He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Most sem tudok angolul : ez elvesztett és "megtalált" szerelem???..

2010.11.28. 13:21 guma

 

és amikor a kemény fiúk is lágyak bemutatja : Red Hot Csilli Peppers ...

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr522478699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 16:42:44

piszok nagy szerencséd, hogy nem tudsz angolul még mindig :)

ha valóban a szöveg mondanivalója alapján értékeled a zenét, ahogyan reggel mondtad, akkor sose tanulj meg angolul, mert sírva fakadsz :)
videót pedig végképp ne nézz hozzá, mert abba bele is őrülsz, hogy mennyire semmi köze a kettőnek egymáshoz :)

guma 2010.11.28. 17:48:31

@Conv: hát sikerült bakot lőnöm megint??? DDDDDDDDD

Tudod, ha kárt nem okozok és nem bánok senkit meg - óriásit tudok röhögni magamon (folyamatosan.:))))).

Ilyen az ha az ember magát az érzékszerveire bízza :) Azért sem tökéletes, mert ha valami "érzelmileg" is megfog (sajnos én meg szinte CSAK arra hallgatok először) akkor minden mást hanyagolok jó darabig...

Kommunikációnk meg katasztrofális! Nem emlékszem, hogy összekötöttem ilyen értelemben a zenét a szöveggel! Szerintem hangulati és időponti kérdésé tettem inkább. De ez most lényegtelen is...
Azért sem mert valóban hangos röhögésre fakadtam "használati" utasításodtól, javaslatodtól.
Feldobsz, na :) Ám ugye nem csalódsz bennem, ha nem őrülök meg jobban, csak meglepődök, és a helyzeten nevetek :))) DDDD

Tanácsot kérek! Ha "SZERELEM???"-re javítom úgy igaz lesz??????
És te csak módjával röhögj rajtam! DDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 18:16:08

@guma:

:)
"Még most sem értek angolul, tehát fogalmam sincs miről énekelnek ébresztőjében... DDD
A zene meg oly sokszor mást mond, más érzést kell, ha a szöveget nem értjük!"

erre gondoltam, amikor azt mondtam a szöveg mondanivalója alapján értékeled a zenét :)

A tanácsom, ne javíts rajta semmit és a zenét az érzéseid alapján ítéld meg, ne akard tudni az esetek döntő többségében a szöveget :)
szerelemhez nem sok köze van a szám szövegének :)

igazából olyannyira sablonos, önismétlő a szöveg, hogy magyarul ezen a színvonalon papp rita-bodnár attila dalok vannak :)

persze a zene az más, az jó, a videoklip meg aranyos, de mint az esetek nagy többségében semmi köze a szöveghez.

Szerintem a magyar zenészek (és zenészekre gondolok, nem rádió-tv celebekre) kifejezetten színvonalas szövegeket írnak a nyugathoz képest.

guma 2010.11.28. 18:28:21

@Conv: Ez világos! De "félrevezettelek" akaratlanul...

Nem ezt jelentette, csak kíváncsiságot, mert odaraktad, hogy te meg erre...
Előtte meg volt a szöveg : mindig jó reggel, délben, este.:)))

Vagyis, ha értem, csak abban befolyásol, hogy alkalomszerűen hallgatom "használom" DDDDDDDDDD

A magyar szöveg hallottam már sokszor sok esetben világbajnok (pl Maci-Laci, stb) a zenében is. Mikor a Beatles magyar fordítása megjelent és mellette ott volt az angol én is láthattam, hogy gyenge. De a szerzett élményt ez már nálam nem rontja (rontotta) csak esetleg MÁS lesz a hangulata.
Vagyis nem baj, ha megtudom.:) Nem csalódás "meglepetés" - ezért javítottam, mielőtt írtál volna :) DDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.11.28. 18:48:26

@Conv: Most megnéztem végre és már csak a tiédre vagyok kíváncsi :))

Mert az én ébresztőm nem semmi valóban (de nincs vele baj DDDDDDDDD).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 18:59:25

@guma:

háááát a PIL azért nem ilyen eccerű dolgokat közvetít, egy kicsit mélyebb dolog :)

www.lyricstime.com/public-image-limited-memories-lyrics.html

guma 2010.11.28. 19:14:57

@Conv: kemény ébresztőd volt...

De nem árt néha gondolkozni.
Én ezért zártam csak szűk körre mindent, hogy ne kelljen...

túl sok ami megoldatlan, és nincs igazi út.

Csak tudod utálom, ha sajnálnak, segíteni meg nem tudnak. Ezért nem beszélek, zárok - és élek a magam módján :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.28. 19:35:10

@guma:

igazából nem nagyon szoktam követni az angol nyelvű dalokat, a magyar nyelvűeket sem igen. a zene érdekel belőle, a mondanivalója nem. Cswak akkor veszem észre, hogy szövege is van, ha direkt azt figyelem. Mondjuk a prosectura esetében a szöveg az nagyon fontos része az egésznek:)

guma 2010.11.28. 19:49:22

@Conv: kicsit idősebb vagyok és tudod nagyon sokat jelentett minden dal szöveg kezdetben.

Nem hiszed el milyen erő volt pl AZ utcán számban, ami szinte első volt és felkavarta az állóvizet.(Vagy 1-1 francia sanzonban, mikor lefordították abban az időben)

Aztán meg a kíváncsiság, mindig bennem volt - mi az ami ennyire jó és hatásos :)
Ezért nem okoz utólag csalódást, mert beágyazódott egy érzelem amit a szöveg nem felül, csak kicsit átír.

Ezt alátámasztja, hogy a legnagyobb hülyeséget is ordítjuk alkalomadtán a zenekarral vagy csak magunk szórakoztatására...

guma 2010.11.28. 20:04:21

@Conv: Ismét köszönöm!

Ma annyi mindent kaptam, hogy megszólalni sem merek ezek után :)

guma 2010.11.29. 09:06:06

@Conv: VB.n kérdés......
süti beállítások módosítása