He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Miért kellett új blogot csinálni?

2010.09.28. 18:10 arlequin

Hát ezért.

Remélem érted.

Mindenkinek minden jót.

155 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr302330157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.29. 16:06:57

Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!

pimpalini 2010.09.29. 16:11:40

@Ásó[Mosó]maci:

Ne haragudj, Téged kihagytalak, s Marcellus-t is a felsorolásból...

Amúgy vitáznék. Én helikopter is vagyok és hülye is...:)

pimpalini 2010.09.29. 16:13:00

Megyek is, körözni egyet a levegőben...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 16:45:11

Most mondanék dolgokat, hogy Donna mit miért csinált, reflektálva néhány téves meglátásodra, de ez az ő dolga. Nagy kislány már, nem fogok a helyében.

DE én nem úgy láttam, hogy szándéka lett volna társaságot robbantgatni. Rá lett bízva az emberekre, hogy ha akarnak beleböföghetnek a blogba. Ami nem kötelesség.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 16:47:07

Provokációra meg francnak kell reagálni?

arlequin 2010.09.29. 17:28:51

@pimpalini: én pedig csak egy szárnyaló bolond...
és le se sajnálom a helikoffereket, főleg ha elefántok vannak bennük ;-D

és itt-s-most őszintén megvallom, hogy:
különben pedig:
mellesleg: kedves blogtársak, én bizony nem vettem a fáradtságot, hogy végigolvassam a 'vitát'.
továbbá: nem is fogom.

vannálatokteraszhelósziaszevasz!
píszlávatombombanőkethapsikategybesüljenek!

@neccharisnyás útonálló: te is szép vagy!

guma 2010.09.29. 17:57:53

@pimpalini: A logika emberek közt egymás iránti "tisztelet" + "szeretet" + "figyelem" + "érdeklődés" csak empátiával gyakorolható.
Türelem ehhez alap!
Na ezért itt semmi helye folytatni - túlléptünk...

guma 2010.09.29. 18:20:35

@miről van itt nagybasz0: Ez óriási !!!!!!!!!
(Azt hittem jó zene lesz a melóm alatt - erre.D)

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 19:05:27

@pimpalini: Ide küldtem még tegnap este a meghívót:

meghívott polokov@gmail.hu Nem tag Tag Szerkesztő Admin

guma 2010.09.29. 19:09:06

@Donna (Cara)mba: Most már minden kapcsolódó közlemény csak privibe,

Megegyeztünk?!

guma 2010.09.29. 19:11:02

@Donna (Cara)mba: Próbálkozz te is azzal, hátha sikerül betenni !

guma 2010.09.29. 19:18:17

@neccharisnyás útonálló: Küldtem privibe, ügyeskedj. Fergeteges!!!!!!!!!!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 19:20:02

pimpalini nagyon pontosan és egzaktul összegyűjtött és levezetett mindent.

@pimpalini: grat ! és kösz ! :))
.
.
.
ééééés

@Donna (Cara)mba:
nem kaptam admines meghívót.

ezt kaptam:
"Szia, Balázs!

Késő van, holnap meg nem nagyon leszek.

Átgondoltam rengeteg szempontot azóta.
Küldtem Neked egy adminos meghívót, mint mindenkinek.
Offos kocsma No. 2.

Ugyanaz, csak egy házzal odébb:)

Hogy új lappal indíthassunk mindet.
Ha akarod.

Várunk többen is.

Mindenki adminos.

Holnap, ha van kedved, nézzél be: www.offforever.blog.hu

Jóéjt:
D..."

de ebben semmi ilyesmi nincs.
akárhogy is nézem, ettől nem lettem semmi, se admin, se tag.

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 19:27:29

@neccharisnyás útonálló: Szia, Necc:) Már nem is tom, hol?

Télleg...

Nevetek meg sírok...
De inkább sírok.

Annyit még? tegnap későn, igen későn még elköldtem a meghívót Horizontnak. Ez tiszta sor.

Aztán úgy véltem, hogy az a tisztességes, ha mindenkinek megadom az admint. Ez az ÉN saját törvényem, még akkor is ha a legkomolyabb aggályaim voltak. Amelyek - lám - miképp képes az ember újra és újra bizalmat szavazni, átlépni minden kételyén. Rossz elővételeim be is igazolódtak. Alig kellett hozzá egy nap.

Valaki - ki fogod találni ki - elég erős befolyással volt rám - és én tényleg azt hittem, balgán, hogy Szoró vár egy gesztusra.
Na, mindegy.

Tévedtem. Nem kicsit, nagyot.

Állj ki magadért, Donna, nincs senki, aki helyetted kiállna:))))
Hogy én milyen hülye vok:)))))))
Életre szóló tanulság kellene, hogy legyen...

Te legalább megérted, hogy mennyire nem volt könnyű ezt a döntést meghoznom? Megnyomni újból a Reset gombot?

Hatalomvágy:))))))))))))))))))))))))))))))))

No, ezez, aki csak parányit ismer, röhög...nagyot. Nincs szükségem hatalomra.

Furcsa, de nincs.

Más is lehet olyan erős, mint a hatalom:))))
A szeretet ellentéte a hatalom, nem a gyűlölet. Ezt persze tudtad, te és még néhányan.

Nevetséges. És fájó. Remélem, Horizont megkapta az admint.

Temetésről érkeztem. Messze voltunk, most értünk haza.

Ha valaki, küldjön már valamit, mert meghasad a szivem, az a hülye:(
Amit annyit rugdostak és még mindi képes az istenverte érzeni, pedig már a pokolba küldeném.

NEM KELL SZÍV!
NEM KELL SZÍV!
NEM KELL SZÍV!
NEM KELL SZÍV!
NEM KELL SZÍV!
NEM KELL SZÍV!
NEM KELL SZÍV!

Nyomor forrása...Dögöljön már meg bennem....

Necc, értesz? Margarita, értesz?

SOS!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 19:29:42

@guma: Nemtom mit küldtél. Jönni még semmise.

miről van itt nagybasz0 2010.09.29. 19:30:05

Nogyerekek úgyérzem letiplizek egy kisidőre, asszempárhétmúlvaleszek!
Addig is, mindenkinek a legjobbakat!

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 19:31:32

Nem is ettem, még egy szőlőfürtöt se! Adtam a kutyáknak, oszt annyi, mert úgy vágytam közétek...

És mire érkezek?

Én nem vagyok alkalmas az élésre.
Dögöljek meg!

Elég, télleg elég ebből.

guma 2010.09.29. 19:34:05

@neccharisnyás útonálló: Most ment (dolog közbe kapkodok), de Donnának is ment.
Talán ,nektek ,sikerül tenni

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 19:35:19

@miről van itt nagybasz0: Szia! Jól teszed, nem a a legjobb hallgatni most engem, belátom:(
Bocs!

De ne menj el annyi teméntelen időre, holnapra feltámadok, ha beledöglök is...

Hosszú az éjjel, ki lehet bőgni egy szellemi csalódást:)

De ha muszáj menned, megértem. Áldás tevéled utaidon:)
Kösz mindent, amit eddig kaptam tőled:)

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 19:40:20

ELNÉZÉST Mindekitől:)

Van papírzsepim ölég, allergiás vok:(

Letürültem könnyüimet, feltápászkodtam a nokáutból, és imhol vagyok:)

Maradjatok, nem zavarok:) Vége, a lelekm háborgását már magamban tudom tartani. Mingyán belinkelem a Kontrollt Kis Tibivel.

A fiam numeró egy filmjét (nemtom, mit kedvelt annyira benne?):)))

Már csak kicsit se sírok, nevetek, könnyes szemmel a legyszebb és legemberibb a a nevetés,-DDDDD

Komojjjj!!!!!

És ma megint tuttam, hogy szép ez az undok élet! 83 éves volt a nagybátyám, úgy tudott élni, ahogy én soha:(

Mindjárt mesélek egy kicsit az életéről, jó?

Horizont 2010.09.29. 19:43:04

@Donna (Cara)mba: Admint megkaptam köszönöm.
Donna te egy fantasztikus ember vagy, hatalmas szívvel, lélekkel.Olyan érzelmi töltéssel működsz, hogy izzik körülötted minden. De a mi korunkban muszáj egy kicsit kisebb lángot használni, nem mások hanem magunk miatt. Mert nehezebben gyógyulnak a kisebb, nagyobb sérülések.Mostanában sokat vagy szomorú!Ne tedd!!Ne haragudj, hogy ilyeneket írok, de egy kocsmában ezeket mondanám neked!A világot se nekünk kell már megváltani, be kell érni apróbb sikerekkel, mint ez a blog.És az itt lévő jó barátokkal, akik nem tökéletesek, ahogy mi sem vagyunk azok.De virtuálisan is jó tartozni valakikhez, valahová.....

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 19:49:01

@Donna (Cara)mba:

ha meghívtál volna annak így kellene kinéznie:
"Kedves felhasználó!

A Lehet jobb Magyarország? blog szerzői meghívtak téged is blogolni.
A blog címe: keselyu.blog.hu
Ahhoz, hogy írhass a blogba, aktiválnod kell a meghívót.
Ehhez indapassra van szükség. Ha nincs még indapassod, regisztrálj egyet itt: indapass.hu/regisztracio/bloghu
Ha már van, kattints az alábbi linkre a meghívó aktiválásához:
http://blog.hu/admin?invite=47151&code=K4ZQQhrxTRjtzbYEbOK8cKeu8bT1FF3"

ILYET NEM KÜLDTÉL.

Donna. többször is hazudtál efelől.

NEM KÜLDTÉL SEMMI ILYESMIT.

HAZUDSZ.

pimpalini 2010.09.29. 19:52:26

@Donna (Cara)mba:

Mesélj!:) Kíváncsi vagyok rá, mert azért a 83 év szép kor, főleg ebben a században (bocsánat, most már múlt század, csak mindig elfelejtem, hogy már a 21.et tapossuk)...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 19:52:43

@szorokin: Téged hol neveltek? Tajgetoszon B+?!!! Hogy ennyi se szorult beléd, hogy észrevedd, legalább ma békén kellene hagyni?????

Anyád-apád biztos roppant büszke!

pimpalini 2010.09.29. 19:54:38

@guma:

Ebben igazad van. Nálad a pont. Pont...:)

Horizont 2010.09.29. 19:58:30

@szorokin: Engem még úgy neveltek, hogy ezt a szót: "hazudsz" nagyon megfontoltan szabad használni, mert ez sértés számba megy. Be kell csomagolni. Kéne....

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:06:30

@szorokin: Kérlek, írd be a címedet, amire küldjem. A polokov@gamial. comra küldtem teganpa este, Mindjárt megnézem az időpontot is, ha fel van tüntetve.
Horizonttal egyidőben küldtema tiedet is. De megnézem újból.

Ha beírod ide az email címedet, ahova küldjem újból, utána törlöm, hogy ne legyen itt kint. Jó?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.29. 20:21:52

@guma: Nem vagyok én számítógép-zseni. Feladtam. Bocs.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:29:10

@Donna (Cara)mba:

polokov@gamial.com
.. ez viccnek is rossz, remélem legalább neked
okozott pár kárörvendő boldog percet vagy órát.

tudod jól hogy:
gmail.com

addig is élvezd hatalmod örömét
(
érdekes h nekem mindenkinek egy pillanat alatt sikerült kiküldenem, amikor eldöntöttem h elküldöm/meghívom őket
a nagy hataloméhségemben, ugyeeeeee

"Ahol hatalomvágy van: ott nincs szeretet, ahol meg szeretet van, ott nincs helye hatalomnak.
Ennyi."

pffffff
)

Ússz hatalmad mámorában !

jó érzés ugye ?

Aztán fogd rám, h én vagyok/voltam ilyen ...pfff

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:31:41

@Horizont: Figyelek én rád is, meg Margaritára, is, hogyan csináljátok.

Ezen a hőfokon télleg megdöglök:( ha így folytatom:(

Én nem veszem rossznéven, ha figyelmeztecc, mert tudom nagyjából, milyen vagyok, és hogy ez egy gyenge pontom.
Itt tudják a legnagyobb sebeket ejteni rajtam.
Még a páncélon is átjön:)

Belül, a kontrollnál kell valamit birizgálnom, igazad van:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:32:31

@Donna (Cara)mba:

Undorító és aljas egy viselkedés/gyakorlat.
Társítva az ehhez szükséges folyamatos hazugságáradattal.

[ MAGYARUL: a VISELKEDÉSEDET minősítettem, NEM TÉGED vazzzz ]
.
.
Légy vele/velük boldog !

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:34:03

@Horizont:

"Engem még úgy neveltek, hogy ezt a szót: "hazudsz" nagyon megfontoltan szabad használni, mert ez sértés számba megy. Be kell csomagolni. Kéne...."

ezt akkor lehet mondani ha valaki hazudik.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:48:25

@Marcellusca:

hol nem állítottam igazat ??

na mutass rá !

guma 2010.09.29. 20:48:49

@Marcellusca: Végre! Felbukkansz, szegény Szellem állta csak a sarat!
Pedig még a "szántást" is beigértem!!!!!!DDDDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:49:59

@Donna (Cara)mba:

MINDEN SZAVAD PÓZ
MINDEN SZAVAD HAZUG
MINDEN SZAVAD ÁLSÁGOS

Marcellusca 2010.09.29. 20:51:14

@guma: Itt vótam én, csak meghúzódtam egy sarokban és egy pohár bor fölött figyeltem a fejleményeket. :)

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:52:18

@neccharisnyás útonálló: Köszke a leveleket, zenét:)))))
Tsuda vagy, monták mán?

Te mehetnél kedves nővérnek, komojjan:)

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 20:53:30

@guma: Ki az a Szellem? Én csak pislogok,mert még most se tudom, kit nevezel így?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 20:54:42

@EMBEREK:

ÉPÍTSÉTEK! SZAPORÍTSÁTOK ! NÖVELJÉTEK !

e hazugságra (Donna 2 hazugságára) épített/alapított blogot.

Bő termést és áldást a hazugság földjére !

guma 2010.09.29. 20:58:40

@Marcellusca: Csillagom, én meg háromszor osztottam szoroztam mindent, hol a pénz, hol az ember "veszett" el..D
De Szellem legalább kikapcsolt. (Azt hittem valami bajod van, még a képre se reagáltál. Van az mél Ez+az abban alulról a 3 lökd be ha tudod. A hangulata óriási)DDDDDDDD

pimpalini 2010.09.29. 21:05:08

@guma:

Kösz a levelet...:))

Szellem=Nagybaszó, Bohóc=Arlequin, Mérnök=Marcellusca?:)

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 21:11:41

@pimpalini: Nem, én Miről van itt nagybasz ó-t nevezem Mérnöknek. Mert az a foglalkozása. Ő írta itt a blogon. Vagyis még a régi offoson.

guma 2010.09.29. 21:13:39

@Donna (Cara)mba: @pimpalini: @neccharisnyás útonálló:
Ő mind a kettő. Nekem SZELLEM!
JÓ ÉJT!!!!!!!!!!!

pimpalini 2010.09.29. 21:13:52

Nemrég láttam egy "remek" filmet, címe a Jeti visszatér volt...:)))

Na most eleve nem tudtam jól hozzáállni a műalkotáshoz, mert ugye a Jeti, mint olyan vicces lény. Szóval alapból nevetnél az egészen...:)
De az alkotók horrort csináltak a sztoriból, amiben a Jeti egy vérengző fenevad volt, emberek fejét harapta le és nemannyiraszűz lányokkal táplálkozott...:)

Szóval fura volt na... kicsit olyan, mintha ecetes uborkával ennél somlói galuskát. Ráadásul rosszat...

Donna (Cara)mba 2010.09.29. 21:14:33

@guma: Majd holnap szántatunk velük:)))))

Mára én/te/ő/mit/ti/ők nyugovóra:)

Vagyis aki akar:)

Én mék nyugonni:)

Szép aluszkázást néktők, ébereknek:)

pimpalini 2010.09.29. 21:14:55

@Donna (Cara)mba:

Emlékszem...:) Akkor neki két név jutott...:)

@guma:

Jó éjt!:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 21:52:38

@Donna (Cara)mba:

"
JESSZUS, ALLAH, és a többi sitenségek, mind, NECC!

EZT CSAK MOST LÁTOM!!!!!!!

MOST MÁR ŐSZINTÉN BÍZOK BENNE HOGY TÉNYLEG NEM KAPTA MEG EZ AZ ŐRÜLT AZ ADMINOS MEGHÍVÓT!!!!!!!

MER' AKKO' SZEDELŐZKÖDHETÜNK MEGEN:((((((

TE MÁR A SZÁNALOMIG JUTOTTÁL:)))))

NA, MOST KEZDEK IRIGYKEDNI IGATÁN RÁD, MARGARITARA, mmeg a többi nőre, aki ennyit kap a nyakak közé:))))

Az már nem csak szép, hanem okos, jellemes, kívánatos és NEM KAPHATÓ!!!!

Csak jellemes férfi szörözheti meg!

Na, innentől fogvagva ne nevetek, nyerítek!

Jaj, most már csak az adminért reszketek.

Arli, mi van ilyenkor? "

.
.
.

Donna téged is csak szánni és megvetni tudlak.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.29. 21:53:35

@Donna (Cara)mba:

MINDEN SZAVAD PÓZ
MINDEN SZAVAD HAZUG
MINDEN SZAVAD ÁLSÁGOS

arlequin 2010.09.29. 23:53:31

hú bazzeg.

na akkor asszem hogy ez ennyi.
szerintem kitiltom donnát és szorokint is.

holnapután kiskedden. borjúnyúzó pénteken.

szorokin drága. ha az ember nem fogad meg jószívű tanácsokat akkor könnyen ideérkezhet...

én szóltam. nem viccből.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.30. 03:13:21

@arlequin:

asszisztálj csak Donna hazug színjátékához.
[ pimpalini pontosan leírta a lényegét ]
vegyél részt benne.
mindenki vegye ki a maga részét.

közös a bűn, közös a feloldozás.

ééés ld még 5. pecsét (a film).....
/ ha nem veszel részt, elérik hogy részt vegyél, - elérték. egyértelműen be-/át-álltál Donna seregébe. /

arli te egyszerre akarsz kívülálló lenni folyamatosan éés tevékeny résztvevő (azaz nem kívülálló)

de "nem fog a macska egyszerre kint s bent egeret."
ez a te fő hibád/rákfenéd, amit sosem vettél/veszel észre.

amúgy béke veled, arlequin!
értékelem a jószándékodat.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.30. 03:18:00

@EMBEREK: +@arlequin:

legalább adtam nektek egy kohéziós erőforrást.

így legalább a közös ellenség (én, szorokin)
összekovácsol titeket.

egy nagy boldog család lehettek/lesztek

utálkozhattok, phújolhattok rám, bunkózhattok ..
as you like it ..
legalább nektek legyen ebből örömetek.

én legalább nem hazudtam, és nem vettem/veszek részt hazugság okán alapított blogban.

egy szó mint száz:

ÉPÍTSÉTEK! SZAPORÍTSÁTOK ! NÖVELJÉTEK !

e hazugságra (Donna 2 hazugságára) épített/alapított blogot.

Bő termést és áldást a hazugság földjére !

arlequin 2010.09.30. 08:04:23

@szorokin: a te hibád annyi, hogy megkülönbözteted a kintet és a bentet. a nők pedig játszanak és nem vonnak éles határokat.
de ha gondolod, nézz utána.
ugye be tudod bizonyítani a következő tételt:
1=0,9999999999...
te majd akkor leszel nekem bármiféle ellenfél, amikor soha. bíráskodásra nem kért fel senki, de nem is vállalnám.
mondom: 1xűen el sem olvastam a vitátokat. mert nem érdemes.
második blog értelmét nem látom.

és

igenis van szabadság. pimpa' véleményével együttesen, miszerint nem létezik. őneki is szabad ilyet kijelenteni, nemde?
az összefoglalását elolvastam. erre csak annyit tudok mondani: igen. és akkor folytatni kell? nem.

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 11:09:04

Üdvözlet MINDENKINEK!

Van egy (több, de most erről írok) tévedésem:

Valóban küldtem meghívót adminra Szorokinnak, de mivel már késő volt, és amúgy is hajlamos vagyok elírásra, elklimpírozásra, azt írtam be, hogy név@gmail.hu. Erre figyljetek, mert ez fontos!

Tegnap be is linkeltem a Blog adminjáról a meghívó sort, amit kér az Admin lap meghívó küldésekor és amit kijelez. Ezt csak azért linkeltem be, mert ledöbbentem, hogy mivel vádolnak és nem értettem semmit! Mert abban a tudatban voltam, hogy hiszen elküldtem az adminos meghívót, le is ELLENŐRIZTEM TEGNAP ESTE, belinkeltem ide, de még akkor sem vettem észre tévedésem.

Sajnos nem vette észre Szoró se, hogy azt írtam: név@gmail.hu

Utána kértem, küldje el a cmíet, amire küldhetem újból az adminos meghívót. Nem írt a postaládámba címet.

Után megint csak azt tudtam írni, hogy de hiszen elküldtem a meghívót a név@gamail.com címre (már remegtem a lesújtottságtól, ezért is elklimpíroztam. Ezt nem kopiztam, fejből írtam be, hogy ha ez nem jó cím, hova küldjem?

A blogon csak az jelenik meg újra és újra - most már érthetően számomra is - hogy: újra meghívom törlöm - mint lehetséges választások.
Így is áll ma is még a meghívó helyzete: technikailag.

meghívott név@gmail.hu Nem tag Tag Szerkesztő Admin újra meghívom törlöm

És még két másik meghívott személyé ebben a státuszban van. Egyikről tudom, hogy nem akar bíbelődni az adminnal. A másik névről tudom, hogy habozott sokáig és pont aznap jelent meg az offoson, amikor kitört az utlimátumos balhé. Nem csodálom, hogy ezek után eszébe sincs idejönni addig, amíg lecsitulnak a kedélyek.

Ez a meghívós ügy technikai része.

Aki látta már írásaimat, azt tudja, nem egyszer írok mást, amint amit akarok, vagy gépelek el.

Hogy ez "freudi" elgépelés volt-e, mármint a név@gmail.hu, azt csak a magasságos úristen láthatja szívemben.

De ha az őrködött tényleg felettem, hálásan megköszönöm neki. Mert ez véletlen volt, de mindig a véletlenekben nyilvánul meg villanásnyira a sorsvonalunkon valamely lényeges stáció, meglátás, ami fontos az adott személynek (jelen esetben nekem volt fontos) - ez az én privi, magánhasználati nézetem.

Ma higgadt vagyok, összeszedett. Már meghoztam cégdöntéseketis a mai nap, úgyhogy tiszta a fejem.

Halasztást kaptam a Sorstól, hogy látva-lássak, én vak, szegény kóválygó lélek.

A tegnapi Szorokin produkció (érzelmek minden fék nélküli kitörése), hogy ezt én NEM AKAROM FELVÁLLALNI, NEM AZ ÉN DOLGOM!!!!!!!!!!!!!!!

Ezért ma már tudatosan tudom, Szorónak nem lesz adminja tőlem.

Arli, ide is ideírom: bocsásd meg értetlenkedésem. Most már értem, ez az ügy nem az én ügyem. Tévedtem. Reset gomb.
Necc elintézi, jogot kapott mindenki törlésre, adminra, mindenre.

Necc, tudom, te lerendezed, ami lerendeznivalód van, ha van egyáltalán.

Nem a mi, blogosok hivatala ez.
Az én érzéseim veled kapcsolatban semmit nem változtak:) Köszönöm a higgadtságra való intést.
Én téged csak szeretni tudlak:)))) Másképp tényleg nem tehetek:)

Ennyit úgy gondolom, MINDENKINEK tudnia kellett.

Innentől fogva nálam új lap indul, amit kellett, magamban Deleteltem;-DDDDDD
Moderálom magam, a szó másik értelmében;-DDDDDDDDDDDD
Hej, de rámfér:(

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 11:10:46

@arlequin: Megértettelek, Arli. Legalábbis remélem.
Napokon át semmit se kapisgáltam Belőled:(

pimpalini 2010.09.30. 12:29:42

@arlequin:

Hm...:) Ez egy érdekes kérdés., megérne egy külön vitát...:))

Elvi szinten van szabadság, mert nem verik be a fejem, ha szidom a rendszert. Ugye elvileg ez különbözteti meg a diktatúrát a mostanitól. Na de milyen szabadság az, ahol gyakorlatilag rabságra vagy kényszerítve a pénz által? Az szabad ember, akinek nincs munkája, nincs pénze és gyakorlatilag megmozdulni sem tud, utazni sem tud, haverokkal sem tud egy jót inni, vegyülni, stb? Frászt. Ez nem szabadság. Ez a szabadság illúziója. Kevés kivétellel mindannyian rabok vagyunk, kisebb vagy nagyobb mértékben. Nem tudunk szabadon élni, vannak kényszerítő erők, melyek korlátoznak bennünket. Ezen erők legfőbb oka és eszköze a pénz.
Utoljára a Kárpát-medencében szabadságról a honfoglalás után lehetett beszélni, s a gyepűvidékek benépesítéséig, a szabad költözködés, vándorlás, területhasználat koráig az Árpádkorban.

pimpalini 2010.09.30. 12:35:42

@Donna (Cara)mba:

Úgy látszik itt nem divat a saját vélemény, az őszinteség tolerálása.:)

Donna: olyan baromira nehéz leírni, hogy tévedtél?
Hogy véletlenül - vagy szándékosan - félreértettél dolgokat odaát offoson?
Hogy ezt remekül félre is magyaráztad, s hisztériát keltettél Szorokin ellen, aki sajnos beszállt a játékodba?
Hogy olyan dologba szóltál bele és foglaltál állást, amihez nincs közöd?
Hogy sértődöttségedben, értelem nélkül alapítottál egy új offos blogot, csak azért, hogy háborúzhass Szorokinnal?
Zsarnoksággal és zsarolással vádoltad ok nélkül, s csodálkozol a következményeken?
Mindenki Téged sajnál, mekkora barom is Szorokin, miközben gyakorlatilag senki sem (kevés kivétellel) tudja a történet magvát?
Hogy ok nélkül megosztottad a közösséget?

Nagyszerű játék volt, csak gratulálni tudok hozzá. Elérted a célod, remélem jól érzed magad!

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 12:53:31

@pimpalini: Tévedtem.
Hogy hol, azt talán te sem biztos, hogy pontosan tudod. De az is lehet, te pontosan tudod.

Én nem. Még most sem. Csak gyanítom. Erről írtam fentebb.

Sztem éppen a tévedésemről írtam és megkövettem Arlit.

Ha megosztottam a társaságot, moderálj ki. Admin jogod van. Élj vele, és VÁLLAD TE IS SZAVAID, CSELEKEDETEID után azt, ami abból következik.

Sztem ilyen eccerű ez.

arlequin 2010.09.30. 12:58:25

@pimpalini: a szabadság egy állapot ami nem függ körülményektől.

pimpalini 2010.09.30. 13:57:23

@arlequin:

Ezen a nyomon haladva felesleges a korrupt demokrácia, legyen inkább diktatúra, nem?:))

Ha megfelelően manipulálod magad, lehetsz "szabad" egy 4 négyzetméteres cellában is 3 méterrel a föld alatt...:)

pimpalini 2010.09.30. 14:00:00

@Donna (Cara)mba:

Gyanítod?:) Ezért próbálok meg közvetíteni...:)

Bár látom a büszkeség nagy úr...:) Ebből a szempontból van közös vonásotok Szorokinnal...:)

Az is érdekes logikát feltételez, hogy Arli-t követed meg...:) Mondjuk megverem a postást, s utána pár héttel elmegyek a henteshez, aki látta mindezt, és elnézést kérek tőle...:)))))

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 14:07:42

@pimpalini: Sztem jáccál mással. Nem lenne jobb?
Csak azért mondom, hogy:

figyelj:

Én tsak egy öregjány vok. Véntík. Nincs abszolut tudásom, csak gyanítok, érzek, vélek....:((((
Szal Hüjje vagyok. Képmutató. Hazug. Jellemtelen. Álnok. Aljass. Álságossch. Következetlen. Makacs. Nem tok bocsánatot kérni. Ha kérek, nem attól akitől kellene. Gőgös vok. Logikám nincs.

Folytassa, Sir:))))) Én asszem sokmindent kifelejtettem a felsorolásból:(

És ezek után megkérdem: minek akar velem jáccani Kend?:-P

Csak ennyire tarttya magát uraságod?;-DDDDDDD

Leáll akárkivel vitázni?:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 14:09:22

@arlequin: Ládd-e, Arli?
Isten nem ver bottal, hanem bloggal;)

arlequin 2010.09.30. 15:53:40

@pimpalini: látom kezded kapisgálni. a nyáj pásztor nélkül, mint a nép király nélkül.
demokrácia=amikor a farkasok megszavaztatják a bárányokat melyikük legyen a vacsora.

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 16:37:20

@arlequin: Az Úr az én őriző pásztorom...

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 16:57:41

@Marcellusca: Hát ez meg minek, Marcellus? Kinek forwardolod a reklámot?:)

Marcellusca 2010.09.30. 17:26:44

@Donna (Cara)mba: Ne mondd, hogy nem tudod, hogy ez mi! :)
Nem láttad a Men in black - Sötét zsaruk című filmeket? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.30. 19:38:46

@Marcellusca: Marcellusca plót fogok gyártani. Meg bögrét! Féljé!! >DDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.30. 19:39:42

@Marcellusca: Marcellusca pólót fogok gyártani. Meg bögrét! Féljé!!!! >DDDD

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 19:55:24

@Marcellusca: Nem láttam az idézett filmet! Az, hogy mire való az a bunkó, amivel az setétbőrű uraság hadonászik, aztat a subbán lévő kommnetekből derítettem ki, a linkednél.
Hallani hallottam, hogy van ilyen célszerszám, de látni még nem láttam.

Szted én pornómúzeumokba járok hétvégeken?:)))

A kérdésem, miután kiderítettem, mi a fenét lóbál az a faxon, Tehozzád szólt, bizony: mi célból lóbáltad ezt képletesen be, ide? Kinek?

Remélem nem nekem, mert én már annyi minden voltam, csak qrva még nem. Na látod, ez utóbbit sajnálom. Igazán lequrvázhatna már valaki, az az én koromban már inkább dicséretnek számít:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Evvót a kérdésem:))))) És még mindig ez, mert nem tom az okát:)

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 19:58:31

@Donna (Cara)mba: Ja, és a fenti természetesen vicces komment volt:)))
Már attól tartok, minden betűmhöz külön lábjegyzetet kell mellékelnem az uraknak:DDDDDDDD

Marcellusca 2010.09.30. 20:05:28

@neccharisnyás útonálló: Mért is?
Milyet?
És én kapok olyat?
xD

@Donna (Cara)mba: Nem o'vastam a kommenteket, de ez NEM az a szerszám. :)))
Azoknál az embereknél alkalmazták, akik földönkívülieket láttak. A villantás törölte a memóriájukat, és nem emlékeztek a korábban történtekre, mintha meg sem történt volna az eset.

Na, ezé' raktam be! :)
Mer' mindenkire ráfér egy ilyen villantás!!! :D

És nem foglak leqrvázni! :)
/Nem adom meg ezt az örömöt. :DDDD/
Azt ki köll érdemelnyi! :D

És nem köllenek lábjegyzetek.
Ölég, ha szmájlit raksz. :)

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 20:14:30

@Marcellusca: Húúú, megnyugottam:))))

Mostmá' értem.

Amúgy nekem kellenek a lábjegyzetek, úgy látom mán:)
Mer én nem vok képben semmilyen szifi, ufi vagy ufó vagy mi filmekben:(((((

Éhes némber táplálékra gondú mindgyán;-P
Hijnnye, azt a....
Nagyon műveletlen vaok, de azzé szóbajálsz még velem?

Meg kicsinyég el is szomorodtam. Még csak ennyi öröm se?;-DDDDDPPPPPP

Donna (Cara)mba 2010.09.30. 20:19:27

Gyermekeim, itthagylak benneteket, mert kivagyok, mint a lú:(((

Oszt mégse nem mentem ma se semmire:(

Szedem elő a könyvelnivalókat, mer csak halogattam, halogattam:(

Szóval sziasztok!

Ui. Neked teccett Marcellus a Magyar Vándor? Ma elnézegettem néhány youtube-os részt belőle, és még most is teccik - megállapítottam magamban.

Marcellusca 2010.09.30. 20:21:55

@Donna (Cara)mba: Háppersze, hogy teccett. :)))
"Talpra magyar,
pam-pa-pa-pam."
:DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.30. 22:28:39

@Marcellusca:
Mikor a cévitaminnal bűvészkedtek, ott sírtam. :))
Naná, hogy kapsz! Pólót a Főnök méretében, hogy büszkén reklámozhassa a világnak, milyen apja van, bögrét meg.... erősen hajtasz rá, szal muszáj! :))))

Donna (Cara)mba 2010.10.01. 11:16:34

@neccharisnyás útonálló: Az a C vitaminos rész sztem is eszméletlen találó:)))

Meg "Egy ideje csak a ma...ma...ma..."

És annyi szellems beszólás, ami feledhetetlenné teszi a kölöknél is, hogy C vitamin, Talpra magyar, JÁ, Anonymus, mongol, Juliánus barát, még a paprikás krumpliról is lehet beszélni, mitől lett az magyar, mikor bejövetelünkkor se paprika, se krumpli, de még puliszka - alias elegánsabban Polenta - se vót:)
Kuruckor, Dózsa, ésatöbbi.

De még tőtött káposzta se mogyeri tanálmány, hanem török:(((

Az inkgnitóban járó Mátyás, és világos lesz, mi volt Világos, stb, stb.

Hétvégén megnézem, ha nem is torrentezek, hanem apránként, a youtube-on. Legalább tudok majd megint nevetni:)

Marcellusca 2010.10.01. 13:46:01

@neccharisnyás útonálló: Én ott kész vo'tam. :)
Egy levél C-vitamin. Behalás. :DDDD

@Donna (Cara)mba: Sok-sok apró utalás, sokszor csak szójáték formájában, történelmünkre, találmányainkra, kultúránkra. :)
De nagyon találóak. :D

Egyébként azt vettem észre - beszélgetve a filmről - ,hogy igazából a középkorosztálynak tetszett. A fiatalok valahogy nem értékelték.
Lehet, ismeret/tudás hiánya miatt? :(

Donna (Cara)mba 2010.10.01. 15:09:33

@Marcellusca: No igen. Félek, hogy arról van szó, hogy annyira nem vótak képben, hogy még a humoros szójátékokat, a humoros képjeleneteket sem tuttták érteni, szegénkék:(

Nem az ő hibájuk, talán. Szülő + oskola= nevelés, oktatás.

Asszem ennél jobbat még nem bírtak kitanálni:(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.10.01. 22:52:56

@arlequin:

nem akarod érteni amit írtam,
nyugodtan viselkedhetsz így is.
/ juhnyájterelési - azaz szociálpszichológiai és irányítástechnikai - szempontból remek

húzás. /

bravó taps.

de én trianonról és a hazugságra épült rendszerekről írtam neked.
annak kapcsán, amit javasoltál nekem, ugyeee:
"megbocsátás=elengedés=nyugi=béke"
...az értetleneknek és a nem értőknek:
trianonról és a hazugságra épült rendszerekről hogy is gondolkodik arli...

nem akarod érteni, amit írtam.
mert metszően éles az ellentmondás.

arli, jézus milyen királyságról beszélt ?
hááát nem földiről.
dalai láma (a másik pl-ád, ld telefon) is csak autonómiában gondolkodik.
egy buddhista uralkodó sem indított területszerző háborút.

égi királyság és földi királyság

rendszerben való résztvétel, vagy kívülállás
ld a fenti politikai példákat
vagy ott sem kell megkülönböztetni a
"a kintet és a bentet." ??
----------------------------------

.

helyette elkezdesz vmi teljesen másról hablatyolni, a szokásos dodonai stílusodban (aminek kb kivétel nélkül mindenki bedől, leginkább önnönmagad):

"a te hibád annyi, hogy megkülönbözteted a kintet és a bentet. a nők pedig játszanak és nem

vonnak éles határokat.
de ha gondolod, nézz utána.
ugye be tudod bizonyítani a következő tételt:
1=0,9999999999..."
--------------------------

.

+ még valami a válaszodhoz

"te majd akkor leszel nekem bármiféle ellenfél, amikor soha."
teee, arli, ezmiez ?????????
ezt mire írod, és miért ????

semmi ilyet/ilyesfélét nem írtam.

[ zárójelben:
te amúgy imádsz tetszelegni a bölcs szerepében.
egy bölcs senkit sem akar kioktatni;
- azaz legyőzni, valakit szellemileg,
mint egy ellenfelet.
épp ez a bölcs egyik tipikus sine qua nonja. ]

nem értem. semmi értelme.
meg nem értelem/cél szempontjából sem értem.
sehogysem értem.

ez olyan, mint kb:

írok valami konkrétat, ld kommentjeim.
te meg erre "ma repülnek a gömbök" v "piros az eső"
---------------------------------------------------

.

szóval fenntartom utolsó üzenetemet és
szerintem tűpontosan áll is:

"
asszisztálj csak Donna hazug színjátékához.
[ pimpalini pontosan leírta a lényegét ]
vegyél részt benne.
mindenki vegye ki a maga részét.

közös a bűn, közös a feloldozás.

ééés ld még 5. pecsét (a film).....
/ ha nem veszel részt, elérik hogy részt vegyél, - elérték. egyértelműen be-/át-álltál Donna
seregébe. /

arli te egyszerre akarsz kívülálló lenni folyamatosan éés tevékeny résztvevő (azaz nem kívülálló)

de "nem fog a macska egyszerre kint s bent egeret."
ez a te fő hibád/rákfenéd, amit sosem vettél/veszel észre.

amúgy béke veled, arlequin!
értékelem a jószándékodat.
"

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.10.01. 23:00:19

@Donna (Cara)mba:

EGY APRÓ ICCCIPICCI BAJOCSKA VAN CSAK....
van itt két verzió..................

mindkettőt (bőszen) állítottad, h úgy írtad el.

szóval egyszerre 2féleképp írtad.

bizaaaaaaaaaaaa.

szánalom.

------------------------------------------
#1:
2010.09.29. 20:06:30
név@gamial.com
/ ezt kimoderáltattam pimpalinivel, mert voltál olyan tapintatos
a személyes adataimmal, h nem moderáltad ki, köszönöm !
volt másik kettő komment is, azoknál is köszönöm a tapintatot és
a figyelmedet /

#2:
2010.09.30. 11:09:04
név@gmail.hu

Donna szóval melyik a hazugság, melyik a kettőből ??????

naaaa
megmondom én neked:
mindkettő.

szánalom.

erre is gyorsan ki kell találnod egy újabb hazugságot, hogy
ez hogy is eshetett/történhetett meg.

biztos vagyok h rendkívül szellemdús és kreatív lesz a
3. verziód.
mesteri szinten tudsz hazudni, pózolni, álságoskodni.

.
.

Donna, csak szánni és megvetni tudlak.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.10.01. 23:03:18

egy szó mint száz, csak ismételni tudom magam:

ÉPÍTSÉTEK! SZAPORÍTSÁTOK ! NÖVELJÉTEK !

e hazugságra (Donna 2 hazugságára) épített/alapított blogot.

Bő termést és áldást a hazugság földjére !

Donna (Cara)mba 2010.10.01. 23:33:50

Nyugodtan írkálj! Hamarosan megbeszélem a többiekkel, és ha ők is úgy látják jónak,hogy elég az egyszemélyes cikuszodból, bannollak. Most csak egy napra bannollak. Átmenetileg, ideiglenesen. Ha nem kellesz itt, akkor ámen és adieu. Keress magadnak közösséget, amely értékeli produkciódat.

Gondolkodj. Ha tudsz.

Én voltam eszköz a kezedben , és még csak sejtelmem se volt róla.

Na, erről ennyit.

Megértettem, amit meg kellett értenem veled kapcsolatban, meg még egy emberrel kapcsolatban. Belenyúltam egy privát szférába, csak nem vette egyik fél sem a fáradtságot, hogy erről szóljon.

De már nem érdekel.

Próbálj meg beszélni, nem hisztizni ugyanarról.

Nem fog rád így soha senki se reagálni. Miért nem okulsz?

Na, szevasz.

Ez is sok volt a részemről.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.02. 16:41:29

@Marcellusca: Ez másfajta humor. Kicsit olyan montipájtonos. Ahhoz is beállítódás kell. Gondolom én.
süti beállítások módosítása