors átöltözés és indultunk éjszakai túrára. Tudod eszembe sem jutott keresni őket, udvariasságnak vettem, és én már itthon halom programot csináltam...)

Tehát időbe szólj mert azzal mindig gondban vagyok!!!

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 15:02:36

@guma: Köszi. Elrepülnék én már bárhová:))))
Csak nincs pénzen repülőjegyre:(

Marad a seprű:) Csak annak korlátai vannak, hiába no, nem jumbó:(

miről van itt nagybasz0 2010.10.06. 15:17:51

@Donna (Cara)mba: @guma: Pénzem az most nekem sincs, majd nyerek pókeren, vagy megyünk gyalog! :D

arlequin 2010.10.06. 16:44:38

csiribiri dáridó!

nekem nem kellett megírni, hogy christopher walken, mert nagyon komálom az ürge fejét és színészi játékát!

szerintem azért maradt másodvonalbeli színész, mert nem alkudott meg.

naszóvalegyébként:

ölök. khmm, izé, ölelek mindenkit.
csók

guma 2010.10.06. 16:56:14

@arlequin: Mi van csavargó! Benézel ide is???

arlequin 2010.10.06. 17:26:28

@guma:
csak miattatok.
nehogy azt érezzétek, hogy el vagytok hanyagolva, hanem tudjátok is, hogy valóban el vagytok hanyagolva ;-D

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 17:31:18

@arlequin: Tuggyuk, láttyuk, érezzük:(
Úgy vigaztalódunk, ahogy tudunk, no meg ahogy merünk;-D

Most éppen gyaloglásra készülünk a Mérnökkel:)

guma 2010.10.06. 17:34:52

@arlequin: Hát má hogyne ezt éreznénk?????? És má hogyne tudnánk????????
Nem vagyunk még annyira csökkent üzemmódban!

Marcellusca 2010.10.06. 17:44:45

@Donna (Cara)mba: @guma: Na, a női sirámok. :))))
Mer' semmisenem gyó. :DDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.06. 17:44:57

Fú, népek én most egy ideig nem leszek. Nemtom meddig. De addig légyszi ládámat is hanyagoljátok. Kösz.

guma 2010.10.06. 17:46:05

@Marcellusca: Ezt világosan! Mi nem gyó?????????

arlequin 2010.10.06. 17:52:24

@Donna (Cara)mba: sokk a mindenmás. ipari szalagmunka vagyon.

@guma: aha. biztos? :-)

@Marcellusca:
ezeknek semmi se gyó. még a semmi se gyó. akkor mit tegyen a zemberfia?
na postázzatok egy páleszt mert nehezen bírom a részegséget józanul...

guma 2010.10.06. 17:56:02

@arlequin: Ne csináld, már megint elb... valamit????

Válaszért megy a rendelés.
Különben nem értem mit fikáztok. Kértem, hogy vigyen el - elvisz.
Mi ebben a nem gyó????????

guma 2010.10.06. 18:32:58

@Ásó[Mosó]maci: Nagyon vág még valaki agya.
Mit kérsz??????????????

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 19:50:20

@Marcellusca: Jójó, tuggyuk...de te se bírhatod a véggtelenségig;-DDDDDDD

Csak azzé mertük szóvá tenni Arli elmaradását:)

arlequin 2010.10.06. 19:56:03

@guma: te soha nem rontasz el semmit.
mi pedig csak akkor vagyunk komojjak amikor kell.
és minden mindig gyó.
még a sirám is naggyon gyó.
@Donna (Cara)mba: még az 'elmaradás' is naggyon gyó.

PONT

szorokin drágát pedig üdvözlöm.
elüldöztétek szegény fiatalembert harciasságotokkal.
nem kellett volna.
az offoson azóta sincs poszt.
nem mintha engem különösebben zavarna.
szinte fing@ni sincs időm.

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 20:02:04

@arlequin: Kűdtem szilágysági kisüstit. Az es jó. Monttam mán eccer, annak ollan a színe, mint a minőségi cognac-nak. És ollan sima az toroknak es...
Mivel eperfa hordóban érlelik (eperfa=Dunántúlon szederfa, avagy somogyiaschan szödörfa). Ez, meg az eltelt évek aggyák a szinit. Az óarany szinit. De tsakis a házilagoschan főzött ksiüstinek. A szilva peniglen legjobb a besztercei.

Én puha ágyikót is abbúl vetek neki - aszalt beszterceiből (meg más gyimilsbűl is, de az egy másik esti mese. Na meg szakmai titok. Most gondúkottam, hogy kéne szöröznöm valahunnan régi fajta ómákat, legalább 1-2 fajtát, úgymint sóvári óma, egyéb más illatos óma, esetleg cseppnyi vadóma, ozt abbul ágyazni szatmári kisüstinek: kész a magyar Calvados - így góndútam én ki az magányomban).

Nade most besztercei szilvábúl készült és ágyazott kisüsti mén, szép régiesch pájinkáspohárban. Hezzája jó leveles, röpködően könnyű, kicsit borsozott töpörtyűs pogátsa.

Kedves egíszsígire Tëkelmëdnek (hajdúsági, no mëg szilágysági nyelvjárásban);-D

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 20:02:48

@Ásó[Mosó]maci: Mackó, asse nem bánom én, ha mán éngöm sz ördög viszen el:(
Tsak valaki vigyen mán el:)

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 20:15:31

@arlequin: Én visszaengedem, én bizisten nem akartam mást, csak moderálja már magát. De ha nem akar tanulni.

Szálljon le a témárul, oszt jöhet. Ha hárman aszongyátok, jöhet, de akár te egyedül, nekem az is elég, felőlem itt lehet napestélig.

Értsd már meg, kérlek, én hirtelen természetű vagyok, de harag az nem sok van bennem.

Ha meg tudod vele beszélni, hogy abbahagyja a marhaságait, komolyan veszi, ha valaki komolyan figyelmezteti: eddig és ne tovább - azt csinál felőlem, amit akar.

Személyesen, itt a blog nyilvánossága előtt viszont TILOS bárkit hazugnak, aljasnak stb. minősíteni vagy a tettét. Mert mindig ezzel takarózik: nem a személyt, hanem a tettét minősítette. A személy egy és azonos azzal, amit mond,tesz. Mégha nem is konzekvens. Legfeljebb nem mindegyik pillanatban érez ugyanúgy, sőt.

De van egy határ, amit éreztetni kellett valahogy vele, hogy azt nem lépheti át, mert egyikönk se tűri. Te se tűrted:) Az már alpári.

Ez kérem kocsma, ahol rangosak, gangosak, rátartiak vagyunk, mintha urak, hölgyek lennénk (megjegyzem: azok is vagyunk);-DDDDDD

Én nem vagyok konzekvens. Belátom. Hirtelen is vagyok. Belátom. Elnézést kérek, aki ellen úgy gondolom vétettem. És tudom, soxor tévedek, vonok le téves következtetéseket. De ha figyelmeztetnek, elnézést szoktam kérni.

Na, nem szaporítom a szót: ha jobb belátásra bírod Szorót, felőlem télleg gyühet.

arlequin 2010.10.06. 20:20:36

@Donna (Cara)mba:

egyetlenegy mondat:

nem az ment meg amit tettél/nem tettél, hanem az aki vagy.

guma 2010.10.06. 20:29:33

@arlequin: Na most végképp nem értem,valami baj van velem?
Olyan nincs, hogy semmit nem ront el az ember...
Sirám, harciasság? Kiről beszél Uram?

Szorokint meg sajnálom (voltam a film blogján).

És igenis akarok menni (amig tudok), ne irigykedjen az Úr. DDD Mert ami jó az jó...

arlequin 2010.10.06. 20:42:53

@guma:
nem olvas figyelmesen.
nincs semmi baj.
magácska ezt nem tudja elhinni, de tényleg nincsen.
sirám és harciasság ugyanaz.

utoljára mondom: csináljunk egy blogtalálkozót, mert ez így nemcsak nehéz, hanem lehetetlen.

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 20:43:52

@arlequin: Jó. Arra nem kaptam választ, amit tudni szerettem volna. Kiderül, Guma is sajnálja.
Mos mit tegyek, mi a jó megoldás? Vele vagy nélküle? DE senki nem segít:(

guma 2010.10.06. 20:51:07

@arlequin: De jó. Én is tudom cukkolni!!!DDD

@Donna (Cara)mba: Te is sajnálod valahol! Nem lehet segíteni (emlékszel én rögtön mondtam : VEHEMENS vagy...)

De az nem rossz ötlet, hogy blogtalira meghívjuk...
ha már nehéz és lehetetlen így, hátha egyszerű úgy!!

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 21:10:51

@guma: Kedves Margarita! Az a baj, hogy miután elpárolog az első dühöm, én mindenkit sajnálok és kételyeim vannak, vajon helyesen, méltányosan cselekedtem-e?

Ez minden, csak nem életrevalóság.

Meg is kapom mindig rendesen a jussom érte. Ahogy egy kemény világban dukál.

guma 2010.10.06. 21:16:56

@Donna (Cara)mba: Látod,látod!

(Különben én is hülye vagyok csak máshogy. DDD)

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 21:18:08

@guma: Mi most lassacskán új raktárt keresünk, eddig nem találtunk olyat, ami megfeleően biztonságos helyen van, az árát ki tudjuk termeleni. Ez a mostani raktár a miénk volt. Most decemberben jár le a nagy hitelünk, akkor ugrik telek/raktár. Ez a kegyetlen procedúra belehúzódik a télbe a költözés, a felszámolás, hova cuccoljuk - szal megbeszélitek ti a blogtalit. Ebben már nem veszek részt, mert az életem már jó ideje nagyon másról szól. Ez a blog, no meg a macskáim voltak/vannak az egyetlen felüdülés, és jó ideig ez is marad.

De ne vegyétek se panasznak se sirámnak. Így történt és voltunk olyan balgák, hogy nem mentünk el cégestől mindenestől más helyre. Ma már túl késő, minden tartalék pénzünk elfogyott, a férjem beteg, és dolgozni kell így is, betegen. Nincs segítség. A Mérnök lehet, érti, miről írok. Aki ezt megéli, az tudja, micsoda erőfeszítés, hogy még humor maradjon az emberben. Az uccsó leheletig.

Zárójel bezárva. Pont.

guma 2010.10.06. 21:22:40

@Donna (Cara)mba: Sajnálom! Sok szar dolog összejön (néha egyszerre) az életben. (Van volt benne részem)

És az biztos, hogy akkor is tudni kell lazítani valahogy, mert rámész!

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 21:32:49

@guma: Hiszen most pont lazítok:)))) Veletek:)

Szorokinnak töröltem a tiltását (remélem sikerült is, abban a rengetegben, ami az adminnak ezt a részét jellemzi:) Elképzelheted, milyen "gyakorlottan" mozgok ilyen témakörben:(

Nem akarok én senki bírája lenni. Lehet azonban, hogy mégis megteszem, csak nem mindig veszem észre. De nagyon fáj, ha bárkit bántanak. Ergo és ad abszurdum: még az is fájt, hogy Szorót bántanom kellett...

Hülye, abszurd nőci vok:(((((((

Donna (Cara)mba 2010.10.06. 22:29:41

Nos, jóéjt, ha már így eltünt mindenki.

Marcellusca 2010.10.07. 08:48:16

@arlequin: Úgyúgy.
Mi lenne velünk a sirámok nélkül? :)))
Túl eccerű és unalmas lenne a zélet. :D

Donna (Cara)mba 2010.10.07. 08:51:47

@Marcellusca: Gyüvök siratóasszonyank. Jó?
Annak jó vagyok. Békötöm a fejem fekete keszkenővel, és már möhet is a jajgatás:)

guma 2010.10.07. 08:52:26

@Marcellusca: te csibész. KRITIKA??? Az egy újság! Ott is szerző vagy és eltéveszteted a címzést, DDD

guma 2010.10.07. 09:21:34

@Donna (Cara)mba: Csak most tűnt fel, hogy a beígért nekem szóló akármi nincs sehol!
Hát szabad ilyet csinálni? (Vagyis nem csinálni.DD)

Donna (Cara)mba 2010.10.07. 09:26:40

@guma: Mit ígértem?

Nem vettem ma be még a Gingkómat:(

Segíccs, nem emléxem semmire:(

guma 2010.10.07. 09:31:45

@Donna (Cara)mba: Nézzétek a postát! Valami döbbenetesen szépet kaptok!

Donna (Cara)mba 2010.10.07. 09:36:26

@guma: Ezek gyönyörűek:) Mingyán mék is dolgozni, megihlettek:)))))))))

guma 2010.10.07. 09:42:48

@Donna (Cara)mba: Ment egy kis pikáns humor is.DDDD
süti beállítások módosítása