He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Horizontnak, hogy "értsd" (!?) tesz-veszt

2010.12.21. 06:22 guma


93 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr462529440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.12.21. 08:48:06

guma! Sikerült totálisan meglepned! Eddig nem ezt a gumát "ismertem"! Köszönöm neked, hogy ezt betetted! Sajnálom, hogy ez a film kimaradt nekem!Pótolni fogom!A jelenet szenzációs.A megoldása, nem a témája:)
Jobban nem tudom "megérteni" tesz-veszt! Végig úgy éreztem, mintha személyesen Ő tartana előadást nekem!! Ez nem lehet véletlen....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 09:26:17

a videó nagyon jó, de beszéljünk tisztán.

ti azt hiszitek h én nőgyűlölő vagyok?

ez esetben olyanok vagytok, mint a cigányok, kiket tolvajláson érnek:

azért mert cigány vagyok?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 09:26:57

@Horizont: jobban nem tudod?

előadást? egy beszélgetésnél?

guma 2010.12.21. 09:47:49

@tesz-vesz: nem:)))
(ezt a kanmurinál, katonadalnál tisztáztuk! DDDDD)

ez sokkal összetettebb részemről, mint azt alább jeleztem, és ahol egy szavad sem volt rá! se jó, se rossz...

csak beugrott ez a nagyon régen olvasott mű amiről az előadás szól. (ez sem a nőgyűlöletről szól! sokkal többről, hiszen a kereszténység sem tekintette a nőt embernek, ha jól emlékszem 16 vagy 17 századig...)
valószínű @Horizont: nem is ismeri (reakciójából), de valamit megérzett célomból! (érdemes elolvasni, bár én már nem tudnám még egyszer!!!)

sajnálom megint el kell tűnöm. várnak...

Horizont 2010.12.21. 11:40:05

@guma:
Milyen mű? Tényleg nem ismerem:( Rákerestem, de csak a filmről találtam ezzel kapcsolatban!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 12:56:28

@guma: a kereszténység se tartotta embernek a nőt?

mármint Krisztus tanítása, vagy amit az egyház művelt, mert a kettő nem ugyanaz volt a történelem folyamán. Jézus sose mondta, hogy igyunk vért, stb.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 15:56:17

@tesz-vesz: Én bírlak. És első blikkre egy vadidegen odatévedőnek a VBűr sokkal rasszistább. Szerintem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 15:57:49

@miről van itt nagybasz0: Akkor te hogy lettél? Karokat növesztett a papucsállatka? :D

Horizont 2010.12.21. 16:12:25

@neccharisnyás útonálló:
Ezzel vitatkoznék!De azért bírhatod:) Nem azzal vitatkoznék! A VB-n inkább a kommentelők rasszisták nem a bloggerek, a KKB-n meg .....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 16:25:07

@Horizont:
Egy blog összképéért a bloggerek és a kommentelők is felelősek. Együtt úsznak a nagy leveses vájlingban.

Az meg hogy XY-nak milyen a világnézete... Kurucra egyáltalán nem járok, mert heveny idegrohamot kapok attól a dedós stílustól, amit ők tréfás incselkedésnek akarnak eladni.

KKBK-n látok azért olykor egész értelmes cikkeket, dolgokról, amik érdekelnek, és értelmes ember stílusában vannak megírva. Ami meg nem tetszik-mert olyan a téma vagy átsejlik rajta a blogger személyes beállítódása-, nem olvasom el.

Ebből áll az élet: szelektálsz. Ahhoz meg szerintem már mindketten elég öregek vagyunk már, hogy döntően befolyásolni tudja bárki is az önmagunkról alkotott képet, az önmeghatározásunk szerves részét képező értékrendünket.

De tartom magam véleményemhez: szerintem sokkal durvább hatást tesz a kívülállóra, ha a VBűrön meglátja a nicked a sok komolytalannak szánt, de sótlan úr által vérkomolyan vett mások általi-köztük jómagam, LOL- "nácziskodás" között.

Horizont 2010.12.21. 16:54:08

@neccharisnyás útonálló: Belátom amit be kell látnom! Az igaz, hogy, hogy a BBKB- n néha nagyon jókat találok. A VB-n meg sajnálom, hogy a sok csökött agyú lehúzza a színvonalat!Lehet, hogy a zsidózás a gyenge pontom?!:)Máshogy szocializálódtam ne felejtsd el:)
Ja!Ez rám nézve csak dicséret, ha együtt emlegetsz magaddal ez ügyben:)
"mindketten elég öregek vagyunk már" :DDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 17:00:24

@Horizont:
Nefélj, én is csak akkor ismerem fel a zsidót, ha valaki karon fog, odavisz és jól rámutat az ujjával. Vidéken nem igazán voltak. Mifelénk. a bányászok inkább valami rác leszármazottak, de már arra se emlékeznek. Szal mi sváboztunk. Azokból volt elég. Sváb faluban 2 nem sváb család, ahogy nagyapámék laktak. Tanultam is egy csomó konyhasváb ferdítettnémetet. :D

Meg különben is, múltkor VBűrön derült ki, hogy a radikálisok már nem zsidóznak. Új divat van: cigánoznak. Muszáj újrakonfigurálni a chipet. :DDD

Horizont 2010.12.21. 17:18:34

@neccharisnyás útonálló: itt nálunk nem sok zsidó volt, ha valaki az is volt, nem tudtunk róla. Mindig csodálkoztam hogyan lehet felismerni? Én azokat egyből kiszúrom akiknek két oldalt be van fonva a haja:DDDDDDD Büszke vagyok rá:)

guma 2010.12.21. 18:11:07

@Horizont: NEM és JELLEM c könyv, amit iszonyú régen olvastam és a nevekkel hadilábon állok, mint már sokszor mondtam!

akik értenek is ehhez a témához most nagyon hallgatnak - ami számomra fura! mert eszemben sincs bármiről vitázni csak elakartam mondani, hogy van egy másik nézet : nincs zsidó, nincs nő.
illetve a zsidó`= nő

és ez nagyon érdekesen "tudományosan" az élet minden területét érintve elemzi is, hogy miért!

@miről van itt nagybasz0: ezek szerint te sem ismered ezt a könyvet?!

@tesz-vesz: jó!
nem ugyan az! de privilégiuma, hogy a "nevében" szóljon!
amúgy a kezdetekben tűzzel- vassal irtották a hívőket, és ahogy ez megszűnt ezen vallás nevében irtották szinte rögtön a nem ebben hívőket...

de én aki minden evő vagyok és valaha összeolvastam mindent lehet, hogy nem jól emlékszem ere sem!

miről van itt nagybasz0 2010.12.21. 18:44:50

@neccharisnyás útonálló: Á, tuti, hogy valamék najobb állat könyökéről lehet csak itten nagybaszó! :D

miről van itt nagybasz0 2010.12.21. 18:45:40

@guma: Hallottam róla, de nem olvastam.

guma 2010.12.21. 18:53:37

@miről van itt nagybasz0: addig míg nem olvasod, ne igen használd a "zs-t" , mert meglepődsz nagyon emlékeim szerint :)))

sok (még ókori) gondolkodóra és filozófiai alapokra épülő koncepció, aminek különböző részeit mindenhol megtalálhatod szinte...

nekem évekbe telt míg valahogy helyére kerültek a dolgok gondolataimba, (ez azonban ne riasszon, mert, sosem tartottam magam okosnak DDD).

guma 2010.12.21. 18:57:40

@miről van itt nagybasz0: ja! mi van? :))) nincs meló:) látom egész nap itt voltál. dani bemondta az unalmast? DDDDDD

miről van itt nagybasz0 2010.12.21. 19:04:14

@guma: Nem és jellem, "Weininger az egyetlen zsidó, akit tisztelni tudok." (Adolf Hitler)

guma 2010.12.21. 19:16:02

@miről van itt nagybasz0: emlékeim szerint (ha ő írta) ez nem véletlen! de olyan halványan van előttem, hogy nem tudok róla értelmesen dumálni. már csak érzelem...

itt meg az általad linkelt (egyik kedvencem amit ritkán hallgatok meg!) csapat kicsit idősebb kivitelben..

www.youtube.com/watch?v=arpZ3fCwDEw&feature=related

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 22:43:00

@neccharisnyás útonálló: én is bírlak.

bár először azt hittem fió vagy és meleg. de most h tudom h lány, mr minden oké:)

és tudo h már ezt elmondtam 4x, de nem tudom melyik et olvastad

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 23:35:08

@neccharisnyás útonálló: Ami meg nem tetszik-mert olyan a téma vagy átsejlik rajta a blogger személyes beállítódása-, nem olvasom el. "

mi van a személyes beállításommal?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 13:37:25

@tesz-vesz:
Ezt általános értelemben írtam. A te blogod kapcsán kezdtem gondolkodni, csak eljutottam egy általános, milyen szempontok alapján olvasom a blogokat képhez. Az, hogy milyen elvek mozgatják adott illetőt világosan lejön a cselekedeteiből, beszédnél hogy hogyan mondja azt, milyen szavakat használ. Ezekkel vagy egyetértek vagy nem. De blogbejegyzés olvasgatás témakörben nem az a döntő, hogy XY együtt sátrazik velem. Hanem hogy mit akar mondani és hogyan.

Paranoiát tessék hanyagolni, nem vagyok vevő rá. Aljas szokásom végignézni, ahogy körbe-körbe rohangászik, míg teljesen meg nem kergül.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 13:39:07

@tesz-vesz:
Elég nőiesen írok néha, igaz? ;D

Ezt a "mit olvastam"-ot nem értem. Iszonyat, mennyire nem. Segíts, légy oly jó!

guma 2010.12.22. 15:41:39

@neccharisnyás útonálló: nekem lett egy nagyon súlyos gondolatom (....)! :))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 17:30:02

@guma: Na, mondd...!

4 rúd diós bejgli a sütőben.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 17:32:56

@Marcellusca:
Nálunk, kedves.A mákos most töltekezik. Ja, és ez a jófajta tésztásított töltelék, nem töltött tészta fajtájú bejgli. Naranccsal, csokival a tőtelékben. ;P

guma 2010.12.22. 17:36:27

@neccharisnyás útonálló: ügyi vagy :))

olyan aranyos volt megfogalmazásod... iszonyat mennyire találó szóhasználat:))) DDDD

(nem bír el többet a net:) DD)

Horizont 2010.12.22. 17:42:12

@neccharisnyás útonálló:
Most reszeltem a citromhéjat anyukámnak, nálunk az ó dicsősége a bejgli sütés:)))
Előtte nagymamámé volt:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 17:44:12

@guma:
Hát de érted. Én itt ezen a felén a drótnak, nőként írok dolgokat.
Ő azon a felén alapból azt hiszi hogy hímnemű vagyok.... na ezt nem vágom miért alapfunkció, de rengeteg pasi azt hiszi, hogy nagyrészt férfiemberek tengnek a net azon felén (nők ugye NLcafe, Velvet, babablog, stb.)
Namost nickemből vagy 1-1 szófordulatomból besiklott az agyába, hogy valami bibi van. De a főaxiómát nem döntötte meg, egyszerűen csinált egy alfunkciót.
Legalábbis erre tudok gondolni. Aztán akinek van kedve kijavít vagy módosítja a meglátásaimat.

BTW zeneoldalakon még ennél is konzervatívabb alakokkal futok össze. Igaz, ott nem kell flinces-flancos nickneveket megszülnöm.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 17:45:41

@Horizont:
Holnap a toboztorta lesz soron. (csak hogy még jobban csorogjon Marcellusca nyála) ;P

Meg már van mézes puszedli, sajtos rúd, püspökkenyér...

Marcellusca 2010.12.22. 17:47:02

@neccharisnyás útonálló: Hát, a nyál is összefutott a szában. :)))
Mer' aztat is szeressem. :DDDD

@Horizont: Óóóóó, a nagymamák bejglijei/sütijei ... :D

Marcellusca 2010.12.22. 17:48:38

@neccharisnyás útonálló: :P

Nemtom mijaza/mijenaza toboztorta, de biztosssan fíííínom. :)
Mint a többi. :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 17:51:07

@neccharisnyás útonálló: melyik kommentet, amiben leírom, h nem tudtam h nő vagy

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 17:57:37

@neccharisnyás útonálló: Paranoiát tessék hanyagolni, nem vagyok vevő rá. Aljas szokásom végignézni, ahogy körbe-körbe rohangászik, míg teljesen meg nem kergül. "

ezt nem értem

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 17:59:08

@tesz-vesz:
Nem. Ezt: 2010.12.21. 22:43:00
(utolsó mondat)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:03:42

@Marcellusca: @Horizont:
Toboztorta, mert az alakja olyan. Belül kakaós rumos mazsolás piskótamag, rá margarinnal fellazított gesztenyepüré, ebből nagy mandulaalakot formálsz-gyurmázás-, majd negyedbe szedett diót szurkálsz bele. Sokat. Ezek a tobozpikkelyek. Míg a végén úgy néz ki, mint egy óriás félbevágott toboz. Vagy sündisznó. :)))

Horizont 2010.12.22. 18:05:58

@neccharisnyás útonálló:
Óóóóóó ez minő szép költemény lehet:))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:07:10

@tesz-vesz:
2010.12.21. 23:35:08-as kommented utolsó sora

Csak leírtam, hogy' szoktam eljárni a kényszeresen paranoiás egyedekkel.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:08:19

@Horizont:
Az haggyán, de fél nap alatt elfogy 1 egész, ha nem figyel az ember.
Jah, kihagytam, tálalásnál jó adag tejszínhabot kell a szeletek tetejire tolni. Úgy tökély!

Horizont 2010.12.22. 18:11:50

@neccharisnyás útonálló: Na ez az! Fél napot melózik az ember, aztán a kedves család 10 perc alatt eltünteti:)))Mondjuk ez a dicséret ugye:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 18:13:28

@Horizont: Nálam pont fordítva van! Egy órán keresztül sütök, és a barátnőmnek fél napjába telik, hogy eltakarítsa a dolgokat :-DDDDDDDD

Horizont 2010.12.22. 18:16:44

@Ásó[Mosó]maci:
1.változat:Kedves Maci lakodalmas adagokat készítesz??
2.változat: Kedves Mackó a főzés nyomait kell utánad fél napig eltakarítani??
:DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:16:53

@Ásó[Mosó]maci:
Wow! Keksztekercsbe töltött gesztenyepüré. Nem rossz!

Csúcsról eszembe jutott a Tátra csúcs, amit Lomnicon a Magas-Tátrában ettem. Tojáslikőrrel töltött csokisüveg. A hegyek lábánál. Egy cukrászdában, aminek olyan szívélyes magyar tulajai voltak. Első nap, mikor betértünk, és megtudták honnan jöttünk, helyből biztosították az akadálymentes süteményellátásunkat egész hétre.

A táj meg. Hát szóval mindig nézi az ember az amerikai filmekben ahogy száguldanak a népek a 66-os úton a Sziklás-hg. és a préri találkozásánál. Ugyanez a látvány volt. Főleg, mikor kezdett lemenni a nap. Azok a színek..... Nemtom mikor lesz megint ugyanolyan. Az a vihar állítólag nagyon betett.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:17:48

@Horizont:
Nekem a második opció ugrott be. Én aljas! ;D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 18:19:12

@Horizont: Mindkettő! :-DDDD
@neccharisnyás útonálló: Nem bizony! Nagyon finom! Azért morgós csúcs a neve, mert beleharapsz, és hmmmmmmmmmmm!
Sajnos, még nem jártam ott, de majd ha nagy leszek, elmegyek oda kirándulni :-D

Horizont 2010.12.22. 18:22:05

@Ásó[Mosó]maci: Na ezt a Morgós csúcsot elmentettem és megfogom csinálni, nagyon bejön:) Köszi.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:22:57

@Ásó[Mosó]maci:
Menjél, mert arra kevés a medve.
Bár egy vadriasztót azért beszereztünk, mert egy vaddisznó vagy egy muflon is tud akkora kárt tenni a kocsiban, hogy ott a móka vége. Ja, és nézd meg a jégbarlangot! Nyáron! Spanyolok beperdültek rövidnadrág, póló, szandál kombóban, miközben a legmélyebb pontján mi cipzáraztuk magunkra a télikabátot, meg örültünk a bakancsunknak. Nomeg jégbefagyott turistaszemetet se látni azért barlangban mindennap.

Horizont 2010.12.22. 18:26:21

@Ásó[Mosó]maci:
Ja a férjem is ha főz, akkor első lépésben nem talál semmit(!!!), aztán pucoljam már meg azt meg esetleg ezt,terítsek meg, aztán mosogassak el, és pakoljak el. Ő meg bezsebeli a dicséretet a kajáért:(
"kedvfőző" :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 18:27:00

@neccharisnyás útonálló: Fent északon még nem jártam. (Max. Ungvár, de akkor még 2 éves voltam, és a legfontosabb dolgom az volt, hogy a fő téren kergettem a galambokat.) De egy kis jégbarlangban már igen. Borszéken van egy, ami úgy májusig jeges. Meg ősztől. De mi is úgy mentünk, hogy pulóver, és a barlang bejáratánál már fáztunk.
(Van ott macibarlang is. De már nem él medve, inkább csak turistalátványosság.)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 18:30:04

@Horizont: Én szeretem az első lépéstől az utolsóig mindent megcsinálni. Barátnőmmel, ha belekotyog, súlyos vitáink szoktak kialakulni. Mivel ők másképp főznek. Főzés közben, ha van kicsi időm, mosogatom el a mosogatnivalót, hogy később ne kelljen annyit. Csak az a baj, hogy itt panelban a mosogatótálca akkora, hogy szinte a kezem sem fér bele, így mindig kicsapom a vizet, majd belelépek, összevizezem a konyhát. Úgyhogy főzés után majdnem újra kell festeni. De megpucolok, meg elmosogatok mindent, de vannak bizonyos károk, amit egy medve tud okozni.
A főzésért én is bezsebelem a dicséretet :-DDDDDD

Horizont 2010.12.22. 18:34:10

@Ásó[Mosó]maci:
Van különbség egy fiatalember és egy középkorú férfi között!(hajajjjj:D)
Másképp szocializálódtatok:))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:34:10

@Ásó[Mosó]maci:
Várjál, mindjárt mondom melyik a szlovák. A Cholnoky-könyvben ráleltem.
Dobsina
Bár fura, nekünk azt mondták, egy jégkorszaki gleccser maradványa, ami azóta se tudott elolvadni, Ch. meg még a 20-as évek végén folyamatos télvíz ideji jegesedésként írja le a komplett termeket betöltő masszív jégtömeget.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:35:16

@Ásó[Mosó]maci:
Úgy előttem van most a pacsálásod. De tényleg.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 18:41:15

@neccharisnyás útonálló: :-DDDDDDDD
Augusztusban voltunk borszéken, a barlangba nem mentünk be, mert nem vittünk lámpát, semmit. Borszék nincs kiépítve, pedig még a monarchia idején felkapottabb volt, mint Tusnád. Utána jött a román kommunizmus, és a monarchia-beli üdülőket, villákat szépen megkapták az efftársak. addig rendben is tartották. Most, a rendszerváltás után 20 évvel már minden esik szét. A helyiek mondták, hogy a rendszerváltás utántól nincs gazdája semelyiknek. Szerintem gyönyörű a hely, szépek a hegyek, csak nincs pénz. Egy munkahely van, az ásványvíz-palackozó. Bár, szerintem nagyon jó kis téli síparadicsomot lehetne kialakítani ebből a helyből. Volt egy márvány-és mészkő-bánya, aminek meg olyan akusztikája van, hogy az agyam elszáll. De azt sem használják ki.
A régi mozi tetején akácfa nőtt. Mesélték a helyiek, hogy 20-30 évvel ezelőtt milyen bálok voltak ott. Most meg esik szét :-(
@Horizont: Engem hova teszel? :-DDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 18:51:24

@Ásó[Mosó]maci:
Hú, Borszék, télleg, fürdő volt.
A bányák marhajók. Lengyelek is hangversenyeket rendeznek a vielicskaiban. Nomeg misét. Komplett templomot faragtak ki oltárral meg mindennel.
Ez a szovjetizálás piszkosul betett a keleti végeknek. Komolyan, múltkor gondolkodtam, volt-e hasonló eszme, ami így tönkrevágta és elsöpörte/törölte az előtte meglévő berendezkedést, infrastruktúrát meg mindent. És nem tudom. Tán Róma?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 18:55:37

@neccharisnyás útonálló: Nem tudom. Az érdekes azonban az, hogy itt nem is a szovjetizálás, hanem a "kapitalizmus" tette tönkre ezt a gyönyörű helyet.
Privát mél megy mindjárt.

Marcellusca 2010.12.22. 19:01:00

Húúúú, mi finomságokat nem készítettetek, míg nem voltam. :)))

@neccharisnyás útonálló: Nyaminyami, hun vaaaaan??? :)

@Ásó[Mosó]maci: Elmentve. :)
Főzőcskével meg én is így vagyok.
Menet közben is mosogatok, mert egyébként nagyon sok lesz, meg kell a hely is. :)
De, van úgy, hogy a végső mosogatást meghagyom Asszonypajtásnak. Akkor már úgyis csak az marad, amiből ettünk. :D

Marcellusca 2010.12.22. 19:04:28

Émmeg semmi ilyen helyen nem jártam. :(
Csak a volt Jugoszláviában.
Ott is csak "hivatalos" úton. :)

Nagyapámék jártak - még az átkosban - Félix-fürdőre (asszem így hívják/írják).

Nemrég meg Éccsanyám járt Erdélyben.
Nyugdíjas kiránduláson. :D

Horizont 2010.12.22. 19:07:15

@Ásó[Mosó]maci: Úgy gondolom te egy fiatalember vagy, a férjemről meg nem gondolom hanem tudom hogy középkorú:((((

Horizont 2010.12.22. 19:08:50

@Marcellusca:
Én is csak 46 évesen láttam meg a tengert!:)
Megérte annyit várnom:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 19:13:15

@neccharisnyás útonálló: Mailer-Daemon!
10 Mb-nyi képet küldtem el. Mekkora mélt tudsz fogadni?
@Marcellusca: Nagyon finom!
Az ebéd/vacsora végén inkább ő ajánlja fel, ha már voltam oly kedves/aranyos, hogy főztem :-D
@Horizont: Persze, még fiatal vagyok. Bár már érzem az öregedés jeleit! (Tudod, mikor a reggeli merevedés a derekadban jön elő :-PPPPP)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 19:16:47

@neccharisnyás útonálló: Nem az a baj. Lehet, hogy nem bír nagy méretű méleket fogadni.
Lehet, hogy csinálok egy posztot.

Marcellusca 2010.12.22. 19:19:09

@Horizont: Én nyertem! :)))
Én 36 voltam. Italia. :D

Marcellusca 2010.12.22. 19:24:13

@neccharisnyás útonálló: Jó, jó, értem én, de az hun van? :DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 19:27:53

@Ásó[Mosó]maci:
Te, 10 megát nem óriáscsatolmányként kellene küldened? Rakd be inkább akkor posztba.

@Marcellusca:
Hát Turulfalva, te kis butus!
(ha meg még asse megy, akkó guglizd +)

Marcellusca 2010.12.22. 19:32:15

@neccharisnyás útonálló: Óóóóó, bakker, most esett le, hogy mit írtál, hogy Neked már van egy jó nagy turulod (vagy valami hasonlót). :DDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.22. 19:34:15

@Marcellusca:
Ééés átment a poén!:D Hát basszus, engem az első körben kidobtak volna fridiék a megasárból.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 19:48:09

@Marcellusca: Nem jól értetted! Háturulfalva!!! :-DDDDD

Marcellusca 2010.12.22. 20:44:28

@Ásó[Mosó]maci: Hát, az jóóóó. :))))))

Mer', ha elb@szom, kezdhetem elölről. :DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.22. 20:54:03

@neccharisnyás útonálló: @Marcellusca: Ezek a mai fiatalok! Mindig csak a szex, a szipó! :-DDDDDD
süti beállítások módosítása