He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lelki feltöltődés a pörgés szüneteiben Donnának és mindenkinek!

2011.08.06. 11:20 guma

A szöveg régi bakelitről megy a képek alatt, kicsit recseg ezért! De kárpótol mindenért a képi megoldás...  (remélem senkit nem sértek meg vele!)

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr323129624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.08.06. 13:06:00

Köszönöm! De jó, hogy feltetted ezeket a Hobo számokat!
Majd meghallgatom újból.
Hobónak nem könnyű soxor a szövege, ez meg telisteli van szimbólumokkal.

A hangulat megfogott.
Amúgy meg nem sért ez az ima sztem senkit, mert arról a hitről szól, ami minden emberben kifejlődik (sok-sok kételyeken edződve) és formát, alakot, nevet kap: van, akik ilyen vagy amolyan Istennek hívjuk, van akik Teremtésnek, van akik Evolúciónak, van akik Ősrobbanásnak, van akik Ateizmusnak.
És még számtalan neve van a HITNEK!!! Az igaz hitnek sok-sok neve van! És nem fontos a NÉV!!!!!!!!!!!!Egyáltalán nem! A Lélek fontos, amely képes HINNI!!! Valami szépben, jóban...Mindegy is akkor annak a neve....
Mert sztem ez mind-mind HIT!

Köszönöm, mert nekem is kell a Hit, hogy bírjak élni, küzdeni. Mindegy annak a neve, formája, tényleg mindegy....

guma 2011.08.06. 13:42:49

@Donna (Cara)mba: ööööööö... hogy is mondjam : más miatt kértem elnézést, hiszen a lényegről hasonlóan gondolkodunk. :)

csak tudod ez : nem magyar ima.
ennek a címe : amerikai ima...
a cím senkibe ne keltsen indulatot alapból, ha meglátja, mert nem ez a lényeg itt és most!

nagyon bírtam sokáig a keresztrejtvényeket. viszont annyira leültették aztán, hogy elég volt pár perc a megfejtéshez. így ráfanyalodtam az un olasz rejtvényre, ahol mindent neked kell megtalálni. hű ezt szerettem. aztán ahogy elfordultam mindentől elmaradt ez a fajta szórakozásom.
most ti letettek (mondhatom) minden : itt szem-száj ingere megtalálható és sírhatok, röhöghetek, tanulhatok szabadon...

bandika gazdája 2011.08.06. 15:03:06

@guma: Ez szíven talált, mert az állatok mellet a másik rögeszmém a régi házak! Apukámtól 10 éves koromban kaptam egy könyvet az építészeti stílusokról, és azóta űgy maradtam. Szerencsém is volt, mert gimiben olyan osztályfőnököm volt, aki bejárta velünk Magyarországot meg a környező országokat és hobbiból nyári szűnetekben idegenvezető volt. Tíz évig meg volt egy olyan főnököm, aki szintén imádta a régi házakat (pedig ő nem is volt építész) és akárhová mentünk hivatalos útra, minden régi szép háznál megálltunk, és ha lehetett be is mentünk. A tiszántúlon az emberek nagyon kedvesek, még magánházakba is beengedtek bennünket. Néha egyegy kedves öreg néni még meg is kínált süteménnyel bennünket. A dunántúlon nem! Minél szegényebbek az emberek, annál kedvesebbek. Hobo meg ...:-) Köszi!

bandika gazdája 2011.08.06. 15:03:56

@bandika gazdája: Tudom, mellett két té! Nem akarok közt. elnök lenni!

guma 2011.08.06. 15:24:50

@bandika gazdája: köszönöm neked is a jó szót! :)
vagyunk így egy páran, hogy ami szép azt nem tagadjuk meg akkor sem ha régi és akkor sem ha új szelek fújnak. DDD
sajnos szinte minden vonz "csavargásaim" kiterjednek mindenre csak nem minden tart fogva. :)
engem is a furán ugráló, szaladgáló,pásztázó kép külön megfogott.

viszont ha valaki hibázik itt az én vagyok! :) eszméletlen dolgokat tudok produkálni írásban is...
borzalmasan szétszórt vagyok itt. kiengedek minden gőz, és a többiek elviselik! DDDD

Donna (Cara)mba 2011.08.06. 18:17:37

@guma: Láttam a címét! De kit és miért zavarna?
Sztem itt senkit.

@bandika gazdája: A régi házakért én is totálisan oda vagyok! A legromosabb épületet is úgy tudom nézni, ha volt rajta szépség, arányosság: mint egy csodát és hasad meg a szívem, amikor annyi de annyi értéket látok pusztulni itt, kisebb hazánkban meg tágabban, a Kárpát-medencében.

Rengeteg gyönyörűséget lehet lelni jártodban-keltedben!

Sajnálom a romos templomokat - hiszen nem úgy kellene azokra tekinteni, mint kegyhelyekre, hanem mint régebbi korok megmaradt emlékének! A szorgos emberi kéz munkája minden alkotás és a szépség, arányosság pedig ízlésről, harmóniáról tanúskodik.

Én megcsodálok mindenféle épiteszeti remekművet, legyen az egy parasztház, palota, templom, katedrális, bármi!

Itt, nálunk Baranyában rengeteg pusztuló, elhagyott templom és parasztporta van. Az Ormánságban régi magyar porták és templomok, a sváb-lakta vidékeken meg gyönyörű, kissé barokkos templomok és tornácos porták, valami fantasztikusan szépen kirakott tégla-istálókkal! Még arra is adtak régen a gazdaemberek!

Egy parányi, dombok közé szorult kis faluban láttam egy szépséges barokkos templomot, a belső festése hasonlított a pécsi székesegyház fali festészeti megoldására! Sajnos látszott, nem sokáig bírja tartani magát a templom! A padok régi faragványok, csudálatosak!

De bármelyik vidékről beszélhetnék! Például Erdélyben mi fel mentünk a Kalota-patak mentén egészen a román lakta hegyi vidékig! No, ott a régi magyar portákat valami hihetetlen gazdagságú faragványok díszítették: mint valami kis villák. Ez a híres kalotaszegi fafarágás - csak sajnos a főútról letérve, minél messzebb jártunk bent a Kalotaszegletben, annál lepusztultabbak voltak a régi porták: öregek laktak bennük, vagy kihaltak voltak.

A Vargyas-völgyében meg a Székelyföld szívében olyan elhagyott, ámbitusos kúriákat láttam, hogy a nyálam csorgott...elhanyagoltan.
De szerettem volna az életben 1x egy ilyenben lakni, öregségemre...
Helyette örülhetek, ha lesz hol laknom, hála Bank-Köztársaságunknak!:-(

Na, nem is folytatom, hiszen az egész Kárpát-medence tájegységét felsorolnám szívem szerint! Ha ezek a kis műremekek elpusztulnak, olyat már sohase építünk!
Elpazaroljuk szépségeinket, sajnos!

guma 2011.08.06. 18:38:38

@Donna (Cara)mba: DDDDDDD a szűk körünket biztos nem! :)
de jobb "félni" mint megijedni...:DDDDD

bandika gazdája 2011.08.07. 12:22:21

@Donna (Cara)mba: Hát igen! Úgylátszik rokonlelkek vagyunk, mert én is úgy terveztem, hogy öregségemre egy régi házban fogok lakni, de abból már semmi sem lesz! Most ugyan egy 1927-ben épült polgárházban lakom (míg el nem adjuk, mert négyen örököltük) de aztán megyek vissza az emeletre. De már kitaláltam, hogy arra elég lesz az örökségrészem, hogy becsapjam magam, és abból egy faházat fogok csinálni belülről szép romanikusra, csak megérjem!

guma 2011.08.07. 12:33:29

@bandika gazdája: DDD
:)
szóval te is tervezgetsz...
nálam már x. terv módosul. DDD

és olyan jó volt olvasni benneteket. én neki fogtam már többször, hogy megfogalmazzak itt pár dolgot - majd töröltem, mert nagyon személyesre sikerült.
60 évig nem igen beszéltem magamról, itt meg mindig kotyogok. DDD
ez nagyon szokatlan felismerés, hogy ilyet is tudok.

bandika gazdája 2011.08.07. 15:05:34

@guma: Azt hittem azé vagyunk itt! :-)

guma 2011.08.07. 19:11:29

@bandika gazdája: hát persze! a jó dumáért, kikapcsolódásért.
:)

ám nem biztos,hogy jó ha rólam szól - tőlem tálalva! DDDDDD
azt szoktam meg, hogy nekem beszélnek amibe bekapcsolódom. mert véleményem az van a világról, becsületről, értékekről - vagyis nagy a pofám és széles az érdeklődésem. szociális vonalon meg egyenesen feltudnak bacni...

guma 2011.08.07. 20:55:36

mi van itt? alszotok, csak Conv melózott megint :)

olyan üde rózsás bőrű lett a leányzó a kapuban, hogy mindenkit idecsábít... DDDDDDDD

weyland-yutani 2011.08.29. 07:15:44

@guma: Örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket az "an american prayer".

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 09:38:39

aztakurva... ez nem jó jel.

megfigyel minket a cég.

chestburster veszély!!!!!!!!!!

guma 2011.08.29. 09:44:24

@Conv: nem hittél nekem, az oktató anyag kapcsán! :)))
DDDDDDDDDDDD
(nem hiszem, hogy ti küldtétek, bár sosem lehet tudni nálatok semmit! DDDD
neked is postáztam volna, de tudom - kivágsz a kukába, ha ennyi kép megy. DDDDD)

tegnap 6 robot volt a vendégünk (mi az a robot itt?) ma már csak 5 van...

guma 2011.08.29. 09:47:23

@Conv: és mi ez a "chestburster"?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 10:05:28

@guma:

a facehugger által implantált embriószimbióta

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 10:06:28

@guma: halvány lila fingom nincs milyen oktatóanyaggal kapcsolatban nem hittem neked, meg mit

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 10:08:23

@guma: nem 6 hanem hatszor. keresőrobot.

wazz,e csinálok egy nyomorúságos analitika accot neked, mert veszettül érdekel ez a téma téged, és egy szót sem értesz abból amit látsz :)

guma 2011.08.29. 10:11:01

@Conv: hát, hogy nem kell sehova mennem, csak jön a "love"... :DDDDD

a 69 kapcsán kaptam anyagot, ami feldobta a napom...
(szerintem valaki "innen" akart segíteni nekem, mert ha haver v ismerős küldi, az sosem bujik álnév mögé... DDD)

guma 2011.08.29. 10:11:47

@Conv: ebből meg aztán valóban semmit sem értek. :(((

az mi?
mit csinál?
DDDDDD

guma 2011.08.29. 10:14:20

@Conv: én valóban végig bogarászom, ha bejön egy új dolog (már amikor engedi az időm :D)
ezek meg roppant érdekes "hülyeségek" amiket betettél :))))

guma 2011.08.29. 10:15:32

@Conv: előre is köszönöm! :D

hátha okosabb leszek valamennyire és megértem mit látok. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 10:41:57

@guma: xenomorf szimbióta, és növekedik :)

guma 2011.08.29. 11:03:26

@Conv: merem remélni, hogy : nem!

vagy beszáll - vagy kiszáll :)
másképp nem játszom, és új játékszabály is bevezetve : semmilyen idegen levelet nem nyitok meg ezentúl.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 11:24:17

@guma:
ezt nem értem megint, hogy hogyan került a chestbursterhez a kiszáll-beszáll vonal (egyáltalán honnan, ki mikor?), meg a levelezés

guma 2011.08.29. 11:32:01

@Conv: bocsi! :)

ide szólt!
félre kattintottam kicsit... DDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 11:35:58

@guma:

no. de ehhez sem értem a beszáll-kiszállt és a levelezést hogyan jön:)

guma 2011.08.29. 11:47:51

@Conv: istenem! :)

itt jeleskedjen (beszáll) és ne növekedjen semmilyen más formában sem (levelezés), mert ezt az oldalt bármikor ellehet hagyni (kiszáll) szó nélkül...

hű de nehéz napom lesz :))))))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 15:57:24

@guma: a xenomorf szimbióta itt jeleskedjen? :o

esküszöm nem értem miről beszélsz.

guma 2011.08.29. 16:35:12

@Conv: hú! itt ne.
az élősködést is kéretik máshol csinálni.

feladtam!:)
az "oktatómról" szólt a többi...

@bandika gazdája: lottót töltöttél? DDDD

Horizont 2011.08.29. 16:37:08

@Conv: Sziasztok! Na vak vezet világtalant, ezért összefoglalom:) Guma egy posztban nem értette,hogy a 69-es szex pózról van szó. Erre kapott "valakitől" egy csomó szexpozitúrás rajzokat, és azt hitte valamelyikünktől a törzsgárdából. De nem! Idegentől kapta!
Azt hogy mennyi látogató jön, hányszor kattint a kocsmánkra azokat én sem értem, mert nincs ugye magyarul.Így azt képzelünk bele amit szeretnénk:)))
Tudom nem pedagógus vagy, de képzeld magad egy tanár helyébe, aki esti iskolában felnőtt analfabétákat tanít és úgy magyarázz el nekünk mindent:)))))Ja és ne vágj át minket mert elhiszünk mi mindent:DDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 16:50:56

@Horizont:

jah, kezdem kapisgálni a dolgot.

mondjuk, ha az email címére ment email címről, akkor valszeg valamelyik ismerőstől kapta, mert itt ugye nem látszik az email címe, tehát olyan küldte, aki tudja az email címét.
ha meg a blog.hu levelezőjéből küldte az adatlapjáról, akkor biztosan nem ismerős, hanem valaki aki olvasta a postot és segíteni akart neki.
(hogy honnan ment a levél, azt meg csak látja)

de, hogy ez miként került képbe a weyland-yutani-hoz, (chestburster, facehugger xenomorfok vonalon) azt nem vágom még mindig.

guma 2011.08.29. 17:06:10

@Conv: :)
1. nekem sokáig kint volt nevem, címem.
2. ahogy megint téma volt a számolás, másnap jött...
3. ismerős, barát a nevével küldi.
4. egyetlen régi "ismerős" van ilyen azonosíthatatlan betűhalmaz alatt, és ezért is nyitottam meg a levelet, mert nem figyeltem, hogy ez "más".......

5. visszaküldtem a feladónak és ez történt :

Mail Delivery Subsystem mailer-daemon

képbe nálam, csak "népszerűségünk" hozta. DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 17:16:05

@guma:

jóvan, akkor megint félreértettem a dolgot, nem vágtam, hogy témát váltottál, ezért nem leltem a logikai kapcsolatot :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 17:17:30

@guma: egyébként, ha zavar, hogy mások is olvasnak bennünket, eccerűen be kell állítani, hogy ne legyen public, csak azoknak akiknek jogosultság van adva, azok lássák a dolgokat.

guma 2011.08.29. 17:25:57

@Conv: DDDD

semmi gond, de annyi mindenre nem vagyok felkészülve, mint látod. :)))

ez itt egy óvódás színvonal, amit értek és tudok.
aztán mindig meglepnek. DDDDDD

Horizont 2011.08.29. 17:38:57

@Conv: weyland-yutani-hoz, (chestburster, facehugger xenomorfok vonalon
Mit káromkodsz te itt????:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 20:01:35

@Horizont:
dehogy káromkodok.
a @weyland-yutani és a xenomorfok szerves kapcsolatban vannak, ezt mindenki tudja, már 1986 óta. :)

Horizont 2011.08.29. 20:44:47

@Conv: Hahahahahahahahaha MINDENKI tudja???!! Vicces fiú vagy te:))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 22:33:55

@Horizont: szerintem mindenki. aki akkor már élt, te is, csak nem jut eszedbe a dolog :)

de ha azt mondom, hogy a weyland-yutani a nyolcadik utas a halál című filmben az a vállalat amelyik az idegeneket a földre akarta szállítattni, akkor már mond valamit a xenomorfok mint élőlényfajta? :)

Horizont 2011.08.29. 22:51:32

@Conv: Ja, hogy a 8. utas a halál??? Miért nem ezzel kezdted? Jössz nekem ilyen weyland-yutanival:))) Tudod mikor emlékszem én ilyenekre?? Néha arra se ami tegnap történt:DDDDD Jajj istenem milyen kíváncsi voltam a filmre, aztán mennyire ki voltam tőle. Bevallom láttam az összes Alien filmet is, le voltam nyűgözve a technikai megoldásoktól, de tegnap megnéztem a Titanicot kb. hatodjára, inkább az. Tudom neked nyálas tuti:))))

miről van itt nagybasz0 2011.08.29. 23:13:00

@Horizont: A végén még kiderül, hogy azt sem tudod ki az a csárli firpó! :)

Horizont 2011.08.29. 23:20:36

@miről van itt nagybasz0:
Na már hatodszor indulok zuhanyozni, reggel meló, de már megint itt ragadtam:) Vizsgáztatunk???? Nem tudom, de ha elárulod lehet beugrik. Vagy nem:))))

miről van itt nagybasz0 2011.08.29. 23:31:36

@Horizont: Ott van még vanderbosch parancsnok és vérebei! :)

Ezek mind bud spencer és terence hill filmekből szereplő nevek.

Horizont 2011.08.29. 23:34:20

@miről van itt nagybasz0:
Na b+ megbuktam! Hahahahahahaha! pedig képzelt láttam amiket leadtak és nagyon szerettem is. Na feladom mára. Holnap ugyanitt! Jó éjt!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.29. 23:34:42

@miről van itt nagybasz0:

vanderbosch a nincs kettő négy nélkül-ben van a vérebekkel, firpó pedig a megint dühbe jövünk-ben spencer:)

miről van itt nagybasz0 2011.08.29. 23:42:22

@Conv: Így van! Jár neked a korsó sör amit most megiszol! :))

Horizont 2011.08.30. 19:49:36

@miről van itt nagybasz0:
Nem ismerem! És az anulut se!
Sőt a szukákát se! :)))))
Szégyelljem magam??:DDDD

guma 2011.08.30. 20:00:11

@Conv: igen! :)
véletlenül DDD
mert még fontosabb neveket sem jegyzek meg, arcokat viszont igen és elég rövid idő alatt rájövök honnan ismerem.

@miről van itt nagybasz0: az előző "gyűjtőnén".
de ez fogalmam sincs ki, mi...

guma 2011.08.30. 20:35:41

@Conv: őrült! :)

ez te nem a keresőben nézed meg? :)))

guma 2011.08.30. 20:38:16

@Conv: bocs! DDDDDDDDDDDDDDD

őrült = őrület

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.30. 21:21:14

@guma: nem, évente kb. hatszor van a kincs ami nincs is, anuluval, és az aranyeső jukkában is girolamoval a tévében. minden csatornán :)

guma 2011.08.30. 22:14:41

@Conv: én jókat röhögök rajta, ha véletlenül tv-zem, de hogy ezt a sok hülye nevet megjegyezem... DDDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2011.08.30. 22:46:36

@Conv: A csajok télleg nem vágják, ezeket a zalapműveket! :)

guma 2011.08.30. 22:57:18

@miről van itt nagybasz0: előkerültél?
:)
valóban nem!
és nem segítesz te sem. DDDDDDD
hagyod, hogy mindent @Conv: csináljon. fekete pont! DDDDD

miről van itt nagybasz0 2011.08.30. 23:18:44

@guma: őnála jobban nem tom csinyáni! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.30. 23:45:55

@miről van itt nagybasz0:

pedig én már nem bírom ezt a telhetetlen követelőzést :)))))))))

guma 2011.08.30. 23:56:12

@miről van itt nagybasz0: ez szörnyű! :)

nem kell jobban csinyálnod! DDDDDDD
csak csinyálni...
süti beállítások módosítása