He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Ez már háború!? Vagy háborús veszély? (hír válogatás)

2014.03.02. 08:03 guma

A Krím már elesett. Oroszország lényegében elfoglalta Ukrajna egy részét. Katonai nyelven: annektálta.

Nehéz másképp értékelni azt, hogy a Krímen a fontosabb közigazgatási hivatalokon az orosz zászló lobog. A repülőtereket, a közintézményeket és az utakat felségjelzést ugyan nem viselő, de nyilvánvalóan Oroszországból irányított katonák őrzik. Orosz hadihajók lezárták az ukrán haditengerészet kikötőit. A Krím politikai vezetői bejelentették, hogy nem ismerik el az ukrán kormányt, viszont pénzügyi segítséget kapnak Oroszországtól. Például a nyugdíjakat Oroszország utalja át hamarosan.

Az ukrán kormány szerint 15 ezer orosz katona vonult be vasárnapig a Krím-félszigetre. Az orosz katonai megszállást az USA kormánya is tényként kezeli. (“Az Egyesült Államok elítéli Oroszország katonai beavatkozását Ukrajna területén” – olvasható a Fehér Ház szombat esti közleményében.)

Ugyan az orosz parlament csak szombat délután hatalmazta fel az elnököt arra, hogy katonákat vessen be Ukrajnában, a megszállás valójában már megkezdődött. Sőt, a Krímen már be is fejeződött. Az már nem kérdés, hogy az orosz hadsereg beavatkozik-e.

tovább: http://444.hu/2014/03/02/ez-mar-haboru/

Putyin támadásra kész, riadókészültségben az ukrán hadsereg

Az orosz parlament felsőháza szombati rendkívüli ülésén egyhangúlag jóváhagyta Vlagyimir Putyin államfő kérelmét, hogy az ukrajnai rendkívüli helyzetre tekintettel, az orosz állampolgárok védelmében Oroszország fegyveres erőt alkalmazhasson Ukrajnában.

Félmeztelenre vetkőzött ...
Félmeztelenre vetkőzött ukrán férfi karjait magasba emelve szólítja fel távozásra a helyi ukrán katonai bázisnál posztoló orosz katonákat a Krím félsziget déli csücskénél fekvő Balaklavában
MTI/EPA - Anton Pedko
Forrás: AFP/Viktor Drachev

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

Miközben az oroszokat már csak a budapesti memorandumon való rágódás tartja vissza a nyílt fegyveres beavatkozástól és a sértődött óvodást játszó Moszkva visszahívta a washingtoni nagykövetet, sorra érkeznek a képek a bakákról és felszerelésükről. Képes posztunkban számba vesszük, mivel is operálnak az oroszok a Krím-félszigeten.

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

AK-74M-ek, 1P63/PK-1 Obzor red dotokkal, illetve a bal szélső katona esetében gránátvetővel szerelve. Nem látható pontosan, hogy melyik modell: lehet GP-25 Kosztyor, GP-30 Obuvka vagy GP-34.

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

AK-74M, itt is Obzorral.

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

Az általunk is rendszeresített PKM továbbfejlesztett verziója, a PKP Pecsenyeg géppuska, itt egy GAZ-2975 Tigr tetejére rögzítve.

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

A tengerészgyalogság GAZ-2975 Tigrjei.

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

AK-74M, számomra ismeretlen optikával

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

Kis pihi, egy Ural-4320 társaságában.

Orosz haditechnika a Krím-félszigeten

BTR-80-as menetoszlop valahol Krimeában.

http://anyahajo.cink.hu/orosz-haditechnika-a-krim-felszigeten-1534178570/@szucsdonat

 

civil  felvételek:

Krím lehet az új Szarajevó

http://index.hu/kulfold/2014/03/02/krim_lehet_az_uj_szarajevo/

96 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr815839143

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Visszanyalt a fagylalt 2014.03.02. 18:43:23

A pár oroszellenes ukrán oligarcha által irányított kijevi puccs kezd kifulladni. A kezdeti lelkes nyugati támogatás, mely elsősorban magánalapítványokon keresztül történt, de a puccs győzelme után azonnal nyílt kormányzati támogatassá alakult, most ke...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Galahad 2014.03.02. 14:16:57

Ebben a konfliktusban én nem tudok jó szívvel egyik fél mellé se állni. Ellenszenves és riasztó az oroszok agresszív beavatkozása, de ugyanilyen taszító, hogy a kijevi új hatalom első intézkedése az volt, hogy eltörölte a kisebbségek nyelvhasználatát biztosító törvényt, ami a kárpátaljai magyar közösség jelképes arcul csapása. Aggasztó, hogy egy szomszéd országban két ellenszenves hatalmi erő torzsalkodik egymással, és félő, hogy ez ránk is hatással lesz.

J.László 2014.03.02. 14:19:10

Az AK-74M nem 7,62-es lőszerrel megy? Nem annyira ívelt a tára, amint a "hagyományos" Kalasnyikové.

J.László 2014.03.02. 14:28:32

Mondjuk nagy naivus maximus, aki azt hitte, hogy az oroszoknak ehhez az egészhez nem lesz egy szavuk se.

Reggie 2014.03.02. 14:32:14

Igazabol ha koszovo elszakadasat el tudta fogadni az ENSZ, akkor ezt is el kell.

vomit 2014.03.02. 14:40:57

Klicsko nagyon kivanta a helyzet fokozodasat, es a szamlaszamat is megadta.

"I think we've paved the way for more radical escalation of the situation."

engineeringevil.com/2014/03/02/klitcschko-emails-hacked-show-uprising-funded-by-abroad-with-a-little-research-now/

OkoskaTo:rp 2014.03.02. 14:47:51

@Sir Galahad: Az elnök nem is volt hajlandó aláírni a visszavonást.

Viszont vegyük észre, hogy itt teljesen egyértelmű agresszióról van szó, amely számos nemzetközi jogi tételt sértett meg. Moszkva ezt kicsiben eljátszotta Dél-Oszétiában és Abháziában. Itt meg - hiába a Budapesti Egyezmény - a NATO tojik az ukránok fejére, nem mer összebalhézni a nagy medvével.

Nekem ukrán oldalról az volt érthetetlen, hogy az első 2-300 jelzés nélküli katona reptér körüli parádézásakor miért nem dobtak át egy deszant hadosztályt, vagy indítottak útnak valami számottevő erőt. Akkor még oda lehetett volna koppintani különösebb veszteségek nélkül.

Most már, 15000, védekezésre berendezkedett orosszal, Putyinnak utólag megszavazott felhatalmazással ez már lejátszott mérkőzés.

OkoskaTo:rp 2014.03.02. 14:49:28

@Reggie: Nem a Krím-félszigetről beszélünk; az oroszok teljes Kelet-Ukrajna megszállására készülnek. Illetve kb. az egészre, ahol legalább egy "megvédendő" orosz nemzetiségű is él.

Reggie 2014.03.02. 14:53:26

@OkoskaTo:rp: Hat ez majd kiderul, de konnyen benne lehet a pakliban. A Krim elszakadasat a kozelmult es egyszeru logika alapjan tamogatni kell.

bloggerman77 2014.03.02. 14:56:20

@OkoskaTo:rp:

Azért vedd figyelembe, hogy a Krímben és Kelet-Ukrajnában a népesség 85% feletti arányban orosz, és utálja a kijevieket.
Ezek az emberek 1991-ben egyszer csak odakerültek egy független Ukrajnába, ami mindenféle területekből lett kialakítva, mint szovjet tagköztársaság, és ennek határai lettek hirtelen államhatárok 1991-ben.

OkoskaTo:rp 2014.03.02. 15:00:30

@Reggie: Koszovóval példálózni azért hibás, mert épp Oroszország volt kb. az egyetlen, aki a szerb haverság miatt nem ismerte el őket. Szóval vagy elismerjük Krímet, de akkor Koszovót is, vagy nem ismerjük el Koszovót, de akkor Krímet sem.

@bloggerman77: Akkor majd erről szavaznak ők (mint autonóm terület), ésatöbbi. De nem megszállja őket előre egy ország hadserege, "besegítve" a döntésbe.

Shopping 2014.03.02. 15:03:01

A Krím félsziget lakosságának 2/3-a OROSZ!!!!
mit vártatok??

Ők örülnének ha Oroszországhoz tartoznának.

Ez kb. olyan mintha Mország megtámadná Kárpátalját, és a hírekben olvasnád hogy ott már mindenhol Magyar zászló lobog.
Hát persze, mivel ott Magyarok laknak

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 15:03:52

Putyin megvédi a demokráciát. Az USA pedig el fogja fogadni, mert ő is elég sok helyen meg szokta védeni a demokráciát.

Tapogatott Kukorica 2014.03.02. 15:05:15

@Sir Galahad: Mondjuk az igazsaghoz hozzatartozik, hogy az a torveny az utolso pillanatban megbukott, visszakuldte a hazelnok ujraszovegezesre. Egyelore tehat nem leptettek hatalyba, valoszinuleg pont azert, hogy ne szitsanak ellentetet az egyeb kisebbsegekkel (koztuk akar a magyarokkal is, akik segithetnek valamilyen szinten az uj vezetesnek). Van igy is eleg bajuk, ez a nacionalista hoborges nem hianyzik senkinek, szerintem nem akarjak a lovat adni alajuk.

M_R 2014.03.02. 15:18:18

@Tapogatott Kukorica:

"Mondjuk az igazsaghoz hozzatartozik, hogy az a torveny az utolso pillanatban megbukott, visszakuldte a hazelnok ujraszovegezesre."

Meg azt is tegyük hozzá, hogy az előző nyelvhasználati törvény sem sokat számított: csak papíron létezett.

Sir Galahad 2014.03.02. 15:31:05

@Tapogatott Kukorica: Persze, most újraszövegezik, de ettől még nem lettek rokonszenvesek - a szándék ugyanaz, a jelképes arcul csapás helytálló kifejezés.

Muzsikok közt 2014.03.02. 15:36:56

@J.László: 'Az AK-74M nem 7,62-es lőszerrel megy?'

5,45össel

béla a görög (törölt) 2014.03.02. 15:43:07

Ez mind szép és jó, csak akkor most egy olyan kérdésem lenne, hogy mit akarnak a továbbiakban az orszok? Menni tovább a többi független állam fele így magyarországra is (nem magyarországot kihagyják a NATO miatt - de csak azért - ha kirugnának a NATO-ból visszajönnek az oroszok)

Szóval hol kezdődik az oroszoknál az a szó, hogy független/szuverén állam. Merthogy ott oroszok vannak. És tessék mondani mikor ukrajnát létrehozták akkor nem voltak ott ugyanúgy az oroszok. Akkor miért úgy hozták létre? És ha oroszország területén valamelyik nemzetiség akar függetlenedni akkor mit csinálnak? Oroszország sem egységesen csak orosz. Hányszor esik szét, hányszor húznak határt, hányszor vonulnak be? Mi számít fegyveres beavatkozásnak?
Ém azért szeretném Ha Magyarország és Oroszország között még maradna egy ütközőállam.

Hála a jó égnek, hogy az EU-ba vagyunk.
Igy már csak a beteg kormányunktól kell megszabadulnunk.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2014.03.02. 15:54:41

@bloggerman77: "Azért vedd figyelembe, hogy a Krímben és Kelet-Ukrajnában a népesség 85% feletti arányban orosz, és utálja a kijevieket."

Szánj rá némi időt, nézegesd végig az ukrán tartományok népességi adatait, az oroszok a Krímet leszámítva sehol sincsenek többségben (Krím 58%, de pl. Dnyepropetrovszk oblaszty: 18%, Donyeck: 38%, Luhanszk: 39%, Harkov: 26%, Zaporozzsja: 25%, Herszon: 14% - és ezek voltak a keleti tartományok).

Muad\\\'Dib 2014.03.02. 16:01:09

@OkoskaTo:rp:
Pont, hogy Koszovó nagyon jó példa. Ugyanis hűen mutatja, hogy itt két imperialista hatalmi tömb (Oroszország, és az euroatlantista blokk) torzsalkodásáról van szó. Tehát teljesen álszent dolog szuverenitást féltő demokrata nyugat (érdekes Szerbia szuverenitása nem volt olyan fontos)és elnyomó oroszok módon beállítani a történteket. Pláne, hogy egy 90%-ban oroszok lakta területről van szó.
Az "EU" (idézőjelben, mert csak kb. fedi le azokat az országokat, akik itt az USA előretolt bástyáiként szerepelnek) meg jól tenné, ha végre kinőné az imperialista USA ölebe szerepét és visszatérne oda, ahonnan elindult, a mérsékelt és megfontolt politikához.

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 16:01:37

@Zigomer Trubahin: Putyin még mindig (teljesen jogosan) védekezhet azzal, hogy megkérdezi Obamát, felsorolná, az egyes tartományokban a lakosság hány%-nak anyanyelve az angol.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2014.03.02. 16:10:35

@♔bаtyu♔: Te ugye teljesen hülye vagy? De hadd válaszoljak részletesebben is. Ez esetben (már ha ezt az elvet követjük, hogy senki ne pofázzon bele semmibe, amiben nem közvetlenül érintett), nagyon helyesen tette a világ, ha magunkra hagyott minket pl. 1848-ban és 1956-ban, vagy hogy nem segített nekünk senki a törökök vagy a tatárok ellen, de pl. az angolok meg a franciák is hülyék voltak, hogy 39-ben hadat üzentek a németeknek a lengyelek miatt, és természetesen abba sincsen senkinek beleszólása, hogy mit csinálnak a a kínaiak a tibetiekkel, az amerikaiak az indiánokkal vagy a hutuk a tuszikkal. Ja és a határon túli magyarság érdekében sem fordulhatunk soha senkihez, mert az kizárólag ránk és esetleg még a románokra (szlovákokra stb.) tartozik.

bloggerman77 2014.03.02. 16:22:10

@Zigomer Trubahin:

Láttam azt a "kreatív" ukrán térképet, amin minden olyan települést, ahol a népesség 50,1%-a ukrán volt, azt a települést automatikusan ukrán lakosságúnak jelölték.
Így könnyű volt letornázni az orosz etnikum arányát a 85%-ról 52%-ra...

mrZ (törölt) 2014.03.02. 16:28:11

Miért lenne háború, az ukrán katonák HARC NÉLKÜL feladták a bázisokat. Ez kapituláció. Taps az oroszoknak a brilliáns győzelemért. Ezek után nagyon érdemes tovább mutogatni a mostanában előkerülő (valószínűleg disinfo) dokumentumokat, az usa/izrael által menedzselt forradalomról, így lesz teljes a megaláztatás.
Szíriával együtt már a második szopás. Mi lesz ha a kínaiakkal akaszkodunk össze?

laci_52 2014.03.02. 16:32:00

A Krím a szovjet időkben került Ukrajnához, amikor még azt hitték, hogy a birodalom örökké fenn fog állni és nem volt túlságosan érdekes, melyik része hova tartozik.

A forradalom előtt Oroszországé volt mindig. Van némi alapja az orosz igénynek a félszigetre, melynek nagyon nagy a stratégiai jelentősége.

Húsleves 2014.03.02. 16:47:52

Valószínűnek tartom, hogy az Ukrajnában élő oroszok nem csak azért szeretnének Oroszországhoz tartozni, mert az nekik az anyanemzet, hanem azért is, mert onnan jól látják, hogy a határ túloldalán az emberek sokkal jobban élnek. És a "forradalmárok"-kal szemben van annnyi eszük, hogy azt is látják, hogy dicsőséges nyugati pártfogóik az orosz kedvezményekkel szemben maximum IMF hitelt kínálnak, ami egy az egyben az oligarchák offshore számláira fog vándorolni, így csak még szegényebbek lesznek. Persze lehet hogy emellett még évente egyszer Barroso farkát is kisorsolják majd a "legeurópaibb"-ak között, hogy lássák, van miért küzdeni.

OkoskaTo:rp 2014.03.02. 16:48:10

@mrZ: Nem egészen. Az (orosz nemzetiségű) tisztek álltak át, a legénység ukrán nemzetiségű részét pedig lefegyverezték és elküldték.

@laci_52: Ez rég nem a Krím-félszigetről szól. Azt még viszonylag könnyen indokolni és elfogadni lehetne. De Putyin már kvázi teljes Kelet-Ukrajna megszállását jelentette be.

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 16:52:51

@Zigomer Trubahin:

Te ugye teljesen hülye vagy? Annak, hogy valaki valahol beavatkozik miért következzen az belőle, hogy ne avatkozzon be senki sehol.

Ha megértetted volna értelmes barátom, a mondat arról szólt, hogy Putyinnak még mindig több joga van beavatkozni a Krímben, mint Obamának Irakban. Azonban még az ilyen ostobák kedvéért sem vagyok hajlandó egyszerűbben fogalmazni.

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 16:54:52

@OkoskaTo:rp: Valahol érthető, az oroszok nem azért "tették" össze Ukrajnát, hogy azt egy oligarcha átadja az USA-nak.

steery 2014.03.02. 16:57:47

Szeretnék olyan cikket is olvasni a témában, ami azt vázolja föl, mit fogunk csinálni, ha kitör a háború és több tízezer vagy százezer menekült jön át hozzánk a határon? Hány főt tudunk befogadni és ideiglenesen (10-20-50 évig) elhelyezni (mint a jordánok a szíreket)? Hogy fogjuk kiszűrni a menekültek közül a beépülni próbáló ukrán és orosz kémeket, szabotőröket? Hol lesznek a menekülttáborok? Miből fogjuk finanszírozni ezeket? Mi lesz, ha a NATO elköveti azt a hibát, hogy beavatkozik a buliba? Rajtunk keresztül mennek majd a hadoszlopok és légiflották keletre? Magyarország hogy van felkészülve az ezt követő orosz ellencsapásra? Milyen a légvédelmünk, a légiriadó rendszerünk? A hadseregünk hány percig tudná feltartóztatni az orosz hadsereget, ha Ukrajna elfoglalása után nem állnának meg a határnál? Vagy véletlenül átlőnének ide, mert a nagy izgalomban megcsúszik az ujjuk a ravaszon? Mit fogunk csinálni, ha évekig elhúzódik a buli és egyáltalán nem kapunk földgázt, kőolajat, uránt és egyebeket keletről? Hogy lesz ebből újabb rezsicsökkentés? stb. stb.

mrZ (törölt) 2014.03.02. 16:58:58

@OkoskaTo:rp:
És az ukránok csak úgy hagyják magukat, LÖVÉS NÉLKÜL lefegyvezezni, és elküldeni.
Ezért baj hogy eltörölték a sorkatonaságot, gerinctelen mamlasz hülyékkel lett tele az ország.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 16:59:23

Az orosz zászlókat nem az orosz katonák tűzik ki, hanem az ukrajnai orosz kisebbség.

béla a görög (törölt) 2014.03.02. 17:00:58

@laci_52: Ez mind igaz. Meg ott van Szevasztopol hadikikötője. De a kérdés ugyanaz. 1991-ben ezt nem tudták, mikor létrehozták Ukrajnát?
Most jöttek rá?
Kellene egy enklávé mint Königsbergben (Kalinyingrádban)?
----
Európai Unió
1945 - II.vh. vége
+ 6év - Montánunió
+12év - Közös Piac
"Orosz Unió" - nem nem a szovjet
1991 - A SZU szétesése
+23év - bocs, oda még visszamegyek, mert ott "felejtettem" valamit...

Meg minek gazdaságilag gyarmatosítani, ha fegyverrel is lehet?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 17:01:46

@Reggie:

Nem, Koszovót sem fogadta el az ENSZ, nemzetközi jogilag Koszovó mind a mai napig Szerbia része.

guma 2014.03.02. 17:01:48

Hölgyeim! Uraim!

köszönöm!
békés vitájuk miatt szokásomat megtarthattam és nem kellett moderálni még ebben a "háborús" kérdésben sem.

Húsleves 2014.03.02. 17:02:59

@steery:
Ez az egész amit írtál semmi. Azon gondokozz, hogy akkor mi lesz, ha az "Európáért küzdő" forradalmárok meglátják az első szivárványszínű zászlót. Na akkor lesz szükség a NATO-ra.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 17:03:39

@OkoskaTo:rp:

Dél-Oszétiában és Abháziában grúz agresszió volt, nem orosz.

Igen, ez most valóban orosz agresszió, dehát ez manapság nem újdonság, a nyugatnak egy szava sem lehet ez ellen, lásd pl. a szerbiai agressziót, az irakit, a líbiait, stb.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 17:05:49

@Húsleves:

Igen, ez fontos szempont. Észtországban a lakosság majdnem fele orosz, de az orosz kisebbség minden esetben csak kisebbségi jogokért harcol, nem elszakadásért.

Mária 2014.03.02. 17:05:58

Remélem, Timosenkonak még ezen az áron is megérte, hogy kijöhetett a rabkórházból :(

Azt meg a nyugati érdekek szerint szűrt információkból nem mostanában fogjuk megtudni, hogy az ukrán állampolgárok hány százaléka szeretne EU-tagállam lenni, és hány százaléka maradna inkább orosz befolyás alatt.

Az én tippem az, hogy többségben vannak azok, akik inkább lennének Oroszország erős szövetségese, mint a nyugat lesajnált és kihasznált kapcarongya.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 17:07:57

Eleve az ukrán hadsereg nem fog harcolni. Tömeges lesz a parancsmegtagdás, s nem csak az orosz nemzetiségű katonák részéről. Az ukránok zöme sem oroszellenes.

Aki pedig oroszellenes, az harcolni fog és veszíteni, mint 1945-ben.

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 17:08:31

@mrZ: Ez kb. olyan, mintha Erdélybe vonulnánk mi be.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 17:09:25

@mrZ:

Szentségtörés a legtöbb ukrán számára az Oroszország elleni harc. Dezertálni fognak tömegesen, de sok parancsnok is át fog állni.

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 17:09:37

@Mária: Igen, ha az ukránoknak van egy kis eszük, egyenlőre nagy ívben elkerülik az EU-t. Az IMF-et pedig pláne.

mrZ (törölt) 2014.03.02. 17:10:32

@steery:
>>Mi lesz, ha a NATO elköveti azt a hibát, hogy beavatkozik a buliba?
Már benne van:
"NATO Allies will continue to support Ukrainian sovereignty and independence, territorial integrity, democratic development, and the principle of inviolability of frontiers,..."
www.nato.int/cps/en/natolive/topics_37750.htm
Most már csak az árban megy a vita, mennyit kérjenek az oroszos ukrán területeket.

Nagyon tele lett a gatyád, küldjek pelenkát?

♔bаtyu♔ 2014.03.02. 17:14:18

@Húsleves: Ja, vagy megkapják az első normális gázszámlát.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 17:19:12

A nyugat már rájött óriási hiba volt a kijevi puccs aktív támogatásával. Kissinger egyébként megmondta ezt pár hete, de senki sem hallgat már rá Washingtonban.

Gazz 2014.03.02. 17:37:25

Miért kell a kesztyűre köröm az egyik fenti képen?

niklex 2014.03.02. 17:41:53

Krímet elvesztette Ukrajna (vagy visszavette Oroszország). Kelet Ukrajna is elszakadna, de azt hosszabb tárgyalások után visszaadják mindenféle orosz nemzetiségi garanciák mellett, azért, hogy a Krimet megtarthassák nagyobb balhé nélkül.
Lásd, Grúzia egy részét is megtartották, cserébe nem vonultak be a fővárosba.

Tapogatott Kukorica 2014.03.02. 17:45:39

@mrZ: Mert a sorkatonak aztan annyira ertenek a hivatashoz!!! :DDDDD

Tapogatott Kukorica 2014.03.02. 17:48:44

@maxval a gondolkodó birca: Mibol gondolod, hogy a zemberek tuztek ki, es nem provokatorok/katonak? Mert aszonta a zehoteve?

mrZ (törölt) 2014.03.02. 17:56:27

@Tapogatott Kukorica:
Okoskára gondoltam mint mamlaszra, mert nem érti hogyha felesküdtél egy seregbe akkor nem teheted le csak úgy a fegyvert mert félkatonai fickók csúnyán néznek rád. A krím jelenleg ukrajna, a katona az ukrán sereg tagja, ha dezertál akkor áruló, ha nem lő akkor parancsmegtagadó, ha nem lövi le az áruló tiszteket(is) akkor ő maga is áruló. Lehet mosdatni az egészet, de katonai procedúra szerint, lőni kellett volna.
Ehelyett lett a legnagyobb szégyen a lövés nélküli feladás. Ilyenre minek katonaság, és ilyen ország sem kell.
A sorkatonákat ne bántsd, messze tisztességesebbek mint a hivatásos állomány(zsoldosok).

2014.03.02. 18:04:44

@J.László: "naivus maximus, aki azt hitte, hogy az oroszoknak ehhez az egészhez nem lesz egy szavuk se"

Jól van, troll. Mint hazaáruló ruszki csicska, egyrészt miért nem vagy ott az orosz elvtársakkal? Másrészt: mikor osztanak kalasnyikovot Kubatov elvtársék a csőcselék békamenetnek, hogy megvédjék Janukovics elvtársat? Nyilván, Bájer elvtárs munkásőr parancsnokkal az élen? Erre válaszolj, hulladék Orbán-bolsi.

CrazyStooone 2014.03.02. 18:08:01

Hátha valaki meg tudja nekem magyarázni mert rohadtul nem értem a szitut:
Első beugró kérdésem a hírekből: "Vlagyimir Putyin orosz elnöknek szombaton a felsőház engedélyezte, hogy fegyveres erőket vethessen be Ukrajnában." "A Krímen már 15 ezer fegyveres van, sokan átállnak az oroszokhoz, akik lövészárkokat ásnak a Krím határában, orosz katonák vannak az utcákon."

Majd EZ: "az ukrán diplomácia azt kéri Brüsszeltől, hogy gazdasági és politikai szankciókon felül, lobbizzon azért, hogy vegyék el a 2018-as labdarúgó-világbajnokság rendezési jogát az oroszoktól."

Most mi van??? Az oroszok megszállják az ukránokat több 10ezer katonával és ők azt kérik hogy akkor az legyen a szankció hogy ne ott legyen a focsi?! Mi a fasz???

Második kérdésem a kettesért: Mi nem masírozhatnánk át ugyan így kárpátaljára és húzhatnánk fel a lobogónkat? (nem a nacionalista nagymagyar vesszen trianon baromkodást akarom elkezdeni csak nem értem hogy ha az oroszoknak van joguk belezabálni a tortába akkor egy kis morzsát miért nem törünk mi is?)

Harmadik kérdés a jobb jegyért: Akkor idén lesz Kazantip?

2014.03.02. 18:08:22

@maxval a gondolkodó birca: "Szentségtörés a legtöbb ukrán számára az Oroszország elleni harc."

Mint hazaáruló Orbán-csicska, megértem hogy szurkolsz Oroszországnak (holnap meg Észak-Koreának, ha majd lerohanják Dél-Koreát). Nem hánysz magadtól?

zotyesz11 2014.03.02. 18:12:06

@Zigomer Trubahin: Körülbelül ez a helyzet apukám...
Jól leírtad.

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.03.02. 18:12:45

Akárhogy is alakul, biztos hogy a kárpátaljai magyarok nem lesznek jó helyzetben...
Már eleve a sorozás miatt sem.

2014.03.02. 18:14:04

@CrazyStooone: " Mi nem masírozhatnánk át ugyan így kárpátaljára és húzhatnánk fel a lobogónkat?

Nem. Ahhoz előbb ki kellene lépni a NATO-ból. Viszont: KI masírozna be Ukrajnába? Nekünk gyakorlatilag nincs reguláris hadseregünk, Ukrajna viszont csak simán a Kárpátaljai sorállományával földbe döngölné a magyar expedíciót. Mellette kilőnék a Gripenek felét, Budapest meg kapna néhány ballisztikus rakétát, hagyományos töltettel. Nos, akarsz róla beszélni?

Reggie 2014.03.02. 18:16:03

@maxval a gondolkodó birca: Bocsanat igazad van. Az ensz tagjainak jelentos resze elismerni. Nyilvan az ensz nem is tudna, mert oroszorszagnak veto joga van.

ursus artos 2014.03.02. 18:16:13

Ha az orosz nemzetiségű ukrán katonatiszt átáll, az hazaárulás?

bloggerman77 2014.03.02. 18:25:44

Az a legjobb ebben a 10 millió biztonságpolitikai szakértő orzágában hogy senki nem gondol egy kézenfekvő okra:

idén lejárt a szevasztopoli kikötő bérleti joga, amit Janukovics meghosszabbított. Namost várható volt, miként azóta meg is történt, az ukrán parlament megszüntette ezt.

Gyakorlatilag az oroszok elvesztették volna az utolsó európai melegtengeri kikötőjüket..

steery 2014.03.02. 18:26:22

@mrZ: Hálás lennék, ha mosható pelenkákat küldenél. Azok tovább tartanak. Címem: Hunnia Alsó, Lövészárok u. 13.

Muzsikok közt 2014.03.02. 18:27:44

@maxval a gondolkodó birca: Pedig ha elmész szavazni, kire szavazhatsz másra? LMP?

Prérifarkas2 (törölt) 2014.03.02. 18:36:51

Most kéne visszafoglalni Erdélyt! Az oroszok újra a barátaink:)))

mrZ (törölt) 2014.03.02. 18:47:57

@maxval a gondolkodó birca:
>>Mindig szavazok. Most az LMP-re fogok.
Csak terelgetnek mint egy birkát. Beee.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 18:49:59

@mrZ:

Az, hogy áruló vagyok és Orbán fizetett le, az nyilvánvaló, hiszen mindenki az, aki nem az Összefogásra szavaz.

bloggerman77 2014.03.02. 19:03:16

Maxvalnak azért jó meglátásai vannak, mert az ukrán haditengerészet (10 hajó :)) főparancsnoka átát az oroszokhoz.

Mi lesz sz ukrán hadsereg többi tisztjével és katonájával? :)

HgGina 2014.03.02. 19:51:12

@béla a görög: simán elszakítják a Krímet, Kelet- és Dél-Ukrajnát. A románok természetesen lecsapnak Besszarábia déli részére, bevonulnak Moldova Dnyeszteren inneni részébe. Oroszok Ogyesszánál bemennek Transznisztriába, azt is elfoglalják, és ezzel kész is újra a román-orosz határ. Uktárnok elvesztik a Fekete-tengeri kijáratukat.
Az kérdéses, hogy a lengyelek lakta rész és a ruszin terület hova kerül, ahogy az is, hogy a magyarlakta vidékkel mi lesz. Jó eséllyel egy kárpátaljai népszavazás döntheti el. Akkor pedig a ruszinok egész Szolyváig mehetnek a lengyelekhez. És akkor végre legalább ott nyugalom lesz.
Az pedig már messze vinne, hogy Moldova felosztása után bizony Románia szétesése is meg fog indulni. Pedig de...

HgGina 2014.03.02. 19:52:55

@Prérifarkas2: szerencse, hogy nem vagy politikus. Habár... azok is hülyék.

taga20 2014.03.02. 19:53:37

kedves guma, mi a fasz van itt? mennyibe került a bloggszféra legbarmabb arcait ide csalni:)
ja, most látom a bohócos retardált és bloggergizi valószínű később jön:)))

2014.03.02. 20:05:20

@Prérifarkas2: Mikor voltak még a barátaink? Amikor a félrészeg rohadtszájú félázsiai szovjet baka megerőszakolta a nagyanyádat?

Gyorsan felejt a magyar, és ez nagy baj.

==T== 2014.03.02. 20:16:41

@Orbán Mutyin:
- nem kéne kilépni a NATO-ból

- sajnos tényleg nincs magyar haderő (94-ben még azért volt).

- a Gripeneket viszont ne becsüld le

- a helyi ruszin és magyar sorállomány kétlem, hogy az ukrán nacionalistákat támogatná

2014.03.02. 20:19:55

@==T==: Sokat agyaltál ezeken a marhaságokon?

2014.03.02. 20:25:04

@bloggerman77: "Gyakorlatilag az oroszok elvesztették volna az utolsó európai melegtengeri kikötőjüket.."

"az ukrán haditengerészet (10 hajó :)) főparancsnoka átát az oroszokhoz."

Figyelj, doki... honnan szeded ezeket az orbitális baromságokat?

2014.03.02. 20:30:36

@HgGina: Ekkora szarkupac elméletet rég olvastam. Szóval te már le is írtad az ukrán hadsereget? Amit meg a románokról írtál, az bődületes marhaság. Csak aztán nehogy arra ébredj, hogy a románok itt állnak a Tiszánál...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.02. 20:35:40

@==T==:

Az színukrán katonák zöme is dezertálni fog, ha a puccsisták kiadják az őrült parancsot az orosz haderők megtámadására. Legfeljebb egyes szélsőjobbos galíciaiak fognak harcolni, pont mint 1945-ben.

2014.03.02. 20:58:51

@maxval a gondolkodó birca: Ostoba vagy, ha azt hiszed, hogy a szaros linkedet megnézem. Nem tudom mit akarsz kihozni belőle, de feltételezem, hogy az oroszokat reklámozod. Tehát feldughatod magadnak a linkedet, ahogy szoktad, vazelin nélkül.

"Az színukrán katonák zöme is dezertálni fog"

Figyi, szagértő elvtárs... Putyin atyuska nem fog Ukrajna ellen háborúzni, alig bírta a csecseneket is leállítani, pedig azok csak kézifegyverekkel harcoltak, gerilla módszerekkel. Az orosz közvélemény nem lenne meghatva a sok lelőtt orosz katonától, ugye ismerős?
Ami dezertálást illeti, te is eldobnád a puskát, ha az ukrán hadsereg bevonulna Miskolcra? Átállnál hozzájuk, ahelyett hogy megvédenéd a Viktort?
Pofázol itt, amikor még katona sem voltál, kiskancsó...

tlvajferi 2014.03.02. 21:01:59

ez a szláv népek bulija, nem tudom miért kell beavatkozzunk, még kommnentekkel is
vagy a nato/eu most ugyanúgy beugrat minket a "keleti gonosz" elleni háborúba, mint tették azt a horthy idején egy kis trükkös provokatív bombázással?

az már most látszik, hoyg az ukrán hadsereg nem nagyon lelkesedik a kijevi "forradalmi karvalykormányért"

így nem marad más hátra: a buziállamok fogják megvédeni ukrajnát

Marcellusca 2014.03.02. 21:04:52

Megkérek MINDENKIT, hogy a vita maradjon normális, tisztességes, személyeskedésektől mentes mederben!
(Trollok, fröcsögők lapátra kerülnek!)

Ez egy tisztességes kocsma, nem holmi útszéli köpködő. :D

Köszi!

2014.03.02. 21:06:39

@tlvajferi: Anyám... neked annyi eszed sincs, mint egy maréknyi száraz molylepkének...

taga20 2014.03.02. 21:11:09

@Marcellusca: igen értettem. de az csak szabad, hogy száradjon el minden putyin csicska?:)))

Marcellusca 2014.03.02. 21:14:52

@taga20: :D
És p.nákat sem kérünk! :)
Ide tisztességes (idősebb :D) hölgyek is szoktak betérni. :)))

Marcellusca 2014.03.02. 21:15:39

@Marcellusca: Ja, meg fiatalka szende szüzek(?) is. :D

taga20 2014.03.02. 21:20:57

@Marcellusca: én meg itt annyi disznóságot olvastam, hogy csak na:) pl. egy bohócos arc és egy csaj itt enyeleg rendszeresen:))

guma 2014.03.03. 08:33:25

@Marcellusca: mi van itt? :D

már @taga20:-val is cicázol?:))))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.03.03. 11:02:03

@Marcellusca: én igenis fiatal vagyok, és szende, és mérleg:)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.03.03. 11:02:54

@Marcellusca: én igenis fiatal vagyok, és szende, és mérleg:)
süti beállítások módosítása