He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Mandy Harvey, a süket énekesnő

2017.09.24. 08:00 guma

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4012887522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.09.24. 17:30:28

Yah, suket enekesno, ez kell a plebsnek! Meg vak tajkepfesto, vak orasmester, bena flamengo tancos, "felkezu, nyomorek ekszeresz" (that's me),stb. Szerencsetlen proletar, ne add fel, te is lehetsz akarmi vagy akarki, meg Eisten is irastudatlan letedre! Addig is huzdd az igat, izzadj, almodozz es fogdd be a pofad! Ugyan is ez az UZENET!!!
De a szeplotelen fogantatasban azert nem hisznek.:(((
En igen, ezert indulok is a templomba.
God Bless You! No Peace! No Love!
Ui:
Hianyolom a posztbol Evelyn Glennie-t, a suket dobost:(
Ime, itt lehet latni es hallani:
Evelyn Glennie - Short Promo
www.youtube.com/watch?v=ENg-LYqGx6Q
Evelyn Glennie performs Concerto in C major RV 443, Mov 1 by Vivaldi
www.youtube.com/watch?v=YMZeBJJ5JJc
"Eladni mindent es mindenkit avagy a kapitalizmus e'des ba'ja":)

2017.09.24. 18:08:05

Ez kimaradt, tobbek kozoott, borotvalkozas kozben jutott eszembe:
Lehetsz milliardos is vizvezetekszerelo letedre vagy szindarabiro trakotoros letedre vagy geofizikus 4 faiskolaval esetleg vilagutazo karosszeria lakatos hatterrel.:) A lehetosegek korlatlanok, mint az emberi hulyeseg.:) Es ha mindezt nem ered el Magyarorszagon, mehetsz Londonba, Kanadaba, Mexikoba, Kaliforniaba, Montrealba, Ottawaba, stb. Me'g Greenlandra vagy Maltaba is mehetsz, az Azori szigetekre is, ott folytatva az almodozast es varva a pillanatot.
Most mar telleg mentem. Majd imadkozom lelki udvotokert.
No Peace! No Love! F..ck Everybody!:)

guma 2017.09.24. 20:18:04

@Cascabel:

O! :))))

:D

mi nem jut eszedbe kombinátor...
ha hiszed ha nem semmi hasonló nem fordult meg a fejemben. persze tudom, hogy a szórakoztató vonal a legnagyobb üzlet a világon - de számomra a zene hatalma bukkant fel, még a haséneklő kislánynál is.

el sem tudom képzelni hogyan tud olyan (tiszta!?) hangokat ezzel a technikával kiadni...
itt meg az foglalkoztatott: jó, jó, hogy danolászik. de miként "hallja" a zenekart? érzi "csak"?

tehát leragadtam a zenénél. bocs, hogy nem gondoltam most másra amikor idehoztam ezt a két előadót.

a világ összetett. sok hullámban éri az inger az embereket. hogy ki mit tart fontosnak, érdekesnek vagy követhetőnek az az ösztön és az egyén pillanatnyi vagy a környezet hatásának a következménye...

2017.09.24. 20:53:44

@guma:
Aggyisten!
Nem kell azert engem komolyan venni! Vasarnap reggelente, amikor osszejon bennem a heti frusztracio mindig ilyen hatso gondolataim vannak. Van, akinek mindenrol a pia vagy a p..a, vagy a kaja, vagy az idojaras, vagy Orban vagy a nagyanyja jut eszebe. Nekem, mivel hogy proli vagyok, a kibaszas:) Raadasul, mivel idegenbe szakadtam, a nemzetkozi kibaszas sut eszembe a munkasosztallyal kapcsolatban:) De szerencsere, mikor megjovok a templombol, megynyugszom, megbekelek onmagammal, a vilaggal. Egy hetig nyugton vagyok a mise utan:) Ilyenkor a zenet is zenenek hallom, minden hatso gondolat, kombinacio nelkul:)
Peldaul ezt a zenet is, pedig a filmben* rendkivul erdekes dolgok jatszodanak le:

Mark Knopfler - Last Exit to Brooklyn Finale
www.youtube.com/watch?v=znvuY9vR_ak

Hat nem gyonyoru??? Szerintem igen. Nincs olyan hosszabb vezetes, amikor ne hallgatnam meg tobbszor is, de nem csak ezt a szamot, hanem a film szinte osszes betetdalat.
Peace!
* Last Exit To Brooklyn (Utolsó letérő Brooklyn felé)
c. regenybol keszult 1989-es film, aminek zenejet Mark Knopfler irta.
hu.wikipedia.org/wiki/Utols%C3%B3_let%C3%A9r%C5%91_Brooklyn_fel%C3%A9

guma 2017.09.28. 18:02:36

@Cascabel:

csak nem a munkahelyek kemény főnökétől lettél frusztrált? :)

2017.10.02. 03:42:57

@guma:
"csak nem a munkahelyek kemény főnökétől lettél frusztrált? :)"

A fonokoktol soha sem vagyok frusztralt, az konnyen megszuntetheto, az az ki lehet lepni olyan helyrol semmi perc alatt. Ezert is volt tobb, mint 200 munkahelyem rovid eletem soran. De azert volt olyan ceg, aminek 20 evig dolgoztam, igaz, kissebb de tobbnyire hosszabb megszakitasokkal, sot tobbszor ki is leptem, de ugyan annyiszor vissza is hivtak. :) En az emberi hulyesegtol es gonoszsagtol vagyok tobbnyire frusztralt. :( Az eletbol nem lehet olyan konnyen kilepni es ugy sem lehet elni, mint a strucc vagy a remetek. :(
No Peace! No Love! God Bless the Proletariat! :)
süti beállítások módosítása