He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

'70-es évek zenéje

2012.02.02. 11:11 Marcellusca

A múltnap kezembe került egy CD, tele a '70-es évek zenéjével.

Megosztok veletek néhány előadó, egy-egy dalát.

Remélem tetszeni fog.

Főleg a Kislyányoknak. :D

Kezdjük egy Euroviziós Táncdalfesztivál győztessel (ami nekünk - látva a jelenlegi felhozatalt is - sosem fog sikerülni):

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr104050412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2012.02.02. 15:58:19

jaj! :)

az előbb blues, most meg ifikorom zenéje - elvesztem! DDDDDDDDD
(bár rájöttem arra sincs időm. :))))))))))

Horizont 2012.02.02. 19:45:06

Marcellusca aki Dr.elől hátul, és még prof. is, nagyon jó zenék imádtam mindet, legjobban a
Boney M - t,bár bevallom, hogy Ben E. King-et nem ismertem egyedül, pedig ezt a zenét is szeretem.
Nosztalgia só:DDDDDDDDD
süti beállítások módosítása