He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nekem nagyon tetszett a videó - ja, és tudjátok rólam, Budapest-, meg Magyarország-, meg monarchia-szerelmes vagyok:)

2011.01.11. 10:15 Donna (Cara)mba

Nekem nagyon tetszett ez a propaganda anyag. A "menyem" ajánlotta, tudta, milyen Budapest-monomániás vagyok:)

Pontosabban: ájulásig odavagyok Magyarországért, a határon túli, régi magyarlakta területekért, a vegyes etnikumú részekért, a monarchia-beli részekért:)

Kezelhetetlen, súlyos elfogultság és fixáció:(

Nagyon dühös tudok lenni, ha - amikor turizmusról, ország imázsról van szó - másodrangú, igénytelen anyagokat bírnak letenni az asztalra.

Na, ez a sorozat nem ilyen:) Szuper és igényes, és derűs és ihajja;)

A turista ugyanis nem a gondjainkra kíváncsi...

A szépséget és a sikert szereti valahogy látni, erre költeni pénzét (jó, tudom, nem ilyen rózsaszín a világ, de hát azt hisszük, más országokban még a nap is lilán süt?;)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr552576088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 10:30:00

Jaj, de szeretem ezt az országot, hazát:)

Meséltem, az unokahúgaim révén sok echte finn finn rokonunk van - egyszerűen meg vannak bolondulva Budapestért:)

De hát csoda?;)

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 10:34:05

;)
Elmegyek ország imázs propagandistának:)))

Olyan lelkes vagyok ilyenkor, mint egy 16 éves szűzlányka;)))

UI.
Most télleg mék a dolog után:(
Az én munkámtól is függ, hogy ne kallódjon le az a csodaszép adottságú ország:))))

Röhejes, ugye?

Pedig így van:)

Ha nem dógzunk, akik még aktív korban vagyunk, akkor megevett a fene mindent:(

EZT meg nem akarom!

A város és a róla készült anyag meg csudálatos, nem?:)))

guma 2011.01.11. 10:44:30

@Donna (Cara)mba: megnyugodtam, hogy ezt tetted fel!

ez jó nagyon :))
és erről koppintották az "újat" :(

Marcellusca 2011.01.11. 12:05:38

Ez szép.

Csak kettős érzelmek keringenek bennem.
Az egyik öröm, hogy a magyar szürkeállomány milyen sokrétű és találékony.
A másik keserűség, hogy ezen találmányok jórészének megvalósítására nem volt lehetőség itthon.

guma 2011.01.11. 14:00:23

@Donna (Cara)mba: jólmkibacccctam magammal! :(
ujjamra csaptam a furgonajtót - félkörmöm fekete és vérzik! :((((

a VB-n is fenn van :

www.youtube.com/watch?v=Hmz8Ni9zO4M

guma 2011.01.11. 14:16:46

@Donna (Cara)mba: már kicsit sem tudok írni :) DDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.01.11. 14:17:53

Sziasztok!
@guma: Akkor most már csak a többi 9-et kell feketére festeni!
Ezért jó a nőknek! nem kell körmöt pucolni, elég, ha befestik ... mondjuk feketére :-)
No, további szép napot! Most mennem kell (tovább.)

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 15:28:35

@guma: Nem koppintották:) A Külügyminisztérium kifejezetten KÉRTE, hogy ugyanaz a reklámos rendező (vagy mi ez a munkakör), nevezetesen Madarász Isti és az AERO, ha jól emléxem, készítse el az új országimázsfilmet, méghozzá a Budapest get Engaged mintájára, valami folytatásféleként, merthogy nagyon jónak találta az új kabinet is ezek szerint:)
Annak a filmnek az elemeinek/ötleteinek a BEEMELÉSÉVEL:)
Vagyis jó munkáért siker jár;DDDD
Ilyen eccerű...

Olyan nagy baj?

A tehetség az tehetség 2009-ben és 20010-ben is, Madarász István gyanítom Madarász István 2010-ben is, Magyarország azért még egy ideig Magyarország marad;), de legalábbis 2009 és 2010 között még létezett, tudomásom szerint;DDDD

Ami jó, az jó:)

Vagy történt valami a rendezővel 2009 és 2010 között, amitől gyökeresen átalakult a képi világlátása?;)

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 15:29:50

@guma: Holnapra betettem én is, mert nekem nagyon teccik:)

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 15:32:11

@guma: Látod, nem használta az általad posztolt székely praktikákat:D

Mondjuk tettél volna gyűszűt minden ujjadra:)

Amúgy együttérzésem, kissé megnehezíti az életed néhány napig:(

guma 2011.01.11. 15:39:46

@Donna (Cara)mba: hülye voltam mert ahogy jöttek értem mindig rohanok, és minden kocsi máshogy nyílik, csukódik :)

a gyűszűt elfelejtettem! :( soha nem használom:)DDD
most naaaaaaagyon fáj...

én meg nem szeretem, ha így ismételnek - egy jó ötletet adó agyában van még tartalék -ezt kell kiaknázni, nem egyformává tenni a dolgokat! :)))
süti beállítások módosítása