He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

tü tü tű, tü tü türű, tü tü tű, tü tü …

2011.01.06. 12:15 miről van itt nagybasz0

 

13 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr112564670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.01.06. 12:23:01

ÓRIÁSI!!! :)))
már leakartam lépni... DDDDDDDD

guma 2011.01.06. 12:44:38

azért valamit tudsz :)
jót nevettem!
mentem...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.01.06. 13:51:16

Ez Qrvajó! Utólagos engedelmeddel kiraktam a f@szbúkra!

Marcellusca 2011.01.06. 14:07:38

Fúúúúúú, ez borzalmas!!!

guma 2011.01.06. 14:09:58

@Marcellusca: ez annyira rossz, hogy nagyon jó! :)))

@Ásó[Mosó]maci: ÓRIÁSI szerintem is! végig röhögtem az egészet :)

Marcellusca 2011.01.06. 14:12:27

@guma: Nem, nem.
Ez annál is rosszabb. Vagy annyira mégsem rossz. :)

Mindegy, de nagggyon báncsa a fülem. :D

Marcellusca 2011.01.06. 14:47:23

Gyerekek!
Nem akarok ünneprontó meg kedvszegő lenni, de lehet, hogy nyártól vége a blogunknak? :(

index.hu/kultur/media/2011/01/06/megiscsak_kell_majd_blogokat_regisztralni/

Mert, ha elég lesz, hogy egy feltétel teljesüljön a kötelező regisztrációhoz (pölö mi szórakoztatunk), akkor annyi! :(((

guma 2011.01.06. 14:58:46

@Marcellusca: mi csak magunkat! :)

és belépődíjat sem szedünk! akkor is??????

miről van itt nagybasz0 2011.01.06. 15:13:37

Semmi gond, külföldi szolgáltatónál kell blogolni, nemrégen csináltam egyet, de nem használom.
Váltani kell, kurucinfósan, ennyi az egész! :)

Marcellusca 2011.01.06. 15:18:26

@guma: Asztírja a zújság:
"A médiatörvény szerint azok a tartalmak regisztrációkötelesek, amelyek informálnak, szórakoztatnak, oktatnak,..."

Na, szóval: informálunk? - Igen. Mert megosztunk híreket (lásd: a linkem!).
Szórakoztatuni? - Igen. Alapvetően erre (is) jött létre.
Oktatunk? - Igen. Megosztjuk az új ismereteket.

És senkit nem érdekel, hogy ezt a magunk szórakoztatására indítottuk el, csináljuk, de bárki idetévedhet a blogra.

guma 2011.01.06. 15:22:59

@miről van itt nagybasz0: csak nem meghívtál minket :))) hehe + DDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.06. 21:46:56

@miről van itt nagybasz0: Á, az én fejem viszik előbb, tálcán vagy kosárban, semmit se féljetek:)

Mér, szerintetek nem tudják rólam, ha akarják, azt is, mikor pisiltem ma utoljára?:)

Csak regisztrálnak az indapassra, idejönnek, mengnézik, mit pofáztam, és megtudják, hogy épp az imént, úgy 10 perce:)

Ez egy ilyen világ.
Néha pisilni is kell, hiába;P

Ha más i megírja, akkor akár én is megtudhatom, ha nagyon érdekel az anyagcseréje:)

Pedig csak egy hüle némber vok:)
Aztán még én is "információ" birtokába tudok jutni:)))))

Na, legfönnebb ha Conv a láthatatlan ember....:)

Ez a net.

Mindenki látható, tudható ki kinek bsrátja, barátnője, cseegő társa, házastársa, szeretője;)

Mér, mire van a fészbuk vagy az iwiw?;)

Zseniális volt aki feltalálta:)
Ingyenes adatbázis:)
?ég dógzni se köll vele, mert te töltöd fel tenmagadról az infókat:(

Montta is afijam, ne f@bukoljak meg ivivvezzek, ingyér minek írok bárkinek is, de egy ilyen lepcses szájúnak, mint én is, lehet beszélni;-(

Még azt is tuggyák, amit én se tudok magamról;)

Ilyen a net.

De azér szeressük:)
süti beállítások módosítása