He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Mindenkinek, aki szereti Tarját!

2010.09.29. 09:14 Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül)

61 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr772331507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 10:33:47

Helló, helllllóóóóó! Üdv, Mackó:)

Néköd nem ígérek semmilyen csuppantós tsókot a homlokdra:)

Aggyon az akitől kévánod, egyenesen a szájadra;-)))))))))

Te, te epekedő, isten markábul kinőtt hapi:)(Én aztatat a magosságot szőkében, barnában, feketében igön-igön nagyon szeressem:))))))))))

Azzé nagyon szeresselek, a francba is:(
Megérdemeled?

Csak megküldi a ződszemű jány a képét, hagy szenvedjél a hazáér, én is szenvedtem a régi babámér' (slendrián idézet Móricz: Kerek Ferkójábúl):))))))

A vidijót maj csak este nézem meg...mingyán mék:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.29. 12:23:01

@Donna (Cara)mba: Köszönöm jókívánságaidat. :-D
Az asszony legyen olyan, hogy az embör kezébe vehesse, és így tudja az babusgatni. :-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 13:06:07

Ne! Most már megint hetekig ezzel a szöveggel fogom hallani a dalt! :DDD
Wishmasterrel volt így. Valaki csinált egy videót, képpekkel, hogy minek hallatszik, azt egyfolytában hörcsögöt meg mittommit hallottam bele. Dili az egész!
Tessék:
www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ
Sírjatok egészséggel! :D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 13:57:31

@neccharisnyás útonálló:

az erkölcsös + saját maga által büszkén hangoztatott 2 faszival qrós csaj...pff, aki megdöbben IGAZI SZŐKE, - azaz BUTUSKA, KÜLSEJÉRE RENDKÍVÜL BÜSZKE, KURVÁS-SZENDESZŰZ - módján, ha valaki erre a tényre nem csodálattal reagál, hanem magaslabdának veszi..
(ééés CSAK nagyfokú ostobaságnak voltam képes venni/értelmezni, ami nem tartozik a nyílvánosságra,- DE TE EZT ÖNKÉNT MEGOSZTOTTAD ! -
...szóval EZT (azaz, a kiteregetősdit) SEM ÉN KEZDTEM.....pfff)

ááááááááááááááááááááá
pfffffffffffffff

szánalmas vagy, tudod.
.
.
a szép lányok nem folyamatosan a szépségüket szokták hangoztatni, mint ahogy te tetted, kb folyamatosan.

ez a fő problémád ?
életed axis polaris-a ?
e körül forog az életed ?
a csodálatos szépséged ?

szánalom.

[ éés a legelső meglátásom a felszínességedről tűpontos volt.

ld:
/ szorokin 2010.08.13. 20:05:08
@neccharisnyás útonálló: /

vastagbor.blog.hu/2010/08/12/pua_tabor_ahol_megtanitanak_csajozni/fullcommentlist/1#c10722330

]

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 14:00:20

@EMBEREK:

ÉPÍTSÉTEK! SZAPORÍTSÁTOK ! NÖVELJÉTEK !

e hazugságra (Donna 2 hazugságára épített/alapított blogot)

Bő termést és áldást a hazugság földjére !

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 14:02:27

@EMBEREK:

ÉPÍTSÉTEK! SZAPORÍTSÁTOK ! NÖVELJÉTEK !

e hazugságra (Donna 2 hazugságára) épített/alapított blogot.

Bő termést és áldást a hazugság földjére !

guma 2010.09.29. 15:05:22

Fiúk felszántom veletek a határt! DDDDDDDDD
Aki érti az tudja, hogy esetleg rosszabb a s..... rúgásnál! DDDDDDDDDDDDDDD

pimpalini 2010.09.29. 15:19:58

Ajjaj, terjed a háború...:)))

pimpalini 2010.09.29. 15:21:57

Amúgy Nyomasek Bobó egyik örökérvényű gondolata jutott eszembe, ami 12 feles Diana elfogyasztása után keletkezett:
"Emberek! Basszatok, vagy rábasztok...:":))

Na jó, az egyszerűségről ennyit, folytatása holnap...:)

Horizont 2010.09.29. 17:01:05

Régen hajdanában volt a városunkban egy olyan füstös igazi kocsma kerítésszaggató pálinkával, és törzsközönséggel. A kocsma neve "Gyilkos" volt. Egy gyilkosság után keresztelték át. Remélem itt marad a Mindörökké Off elnevezés:DDDDDDDDDD

arlequin 2010.09.29. 17:29:42

én a tarját pálinkával szeretem!
grillezve. fa(sz)énen!

pimpalini 2010.09.29. 17:53:40

A füstölt tarja finom tud lenni, de sütve is jó, lényeg a hagyma.

Karaj.:)

guma 2010.09.29. 18:23:22

@pimpalini: Van mikor hagymát -hagymával...DDDD

guma 2010.09.29. 18:40:33

@neccharisnyás útonálló: Azt lehet, de remélem nem eszi meg.DDDDDDDD

guma 2010.09.29. 18:47:49

@miről van itt nagybasz0: Csipem!
De most nem aludhatok el. ÉRTED!!!!!!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 19:05:20

A Mérnök urat? Lefordulnék a székről az ilyen beszólásoktól. Állandóan.

guma 2010.09.29. 19:19:39

@neccharisnyás útonálló: Az se kutya, ha müxik a fantázia...DDDDDD

pimpalini 2010.09.29. 19:44:52

@guma: @neccharisnyás útonálló:

Elnézést, most látom csak, hogy nem tarja, hanem Tarja...:PPPPP

Valamiért az eledel jutott eszembe...:) Úgy látszik a tudatalattim is szereti a tarját, mert már mindenhol azt látok...:)))

pimpalini 2010.09.29. 19:46:23

@guma:

A doromb egy kellemes hangszer. Mikor kisgyerek voltam, azt hittem macskából csinálják...:)

Bár akkor még azt is hittem, hogy a bácsik, akik a tévében fociznak gyerekek, hisz nem lehetnek felnőttek, mert a gyerekek szoktak a hétköznapokban labdázni és játszani, a nagyok meg szinte soha...:)

guma 2010.09.29. 19:47:29

@pimpalini: DDDDDDDDDDDDMa tied a pont!

pimpalini 2010.09.29. 19:47:59

Pár évvel később - még mindig a meghatározó 10 év alatt járunk - bebizonyítottam az unokatesómnak, hogy hülyeséget hallott az óvodában, ugyanis a kő is éghet....:)

Fogtam némi benzint, lelocsoltam egy nagyobb követ és meggyújtottam...:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 19:50:53

@Donna (Cara)mba:

ha meghívtál volna annak így kellene kinéznie:
"Kedves felhasználó!

A Lehet jobb Magyarország? blog szerzői meghívtak téged is blogolni.
A blog címe: keselyu.blog.hu
Ahhoz, hogy írhass a blogba, aktiválnod kell a meghívót.
Ehhez indapassra van szükség. Ha nincs még indapassod, regisztrálj egyet itt: indapass.hu/regisztracio/bloghu
Ha már van, kattints az alábbi linkre a meghívó aktiválásához:
http://blog.hu/admin?invite=47151&code=K4ZQQhrxTRjtzbYEbOK8cKeu8bT1FF3"

ILYET NEM KÜLDTÉL.

Donna. többször is hazudtál efelől.

NEM KÜLDTÉL SEMMI ILYESMIT.

HAZUDSZ.

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:12:45

@pimpalini: Mér, nem macskábúl csinálják,-DDDDD

Nekem 5 dorombom van. Mind a fiam helyettesítését cvélozza:))))

Aki ugyan nem dorombol, hanem ha hazajön, azt mondja: sicc innen...:)))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 20:15:20

@Donna (Cara)mba: Hé, hát a macskákból még egy deka szőrt se láttam! :D

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:23:05

@neccharisnyás útonálló: JESSZUS, ALLAH, és a többi sitenségek, mind, NECC!

EZT CSAK MOST LÁTOM!!!!!!!

MOST MÁR ŐSZINTÉN BÍZOK BENNE HOGY TÉNYLEG NEM KAPTA MEG EZ AZ ŐRÜLT AZ ADMINOS MEGHÍVÓT!!!!!!!

MER' AKKO' SZEDELŐZKÖDHETÜNK MEGEN:((((((

TE MÁR A SZÁNALOMIG JUTOTTÁL:)))))

NA, MOST KEZDEK IRIGYKEDNI IGATÁN RÁD, MARGARITARA, mmeg a többi nőre, aki ennyit kap a nyakak közé:))))

Az már nem csak szép, hanem okos, jellemes, kívánatos és NEM KAPHATÓ!!!!

Csak jellemes férfi szörözheti meg!

Na, innentől fogvagva ne nevetek, nyerítek!

Jaj, most már csak az adminért reszketek.

Arli, mi van ilyenkor?

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:24:26

@neccharisnyás útonálló: Szeretnéd, ha küldenké, ugye?
De nem tépem meg a már télire felkészített fényes-kényes bundikájukat:)

Mit képzelsz, szadizom őket?
Még a te kedvedért se:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 20:25:21

@guma: Jó. Cserébe kapsz 5 marék tollat, frissen a madaraimból. Tán még meleg is lesz. :)

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:27:32

@szorokin: H-A-Z-U-D-O-K:)))))))

Most már oké?

Állandóan:)))))))))

H-A-Z-U-D-T-A-M, H-A-Z-U-D-O-K, és H-A-Z-U-D-N-I fogok!!!!!!

Még lopni is és csalni is:)))))

Aki hazdudik, az lop,
Hazudni, lponi, csúnya dolog:)

Pfujj, phejj, Donna!!!!!!

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:28:17

@neccharisnyás útonálló: Akor várj tavsszig...

Várj, míg felkel majd a nap:)

guma 2010.09.29. 20:28:24

@neccharisnyás útonálló: TE "szadista állat" én védő vagyok.
Meleg toll: Phi

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:42:37

@Donna (Cara)mba:

"JESSZUS, ALLAH, és a többi sitenségek, mind, NECC!

EZT CSAK MOST LÁTOM!!!!!!!

MOST MÁR ŐSZINTÉN BÍZOK BENNE HOGY TÉNYLEG NEM KAPTA MEG EZ AZ ŐRÜLT AZ ADMINOS MEGHÍVÓT!!!!!!!

MER' AKKO' SZEDELŐZKÖDHETÜNK MEGEN:((((((

TE MÁR A SZÁNALOMIG JUTOTTÁL:)))))

NA, MOST KEZDEK IRIGYKEDNI IGATÁN RÁD, MARGARITARA, mmeg a többi nőre, aki ennyit kap a nyakak közé:))))

Az már nem csak szép, hanem okos, jellemes, kívánatos és NEM KAPHATÓ!!!!

Csak jellemes férfi szörözheti meg!

Na, innentől fogvagva ne nevetek, nyerítek!

Jaj, most már csak az adminért reszketek.

Arli, mi van ilyenkor? "

.
.
.

Donna téged is csak szánni és megvetni tudlak.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:44:45

@Donna (Cara)mba: @neccharisnyás útonálló:

"szép, hanem okos, jellemes, kívánatos és NEM KAPHATÓ!!!!"

egyik jelző sincs alátámasztva.
kapható az a jellemes lány egyszerre 2 fiúnak. pffff.

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:49:09

@szorokin: Nem baj a'

Háha még én is kapható lennék 3-nak es;-DDDDD

De sajnos nem:(
Kár:))))))

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:49:47

@guma: Szia, Margarita! Érezd jól magad!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:50:27

@Donna (Cara)mba:

MINDEN SZAVAD PÓZ
MINDEN SZAVAD HAZUG
MINDEN SZAVAD ÁLSÁGOS

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 21:56:19

@EMBEREK:

ÉPÍTSÉTEK! SZAPORÍTSÁTOK ! NÖVELJÉTEK !

e hazugságra (Donna 2 hazugságára) épített/alapított blogot.

Bő termést és áldást a hazugság földjére !

arlequin 2010.09.29. 23:46:14

@szorokin: ámmen!

@Donna (Cara)mba: @szorokin:
két ennyire megátalkodott csökönyös disznót is ritkán látni ;-D

Marcellusca 2010.09.30. 08:21:16

Remélem sikerül mindenkit felráznom ezzel a kis dallal! :DDDDDDDDDD

www.mommo.hu/media/Az_oroszoknal_minden_nagyobb

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 11:31:43

@Marcellusca: Ez óriási! Kár, hogy a zsűri szövegét nem értem:(

Egy kommentet néztem meg a belinkelt oldalon, valahogy én is így vagyok vele:
"Nem szeretem Whitney Houston-t. Ezen legalább lehetett nevetni:) "

Ezt a számát meg végképp annyira utáltam:(

Nem tom, miért! Biztos nagy bravúr ennyi ideig kitartani és modulálni a hangot, de nekem ez olyan fals volt: érzelmileg:(

Ha a macskám farkára lépek véletlenül, akkor az tud így nyivákolni, szegény. Ő is csalódottságában és fájdalmában.

Mégis tévednék az ÁÁÁÁJ wiillll ólwajz love yúuúúú tekintetében, és őszinte za, csak az én hallásom ne eléggé kifinomult?;-D

A világbul ki lehetne üldözne evvel a nótával:))))

De az imitáló hapi jó, akkorát lehet nevetni! Hát ha még érteném a publikum és a szüri szavait is. A nézőközönség is alig bírt a nevetéssel, majdnem gurultak:)))))

guma 2010.10.02. 02:06:43

Sajnos semmit nem olvastam nem hallgattam , csak gyorsan jelzem, ha nem is vagyok ÉLEK!

Donna (Cara)mba 2010.10.02. 12:59:40

@guma: Remélem, megúsztad macskajaj nélkül:)
Amikorra kipihented a dorbézolást:)))), várunk!:)

guma 2010.10.02. 16:42:40

@arlequin: @Marcellusca: @miről van itt nagybasz0: és @Ásó[Mosó]maci:

Hát lopom én a napom???????? Van pár percem és azt látom a hapik megint eltűntek és csak a női szakasz müxik.
Na csak legyen egy kis idő, baj lesz még itt!!!

Donna (Cara)mba 2010.10.02. 17:18:54

@guma: Margarita! Ha lesz egy kis erőd, szedd össze a fiúkat! Bár sztem ők most őriző angyalaikkal vannak, mint az én hitesem énvelem:))))

Akko meg nincs jobbra-balra:)

Donna (Cara)mba 2010.10.02. 17:20:18

@guma: Én is egy percre ugrottam be, és mindegyik közül Marcellus az, aki helytáll odashaza is, meg még az itteni háremében is:)))

Gratula, Marcellus, te legalább próbálkozol;-DDDDD
süti beállítások módosítása