He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

"Ez már legyen a ti dolgotok!" | Életútinterjú a 90 éves Ferge Zsuzsával

2022.01.18. 07:39 guma

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4716805128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2022.01.18. 16:34:32

sziasztok!

fogalmam sincs mikor áll helyre az "időérzékem".
most még fejen áll minden bennem... napszakok felborultak és sosem tudom éppen mennyi idő van, mert össze vissza képes vagyok elbólintani...

unom már az állandó számolgatást is, közben meg izgulok, hogy mikor mit alszom el( még este 10 órára is csörög a telefonom mert már a napokat is igy követem...)

szóval: legyetek jók és nyüzsögjetek, mert az képes kicsit felébreszteni... :-DDD

jaegtoer 2022.01.19. 18:33:53

@guma:

Jó lesz, ha rendbe teszed az időérzékedet, mert már elkezdődött a kampány, ami soha nem is ért véget, csak most a hatodik sebességbe kapcsoltak a fiúk.

guma 2022.01.22. 09:17:44

@jaegtoer:

-:DDD

látszik az oltópontokon a sebesség...

tegnap megkaptam a modenát. tulajdonképpenn nem választhatam mert febr.15-én lejár az igazolás, és nekem meg sokat kell ide oda mennni.

remélem te jól vagy és lesz még jó kis bulink újra ( bár igen csökkent létszámmal)

guma 2022.01.22. 14:50:02

@taga20:

kötözködsz?

pedig ha kell majd 3 körben is megegyezhetük :)
süti beállítások módosítása