He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

A Károli tiltólistájára került Puzsér Róbert és Zacher Gábor

2021.10.28. 04:15 guma

Puzsér Róbert egy ideje nem szerepelt a nyilvánosság előtt, csupán elmélkedő írásaival örvendeztette meg a követőit. Most visszatért volna, ám végül lemondták a szereplését, amit először nem értett, ezért tovább nyomozott az ügyben.

„Az utóbbi hónapokban nem nagyon mondtam igent nyilvános szereplést illető felkérésre, a Károli Gáspár Református Egyetem hallgatóinak meghívásával azonban kivételt tettem, hiszen ebben az intézményben diplomáztam 1999-ben, s bár voltak velük bizonyos konfliktusaim, mégiscsak ők az alma materem.

A bölcsészkar dékánja már jóvá is hagyta a velem tervezett beszélgetést, amikor még magasabb helyről az a jelzés érkezett, hogy a jelenlétem nem kívánatos az intézmény falai közt. Befolyásos személytől származhat a tiltás: az eltörlés kultúrája jól láthatóan nemcsak a baloldali nyilvánosságban népszerű – sőt, arról értesültem, hogy nemcsak én vagyok tiltólistán a Károli Gáspár Református Egyetemen, hanem Zacher Gábor toxikológus is.

Számomra nagyon megtisztelő volt a felkérés, és nem kevésbé megtisztelő a tiltás – csak nem ártana, ha a jobboldal végre felfüggesztené a hazug szerepjátékát, és nem verné lépten-nyomon az asztalt szabadságvágytól csillogó szemekkel a véleménynyilvánítás jogát követelve. Mindenki jól tudja, mennyit ér nekik” – írja közösségi oldalán Puzsér Róbert. 

https://nlc.hu/sztarok/20211027/karoli-tiltolista-puzser-robert-zacher-gabor/

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr9416737338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.28. 18:47:21

Nyomatékosítsuk a lényeget:

"nem ártana, ha a jobboldal végre felfüggesztené a hazug szerepjátékát, és nem verné lépten-nyomon az asztalt szabadságvágytól csillogó szemekkel a véleménynyilvánítás jogát követelve. Mindenki jól tudja, mennyit ér nekik”.
süti beállítások módosítása