He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Metallika

2010.12.07. 18:32 Lone Wolf

Nna akkor egy kis metallica. Csak nektek. És a fordítás.

 

6 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr802500149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lone Wolf 2010.12.07. 18:36:45

Ásom az utam
Ásom az utam valamiért
Ásom az utam valami jobbért
Erőltetem hogy maradjak
Erőltetem hogy maradjak valamivel
Erőltetem hogy maradjak valami jobbal. Óóó! Óóó!

Elvetem a magot
Elvetem a magot amit elvettem
Elvetem a magot, amit elvehettem mert megengedték
Ez a tüske az oldalamban
Ez a tüske az oldalamban a fáról, amit ültettem
A húsomba tép, igen... És én vérzek Igen! Igen!

A gördülő kerekek alatt maradtam.
Elveszem a piócát, véreztetem magam.
Nem hagyhatom abba megmenteni lelkem.
Magamra veszem a pórázt, ami vezet
Véreztetem magam. Ó! ÓH! Nem bírom.
A gördülő kerekek alatt maradtam.
Ó, önmagam véreztetése,
igen ... önmagamat, igen...
önmagam véreztetése.

A gördülő kerekek alatt maradtam.
Elveszem a piócát, véreztetem magam.
Nem hagyhatom abba megmenteni lelkem.
Magamra veszem a pórázt, ami vezet
Véreztetem magam. Ó! ÓH! Nem bírom!
A gördülő kerekek alatt maradtam.
Ó, önmagam véreztetése... Ó, önmagam véreztetése

Én vagyok a vad az ünnepi vacsorán,
Én vagyok a vér, a szabadulás
Gyere tégy tisztává, véreztess tisztává!
Elkaptak, elkaptak, Elkaptak alattuk maradtam

A gördülő kerekek alatt maradtam.
Elveszem a piócát, véreztetem magam.
Nem hagyhatom abba megmenteni lelkem.
Magamra veszem a pórázt, ami vezet
Véreztetem magam. Ó! ÓH! Nem bírom!
Nem bírom, Én ezt nem bírom! Ó,
Ó önmagam véreztetem.....

Lone Wolf 2010.12.07. 18:37:27

Bocsi, de nem tudtam úgy berakni a postba, hogy megmeradjon a versforma.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.07. 18:40:44

Talicskaaaa! :D

Hangszóróból meg Vallomás megy Rudán Joe tolmácsolásában.

Lone Wolf 2010.12.07. 21:46:38

Nem talicska, HANEM metalicska.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.07. 22:44:39

@Lone Wolf: rocker körökben simán talicskaként emlegetik a metalliCa-t NEM metalliKa-t
süti beállítások módosítása