He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Görög Ibolya: Az Európai viselkedéskultúra alapjai + Hétköznapi maceráink + Az asztalnál minden eldől

2019.08.19. 08:00 guma

Tud ez a nő! Nagyon szórakoztató előadások. Nézd, hallgasd meg.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr7314981318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.08.20. 04:42:08

Eszti!

fogalmam nincs miért, de azt gondoltam ezen a filmen te is jól szórakoznál

videa.hu/videok/film-animacio/szex-ex-szerelem-2017-vigjatek-fa9ehUr64yluKMh4

guma 2019.08.26. 11:34:01

@eszti.....:

lazulj. álmodozz! :-)))
olyan fiatal vagy...

Nemes Nagy Ágnes: A szomj

Hogy mondjam el? A szó nem leli a számat:
kimondhatatlan szomj gyötör utánnad.
-Ha húsevő növény lehetne testem,
Enyém lehetnél illatomba esten.
Enyém lehetne langyos,barna bőröd,
kényes kezed,amivel magadat őrzöd,
s minden omló,végső pillanatban elmondja:
mégis önmagam maradtam.
Enyém karod, karom fölé hajolva,
enyém hajad villó,fekete tolla,
mely mint a szárny suhan,suhan velem,
hintázó tájon,fénylőn,végtelen.
Magamba innám olvadó husod,
mely sűrű,s édes mint a trópusok,
és illatod borzongató varázsát,
mely mint a zsúrlók,s ősvilági zsályák.
És mind magamba lenge lelkedet
(fejed fölött mint lampion lebeg),
magamba,mind,mohón,elégítetlen,
ha húsevő növény lehetne testem.
-De így? Mi van még? Nem nyugszom sosem
Szeretsz,szeretlek. Míly reménytelen.

gazoló 2019.08.26. 12:18:41

@guma: @eszti.....:

""SE BRATYÓJA, SE ISMIJE

Se bratyója, se ismije,
se csikaja, se cimbije
Nem vagyok senkinek,
Nem vagyok senkinek.
De raj vagyok, mint minden gádzsó,
Nordik, misztik, messziről látszó,
Kész neon-flesselés,
Kész neon-flesselés.

És nem veszek vissza az arcból,
Villogok, virítok dacból,
Pillázzál, kistesó,
Pillázzál, kistesó!

Ezért veretek, ezért nyígok,
Kamelnám, ha kameltok, gyíkok,
Használjatok, kamón,
Használjatok, kamón!""

guma 2019.08.26. 12:48:29

@gazoló: :-)

Heltai Jenő: A régi nők

Tudod-e még a régi nőket ?
Fáj még, hogy el nem érted őket ?
Üres feju kóc-lelkű bábuk,
Szájuk piros volt, szép a lábuk.
Jöttek, ragyogtak megigéztek,
Te meg dadogtál mint a részeg,
Azt hitted akkor túl nem éled,
Hogy mással hálnak nem tevéled,
Gőgös királynők, tiszta hattyúk…..
Talán még sírtál is miattuk.

Hányszor motyogtad zagyva lázban :
“Nem jól csináltam, elhibáztam.
Tovább kellett vón könyörögni,
S jól járok én is mint a többi.
Megkóstolom jóízű húsát,
Nem ölne meg a szomorúság.”
És hajtogattad még sokáig :
“Egyik bolond volt, rongy a másik,
Álmatlan éjjelt, szép szerelmet
Sem ez, sem az nem érdemelt meg.”

Gőgös királynők, tiszta hattyúk ?
Hamar leszállt az alkonyatjuk.
Egy év… vagy öt-hat… s fényevesztett
hazug bűbájuk kopni kezdett.
Jaj, hova lett a sok parázna,
Friss fiatal test vad varázsa ?
Izzó nyarukra hűvös ősz ült,
Sok meghízott… egy meg is őszült,
Templomba jár ma, vén boszorkány…
Szívedben elcsitult az orkán.

Tudod-e még a régi nőket ?
Szeretted és gyűlölted őket.
Aztán te is vénülni kezdtél,
Elszáll az élet, ugye tesvér ?
Nem vagy te már a régi éhes.
Hány éves is vagy ? Hatvan éves ?
Mire reád köszönt a hetven,
Csak temetőt látsz vén szívedben.
Itt nyugszik egy nő… ott megint egy…
Jó volt-e, rossz-e… végre mindegy !

guma 2019.08.26. 12:55:38

@gazoló: :-D

Heltai Jenő: A másik

És szólt a nő:
“A hajam ében,
És lágyabb, mint a lágy selyem,
És itt a szívem közepében
Ujjong a boldog szerelem.
Tied a testem, tied a lelkem,
Te vagy az első, akit öleltem,
Boldog vagyok, mert a tied vagyok…”
S a férfi szólt:
“A másik elhagyott.”

És szólt a nő:
“Piros az ajkam
És harmatosabb, mint a rózsa kelyhe,
És végigfut az üdvök üdve rajtam,
Mikor így tartasz forrón átölelve.
Szemem sötétebb, mint az égbolt,
Mikor a fergeteg zavarja…
Oh, mondd, a másik szintén szép volt?
Fehér a válla? Gömbölyű a karja?
Tudott-e súgni-búgni szintén,
Tudott-e édes csókot adni,
Meghalni karjaidba, mint én
És új gyönyörre föltámadni?
És lángolt, mint a nap? Szelíd volt, mint a hold?”
S a férfi szólt:
“A másik csúnya volt.”

És szólt a nő:
“És mégis nappal, éjjel
Sóhajtva gondolsz vissza rája,
Amellyel az enyém nem ér fel,
Mi volt a titka, a varázsa, bája?
Miben oly nagy, dicső, elérhetetlen?”
S a férfi szólt:
“A másikat szerettem!”

gazoló 2019.08.26. 14:10:03

@guma: DDD

))

www.youtube.com/watch?v=2-cz8MK5JLM

Cseh Tamás

Fehér babák

Éltek-e még régi lányok,
vagy alusztok már?
Vagy alusztok már
vizes homokban, sárból ágyon?
Sok fehér babáim, fehér babáim,
fehér babák.
Mi történt, mi történt lányok?
Hová tettétek, sok régi lányok,
Vizes homokban, vagy hol bújtatjátok?
Hová tettük el, veszítettük el,
és dobáltuk el?
Ha kérdezném, ezt mondanátok:
elszakadt inged, régi kabátod
nálunk találod;
elvittük magunkkal,
homokból ágyba, vízbe és sárba, mi fehér babák.
Éltek-e még régi lányok,
vagy alusztok már, vagy alusztok már,
vizes homokban, sárból ágyon?
Sok fehér babáim, fehér babáim,
fehér babák.

eszti..... 2019.08.26. 21:28:14

@guma:

:)))))

Ez most épp nem szerepel a terveim között. Álmodozni csak teljes szívvel lehet. Kikapcsolod az agyad, elrugaszkodsz a valóságtól, beleéled magad az álomvilágba. Fantasztikus érzés ég és föld között lebegni, baromi sok energiát ad.
Viszont instabillá tesz.
Engem főleg a hangulatingadozások viselnek meg. Az érzelmi hullámvasút szapora pulzust, szívdobogást, vérnyomásingadozást okoz hosszú távon.
Aztán megint magyarázkodhatok az ismerős belgyógyásznak, hogy kösz, nincs szükségem bogyókra, sem nyugtatóra. Makkegészséges vagyok, csak két hete eszméletlen intenzitással vágyom az elérhetetlenre. ))))

gazoló 2019.08.26. 23:16:42

@eszti.....:

Szasz)

"Makkegészséges vagyok, csak két hete eszméletlen intenzitással vágyom az elérhetetlenre. ))))”

akkor kedves,ahogy margó ajánlottavolt rád is rádférne egy kiadós ke` akarom mondani,makkmarci))

gazoló 2019.08.26. 23:19:09

@eszti.....:

kösz a tegnap esti verset,ma jó lesz éjszakai is))

eszti..... 2019.08.27. 21:08:25

@gazoló:

A tipp nem rossz. )))

Csak halkan jegyzem meg, a szösszenet egyik sora sem erről szólt. Dehát ha valakinek állandóan erre a srófra jár az agya.... ! :D:D

gazoló 2019.08.27. 22:48:56

@eszti.....:

persze értettem a szösszenetet,csak frocli akart lenni,mert tudom,hogy érted a viccet)) bár nemsokára kezdődik a suli és nem lesz időd "álmodozni)

jó éjszakát

eszti..... 2019.08.28. 21:38:05

@gazoló:

Nekem már 2 hete elkezdődött. Elképesztő intenzitással pörög a mókuskerék.
süti beállítások módosítása