He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Bikini - de szeretem még ma is őket:) Asszem, néha vásárra vitték a bőrüket...még azokban a régi, szép időkben;)

2011.01.07. 10:42 Donna (Cara)mba

Nem lehetett nekik könnyű, soxor...

 

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr692566954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.01.07. 11:36:49

Helló, Népek!

Olvasom a VB-t és ki vagyok akadva.

Már töröltek egy (UD Zrt-s) posztot. :(((

guma 2011.01.07. 11:57:19

@Marcellusca: szia! :)))

lemaradtál valamiről??? :)

Bár lennék még gyerek
2011.01.06. 23:16 Conv

itt már csevegtünk erről.
én vártam, valamit mert előző éjjel már hallgatni lehetett a feltöltést... :)

Marcellusca 2011.01.07. 12:23:43

@guma: Most olvastam. :)

Tettem is be érdekességet. :DDDDDDD

guma 2011.01.07. 12:29:41

@Marcellusca: láttam! :)

látatlanban megmondtam .... DDDDDDD
nagy csibészek vagytok :)

én meg 5-i éjszaka óta most hallgatom végig a személyiségi okokat újra (egyre érdekesebb!!!)

guma 2011.01.07. 15:04:10

ha már mindenki alszik!:)))

lazulj - neves :)
egy kis mese :

www.youtube.com/watch?v=VxhrVvrIsMw

Horizont 2011.01.07. 17:16:05

@guma:
Margaríta ezt ne csináld velem, annyira röhögtem majdnem rosszul lettem!!!!!Ez a Falhoz vert lófasz az év videója!!:DDDDD Hehehehehe kösziiiii!

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 17:31:21

De hol lehet Necc? Se égen, se földön...

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 17:43:19

@guma: Ez tényleg annyira jó volt:)))

Na, ilyet ma nem röhögtem, azt biztos:)

Na ez az a fajta káromkodás, amit el bírok viselni olyasvalaki szájából, akitől autentikus, mert ténleg ökröt hajt, vagy a Riskát feji, aztán az nem mén mindig úgy, mint a karikacsapás:)

Az ökör feltaszajthatja a gazdáját, a Riska meg megmakacsolja magát, oszt nem ád tét:)
Fagy felrúgja a sajtárt:)

No, ezek télleg alkalmak az káromolásra:)
Vagy szentségelésre:)

Az Apeh is ilyes fajta állat, mint az ökör vagy a Riska:)

Ezért jogos a káromkodás:)

Én is áldom nevüket minden egyes nap, de én nem csinálhatom úgy, mint Kiss Pista bácsi;-D

Én a plafon rájuk szakadása érdekében szoktam fohászkodni,, igen nagy odaadással:)))

Főleg, ha mint Kiss Pista bácsdi, éppen nem tudom kifizetni az iparűzésit.

Jut eszembe. Az iparűzési adó nem mulaccságos dolog, de néha még én is tudok rajta röhögni bizonyos kontextusban.

Mert szép köznyelvünkben azok a bizonyos hölgyemények szoktat ipart űzni;DDDDDDD

Igaz, ők viszont nem adóznak, mint én:(

Horizont 2011.01.07. 17:47:48

@Donna (Cara)mba: :DDDDD Ez jó volt!

Necc rég járt errefelé, más blogokon jár Malackaraj meg ilyeneken:)Majd jön biztos, vagy nem biztos?:)

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:03:04

@Horizont: Nála sohase lehessen tudni:)

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 18:10:31

@Donna (Cara)mba: Néztem Margaríta különböző országokról a humoros videókat, és az oroszoknál majdnem odahaza, Erdélyben, azaz a román részeken éreztem magam:)

Gondolom,nekünk, magyaroknak is számtalan (ugyanannyi mint más népnek) hülyeségünk van, de a káröröm a legszebb öröm, ugyebár:)

Szóval a románokban van meg ez a stílus - most már még ez is megszépül vénségemre, pedig de utáltam...
Most meg majdnem nosztalgiát érzek, hogy mekkora ökörségeket lehet egy Daciával (lehetett) művelni:)

Az útak katasztrofálisak voltak, az ember sehogy se tudta kímélni az autóját, gondolom aztán kialakult, a lesz ahogy lesz vezetési stílus:)
Ez meg is maradt, azóta is ha valaki nem jártas az ottani vezetési szokásokban, hát, a haja az égnek áll minden percben:D

Ha ma, ott, "odahaza" lenne egy Dáciám, ugyanúgy nem sajnálnám és olyan utakon mennék rajta, aminthogy "idehaza" komplett bolondnak érezném azt, aki ilyet csinál:)

Ilyenek vagyunk, emberek.

Donna (Cara)mba 2011.01.07. 19:13:28

@miről van itt nagybasz0: Amolyan Mabelesen válaszolok: Hát az fínom lesz:)

guma 2011.01.07. 19:21:49

@miről van itt nagybasz0: mindig utánam jársz :)))

a mellette levőt 3 óra felé linkeltem ide :)
ezen csak ott röhögtem!
meg most nálad újra :)
süti beállítások módosítása