He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Réges-rég, amikor koleszos voltam, soxor döngettük az EDDÁT! Én ma is nagyon szeretem őket...talán Nektek is tecceni fog

2011.06.05. 21:06 Donna (Cara)mba

 

Elsiratlak, gyönyörű szerelem.
Elsiratlak a saját vállamon.
Elsiratlak gyönyörű szerelem.
Lesz-e holnap, lehet, nem tudom.

Elsiratlak Téged is idegen,
Elsiratlak a saját vállamon.
Nem tudod meg talán sohasem,
Hogy tenger volt bennem a fájdalom.

Felszárítom könnyeim,
Hisz mosolyt várnak tőlem szüntelen.
Tálcán kínált szerelem,
Azt hiszed már tiéd a győzelem.

Mert még így volt jó,
Mert még így volt szép,
Mert még minden csak a miénk,
De néhány perc és még néhány nap,
És eljöhet a pillanat.
Mikor elsiratlak, elsiratlak, gyönyörű szerelem.

Félsz de azért vonz az izgalom,
Hozzá érni titkos ágyakon.
Nem tudod, hogy: végül elemészt,
Ami utána jön a hiányfájdalom.

Mert úgy ölel, hogy többé sohasem
Felejtheted égő csókjait.
Úgy megperzsel, majd a szíveden,
Hogy megismered a gyönyör kínjait.

Én már tudom idegen,
A szívem mégis vadul kalapál,
Nem nyugszik meg sohasem,
Hát elsiratlak gyönyörű szerelem.

Mert még így volt jó,
Mert még így volt szép,
Mert még minden csak a miénk,
De néhány perc és még néhány nap,
És eljöhet a pillanat.
Mikor elsiratlak, elsiratlak, gyönyörű szerelem.

Mert még így volt jó,
Mert még így volt szép,
Mert még minden csak a miénk,
De néhány perc és még néhány nap
És eljöhet a pillanat.
Mikor elsiratlak, elsiratlak, gyönyörű szerelem.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr372960085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.06.06. 15:36:59

szünnapos napot. :) D
réges-régen szerettem az EDDÁT!
(amióta Ufók látogatják, nálam nem nyerő.
különben sem tartom sokra azokat az embereket akik kisemmizik volt társaikat, és csak a pénzt imádják...)

Donna (Cara)mba 2011.06.06. 21:43:42

@guma: Tudod, mennyire tájékozatlan vagyok ilyen dolgokban!:-D
Nem is sejtem, kiket milyen ufók látogatnak...meg én arról se tudok, hogy ki-kit fosztott ki:-(

Csak teccett ez a szám.

Mostanság azonban nagyon mellé bírok nyúlni mindennek, úgyhogy holnap törlöm...

Átmegyek szentimentálisba, az meg nem áll jól nekem:-(((

guma 2011.06.06. 22:08:09

@Donna (Cara)mba: DDDDDDDDDD

TE! TE! Ne hülyülj meg. :)

Én padlót fogtam mert hallottam valahol ennek a valamikor szeretett énekesnek a szövegét, hogy őt a földön kívüliek segítik látogatásaikkal... :(

Mikor az induló csapat feloszlott akkor volt egy szemét anyagi vonala az egésznek.
De igazából azt nem tudom neki "megbocsátani", hogy az első házasságból való fiáról nem vett tudomást (bár most - 20 évesen - mintha egy boltot vett volna neki), és nem kívánt vele találkozni.
A gyerek leveleire nem válaszolt...
Közben az újakat meg mindenhol ajnározta!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.09. 14:15:57

@guma: Nagyon elszaladt a ló pasival. Szerintem most jött ki rajta a kapuzárási pánik. Otthagyta a nejét is valami korombéli csitriért, aki aztán jól lecserélte, azóta meg ott ücsörög a turullal faragott trónján a pilisi házában 100 m-re a dobogókői földi Szívcsakrától, és ufókról hadovál. Úgy fogja végezni ez is, mint a Delhusa Gjoni, csak utóbbival ellentétben ennek volt pár jó évtizede, 3 tucat remekbeszabott nótája. Emberségből viszont.... :/
És még mennyi, de mennyien vannak a nagy öregek közül, akik rakétával a valagukban száguldanak ebbe az irányba. Elkeserítő.

tokmányos 2011.06.09. 16:32:00

@Donna (Cara)mba: Kedves Donna Carambabám!Én nem akartam neked fájdalmat okozni,azzal,hogy Pataki bácsit úúútáálom miután kiderült, hogy besúgó,spion volt.A pénz utáni" áhítata" a zenész berkekben ,nem volt ismeretlen.Ettől függetlenül, persze voltak jó dalaik.

Donna (Cara)mba 2011.06.09. 17:03:16

@tokmányos: Dehogy okoztál fájdalmat, kedves...:) Csak én olyan de olyan járatlan vagyok az efféle berkekben, hogy hozzám semmi hír nem jut el.

Csak a zenét néztem.

Különben meg nekem nem is áll jól az efféle szentimentális zene, az az igazság. Én meg pont ezt böktem ki:-(
Pechemre.

Ui.: A kedves megszólítást a Carambabámért kaptad:-)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.09. 19:35:52

@tokmányos: Pataki is besúgott? Legutóbb még úgy olvastam, csak a szövegek terén kompromisszumozott az ori-val.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.09. 20:02:01

@neccharisnyás útonálló: már amikor újra alakult az "edda" akkor spicli volt.

Donna (Cara)mba 2011.06.09. 20:12:04

@neccharisnyás útonálló: Elindítottam az elmaradt átvilágítást;-DDD

Azért zene ide, zene oda, kár, nagy kár, hogy elmaradt a valódi átvilágítás! Még sokáig mérgezi a társadalmat, az igazságérzetet.
Mert szerintem az is fontos lett volna!
De mi csak fülke meg narancs, meg fotel meg efféle forradalmakat bírtunk csinálni. Epigonok...
süti beállítások módosítása