He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mától még a Ferihegyre vezető út is fizetős!

2015.01.01. 18:30 guma

105678_autopalyadij.png

A fizetős autópályaszakaszok térképeit Hókuszpók rajzolta, zsírkrétával

Holnaptól, január 1-től fizetni kell az eddig ingyenes autópálya-szakaszokon, így a Budapestet elkerülő M0-son, a fővárosba bevezető szakaszokon és a vidéki városokat elkerülő utakon is.

A könnyítés, hogy 5000 forintért lehet venni (még nem, majd holnaptól) olyan matricát, ami egy évre, egy megyére érvényes. De hogy melyik megyében pontosan mi a helyzet, azt egészen mostanáig, szinte az utolsó pillanatig nem lehetett tudni.

Most a kormany.hu-n és a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. oldalán közzétették az egyes megyék fizetős autópálya-szakaszainak térképeit, és rögtön látszik, hogy

  • vagy egy ember rajzolta őket tréfás, szilveszteri hangulatban,
  • vagy többen dolgoztak rajtuk megfeszített erővel külön bunkerekben úgy, hogy közben a Real Slim Shadyt kellett hallgatniuk, és nem beszélhettek egymással.

Itt az eredmény.

Fizetni kell a kijutásért Ferihegyre

 

folytatás: http://444.hu/2014/12/31/a-fizetos-autopalya-szakaszok-terkepeit-hokuszpok-rajzolta-zsirkretaval/

27 óra 39 perc 6 másodperc

dugo[1]

Ennyi felkészülési időt kaptak a közlekedők Seszták Miklós fejlesztési minisztertől az autópályadíjak és az útdíjak új rendszerének bevezetésére.

Sem az e-útdíj, sem az autópályák, autóutak és főutak használati díja nem adójellegű közteher, így nem kell, hogy törvény határozza meg a mértéküket és a díjköteles útszakaszokat. Ugyanakkor ezek a díjak funkciójukat, társadalmi jelentőségüket és költségvetési hatásaikat tekintve egyaránt nagyon közel vannak az adókhoz, így aztán már az is érdekes, hogy mindaz, ami az elmúlt hetek legfontosabb belpolitikai témájában maga az elfogadott intézkedés, az belefér az útdíjfizetési rendszer átalakításával összefüggő egyes miniszteri rendeletek módosításáról szóló 57/2014. (XII. 30.) NFM rendeletbe. Azaz formailag a kérdést a közlekedésért felelős miniszterként Seszták Miklós egymaga eldönthette Varga Mihály államháztartásért felelős miniszter egyetértése mellett.

Látni kell, hogy a nemtörődömségen kívül semmi, de semmi nem akadályozta volna meg a kormányzatot abban, hogy korábban döntsön, és ugyanezt a rendeletet hetekkel ezelőtt kihirdesse, esetleg – ha már elcsúszott a dolog – egy hónappal később léptesse hatályba. Ehhez képest az időbélyegző tanúsága szerint a rendeletet tartalmazó tegnapi Magyar Közlönyt este 20:20:54-kor írták alá, ami azt jelenti, hogy a január 1-jei, azaz a pezsgőpukkantással egyidejű hatálybalépés mellett kevesebb, mint 28 óra lett a felkészülésre. Ebbe ugye bele kellene férnie a jogszabályról való értesülésnek (őszintén be kell valljuk például, hogy mi vártuk ezt a jogszabályt, ennek ellenére csak ma kora reggel vettük észre, hogy kijött), a szöveg elolvasásának és értelmezésének, illetve az alkalmazásra való felkészülésnek.

folytatás: http://igyirnankmi.atlatszo.hu/2014/12/31/27-ora-39-perc-6-masodperc/

Két megyei matrica kell a Pentele hídhoz!

 

http://duol.hu/hirek/ket-megyei-matrica-kell-a-hidhoz-1669722

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr387029149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása