He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

elegem van, betelt a pohár (de qrvára)!

2011.10.17. 07:36 guma

Véleményem szerint : Nem normális ez az ország...

Egy megemlékezés Olaszliszkán a maradék jó érzést is kiűzte belőlem.
Csodálatos! Csináljunk egy ember halálából előbb "tőkét" most nevetgélős "karneváli felvonulást"!
Undorító... Gyalázat!

Elegem van a pártok performanszaiból 2006 óta! A sunyi képmutató munkájukból, ahogy rombolják az országot céljaik eléréséhez. Hogy közben emberek tömege és az ország rámegy kalandjátékaikra - mit számít az... Mindig lesz elég hülye aki viccelve, nevetgélve megy (ha megfizetik családot zaklatni, demonstrálni) koszorúzni, csak melózni ne kelljen! Mondom én : aki meló mellett ingyen dolgoztam közösségért, ha kellet óvoda kerítést festettem, ha kellett műsort vagy játszóházat szerveztem...

részlet, Ady Endre : Köszvény-ország márciusa c, verséből (1907. március 15)

"Mennyit tudtunk és mennyit mertünk.
Bús egek, hát mi lett velünk?
Barmok, akik mindent megszoknak,
Helótái puhult latroknak:
Ezek vagyunk, ezek leszünk.

Grófok hű nyája, Köszvény-ország,
Pupákok, senkik és vakok,
Új ifjaink bódítva állnak,
Mária-zsoltárt kornyikálnak
S lesik az úri abrakot."


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2556607398736&set=p.2556607398736&type=1&ref=nf

112 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr363308510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 18:32:02

@guma: Nem állt szándékomban megbántani téged, de én azt mondom, esetleg nem árt egy kicsit gondolkodni mielőtt emberek fölött ítélkezel, felületesen... semmi információból...

Tudod e ki volt a Time magazin által adományozott „Az év embere” 1938-ban?

Vagy netán 1939-ben?

Horizont 2011.10.17. 18:48:30

@miről van itt nagybasz0: Bocs, hogy belekotyogok, csak megkérdeznélek sima kíváncsiságból, hogy te ezt hogy értelmezed ott és akkor? Mi volt a cél? Humor? Emlékeztető? Cikizés?Tényleg érdekelne!

miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 18:56:39

@Horizont: "miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 10:24:41
@guma: A fényképed liberális humor, semmi más. Hogy hogy nem érted?"

Ayuamarca 2011.10.17. 19:01:24

Ez nem humor. Ép ember nem humorizál egy ilyen alkalommal. Ez egy beteg elme.
Attól meg, hogy szerencsétlen tanár halálából politikai tőkét kovácsolnak, nekem is hányingerem van.

miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 19:14:28

A "liberális humor" = provokáció...

Horizont 2011.10.17. 19:22:54

@miről van itt nagybasz0: na de kit provokáltak? Bocs, hogy ilyen szőke nőt adok elő, de tényleg nem értem az egészet. Ha provokálás miért pont ezen a napon? A halál szent és sérthetetlen. Ha az én agyonvert apám halálának évfordulóján csinálná ezt bárki hát ölni lennék képes.......

miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 19:28:51

@Horizont: A provokáció lényege, hogy pont akkor és ott történjen... és ne hétköznap a bót előtt, ahol nincs közönség, és nincs kit lejáratni...

Horizont 2011.10.17. 19:33:50

@miről van itt nagybasz0:
Tudod értem én a provokáció lényegét, de ebben az esetben célt tévesztett és csak saját magukat járatták le.Igaz hétköznap a bót előtt nem sikeres, de meg kell választani a megfelelő helyet,időt, hogy a lejáratás elérje a célját. Ez a nap nem ez volt.Ezt politikai állásfoglalás nélkül bátorkodom mondani!Van olyan helyzet az életben ahová nem lehet bevinni a politikát. Előtte, utána ezerrel.....

miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 19:43:45

@Horizont: Sajnos Magyarországon kivétel nélkül, már minden politika...

Horizont 2011.10.17. 19:50:15

@miről van itt nagybasz0:
....miért hagytuk, hogy így legyen......

Kivételek azért akadnak:)))

miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 19:55:31

@Horizont: Régen azt mondták, hogy az ember a legfontosabb, de már akkor sem gondolták komolyan! Manapság már az ember a leglényegtelenebb...

guma 2011.10.17. 20:18:40

@miről van itt nagybasz0: tudom:)

nem is azért fáj most ez az eszmefuttatás.
ezért : körülötte, ahogy látom nem liberális emberek vannak...
és nem elvezetik, hanem sunnyogva, örömködnek a "jó poénon".

ez nekem magas, és undorító...
szeretlek, te bolond és értem az eszemmel amit mondasz, de elfogadni ezt a csordaszellemet ami ott van az arcokon és felmentést ad, azt nem tudom.
nálam nem mentesít mindent a cél.
pedig én is hülye vagyok sokszor!

guma 2011.10.17. 20:35:47

@miről van itt nagybasz0: :)))

D

a 39-re emlékeztem, a 38-t más évre tippeltem volna (tudtam, hogy volt).

de ez csak azt bizonyítja, hogy milyen egyszerű hülyévé válni, főleg a hatalom árnyékában ez nagyot szól!
míg nálam viszonylag szűk kör látja ezt, más a világ elé tárja...

guma 2011.10.17. 23:32:20

jó éjt! :)))

politika mentes álmokat...

miről van itt nagybasz0 2011.10.18. 01:15:08

@guma: Egyikőjük sem volt hülye... sőt...

Jó8! :)

guma 2011.10.18. 06:49:32

@miről van itt nagybasz0: te,te,te :)

bocs! DDD
nem is róluk "beszéltem".
(ők más kategória...)
a zsűrire és a laptulajokra gondoltam. de ez megint más téma, mert példát állítanak, teremtenek, elveket, szemléletet határoznak meg, sőt hirdetnek
csak körbe kell nézni milyet és mi célból...

valamit azonban higgyél el nekem : nem ítélkezem! erről nagyon leszoktatott az élet.
de elborzadom, megdöbbenek, kikészít és lelkileg aláz, semmisít meg amikor az emberi méltóságot pofán verik, kijátsszák.

miről van itt nagybasz0 2011.10.18. 08:58:53

@guma: Részben Ők pénzelték őket... mert meg voltak győződve, hogy az ő embereik...

A II.vh. óta más sem történik ebben az országban...

guma 2011.10.18. 15:07:54

@miről van itt nagybasz0: bazzzz meg! :)
ha addig élek is megtanulom tőled ezt a szófukarságot. D

nálam nyerő vagy vele!
sosem tudom eldönteni : csökken értelmű képességgel bírok vagy csak szimplán hülye vagyok 1-1 témában. DDDDDDDD

guma 2011.10.18. 20:21:04

@miről van itt nagybasz0: ajjaj! :)))
kevés szó sincs? D

bandika gazdája 2011.10.20. 12:57:22

Szia! Megvagytok? Képzeljétek, meghalt a laptopom, az asztali meg olyan öreg, hogy rá sem lehet kapcsolni a mobil internetet! Akkora szerencsém van, hogy találtam egy számítógép szerelő tündéri fiatalembert, aki macskarajongó, és fillérekért megjavította a gépet, és mivel minden elszállt róla, még vissza is telepített néhány dolgot! Most még szoknom kell, de tudok internetezni!
Gumával értek egyet! Szögi Lajos (vagy bárki más) halála nem lehet ok ízetlen viccelődésre! Más okot meg nem látok erre a "jelmezbálra"!

Horizont 2011.10.20. 16:54:04

@bandika gazdája:
Szia, örülök, hogy tudsz netezni:) Nekem is rogyadozik a gépem, de most nincs pénzem ilyenekre. Máskor se, másra se:DDD Imádkozok mindennap, hogy tartson ki.

guma 2011.10.20. 20:56:58

@bandika gazdája: az a jó, hogy van mindig egy "állatbarát", aki segít! :))))

@miről van itt nagybasz0: ?
:)

jó8! :)

bandika gazdája 2011.10.21. 12:56:03

@guma: Csak egyszerűen igazad van! Szerintem.

guma 2011.10.21. 13:32:34

komoly baj van velem! le kell lépnem, ha már @bandika gazdája: sem ért...

az "állatbarát" segítséget én a gép és rendszer tudásunkra (bocs! PPP) értettem. DDDD

sziasztok!

bandika gazdája 2011.10.21. 15:23:02

@guma: Én sem arra értettem! Hiába van a vitapartnernek igaza bizonyos dolgokban, szerintem nem tartoznak ide! Itt egy bizonyos dologra emlékeztek, provokálni meg ha nem is a bót előtt, mondjuk a Kossuth téren kell, (ha kell) nem pedig egy haláleset helyszínén. Hiszem amit hiszek, tudom (vagy tudni vélem) amit tudok, (vagy tudni vélek). De amikor életemben először megálltam a düledező jánoshalmai zsinagóga előtt, és elolvastam a félig leszakadt táblán, hogy XY élt 8 hónapot, vagy 2 évet, összeszorult a gyomrom. Harcolni kell (kellene?) a szemétség ellen akár zsidó valaki, akár nem, de kisbabák gyilkolásával? Hitlernek öltözni bárhol és és bármikor több mint ízetlen vicc! És cinkosan vigyorogni rajta is! Szerintem Szögi Lajos tiltakozna a legjobban ez ellen, ha igaz amit róla mondanak. És miért ne lenne igaz!

¦卍®Ξ™ 2011.10.22. 16:16:57

@bandika gazdája: @guma:
és még akikké ezen logika szerint bárhol és bármikor beöltözni és ezzel üzenni, több mint ízetlen vicc:
Lekë Dukagjini
Kasztrióta György albán fejedelem
Ali Tepeleni pasa
Karl Topia albán fejedelem
Nathanael Greene
Douglas MacArthur
Chester Nimitz
John Pershing
Seattle törzsfőnök
Raymond Spruance
Ülő Bika
George Washington
A Francia Császárság marsalljainak listája
François de Coligny d’Andelot
Charles Pierre François Augereau
II. Claude d’Aumale
Eugène de Beauharnais
XIV. Károly János svéd király
Louis-Alexandre Berthier
Jean-Baptiste Bessières
Jérôme Bonaparte
I. Lajos holland király
I. Napóleon francia császár
Antal navarrai király
Guillaume Marie-Anne Brune
Georges Cadoudal
Lazare Nicolas Marguerite Carnot
Édouard de Castelnau
Gaspard de Coligny
Jean de Coligny-Saligny
I. Louis de Bourbon-Condé
Louis Nicolas Davout
Louis Charles Antoine Desaix
Antoine Drouot
Auguste-Alexandre Ducrot
Gérard Christophe Michel Duroc
Ferdinand Foch
Fülöp orléans-i herceg (1640–1701)
Fülöp orléans-i herceg (1674–1723)
Joseph Gallieni
Étienne Maurice Gérard
Laurent de Gouvion-Saint-Cyr
Emmanuel de Grouchy
Claude de Guise
François de Guise
I. Henri de Guise
Henri de la Rochejaquelein
I. Henri de Bourbon-Condé
Lazare Hoche
Jean-Charles Pichegru
Jeanne d’Arc
Joseph Joffre
Barthelemy Catherine Joubert
Jean-Baptiste Jourdan
K
François Christophe Kellermann
Jean-Baptiste Kléber
Lajos francia királyi herceg (1661–1711)
Lajos francia királyi herceg (1682–1712)
Jean Lannes
François Joseph Lefebvre
Étienne Jacques Joseph Macdonald
François-Séverin Desgraviers-Marceau
Auguste Frédéric Louis Viesse de Marmont
André Masséna
Charles de Mayenne
Bon Adrien Jeannot de Moncey
Anne de Montmorency
François de Montmorency
III. Louis de Montpensier
Jean Victor Moreau
Adolphe Édouard Casimir Joseph Mortier
Joachim Murat
III. Napóleon francia császár
Michel Ney
Nicolas Charles Oudinot
Catherine-Dominique de Pérignon
Claude-Victor Perrin
Józef Antoni Poniatowski
Jacques d’Albon de Saint-André
Jean Mathieu Philibert Sérurier
Jean-Louis Raduit de Souches
Joseph Souham
Nicolas Jean-de-Dieu Soult
Louis Gabriel Suchet
Charles de Valois
I. Grimoald
Herstali Pipin
Karlmann austrasiai majordomus
Landeni Pipin
Martell Károly
III. Pipin frank király
A Tatár Kánok
Alkibiadész
Antigenész
Ariszteidész (államférfi)
Arkhütasz
Kasszandrosz
Kimón (Miltiadész fia)
Miltiadész
Peiszisztratosz athéni türannosz
Periklész
Pheidippidész
II. Philipposz makedón király
I. Ptolemaiosz
Themisztoklész
Thuküdidész
Xanthipposz

és sorolni lehetne tovább, csak meguntam :)

guma 2011.10.22. 16:46:55

@¦卍®Ξ™: látom pecázni voltál! :))))

nem igazán értelek most, mert a világból bármilyen példát lehet hozni és annak az ellenkezőjét is!

nem akarom folytatni, mert azóta Szellem nem áll szóba velem (velünk?)...
és ez kemény büntetés volt a ritka politizálásomra. :(
elítélem magam - de a kocsmába néha behozza az ember azt amivel fejbe verik.

azonban a "fogásodban" sem nagyon találok magyar példát...
de tudod mit!
leszarom a világot ilyen téren. az én lelkivilágom nagyon otromba tréfát, gúnyt elvisel - de ha valaki nem tud védekezni és őt (vagy emlékét) használják fel ilyen performansz, provokáció céljára az megalázó...

puszilak! :)))

bandika gazdája 2011.10.22. 17:48:55

@¦卍®Ξ™: Biztos az én hibám, de ezt most nem értem!
Egyébként meg nem érdekel, hogy a világtörténelemben ki mit hitt, meg nem is hiszem!
Épp ma gondolkodtam el azon, hogy csak arról a bő fél évszázadról amióta én élek, mit össze hazudoztak meg hazudoznak nap mint nap történelem ürügyén aszerint, hogy most éppen milyen szemszögből illik mondani valami megrázót!
Néha már azt gondolom, nem is olyan nagy baj, hogy a kölkök ezeket való világ mit tudom én hányakat nézetik, hát nem mindegy mivel csinálnak csont hülyét belőlük?
Megfordult az is a fejemben, hogy leírom itt ráérő időmben legalább a családban élő kölköknek az igazat hogy tudják, de rájöttem, hogy hülye ötlet! Nem érdekelné őket. Olvasgatom a Vastagbőrön a fiatalokat, hogy milyen magabiztosak, miközben fingjuk sincs semmiről. Akkor meg minek? Nem mindegy mit hisznek? (Mit hitetnek el velük?)
Egyébként meg továbbra is állítom, hogy Hitlernek öltözni nem vicces (Sztálinnak sem), és mondom ezt úgy, hogy amennyire én tudom még a rokonságomban sem volt egy fia zsidó sem.
Egy zsidó pasim volt ugyan négy évig, de nem azért dobtam ki mert zsidó volt, hanem azért, mert kurvák után járt és lebukott! (Mondjuk a kártyában mindig csalt, de az az öcsém baja, ő kártyázott vele nem én!)

¦卍®Ξ™ 2011.10.22. 19:50:32

nem politikai okokból soroltam és mondtam. egyszerűen logikai és etikai szempontból.

@guma:

magyar ha kell:
A hét vezér
Álmos magyar fejedelem
Apor (hadvezér)
Árpád magyar nagyfejedelem
Bogát (hadvezér)
Bulcsú harka
Előd vezér
Falicsi magyar fejedelem
Géza magyar fejedelem
Huba vezér
Jelek (Árpád fia)
Jutocsa (Árpád fia)
Kond vezér
Koppány (Árpádok)
Kurszán fejedelem
Kál harka
Lél
Levedi fejedelem
Liüntika
Ond vezér
Prokuj gyula
Szabolcs vezér
Súr (vezér)
Taksony magyar fejedelem
Tarhacsi
Tas vezér
Termacsu
Tétény vezér
Teveli
Tonuzoba
Urkund
Vata (törzsfő)
Tar Zerind
Zolta magyar fejedelem
Zombor gyula
Ajtony vezér
Alvinczi József
Asbóth Lajos
Aulich Lajos
Bajalich Ádám
Balassa Menyhért
Báthori István (erdélyi vajda, 1430–1493)
Batthyány Károly József
Batthyány Ferenc (horvát bán)
Belos bán
Beriszló Péter
Borsa Kopasz
Csanád (nemzetségős)
Czeczey Lénárd
Dobó István
Dózsa György
Dózsa György emlékezete Erdélyben
Esterházy Antal
Esterházy Miklós József
Festetics József
Görgey Artúr
Gyulay Ignác
Hadik András
Hanusfalvi Petrich András
Hanuš Haugvic z Biskupic
Hunyadi János
Jaksics Demeter
Jiskra János
Kávássy Kristóf
Keglevich Péter
Kinizsi Pál
Kolonits Ádám
Kőszegi Henrik
Kováts Mihály
Köcski Sándor
Kray Pál
Kárpáthy Kamilló
Magyar Balázs (hadvezér)
Mecséry Dániel
Nádasdy Ferenc (hadvezér)
Nádasdy Ferenc (katonatiszt)
Nádasdy Tamás
Némethy Gergely
Nyáry Pál (hadvezér)
Ozorai Pipó
Giuseppe Paganini
Pálffy János (nádor)
Pálffy Miklós (hadvezér, 1552–1600)
Ráskai Gáspár
Szilágyi László (Horogszegi)
Szilágyi Mihály
Thury György
Tomori Pál
Török Bálint
Wesselényi Ferenc
Zrínyi Ilona
Zrínyi Miklós (hadvezér)
Zrínyi Péter
A magyar királyok.

@bandika gazdája:

hogy értsd:
" Harcolni kell (kellene?) a szemétség ellen akár zsidó valaki, akár nem, de kisbabák gyilkolásával? Hitlernek öltözni bárhol és és bármikor több mint ízetlen vicc!"

a felsoroltak utasításai és harcai közben számtalan esetben öltek bizonyítottan, (írásos emlékekkel) gyermekeket, ártatlanokat.
ezek mindegyike, merem állítani ha megvan a tömegbázisa és ha megvan a technikai felkészültsége, ugyanúgy cselekedett volna mint hitler. esetleg még véresebben akár önös célokból, nem a saját nemzetének felemelkedéséért, ezek mind ugyanilyen diktátorok lettek volna.
Ami különleges hitlerben van, az csupán annyi, hogy az eddigi legnagyobb támogatást kapta szellemiségében, miközben abban a korban élt, amikor lehetősége nyílt a technikának köszönhetően ekkora pusztításra.
a felsoroltakat ma nagyszerű államférfinek, nagy hadvezérnek a történelem kikerülhetetlen formálóinak, nemzetek büszkeségének tekintik.

szerintem nem kevésbé vicces hitlernek öltözéssel üzenni a fenti esetben, mint mondjuk néró császárnak öltözve megjelenni a római építészeti konferencia tűzvédelmi előadásán.

nem találom ízlésesnek, de nem is felháborító.
ami felháborító azon én inkább szomorkodok.
azon, hogy az embereknek milyen kicsiny hányada képes gondolkodni és mennyire beépültek bizonyos mentális sablonok a gondolkodásba, amelyek megjelenésekor a logikának a legnyilvánvalóbb ellentmondásait is figyelmen kívül hagyják az emberek és bekapcsol a papagájeffektus.

guma 2011.10.22. 20:38:15

@¦卍®Ξ™: :)))

nagyon szeretem amikor érthetővé válsz számomra!

a 4. x felé sőt jóval utána is csak szomorkodtam én is...
kb 3 vagy 4 éve kezdek felháborodni (mondjuk ebbe ez a sok éve játszó tehetetlenség is vastagon benne van!).

egyre többször háborodom fel ami meglep, de undorom is növekszik. megint magamra csukom az ajtót és kimozdulni sincs kedvem...

már néha magam is utálom.

bandika gazdája 2011.10.23. 14:08:34

@¦卍®Ξ™: Ha így értetted, akkor egyetértünk. (Ha nem értenénk egyet, az sem lenne országos tragédia.)
@guma: Veled meg abban értek egyet, hogy szomorú vagyok, és az undorom növekszik. Csak én szerencsére már abban a korban vagyok, hogy nem is igen kell emberek közé mennem. Van néhány több évetizedes bevált barát, néhány családtag, néhány kedves ismerős (boltosok, piaci árusok, könyvárus, kertész, orvos stb.) és ez több mint elég. Engem nem zavar, hogy magam vagyok.

¦卍®Ξ™ 2011.10.23. 14:29:23

@bandika gazdája:
"szerencsére már abban a korban vagyok, hogy nem is igen kell emberek közé mennem"

ezek szerint én is idősebb vagyok gumánál, mindig sejtettem, hogy guma valójában csak egy csitri :)
hozzáteszem még, hogy nemcsak nem kell, de igényem sincs rá, hogy a lakosság közé menjek.

guma 2011.10.23. 14:30:05

@bandika gazdája: szeretek magam lenni... :)

az én korom a tied is azt hiszem (DDD)!
barátok, család jó ismerős számával nincs baj (még a lépcsőházban is úgy kell kiderítenem, hogy pont most ki rakott az ajtóm elé finomságot, mert többszöri próbálkozásra sem talált itthon. D)

csak én nagyon sok emberrel éltem a mindennapjaim és ahogy látom az egyre nagyobb bajokat, és nem tudok megoldást, segítséget adni...
na ez kikészít, tehetetlenségem undorral tölt el. mert ma egy tál étel csak abban a pillanatban segít - és tovább mi van? mit tehetek?

és igen @¦卍®Ξ™: utolsó mondatai a mentalitás sabloniról tökéletesek. bennem meg óriási hiba, hogy a hozzám közelállót nyaggatom, ha nem értem : na ezért utálom magam!

bandika gazdája 2011.10.23. 14:53:02

@¦卍®Ξ™: Hát te még fiatal vagy ahhoz, hogy ne kívánkozzál a lakosság közé, de megértelek.

@guma: Az nem nyaggatás, ha nem érted, és megkérdezed hogy érti amit mond? Azért van, mert érdekel a véleménye, nem? :)

¦卍®Ξ™ 2011.10.23. 17:12:32

@guma: nem-nem.
nem a mentalitás sablonjairól, (gondolkodásmódból eredő viselkedési sablonok) van szó, hanem mentális sablonokról (értelmi-érzelmi beidegződésekről).
pl a hitler "motívum" jelenik meg (írásban, képen, szóban), azonnal beindul a pavlovi reflex és elkezdődik a papagájként szajkózása a beplántált "dogmáknak", attól függetlenül, hogy a logikai vagy tartalmi érdemét vizsgálná bárki a "motívumnak" illetve a szereplésének miértjét.

guma 2011.10.23. 17:52:38

@¦卍®Ξ™: :)

hidd el, hasonlóan gondolom. még abban is igazad van, hogy vannak "nyálképző" motívumok, ami beindítja a fröcsögő mantrát...

én itt prózaibb pl arannyal övezett cigány vajda röhögős kísérését is kegyeletsértő otrombaságnak tartanék - pedig lehet, hogy a tiszteletét róta volna csak le.
nem vagyok vallásos, de van ami tabu. a halál ilyen.
ha pedig ennyire szörnyű és megrázó volt akkor a szervezőnek kutyakötelessége az emberi végső tisztelet megadása, ha valóban ez a célja. (nem is igen találod a képet portáljaikon! és nem az 1 szereplő miatt!)

talán már sok oldalról körbejárva megérted, hogy engem igazán az a pár sunnyogó kajánul rötyögő ember taglózott le és verte ki a bíztit, aki nem tudta hol van, mire "akar" emlékezni - emlékeztetni...
az emberi méltóságukat szemétdombra vetették a "poénért".

érzelmi, értelmi beidegződés pedig túl sok van, erre rájátszani undorító ezzel a vonallal meg primitív butaság is.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.23. 18:05:55

Az emberi elmének szerves alkotó része mind a jó, mind a rossz. Körülmények, a környezet, az adott helyzet alapján érvényesül a pozitív vagy negatív felhang a viselkedésben.

hu.wikipedia.org/wiki/Stanfordi_b%C3%B6rt%C3%B6nk%C3%ADs%C3%A9rlet

bandika gazdája 2011.10.23. 18:30:12

@guma: Fenntartva a véleményem azt hiszem, ennél (poénkodás) többről és rosszabbról van szó. Nekem talán úgy mondhatnám azzal van tele a nemlétező tököm, hogy bárhol bármi történik (legyenek pld. a cigánygyilkosságok, hogy vonatkoztassunk el szegény Szögi Lajostól) azonnal megjelenik a "politika" az éppen illetékes vagy nem illetékes oldalról, és a legalja demagógiát felhasználva az arra alkalmasak hülyítésére semmitől sem riadva vissza mocskol be mindent, miközben - mint a mellékelt ábra is mutatja - röhög a markába a szó szoros értelmében. A mérhetetlenül ostoba tömeg meg "jobbról" és "balról" őrjöngve kapkod a feldobott labda után, és nem veszi észre, hogy már az utolsó lukas gatyát szakítják le a seggéről! A "provokátorok" meg mint aki jól végezte dolgát sétálnak haza (egy pont ide - gondolják, vagy mondják is) és nagy ívben szarnak arra, hogy amivel kapcsolatban ott tették-vették magukat, megoldandó problémának tekintsék, mint mondjuk jelen esetben a cigánykérdést, de bármi mást is akár.

Nem akarok ünneprontó lenni, de ma nem először gondolkodtam el azon, hogy vajon hogy végződött volna az 56-os forradalom, ha nem verik le két hét alatt?! Megmondjam? Ugye inkább ne! Legfeljebb az vigasztal, hogy a többi nép sem különb nálunk (emberek ők is) csak éppen szerencsésebbek.

¦卍®Ξ™ 2011.10.23. 18:36:06

@guma:
én maximum ízléstelennek tartom a dolgot, de fel nem háborít.
az inkább felháborít ami ezt az ízléstelenséget, a felszínre hozza és léthátteret szolgáltat neki.
a liberális baloldal mai tevékenysége undorítóbb és felháborítóbb (még a cigányságra nézve is károsabb) szerintem, mint a náci németország teljes tevékenysége a cigánykérdéssel kapcsolatban.

guma 2011.10.23. 19:38:33

@¦卍®Ξ™: valóban ott a góc a felszín alatt, ami működteti, élteti.

az a baj, hogy ha fogalmazok mintha védeném is azt az oldalt. pedig eszemben sincs, kicsit sem.
csak tudod, tapasztalatom (ismeretem kevés, és csak hazai viszonyokat nem elméletet, történelmet nézek) szerint ráugrottak valamire, amit politikai (sajnos nem konzervatív alapú) üzleti haszon érdekében elindított egy vonal.
na ezt gyorsan felülmúlta a liberális hülyeség.
és itt jön be, hogy megemlítettem a politikai vonalat mint üzletet, mert valóban már magánéletünk része.
az elmúlt 20 évben (javíts ki ha tévedek : a taxis blokád és az 5 évvel ezelőtti eseményeknél volt szó "közéjük lövetésről". egyszer sem a liberális oldalról követelték. csoda ha mindenki meghülyül?)

én ezért nem politizáltam (politizálok,) mert érzelmi oldalról közelítem az egészet...

guma 2011.10.23. 19:51:15

@bandika gazdája: ezt én már csak ebben az esetben szinte mellékszálként említettem.
mert a mindennapokban nagyon feltud húzni.

az alattomos nyomulást senkitől nem bírom...
és azt vallom, hogy mind egykutya telhetetlen kapzsi...

guma 2011.10.23. 19:54:33

@neccharisnyás útonálló: na mit gondolsz melyiket készítettem neked (és észre sem veted! DDDD).

guma 2011.10.23. 20:55:03

most szóltak, hogy az m2-ön kezdődik : Az ügynökök a paradicsomba mennek x film.

na ezt megnézem...

¦卍®Ξ™ 2011.10.23. 22:25:26

@guma:
ha tudni szeretnéd a média mit és hogyan közvetít, illetve mit miként lehet megmutatni, milyen céllal, illetve milyen célokat lehet belelátni:
youtu.be/pwgvW6D3_no
nézd végig az összes részt :)

azután várom a véleményed. illetve mindenkiét :)
akár ugyanezen pohártúlcsorgató képről és képpl kapcsolatban, no meg hogy hol milyen felhanggal és kommenttel jelent meg. mert több helyen is megjelent, pl kinek a profilja van ide belinkelve a facebookról mint forrás :)

guma 2011.10.24. 07:56:59

@¦卍®Ξ™: kösz! :)

nem kellemes emlékeket idézet fel...
nagyot fordult velem akkor a világ amikor ezzel szembesültem és jól, rosszul de tennem kellett valamit(a jelképről beszélek most).

én ezért hangsúlyozom mindig, hogy az érzelmem dönt mert az eszemnél is jobban "értek" vele...
előbb jelzi azt amit sokszor kifejezni sem tudok, de talán a manipulálás a jó szó rá.
ezért meg sem próbálom utólag pl a zenét átrangsorolni vagy sokszor a szöveget érteni, mert előjönnek a hamis hangok...

hű, most lehet, hogy ez így totál zagyva lett és felmentésnek tűnik magamnak.

pedig nem akarok kibújni a válasz alól-
1./ talán 2 helyen láttam bolyongás közbe, de már nem tudom hol.
2./ fogalmam sincs ki ez az ürge..
3./ a sok milliós ill. milliárdos reklám nekem egy sötét lyuk volt mindig is.
nem értettem miért hat az emberekre és ad nekik "célt", a saját ízlés helyett.
engem nem tud rávenni semmi törzsfogyasztónak beszervezni, akkor sem ha néha kipróbálok valamit kíváncsiságból.

a márkák bűvöletét meg végképp nem értem, ha az csak az árával erősebb a másiknál (lásd pl a gucci márka valaha csak kézzel készült termék volt! ma pedig silány tömegárú ez is).

na most nincs több időm. majd jövök...

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 13:24:00

Nagyapám, aki közel 90-n évig élt, nemsokára lenne 105éves, az egész életét Hitler Bajusszal élte le... érdekes, soha nem nevettek rajta… és temetéseken volt párszor, korából adódóan… a Don-kanyarban is járt, nem turistaként, és azon kevesek közé tartozott, aki hazajött onnan, hatalmas mákja volt…

Úgy látom, még csak nem is karcoljátok, hogy Conv miről beszél…

bandika gazdája 2011.10.24. 14:28:35

@¦卍®Ξ™: Hát végignéztem az összes részt, és nem tagadom, eléggé ki vagyok akadva. Nem is igen tudok (még) mit mondani, gondolkodnom kell ezen. Csak egy dolog van amit máris nem értek (azon túl, hogy ti hogy a bánatban találtok mindig ilyen érdekes dolgokat, én meg nem) ha ez üzenet, kinek üzennek? Ki az aki egyáltalán megnézi ezeket a reklámokat - én gyűlölöm őket -nemhogy még elemzi is őket! És miért pont a Vodafon? Lesz min gondolkodnom egy-két napig! Az "összeesküvés elméletekkel" meg úgy vagyok, hogy nagyon szeretném nem hinni őket, erre is törekszem, de valami mindig mellettük szól.

bandika gazdája 2011.10.24. 14:47:16

@miről van itt nagybasz0: @¦卍®Ξ™:
Ami a képet illeti. Lehet, hogy nem jól mondtam el kb. ez vele a bajom (azon túl, amit már mondtam) szerintetek az a majom aki ott Hitlernek öltözött azért tette, mert tudott -ha nem is mindent- mondjuk sokmindent Hitlerről meg a valódi történelemről, vagy azért mert balhét akart. Az én nagyapámnak is hitlerbajsza volt, és őt sem röhögte ki senki, sőt köztiszteletnek örvendett. Szerinted mi a különbség nagyapáink meg eközött seggfej között? Mondjuk ha ez a majom állatorvos mint az én nagyapám volt, ingyen gyógyítaná a cigányok (szegények) állatait mint az én nagyapám tette? Szerinted tenne ez valamit azért, hogy a világ jobb legyen ha nem balhézni kellene, hanem mondjuk tenni érte valamit?

¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 15:02:10

@miről van itt nagybasz0:
nem baj, a beégetett automatizmus működik legalább :)

guma 2011.10.24. 15:02:40

@miről van itt nagybasz0:
semmi bajom a bajusszal (nálunk is volt, le írhattam volna én is soraid).
még az sem érdekel, ha valaki beöltözik farsangkor és filmforgatáson...
szerintem csak ízléstelen pl mikor az angol királyi sarj bulizik így (bár ott nem így gondolták és a felháborodás miatt bocsánatot kért!)

értem, hogy fogalmaitok szerint mi volt a cél.
viszont nem látom nyomát sem, hogy "sulykolnák"(reklámoznák) a felvételt (mert amivel találkoztam az nem befolyásoló tényező).

komolyan kérdezem : ez az a kategória, hogy mindegy mit csak beszéljenek rólam (rólunk)?

mást nem tudok már a témához fűzni. számotokra ennél világosabb úgy sem leszek, csak begyöpösödött vénasszony maradok, hiszen nem tudom "mai" szemmel látni és helyén kezelni...

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 15:31:12

@bandika gazdája: @guma: Az a gond, hogy még mindig nem értitek, hogy miről itten nagybaszó…
A fiúcska valszeg libsi provokátor, (bizony vannak az életben megrendezett dolgok) aki azért ment oda, hogy olyan embereket lejárasson, akik pölö körülötte vannak, illetve rajtuk keresztül minden magyarérzelmű embert… legyen mivel befolyásolni téged, titeket, észre sem veszitek, csak szép lassan elkezdtek együtt bégetni a nyájjal… merjünk kicsik lenni… no persze… mást sem csinálunk már 66 éve… már nincs gerince a magyarországi emberek 90%-ak, és ha esetleg használja, megpróbálják eltörni… kábé ennyi ember önállóan gondolkodni sem tud, nincs önálló véleménye… legalább csak próbáljátok már meg levakarni a hályogot a szemetekről…

bandika gazdája 2011.10.24. 15:50:17

@miről van itt nagybasz0: Nem befolyásol bazmeg, nem is foglalkoztam volna vele, ha Guma nem akad ki rajta. De ha már így esett, akkor mi a gond? Ha libsi provokátor volt, akkor azért nyalja ki a hátsóm, ha meg nem az, akkor azért. Gumának meg azért van igaza (szerintem) mert agyonvertek egy ártatlan embert a kislányai szemeláttára, ez nem az az alkalom, amikor jelmezbált kell rendezni.
Még akkor sem, ha tőlem ugyan nem hallhattad, hogy merjünk kicsik lenni, meg azt sem hogy ezek mantráit sorolom. Az alkalommal van a bajom fogd már fel! Különben meg tőlem az egész világ Hitlernek öltözhet, leszarom.
Ugyanez a véleményem az Auswitznál rendezett performanszról, ugrott is rá a derék Zoltai, bár az szerintem is provokáció, mert ennyire hülye nem lehet senki. De ha ez mind provokáció, akkor meg azon kell elgondolkodni, mert az már tényleg félelmetes. (És itt jön be Vodafon reklám. Kezd túl gyakori lenni a provokáció!)

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 15:51:56

@bandika gazdája: @guma: Még az ex dzsentri, lumpenploretár apámnak is voltak magyar érzelmű pozitív gondolatai, isten nyugosztalja… sokakkal ellentétben…

guma 2011.10.24. 17:07:05

@neccharisnyás útonálló: olyan rég toppantál be, hogy a kis feketét neked készítettem "belépőnek". :)))
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

aztán már csak a zombit...
gondoltam beszólsz valamelyik hülyeségre már :)

guma 2011.10.24. 17:10:56

@miről van itt nagybasz0: te néha kártyázol. :)

én is, nagyon ritkán...
ráadásul kártyás szemmel bűn rosszul a lapokat sem memorizálom és nem "akarok" állandóan nyerni, csak játszom, élvezem a társaságot...
na, a nagy kártyások borzalmasan kiakadnak, hogy viszonylag sokszor mégis nyerek.
más sémában gondolkodunk, de a pakli adott. nincs több lap és kevesebb sem...

végre dumálsz. megijesztettél :)
pedig csak annyi történt, hogy valamit te értelmi én meg érzelmi síkon közelítettünk meg és máris más a leányzó fekvése.
(nem a vita kedvéért, de ha szervezek egy házibulit ahol valaki többet enged meg magának mint ami illik, akkor valamit csinálok...
ez nálam az a kategória.
közben meg tudom, hogy a kanmurin szinte minden megengedett,ha zárt körű rendezvény - ez nyilvános volt - mert a kakaskodás is jó pont, így a határ kitolódik!)

amiért nem bánom már a témát, arra most a magyar gerinccel világítottál rá.
lenne miről beszélni, mert a 90% az durva. de tény és való, hogy egyre hülyébbek vagyunk minden téren és ha ez így van (, akkor most provokállak) : miben lehetünk nagyok?
bocs!
ezt a labdát muszáj volt leütni, mantra nélkül. :))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.24. 18:02:38

@guma: Bocs, csak annyira el vagyok havazódva. Maci rég járt erre? Face-n du. összeakadtunk.

¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 18:17:43

@guma:
"viszont nem látom nyomát sem, hogy "sulykolnák"(reklámoznák) a felvételt (mert amivel találkoztam az nem befolyásoló tényező)."

őőőőőőőőő... kinek kellene sulykolnia, reklámoznia, vagy mi célból?

akik a netre tették azok jólelkű értelmiségiek, rettegő ballibbantak, mint az általad linkelt facebookos alak is, aki egy meleg zsidó.
értem én, hogy nem ismered, mint írtad, nem tudod ki az, de feltűnhetett volna, hogy beszélt nyelvek: héber, angol, a képtárában izraelről vannak képek.

és bizony nagybaszó jól látja, egy bides szót nem értettetek meg tényleg abból amit írtam :)

ha ott mondjuk nem hitler van a képen, hanem mondjuk III. Tukulti-apal-Esarra és II. Sarrukín lépked, akkor is ugyanígy háborogtok?

neeeeeem?
há miért nem?
arányaiban több zsidót ölt meg ez a két uralkodó és telepített át, több népet tett tönkre mint a náci németország. mint hitler. ők valóban egész népcsoportokat, "fajokat" iortottak ki az utolsó szálig, melyeknek mára csak írott nyomai vannak. a 12 ősi zsidó törszből 10-et teljesen kiirtottak, írmagjuk sem maradt, eltűntek a történelemből, ma csak a két déli törzs leszármazottai élnek.

meséljetek mi a baj hitlerrel, mi olyat tett amit más hadvezérek, uralkodók nem tettek meg, illetve nem tettek volna meg, ha megvan a szükséges technológiai háttér?
mégsem hörög senki batu kán miatt, vagy cortez miatt.

csak hitler neve okoz szívbajt, végeláthatatlan rettegő felháborodást a gyenge lelketekben, mert ezt nevelte belétek az irányító hatalom. ő most az aktuális bűnbak mindenért, az ultima ratio.
igen, szar ember volt, de nem szarabb, mint mondjuk slomo morel, aki viszont zsidó hős a jelen állás szerint.
a német nemzetiszocialista államrendszer semmivel nem volt kirekesztőbb mint a 4000 éves zsidó vallási alapú államrendszer, mely szerint csak a zsidó az ember, a többi nép csak a szolgája.

ami a legszebb benne, hogy a beégetett mentális sablonnak megfelelően papagájként hajtjátok a mantrát miszerint ti nem is mantráztok, rátok nem hat a dolog, ti képesek vagytok gondolkodni.

pl.:"pedig csak annyi történt, hogy valamit te értelmi én meg érzelmi síkon közelítettünk meg és máris más a leányzó fekvése."

megsúgok valamit:
lófaszt vagytok rá képesek... és ennek az ismeretek hiánya a kevéssé nyomós oka.

nos ez az állapot az, aminek a kialakításán lenne miért felháborodni.

¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 18:22:06

@miről van itt nagybasz0: nem hiszem, hogy libsi provokátor az ember, szerintem egyszerű ízléstelen polgárpukkasztás, az ízléstelenségét az esemény ahol elsütötte, az adja.

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 18:45:13

@¦卍®Ξ™: Végül is mindegy, mert mindenki ott gyengíti a nemzetet ahol tudja! :)

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 18:53:38

@bandika gazdája: @guma: Hitler egy diktátor volt, semmivel nem jobb, vagy rosszabb mint a többi népirtó diktátor... Csak belőle bizonyos népcsoportok még sokáig, (ha hagyjuk) igen jól megfognak élni...

bandika gazdája 2011.10.24. 19:23:40

@¦卍®Ξ™: "ízléstelenségét az esemény adja ahol elsütötte, az adja" NA ERRŐL VAN SZÓ! (Szerintem.)

guma 2011.10.24. 19:29:05

@¦卍®Ξ™: bocs!

valóban nem néztem meg az oldalát, sőt még a képét sem(jelentőséget sem tulajdonítottam neki...irigyelek, hogy te mindenre tudsz figyelni. összeszedettséged, tudásod, türelmed meg bámulatos).
nekem a fotó a mosolyok miatt mondott sokat (fentebb vajdával példálóztam, tehát mással. tőlem szalmabábú is lehetett volna...
"nem hiszem, hogy libsi provokátor az ember"... "Végül is mindegy"... - @miről van itt nagybasz0: ezzel kicsit "igazat" adtok valahol, mert emlékezésből farsangi felvonulást csináltak.)

"nos ez az állapot az, aminek a kialakításán lenne miért felháborodni."
valóban!
mert tök igaz amit írsz...

Horizont 2011.10.24. 19:38:01

@¦卍®Ξ™: Hogy neked mennyire igazad van! Mint (majdnem) mindig!!!! Csak az a baj, hogy (olyan vagy mint a fiam, meg a férjem is:DD) nem vagytok becsomagolni azt amit mondotok! Annyira rosszul esik amikor csépeltek minket. Szerinted mit kéne csinálnunk, igen b+ ebben nőttünk fel, kaptunk agymosást bőven, de akkor még nem tudtuk, hogy az agymosás! Igen beivódott sok minden. Volt egy néprádiónk két adóval, 10 (!!!) koromtól egy tévé egy adóval, olyan műsorral amit kaptunk. Ja és járt a Népszava! Igen 21 éve kinyílt a világ, már amennyire. Csak a sok ocsú között amit a pofánkba kaptunk (én az előző 36 évem után) nehéz volt kiválasztanunk a búzát! Amit meg gyerekkorba kap az ember az beivódik! Úgyhogy ha kérhetem ne baszogassatok már minket, így is olyan nehéz a mi korosztályunknak higgyétek el. Ja és csak a magam nevében mondom, ráadásul még sok mindenben okos sem vagyok! :)))Mellettetek meg pláne nem. Hahahahahahahaha:)
Ez az eset annyira kiborított engem és gondolom gumát és bandika gazdáját is, különösképpen, hogy a gyerekei szeme láttára volt, hogy ezért ugrottunk rá erre így ahogy......

¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 19:49:58

@Horizont: nemnemenem, nem szemrehányás, vagy baszogatás a dolog, egyszerűen ezek olyan dolgok amiket másként nem lehet az ember orra elé tolni, annélkül, hogy ne lenne hülyegyerekként kezelős íze a dolognak.

vagy bele kell mondani a szemébe az embereknek mi az amit és ami miatt nem azt látja amit kellene és nem arra reagál amire kellene, hanem amire "idomították".
persze, nagy részük tudja ezt de nincsenek felkészülve rá, hogy ennek megfelelően szemléljék a világot.
www.youtube.com/watch?v=sPzJBfHkpZY&feature=mfu_in_order&list=UL

vagy pedig lehet finomkodni, de annak két végkimenetele lehet, vagy azért sértődik be mert; úgy érzi, hülyének nézem én is, nem csak azok akik "hülyévé" tették, vagy azért sértődik be, mert; tudja ő, ne nézzem gyereknek.

bandika gazdája 2011.10.24. 19:51:56

@miről van itt nagybasz0: Nem tudom miért gondoljátok, hogy nem értem miről beszéltek, miből gondolod, hogy én nem olvastam Cion bölcseinek jegyzőkönyvét, vagy a Tőkés társaságok világuralma-t! Tudom ki volt Hitler, meg azt is tudom kik és miért fújják fel a szerepét a történelemben a többi diktátorhoz képest. Még az is lehet, hogy egy picit többet is tudok erről mint ti, mert az egyik munkahelyem kapcsán jó darabig forogtam ilyen körökben. (Láttam zsidó vallási vezetőt csülkös bablevest enni - egy asztalnál ültünk - és láttam földhözragadt szegény kis öreg zsidó bácsit aki tényleg áldozat volt, és aki nem kapott kárpótlást senkitől, mert az elveszett valahol út közben.) Ami azt illeti mesélhetnék nektek a két legnagyobb történelmi keresztény egyházról is eztazt, mert a sors úgy hozta, hogy belelássak ott is ebbe abba.
Azt meg kikérem magamnak, hogy a liberálisok mantráit szajkózom, van saját véleményem, akár téves vélemény az, akár nem.
Azt meg külön köszönöm, hogy nem vagyok magyar. Én, akinek már attól is honvágyam van, ha kimegyek a város szélére. Na jóccakát!

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 19:55:10

@guma: Mindegy, de legalább Te érted, hogy mit írtál... :)

bandika gazdája 2011.10.24. 20:21:09

@miről van itt nagybasz0:
Nem merek! Talán ha itt ülnél egy sör mellett, és mások nem hallanák! És oka van annak, hogy nem merek elhiheted!

Horizont 2011.10.24. 20:31:27

@¦卍®Ξ™: Azért én most nem adok igazat nektek! Nem véletlen, hogy bandika gazdája is megbántva érzi magát. Egy kicsit túllőttetek a célon, vagy nem is tudom mit is gondoltok rólunk???????
Platón barlangjában ültünk?Tuti???

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 20:42:10

@Horizont: Én speciel arra gondoltam, hogy nem vagytok ennyire az orrotoknál vezetettek...

bandika gazdája 2011.10.24. 20:49:33

@Horizont: A "sértődés" csak a magyarságomra vonatkozik, a többit leszarom! :)

Horizont 2011.10.24. 20:59:06

@miről van itt nagybasz0: :DDDDD Biztos?Hogy erre gondoltál?? Éltünk amiben éltünk, hiszünk amiben hiszünk, tudunk amit tudunk.De! Nem vagyunk nálatok butábbak, sutábbak, tehetetlenebbek! Csak szerényebbek:)))) És amit én akarok látni azt én akarom látni,amit én akarok érezni azt én akarom érezni! És ha én felháborítónak tartom, hogy egy a lányai szeme láttára a cigányok által meglincselt,
agyonvert ember halálának évfordulóján Hitlernek beöltözött akárki mókázik, provokál, performenszt játszik akkor hagy tartsam már felháborítónak, mert ebben az esetben leszarom, hogy volt Hitlernél ezer másik rosszabb vadbarom is ezen a földön.Úgy gondolom ti nem értettek meg minket, vagy félreértettetek! Ez Covnak is szólt:)))

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 21:06:52

@bandika gazdája: Én speciel erre értettem:
"Nem akarok ünneprontó lenni, de ma nem először gondolkodtam el azon, hogy vajon hogy végződött volna az 56-os forradalom, ha nem verik le két hét alatt?! Megmondjam? Ugye inkább ne! Legfeljebb az vigasztal, hogy a többi nép sem különb nálunk (emberek ők is) csak éppen szerencsésebbek."
Nem kell a saját gondolataitokat negatívan agykontrollozni, megteszik azt helyettetek mások... legalább is törekszenek rá...

guma 2011.10.24. 21:08:33

@Horizont: :)

DDDDDDDDD

@miről van itt nagybasz0: máskülönben meg bizony az orrom nagy szerepet játszik mert rátok talált :)

¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 21:09:44

@Horizont:
Én elhiszem, hogy hideg fejjel, értelmi alapon, objektív, racionális nézőpontból reagáltátok le a fotót, és azonnal átláttátok a mikénteket és miérteket vele kapcsolatban.
elnézést, hogy a "beteltapohárnagyonfelvagyokháborodvaez skandallum" hangulatú kezdésetekben nem vettem észre az irónikus felhangot és nem láttam meg, hogy csak poénból hőbörögtök.
ez zavart meg és gondoltam úgy, (belátom tévesen) hogy egy fals injekt, előre kódolt érzelmi interakciót váltott ki belőletek, melynek indoklásaként logikai képtelenségeket puffogtatva sablon reakciókat adtatok elő. :)

¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 21:21:15

@Horizont:
"a cigányok által meglincselt,
agyonvert ember halálának évfordulóján Hitlernek beöltözött akárki mókázik, provokál, performenszt játszik akkor hagy tartsam már felháborítónak"

tartsd. én meg had ítéljem meg másként. és had érveljek miért ítélem meg másként. aztán ha azzal érvelsz, hogy hitler egy gazember volt, had mutassak rá, hogy nem azért hisztizel, háborodsz fel mert gazember volt, hanem mert ezt oltották beléd. ugyanis más gazember miatt nem háborodsz fel.
az, hogy te ebből megérted-e, hogy van-e létalapja a felháborodásodnak, vagy csak előrekódolt reakció amit művelsz, és ezt fel/be ismered-e az már a te dolgod.
bármint teszel, én nem ítéllek meg érte.
még akkor sem, ha leugatod a fejem a lámpa fénye miatt ami belevilágít a szemedbe :)

bandika gazdája 2011.10.24. 21:21:36

@miről van itt nagybasz0: Te gondolkodtál már ezen?! Nekem minden október 23.-án eszembejut. Azért mert akik mindig két vagy több részre "osztanak" (vagy inkább uszítanak) bennünket, már akkor is bőven köztünk voltak, csak nem volt idejük előjönni.
És hát Nagy Imre is kommunista volt.
Nem bántásból mondtam

bandika gazdája 2011.10.24. 21:23:25

csak ki nem gondolkodott még ezen?

miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 21:29:09

@bandika gazdája: Én azon szoktam néha gondolkodni mi lenne ma, ha nem lett volna Trianon...

Horizont 2011.10.24. 22:09:51

@¦卍®Ξ™: Jajjjj te Conv:)))) Megcifrázod mondandód piszkosul! Annyira, hogy a végén még el is szégyellem magam, nem-e túllőttem a célon, mert ugye hát én szeretlek "kommenttárs" és nem bántanálak meg kicsit se!!!:)))Tanulhattam volna a VB- s párbajaidból, briliáns szócsatáidból akkor nem futok be a zsákutcámba ahonnan ki kell farolnom:)))Ja amikor először hallottam ezt a Hitlerest magamban gondoltam de sok barom él köztünk és mentem tovább, de hogy guma idehozta képpel együtt és beszóltatok neki, hát rákattantam:))))
Szóval tessék megbecsülni itt az öreglányokat (is):DDDDDD

guma 2011.10.25. 06:30:28

@neccharisnyás útonálló: rég! :(

de látom most posztolt (és gondoltam, hogy ez van a háttérben).

guma 2011.10.25. 07:52:31

@¦卍®Ξ™: megkövetlek!
van abban valami félelmetes, ahogy felépíted a mondandód, még szégyenérzetem is lett...
most komolyan nem tudok dönteni, hogy valóban ennyi az érzelemvilágom és csak szócső voltam egy alantas játékszer?

[¦卍®Ξ™ 2011.10.24. 18:22:06
@miről van itt nagybasz0: nem hiszem, hogy libsi provokátor az ember, szerintem egyszerű ízléstelen polgárpukkasztás, az ízléstelenségét az esemény ahol elsütötte, az adja.]

már pedig ha te is ezt gondolod amit írtál, nekem az jön le : mindenki játszik velünk a célja érdekében. (nekem egyértelmű volt a képről az "összetartozás")

ezért ijedtem meg miért nem érti @miről van itt nagybasz0: a "polgárpukasztás" az most nálam nem
[miről van itt nagybasz0 2011.10.24. 18:45:13
@¦卍®Ξ™: Végül is mindegy, mert mindenki ott gyengíti a nemzetet ahol tudja! :)] nemzetről szólt.
szervezésről, irányról, célról - igen.
mentalitásról - igen!
a helyről - igen!

[miről van itt nagybasz0 2011.10.17. 18:32:02
@guma: Nem állt szándékomban megbántani téged, de én azt mondom, esetleg nem árt egy kicsit gondolkodni mielőtt emberek fölött ítélkezel, felületesen... semmi információból...]
szó szerint megrémített amikor ezt olvastam, majd eltűntél.

nagy hiba volt idehoznom, felháborodásom.
csupán azért, mert mostanában túl sok ízléstelen és polgárpukasztó esemény zajlott ez pedig megkoronázta.
mit várhatok azoktól, akik maguk közt sem tartanak "rendet"?
pályára léptek, "játszottak"...

valóban sok fényt hoztok nekem. még magatok sem tudjátok felmérni mennyit.
azonban edzőként, játékosként tudom, hogy nem tűrtétek volna senkitől a szabálytalan partizánakciót ami bármilyen formában, veszélyezteti a csapatot.
minden mondanivalóm lényege ennyi.

miről van itt nagybasz0 2011.10.25. 09:43:35

@guma: Mint mondtam senkit nem szándékoztam megbántani, csak azt szerettem volna, ha lehullik a hályog a szemetekről... Sok embernél ezek a dolgok már feltételes reflexként működnek, nincs gondolkodás! Egy fénykép, egy bajusz, egy szó kiváltja... Lehetőleg, Ti ne legyetek ilyenek! Nem kell a nyájhoz azonnal csatlakozni, mert ők hangosan elkezdtek bégetni...

guma 2011.10.25. 10:36:27

@¦卍®Ξ™: :)

szoktam néha a konteo.freeblog.hu/ olvasni, de külön ideg (vagy nagyon nyugalmas nap) kell hozzá.
(arról meg fogalmam sincs mennyire "tényszerű" DDD)

ma meg ez fogadott a gmail-on

"A Google Zümm meg fog szűnni, de az Ön bejegyzései megmaradnak. További információ Elrejtés"

mi van? nem lehet levelezni? mondj már valami felvilágosítást.

a linkedtől meg köpni nyelni nem tudok...

@miről van itt nagybasz0: :)

értem és tudom!
(de egyszer sem reagáltál arra, hogy nem lépett senki. az alap nálam vastagon ez!)

miről van itt nagybasz0 2011.10.25. 11:40:28

@guma:

Egy képből nehéz megjósolni, hogy mi történt 1 perccel később! De úgy látom ez neked gond nélkül, megy…

Kettő pofotot kaptak a gárdisták, és nem intézkedhetnek, még Adolffal szemben sem…

Háromra is úgy látom, még mindig nem tudjátok a magyar nemzeti érzelmű embereket megemészteni…

Négy, ne nézzetek több átévét…

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 14:04:18

@guma:
a konteoblog tényszerűségén nincs mit megkérdőjelezni. nem értem amit írtál.
bazzeg tények vannak leírva és egy történetté formálva. amit nem hiszel el tényt, megnézed a neten, hogy tény-e. az elméleti rész amit a tényekből kerít valaki az meg konteo. elmélet.

miért ne lehetne levelezni, ha megszűnik a google zümm?
ha megszűnik a google maps véletlenül, akkor azért ne ess pánikba, tudsz majd tovább is levelezni, nem törlődik a föld a világegyetemből. :)

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 14:05:11

@guma:

mit nem lépett senki, vagy mire?
vagy mit kellett volna lépnie?
te mit léptél volna?

bandika gazdája 2011.10.25. 14:16:19

@miről van itt nagybasz0: Azon is szoktam gondolkodni, meg azon is, hogy mi lenne ha visszacsinálnánk.
Sok bajunk lenne az ottani betelepített románokkal, de megbirkóznánk vele!
Kapnának kisebbségi önkormányzatot, oszt nyasgem! :)

guma 2011.10.25. 15:41:23

drágáim két malomban őrlünk. :) engem elvileg is csak ti érdekeltek.

nem a mi lett volna ha és mit csinált más érdekel.
@¦卍®Ξ™: kivágtad-e volna : "szarj máshol", ha csapattársad nem a mezetekben áll közétek jelentős eseménynél.

@miről van itt nagybasz0: feléd is csak ennyi a kérdés.

a konteonál is rosszul fogalmazta, hiszen tényekből építkezik, ahogy megtudom ítélni.
de szerinted az elemeket helyén kezeli vagy a gerendát padlónak rakja le...
talán ez érthetőbb. DDD

a zümm fiók megszüntetés pedig, nem a gmail fiókom? (szavadból azt veszem ki, hogy tárolóhelye a fióknak. de akkor hol lesz az új tároló? DDDDDD)

@bandika gazdája: lépj be vagy mond a fiúknak segítsenek, mert ezt a posztot magánba kell rakni, ugyanis rászálltak a legyek! :)))

bandika gazdája 2011.10.25. 16:40:30

@guma: Én befejeztem. Nem vonom vissza amit mondtam, de attól még szeretek mindenkit. Miért kellene, hogy mindenben eygetértsünk? (De még az is lehet, hogy majdnem mindenben egyetértünk ...)

bandika gazdája 2011.10.25. 16:42:59

@guma: Nem tudom a postámat olvasni mióta minden elszállt a gépemből, mert nem emlékszem a citromos jelszavamra, a kulcs meg elveszett. Most internet exp.-el lépek be nem operával. Sebaj.

guma 2011.10.25. 16:58:39

@bandika gazdája: annyira különbözőek vagyunk, és olyan más-más környezet alakított minket, hogy az is csoda és élményszámba megy amikor itt összeröffenünk ennyien és nem tépjük egymást szét.:)))))

változhat a vélemény mert van amikor totál meggyőznek. viszont amikor (valószínű butaságom, kifejező készségem miatt) meg sem értenek. nem kell mindenben az egyetértés, de pl ízlést, gondolkodást is formál 1-1 téma, zene...

(most nincs semmilyen email címed?
csinálj egyet, üzibe küld el.
azért kéne ezt betenni a privibe, mert a kép innen terjed a hálón!
dátumozás miatt kint volt pár percig a holnapi sörblog és már látom a képeit. DDDD)

miről van itt nagybasz0 2011.10.25. 17:31:29

@guma: Én még mindig aztatat mondom, az a lényeg, hogy Te érted miről beszélsz! :)

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 18:22:42

@guma:
"kivágtad-e volna : "szarj máshol", ha csapattársad nem a mezetekben áll közétek jelentős eseménynél."

nem.
nem is értem az analógiát.

viszont egyszer az életben válaszolhatnál a kérdésekre anélkül, hogy hatvanötször kellene nyolcvanhét formában feltenni azokat:)

mit nem lépett senki, vagy mire?
vagy mit kellett volna lépnie?
te mit léptél volna?

tudod, ha ezekre válaszolsz, talán megértem hol a hiba, miért beszélsz állandóan másról, mint amiről szó van.

guma 2011.10.25. 20:27:12

@¦卍®Ξ™: :)

még (mert már leírtam)egyszer tételesen (de valóban befejeztem a témát) :

l. elmegyek egy közösségi rendezvényre, felöltözöm, koszorút viszek valaki emlékére.
véletlenül sem állok olyan mellé, aki ebből viccet csinál.
2. megkérem, várjon a kocsmába (vagy csináljon bármit de ne köztünk), ha mellém áll, pl lemaradok és nem vonulok vele mert ez most nem tréfa

a 3.-ra a válaszom az előzőekben benne van, mert az a történet amire megemlékezünk most semmilyen polgárpukkasztást nem enged meg, csak minket járat le.

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 20:52:04

@guma:
nincs kérdésem, a továbbiakban nem próbálok lámpát vinni feléd, nehogy megsértselek vele.

guma 2011.10.25. 21:25:22

@¦卍®Ξ™: nem sértesz meg, mert világossá tetted, hogy ízléstelennek tartod én meg vergődöm, mert

"van szó, hanem mentális sablonokról (értelmi-érzelmi beidegződésekről)."

és kíváncsi voltam nálatok a tudás a más ismeret késztett-e reakcióra...
süti beállítások módosítása