He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Ne hagyd ki! Van mit tanulni tőle. Hallgasd meg!

2019.08.31. 05:15 guma

5K8A1479 Fotó: Németh Sz. Péter / Index 

Majka: Százszor vissza akartak vinni az RTL-hez

Kultrovat podcast 68. epizód

A Kultrovat Podcast legújabb adásában Majoros Péter, vagyis Majka volt a vendégünk, aki hamarosan egy vadiúj vetélkedőműsorral jelentkezik a TV2-n. Majkával a TV2 mellett beszélgettünk többek között a Hajós Andrással való barátságáról, a szórakoztatóiparban tapasztalható mentális betegségekről, a Petőfi Rádióról, az RTL Klubról és persze arról, hogy miért számít neki még mindig jobban a zenei, mint a tévés karrierje.

A Majkával készült beszélgetésünk egy részét írott formában is közöljük megszerkesztett formában.

Nem furcsa neked egy picit, hogy mégis csak az RTL Klubon tűntél fel először a tévében, azonban a médiás karriered nagy részét a TV2-nél töltötted?

Az RTL egy nagyon profi televíziós cég, és amikor én ott elkezdtem dolgozni, akkor nagyon sok élményem volt. Aztán nagyon sok rossz élményem lett. Ott azért vannak olyan emberek, akikkel én nem tudok együtt dolgozni. A TV2-nél fel tudom hívni a programigazgatót vagy akár a vezérigazgatót, és meg tudok velük beszélni bizonyos dolgokat. Vagy akár el is tudom őket küldeni a francba, ahogy ők is el tudnak engem. Az RTL az más, az RTL egy olyan birodalmat képviselt, amikor én eljöttem onnan, hogy azt csinálod, amit mi mondunk. Bár azóta talán ebből kicsit visszább vettek. Ez a hozzáállás nyilván azért lehetett, mert akit kiebrudaltak a tévéből, az utána megszűnt létezni, mint például Vágó István, aki egy nagyon nagy csávó volt előtte. Azt gondolnád, hogy egy olyan korszakos ikont, zsenit nem lehet elfelejteni, mert kirúgja egy kereskedelmi tévé. Ők ezt tudták, és mondhatni az övék volt ez az egész hatalom.

Én nem tudok egy olyan rendszerhez tartozni, ahol nem lehet valakit felhívni telefonon, mert olyan magasan ül, hogy le se lát addig, ahol én vagyok.

Szerinted nehéz veled dolgozni?

Tudod kiknek nehéz velem dolgozni? A góréknak. Azok tudnak nehezen dolgozni velem, akik felettem állnak a ranglétrán. Tudom például azt, hogy egy nap alatt mennyi munkát lehet elvégezni mondjuk egy műsorvezetőnek, és szerintem hülyeség 16 órát forgatni egy olyan műsorban, amelyben 10-re vagy hitelesítve. Onnantól kezdve az a hat óra, amit gyártasz, az szar. Az nem jó annak, aki gyártja a műsort, és nem jó annak sem, aki készíti, mert egyre szarabb lesz, és keddről szerdára, szerdáról csütörtökre egyre fáradtabb leszel. Nem érsz haza, nem tudsz pihenni, nem tudsz lefeküdni az asszonnyal, nem látod a gyerekeket. Akkor így semmi értelme az egész műsornak, mert engem azért küldtek oda, hogy vicces legyek meg kreatív. Szóval igen, nehéz velem.

Ettől függetlenül az RTL-nél kezdtél el először tévézni, pontosabban a Cool TV-nél, ami a cég egyik csatornája.

Először az RTL-nél, de aztán áttettek a Coolhoz, mert akkor én voltam a cool arc. Ott is voltak olyan zárójeles dolgok, amik nekem nem tetszettek, de igazából akkor telt be a pohár, amikor elmentem a Danubiushoz dolgozni a reggeli adásba. Akkor én jeleztem, hogy az nem fog menni, hogy 4:40-kor kelek, aztán délután kettőtől 5-ig vagy fél 6-ig élő adást vezetek, és akkor én azt mondtam, hogy be fogom fejezni. Akkor jöttek kisebbfajta nézeteltérések, de igazából az egyenesség, a bizalmatlanság hiánya volt felém az, amit szerintem most már nagyon megbántak. Megbánták, mert százszor vissza akartak vinni a csatornához.

Ha már az egyenességről volt szó. Azt azért mondtad nekik, hogy a Danubiusban kezdesz el dolgozni?

Ja, persze, én mondtam, és nem is ütközött a szerződésemmel. Elkezdtem dolgozni, és eltelt másfél-két hónap, és láttam, hogy ez nem embernek való. 4:40-kor én keltettem a kakast. Esély sincs rá, hogy te ott délután még menő legyél a tévében. És akkor direkt annyi pénzt ajánlottak egy új műsorért, hogy vicc volt, hogy elmenjek. Utólag visszagondolva, sokan voltak, akik nem akartak ott látni, és akkor én fogtam magam, és felálltam.

Miről szól még az adás?

A több mint egy órás beszélgetésből írásban csak egy rövid részletet közöltünk, de azért pontokba szedtük, hogy milyen témákat is érintetettünk még az adásban:

  1. Mi a baj a mai tévés vetélkedőkkel? Miért járt le a régi műsorformátumok ideje, mint akár a Legyen Ön is milliomos! Mit jelent az internet térhódítása a kereskedelmi tévék szintjén?
  2. Milyen mentális, egészségügyi betegsége volt 2016-ban, amit többek között Hajós Andrással való barátságának is köszönhetően tudott átvészelni? Mennyire jellemző a szórakoztatóiparban a pánikrohamra, szorongásra, pszichés zavarokra való hajlam?
  3. Mit gondol Hajós új műsoráról és arról, hogy az már nem a tévében, hanem a Youtube-on megy? Hogyan próbálta annak idején meggyőzni Andy Vajnát, hogy Hajóst szerződtesse a TV2-höz?
  4. Mennyire fontos a karrierjében az Instagram?
  5. Miért nem kedvelik egymást Dopemannel, és milyen a viszonyuk Curtisszel? Mit gondol arról, hogy a TV2 kamerákkal követte a barátját, ahogy frissen kijött a rehabról?
  6. Miért csinált akkora hisztit a Fonogram-díjról? Milyen okokra vezeti vissza, hogy a Petőfi Rádió még úgy sem játssza a számait, hogy az idei Strand Fesztiválon a Petőfi Színpadon lépett fel?
  7. Miért fontosabb az életében a zenei, mint a tévés karriere?

hallgasd itt https://mf-cdn.index.hu/kultur/podcast/majka_mixdown.mp3

https://index.hu/kultur/2019/08/28/majka_kultrovat_podcast/

 

164 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr6315031558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazoló 2019.09.08. 09:24:57

@taga20:

asztakurva ez a szám..mondhatnám ezért tartalak))

a "küszöbmajmot ki kell fejtened))

azt tudod,hogy be leszünk baszva az erdőben))

taga20 2019.09.08. 09:37:10

@gazoló: "azt tudod,hogy be leszünk baszva az erdőben))"

nebasz má!:))))))))

ja és ez a küszöbmajom. érdemes egyszer végignézni az egész filmet. én szarrá röhögtem magam:)))

na itt egy kis ízelítő.

www.youtube.com/watch?v=Cv4xscbYC4o

ja és a zubolyt, ne nekem, hanem gumának köszönd. ő kukázta ki, én csak tovább keresgéltem:)))

taga20 2019.09.08. 09:53:33

@gazoló:

most látom, hogy a több éves kitartó munkámnak, van eredménye.

egyre patentabb a zenei ízlésed küszöbmajom:))))

ja, és itt egy mégegy:)

www.youtube.com/watch?v=gooI9E4KY4Q

gazoló 2019.09.08. 10:40:04

@taga20:

mondtam már,hoty imádlak benneteket te érdiigazmondójuhász))

merthoty utódok is elektronzenében kúsznak,ezt csak neked,bár azóta már ez is avitt))

www.youtube.com/watch?v=CC5ca6Hsb2Q

taga20 2019.09.08. 11:18:15

@gazoló: má sokszor, csak öreg vagy, ezé má nem jó a memóriád!:)))

a zenéd nem rossz, de szar.

ha jót akarsz, akkor inkább evvel mérgezd az utódokat!;)

www.youtube.com/watch?v=pT_Y-eodTv4&list=RDpT_Y-eodTv4&start_radio=1

vagy evvel:

www.youtube.com/watch?v=ZtWTUt2RZh0&list=RDZtWTUt2RZh0&start_radio=1

vagy ez!

www.youtube.com/watch?v=xxZtjOsEGRs&list=RDxxZtjOsEGRs&start_radio=1

gazoló 2019.09.08. 11:46:52

@taga20:

Kraftwerket már akkor is untam amikor te még az ötéves tervben sem voltál)) de azért jók a zenék))

taga20 2019.09.08. 12:08:06

@gazoló:

jó, akkor büntetésből csak neked!:)))

szánalmas szar ez is.
idegből, hatalomból nem fok menni! és nem értik.

www.youtube.com/watch?v=1WGTxWh5dYQ&list=RD1WGTxWh5dYQ&start_radio=1

eszti..... 2019.09.08. 12:13:05

@gazoló:

Ez a Szilicei fennsíkon van. Tőle nem messze, Domicán látható a Föld anyácska ölének nevezett természeti képződmény.

www.cas.sk/clanok/874806/pikantny-objav-jaskyniarov-na-vychode-v-priapuse-nasli-1-5-metrovy-falus/

taga20 2019.09.08. 12:18:04

@gazoló: te diablo, nagyon rákattantál az ördögre!:)))

zenével, hogy állsz ördög? szoktad hallgatni?:)))

nesze cigány!:)))

www.youtube.com/watch?v=9ZbYmgQgSjk&list=RD9ZbYmgQgSjk&start_radio=1

eszti..... 2019.09.08. 12:51:33

Bella István: Elégiák

Már fénylik a csönd, édesem, este van, bontsd meg az ágyat,
a gyűrött szántókat simítsd el, rázd fel a rétet,
igazítsd el a kemény, dagadó dombokat és a csikorgó,
vassodronyos éj peremén ülj le és szólj rám:

Ez itt a világ széle, te bolond, nézz rám, s hazatalálsz.

eszti..... 2019.09.08. 12:53:43

Kemény István

Remény

Láttam az egészet, és tudtam, hegyen állok,
a részletek halkan zúgtak odalent,
idefenn most egyik se hiányzott.
Kérdezni jöttem fel, de a jósnő
hazament a lázas kisfiához.

A kérdésemet lepöcköltem a szakadékba,
pattogva tűnt el, pedig nagy volt:
a törhetetlen üveg maradéka.
Csak a szívem kérdezgette halkan:
kedves vérem, hova lesz a séta?

Azelőtt ilyenkor kétségbeestem,
mert innen már csak lefelé van út,
és idáig nem jár le az Isten.
De most itt volt, és ő kísért le később:
egy szó nélkül ballagtunk le ketten.

De ez a végén lesz, itt még csak állok,
és érzem, ahogy elkezdek nevetni:
hogy lettem én ennyire magányos,
és hogy teljes képtelenség, félreértés,
de ez mégse lesz már soha máshogy.

taga20 2019.09.08. 13:05:55

@eszti.....:

cica, téged nem zavar, hogy süt a nap, és még nincs este?:))

taga20 2019.09.08. 13:16:56

@eszti.....:

kérdeztem valamit. te visszakérdezel.

ha válaszolsz a kérdésemre, azután én is válaszolok.

mék egyszer kérdezem.

cica, téged nem zavar, hogy süt a nap és még nincs este?

uploads.disquscdn.com/images/cdfca7ce65a8d8efcdfbe2b2bdbe86aca8c5bf4dadd916d1797db8379abb6811.gif?w=800&h=250

eszti..... 2019.09.08. 13:20:44

@taga20:

mert nem értem a kérdést. lett valamiféle szabálykönyv mióta nem jártam itt, ami szerint verset posztolni csak este lehet?
vagy ha napközben teszem, akkor engedélyt kell kérni rá?

taga20 2019.09.08. 13:35:39

@eszti.....:

aszt csinálsz, amit akarsz.

de vannak szokások, amit illik betartani.

tudom, nálatok mindenki aszt csinál, amit akar.
brávo! ügyes vagy cica!

gazoló 2019.09.08. 13:40:48

@eszti.....:

ennyire erotikus barlangot még életemben nem láttam))

eszti..... 2019.09.08. 13:42:56

@taga20:

áruld már el légy szíves, milyen íratlan szabályt, szokást szegtem meg?
esetleg azt is kibökhetnéd, valójában mi a bajod velem?
mert tutira nem a versek az okai a kötözködésednek.

gazoló 2019.09.08. 13:46:14

@eszti.....:

végre valami vers és gondolat...kösz béby))

Szilágyi Domokos: Hegyek, fák, füvek

Hegyek, fák, füvek, ágak, harag-zöld, azúr menny, szívem rokonai,
kedvesek, emlékeimben látlak szelíden bólintani,
izmaim emlékeznek ernyedőn, erdők, titokösvények, farkas-szagúak,
lombkunyhók, égboltnyi lombfelhők, csukott szemű lombalagutak,
fürdik, frissül a fáradtság itt, ahol a konok csönd üget,
róttam az erdőt, lépéseimből róttam nesz-betűket,
libegő muzsikát, lobogó kedvet mosolyos fák alá,
nap vére hullott, mintha leterített szarvas kínját kiáltaná,
nap vére hullott, elöntött a mindenség-fia-fény-suhogás,
szívemen, mint ághegyen mókus, ült a várakozás,
mint az éjszaka tetején a liliomszirmú csillagok
- pilla mögé bújt szemek, melyekbe a nappali fény belefagyott -,
a várakozás, hogy olvashassam remény-virág-betűitek,
s belém leheljétek a mindenség erejét, hegyek, fák, füvek.

Hegyek, fák, füvek, erdők, harag-zöld, azúr menny, szívem rokonai,
kedvesek, emlékeimben látlak szelíden bólintani,
szelíden - ti vagytok a jóság -, meghitten - ti vagytok a csönd -,
jobbik felem tibennetek önmagát ismeri föl,
ti vagytok a béke: levegő, hogy lélegezhessék az emberiség,
ti vagytok a fegyver, védekezni, a halál ha újra kísért,
küldtök vakító magasságba, agyunk, szemünk szoktatni a végtelenhez,
a halál mihozzánk miattatok és érettetek türelmes,
ózonleheletű tájak, források, ti, erdők csillagai,
titeket hívtalak-hívlak-idézlek vidítani, segíteni,
ha ujjaim begyén kiillan az akarás, szememből fénytelen porba hull a fény,
ti élesztitek újjá, ti, gazdag szívűek, ha haldoklik is, a reményt,
tőletek orozzam a szót, a muzsikát, az észt, a szívet,
tőletek, mindig tőletek, hegyek, erdők, fák, füvek.

Hegyek, fák, füvek, ágak, harag-zöld, azúr menny, szívem rokonai,
titeket hívtalak-hívlak-idézlek vidítani, segíteni,
karcsú sziklák, szép fejűek, felhő-lépők, bátorítók,
szélben dzsiggelő bokorgyermekek, gondolkodó, felnőtt fenyők,
táncos patakok, újjáteremtők, mint az asszonyi csók,
szemérmes kis tisztások, pihentetők, s mint a szerelem, újjászülők,
sűrű örömök szülei, kovácsoljátok bennem az acélpengésű akaratot -
simogató kéz, puha ágy, okos elme, akit bármikor szólíthatok,
ki sosem hagy el, ki érvel, meggyőz, s - tanácstalannak - tanácsot ad,
ölelő szerető, ki bánatot öl, nyugalmas öl, ki fiául fogad,
s biztat, hogy szép a harc, szép ez az emberi lét,
üt is, hogy eddzen, izzítja küzdelmem tüzét,
ki hű hozzám, hogy hű maradjak és józan és fegyelmezett -
köszönöm nektek, hegyek és erdők, sziklák és lombok, fák, füvek.

taga20 2019.09.08. 13:50:41

@eszti.....:

bakker ez most komoly cica?

csak szívatlak, te mek ugrasz!:))))

zenét bírod, te kis punci?:)))

www.youtube.com/watch?v=rSSD_fle840

u.i.: imádom az olyan naivákat, mint amilyen te is vagy:))))))))

taga20 2019.09.08. 14:01:41

@gazoló:

gizda vagy, binyiglis!:)))

ja és a szomszédomról mék nem is beszéltünk!

nesze!

www.youtube.com/watch?v=trzqUC6aZVA&list=RDtrzqUC6aZVA&start_radio=1

múltkor buli volt náluk, én meg átlopóztam és kértem egy számot.

eszt, és kurvajó nyomták, csak úgy csípőből:)))

állat volt:)))

www.youtube.com/watch?v=DXZsApjfyVw&list=RDDXZsApjfyVw&start_radio=1

eszti..... 2019.09.08. 14:17:44

@taga20:

Tuskó voltál taga. Ennyi.
Szép napot!

taga20 2019.09.08. 14:28:44

@eszti.....:

neked is, drága barátnőm:)))

bocsánat kérés képen egy zenét küldök. az egyik legtitkosabbat, amit csak az olyan aranyos, okos, laza csajoknak küldöm el, mint amilyen te is vagy.

:))) ne duzzogj, nem áll jól!

íme!:)))

www.youtube.com/watch?v=5CbpOGl-4ec

eszti..... 2019.09.08. 15:29:15

@taga20:

Nem duzzogok, csak rosszul esett, amit írtál.

Én a versekkel lágyítom magam, nekem ez egy titkos nyelv. Különben felülkerekedik bennem a vaslady.
Van egy csomó dolog, amit nehezen emésztek meg. Beszélni sem lehet róla, túl bonyolult vagy érthetetlen mások számára.
Csak zsenge naiva koromban voltam olyannyira bátor, hogy élveboncoljam magam, annó a gyíkon. :)))
De a versekben megtalálom vagy a megoldást, vagy a megnyugvást.

Valahol olvastam, hogy csodaautót vezettél és elélveztél közben. Egyszerre? :D

taga20 2019.09.08. 17:33:38

@eszti.....:

"Valahol olvastam, hogy csodaautót vezettél és elélveztél közben. Egyszerre? :D"

dehogy egyszerre!

előbb vezettem, utána mentem el, haza:)))

egyébként, szülinapomra kaptam a feleségemtől és a lányomtól.

ezt a két verdát vezettem:

www.youtube.com/watch?v=anwc-PTBFSA

www.youtube.com/watch?v=m6mY2MMgcmM

eszti..... 2019.09.08. 20:09:01

@taga20:

Utólag is 'boldogat! )))

taga20 2019.09.08. 20:13:50

@eszti.....:

kösz cica!

ha szemét vagyok néha, akkor ne haragugy rám, me nem komoly csak csinálom:)

ha mék szeretsz, akkor küldenék egy szépet, az örök szerelmemet:)))

íme!:

www.youtube.com/watch?v=R_zaEcrpCbI&list=RDR_zaEcrpCbI&start_radio=1

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.08. 21:02:16

@taga20: igen Knoszi egy remek alak volt ezen a téren, egyszerüségében öszinte olyan volt mint a nyári zápor, vagy mint a kövek az úton, meg ilyenek, és volt benne egy természetes müveltség.

taga20 2019.09.08. 21:44:19

@PeniValdes:

peni, mond aszt, hogy olyan volt, mint én!

:))))

guma 2019.09.08. 22:04:08

@PeniValdes:

"mosógépekhez" SE! :-D

eszti..... 2019.09.08. 22:24:08

@taga20:

ok,ok.:)
én sem voltam a helyzet magaslatán.
fátylat rá! :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.08. 22:34:14

@guma: igen, nem is tudom miért fogadtuk be...fözni sem tudott, énekelni sem...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.08. 22:35:02

komolyan fiuk ez a nyáltenger...hozok egy lavort

guma 2019.09.08. 22:56:01

@PeniValdes:

ráadásul a nőket folyamatosan b....
knoszi ilyent sosem tett!

guma 2019.09.08. 22:59:58

@PeniValdes:

jól emlékszem, hogy van valami közöd ehhez a naphoz?

talán válogass pár szálat a virágokból :)))

guma 2019.09.08. 23:01:33

@eszti.....:

ne hagyd magad!
:-DDD
mert ez az ürge, ha így folytatja sírba tesz :-)

eszti..... 2019.09.08. 23:08:21

@guma:

nem szeretem magam, ha fapina vagyok. ma pedig közel jártam hozzá.
én nem bánom, legalább edzésben tart. ))))

/ különben is jól ismerem a gyenge pontjait. három link elég ahhoz, hogy a tenyeremből egyen :D /

gazoló 2019.09.09. 08:19:13

@PeniValdes:

nyálzok tovább: evezős,boli,pianolihgt,évásanyu,cirbolya,őrnagy,haba,szümtü jenőke,punkfrog,trisen,satöbbiek mind mind.

hozzál lavórt)

gazoló 2019.09.09. 09:13:03

@PeniValdes:

cica,te mit vársz egyilyen kocsmától?

valaki érkezik,néha ittasan,letesz az asztalra,kérdez,tájékozódik,barátkozik,emlékezik,olvas,rácsodálkozik,kötözködik,jól érzi magát vagy nem)

gazoló 2019.09.09. 09:17:53

@eszti.....:

))

fapinába is vertek már szeget)

guma 2019.09.09. 09:34:08

@gazoló: :)))

jajaja!

és a Vérnyúl aki kiváló Vérmókus lett, hol marad? :-D
Mariannt meg már meg sem említed? :)
..............
Peninek meg az udvartartása, kiket olyan szuper módon irányított, kézben tartott.

guma 2019.09.09. 09:54:01

@gazoló: :-)

formába vagy! :-DDD

jó reggelt!

gazoló 2019.09.09. 09:58:30

@guma:

sziajóreggelt..Mariannt már az előző vágyódásokban említettem. mi lehet vele?

na de jég is eltűnt,remélem nem patkolt el!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.09. 10:28:01

@gazoló: most ugye kezdjük ott, hogy ezek kik? ok, ok, pár név ismerős, de másik pár már nem igazán.
kettő,én a taga meg az eszti közti idillre utaltam, nem a nosztalgiavonatra.

guma 2019.09.09. 14:11:21

@PeniValdes:

egeret se felejtsd el... :-)
de bakter sem volt rossz...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.09. 15:42:12

@guma: ha egér van, oda macska kell.
bakter?? nem tudom ki:(

eszti..... 2019.09.09. 16:08:14

@PeniValdes:

ez nálunk olyan, mint a békülős szex. :D

eszti..... 2019.09.09. 16:29:08

@gazoló:

messze van még nagypéntek. :)

taga20 2019.09.09. 17:20:38

@eszti.....:

ja, én el is mentem, de visszajöttem:)))

szijasztok lányok!

egyébként, aki messze a legpatentabb ember volt, az vérnyúl volt.

minden tekintetben vert mindenkit, majd minden területen.

nekem a mai napig hiányzik.

guma 2019.09.09. 20:04:37

@PeniValdes:

szerinted?
nekem a csavargó is hiányzik...

@taga20:

nem sűrűn mész el?
de a nyúllal sok igazságod van...

guma 2019.09.10. 03:24:23

@PeniValdes:

mintha nem tudnád. :-D
a világcsavargó flanszia... :-))))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 07:46:02

@guma: tenyleg nem tudtam h Normandia hosere gondolsz...

gazoló 2019.09.10. 08:34:10

@eszti.....:

))

"messze van még nagypéntek"

ádehogy,falábú fijjuk épp tegnap mentek keresztre.

a gusztustalan himnuszkifütyülés,nagyképű ajnár után most megy a magyar.ázkodás ezerrel.

a les,a bíró,az eső,a kondició,a tészta,a szlovák srác aki felmutatta a címert a gólnál. megérdemelték a fekete seregek,a puhos és udvartartása,s persze a kinyalt falábúak is.

guma 2019.09.10. 10:27:04

@gazoló:

gratulálok, hogy végig nézted :)

@PeniValdes:

"hosere", ha ez hős akart lenni - akkor őt nem ismertem.

de arra a froo-ba ragadt vagabund szórakoztatóan okos srácra emlékszem :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 10:54:14

@guma: egy ideig valoban szorakoztato volt...

guma 2019.09.10. 11:35:22

@PeniValdes:

szerintem ma is az.

@Én de genere Mi: egyidőben jó partnere volt a szórakoztató ismeretterjesztésben. Orica és @taga20: hozta újra elém...
és azt tapasztaltam, hogy nagyon tájékozott és egy naivan humán oldalt képvisel, villant meg egy, egy csörtében.
azt meg külön komázom/komáztam ahogy a nőket szédíti. sokszor drukkolók/drukkoltam neki... :-D
(te különösen jól szót tudtál érteni vele.)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 11:49:58

@guma: a tájékozottságát sosem vitattam.
igen egy ideig valóban szót értettünk. de ez a világ sorsa.

guma 2019.09.10. 12:23:38

@PeniValdes:

"igen egy ideig valóban szót értettünk. de ez a világ sorsa."

vagy nem...

én több okból kerülöm itt, hogy emlegessem, bár hiányzik, épp úgy ahogy a fiúk is emlegették.
de amit el kell ismerni azt azért elismerem, ha szóba kerül...
nekem furcsa volt, ahogy "kerülted" egykori játszótársad.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 12:42:00

@guma: én nem emlegetek senkit..ami voolt az volt de vége, és a szakadék más oldalára ültünk, és vége lett a játéknak..a boldog ifjúságnak..

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 12:43:45

@guma: a gond az hogy a játék tünt el, és az egész hely vérkomollyá kezdett el válni...kár érte

guma 2019.09.10. 13:03:41

@PeniValdes:

rátapintottál a lényegre: "a játék tünt el"...

semmit sem ér a világ, ha a játék megszűnik, vagy a játékosok nem tudnak önfeledten játszani.

gazoló 2019.09.10. 15:42:27

@PeniValdes:

"mit tesz le?" kisnyúl farkát

mit,mit cica? vmit a tarsolyból. zenét,verset,gondolatot évődést vidámságot,akármit.

gazoló 2019.09.10. 15:43:42

@guma:

DDDD

"a játék tünt el"... országos tünet(

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 15:48:57

@gazoló: de ez nem csupán illuzio, mellyel probal az ember a falon maradni, miközben keze izzadtan csuszik le?

eszti..... 2019.09.10. 17:34:36

@gazoló:

Igazi magyari vendéglátásban volt része a szlovák szurkolóknak. Kifütyülték a himnuszukat, a meccs végén lecigányozták a vendégszektor szurkolását megköszönő szlovák csapatot.
Csak Hofit tudom idézni:
Tessék mondani, ez itt már Európa?

gazoló 2019.09.10. 19:24:43

@eszti.....:

ezt még hallgasd hozzá Esztikém))

www.facebook.com/troll0foci/videos/381099446157968/

.......

a véleményem..akármelyik nép himnuszába belefütyülni az egyik legnagyobb bunkóság! persze ez szlovák testvéreinkre is igaz!

örültem az eredménynek..igen,szemét geci vagy egyszerűen csak szlovák vagyok)

gazoló 2019.09.10. 19:25:52

@PeniValdes:

már rég lecsúszott,de mégis(

eszti..... 2019.09.10. 19:27:39

@gazoló:

A bunkóság csúcsa, hogy a szlovák szektorban álló büszke felvidéki DAC szurkolók is tevékenyen kivették részüket a fütyülésben és a cigányozásban.
Ők is talpig feketébe öltöztek, mint a magyar kemény mag.

gazoló 2019.09.10. 19:38:20

@eszti.....: hányok mindkettőtől és a szirupos "nélküledtől is..

működik az agykilúgozás export,elvégre ők is magyarok..szégyenlem a fajtámat(

gazoló 2019.09.10. 19:39:43

@eszti.....:

ebből a videóból tökéletesen lejön az orbán rezsim népbutítása! mi jön még?

eszti..... 2019.09.10. 19:49:44

@gazoló:

Szerencsés vagy, mert én már nem nagyon tudom meghatározni ki is vagyok? :D
A DAC stadionban magyar himnuszt üvöltő "igaz felvidékiektől" fényévek választanak el. Felismerem Mátyás király sziluettjét, nem hoz lázba a tuskólábú kompánia még akkor sem, ha talpig nemzeti színbe öltözik, nem fáj Trianon.
Minden tekintetben és státuszban kívül esem a legújabb magyarság kategóriákon.

eszti..... 2019.09.10. 19:53:21

@gazoló:

Van még néhány jó évünk, amíg hódolhatunk szenvedélyeinknek. Aztán a kegyes és remélhetőleg gyors halál. )))))))

gazoló 2019.09.10. 20:00:57

@eszti.....: metoo

jegyezném meg,Mátyás feketeserege zsoldoshadsereg volt a javából,szerbekkel,szászokkal lengyelekkel,csehekkel megtömve))

gazoló 2019.09.10. 20:02:46

@eszti.....: DDDD

"Aztán a kegyes és remélhetőleg gyors halál."

majd ugrunk egy fejest a Krivánról a medvék ölébe))

eszti..... 2019.09.10. 20:10:38

@gazoló:

na, bakker! a fekete dresszbe öltözött igazmagyar szurkolók idolja egy csapat migráns volt?

eszti..... 2019.09.10. 20:27:42

@gazoló:

Lehet. Bár, ahogy magam és a génjeim ismerem, nagyanyámhoz hasonlóan időben összespórolom a koporsópénzt, elkészítem a haló ruhám. :D

mgdé 2019.09.10. 20:33:05

@eszti.....:

Inkább csak idegenlégiósok, vendégmunkások. :)

(Bár morvák és szerbek is voltak köztük, azok meg ugye az akkori határok szerint magyariak.)

A fővonulat - Jan Giskra, Frantisek Hag, Jan Haugwitz -, azaz a legismertebbek, csehek.

eszti..... 2019.09.10. 20:42:14

@Én de genere Mi:

Kíváncsi voltam, kik a legismertebb csehek egy 2005-ös felmérés szerint.
Ezt találtam:

Karol IV. – 68 713 hlasov
Tomáš Garrigue Masaryk – 55 040 hlasov
Václav Havel – 52 233 hlasov
Jan Amos Komenský – 23 583 hlasov
Jan Žižka – 13 815 hlasov
Jan Werich – 11 140 hlasov
Jan Hus – 10 487 hlasov
Antonín Dvořák – 8 517 hlasov
Karel Čapek – 6 640 hlasov
Božena Němcová – 6 470 hlasov
Bedřich Smetana
Emil Zátopek
Karel Gott
Jiří z Poděbrad
František Palacký
Přemysl Otakar II.
Svätý Václav
Václav Klaus
Jaroslav Heyrovský
Svätá Anežka

eszti..... 2019.09.10. 20:47:48

@Én de genere Mi:

Szokás szerint félreolvastam, de így sem rossz. :D

Viszont akkor a fekete sereg molinó a szlovákokat is buzdíthatta.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.10. 21:31:28

@eszti.....: ök lennének a mértékek? kik ök? pár begözölt...semmi más.

eszti..... 2019.09.10. 21:45:14

@PeniValdes:

Ez nemcsak pár begőzölt fanatikus. Kezd teljesen megváltozni ez a közeg ahol élek, ami nyugtalanná tesz.

guma 2019.09.14. 09:08:14

@gazoló:

elképesztő, hogy miket meg nem nézek miattatok :)))
most komolyan, mit lehet mondani erre a cirkuszra?
olyan messze van ez a sporttól mint a kivattázott nézőtér az - na ezt nem is folytatom...

azonban, azt is tudomásul kell venni, hogy mindig vannak minden téren fanatikusok, hívők - lásd vezérünk fan klubját.
süti beállítások módosítása