He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Pár perc: Madeira

2014.04.14. 08:02 guma

A Madeira-szigetek Portugáliához tartozó két nagyobb és számos kisebb szigetből, illetve szirtből álló szigetcsoport az Atlanti-óceánban, Marokkótól mintegy 600 km-rel nyugatra, a Kanári-szigetektől északra, az Azori-szigetektől kelet-délkeletre, nagyjából az északi szélesség 32–33°, illetve a nyugati hosszúság 16–17° között. Ennek megfelelően a szigeteken az időmérők egy órával kevesebbet mutatnak, mint Közép-Európában. Wikipédiaimages_42.jpg

btl.jpg

1206924.jpg000004-vimes_gr.jpgCT3-07-7.jpgimages_43.jpgMadeira_Funchal_landing_strip_1990.jpgmadeira.jpg

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr886026380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Knósszosz 2014.04.20. 12:38:56

Ez igen!
Ezt nekem találták ki. Már a megérkezés is izgi, nem egy ferihegyi sétagalopp. A repülőtér kicsi, a futópálya rövid és még egyebek is nehezítik a megközelítést és a landolást. A kép nem mutatja, hogyan néz ki a valóságban. Hát, így:
www.erdekesvilag.hu/fura-repuloterek-1-madeira-repuloter-portugalia/

guma 2014.04.20. 18:56:35

@Penivaldes: és minden földi jóval :)

guma 2014.04.20. 19:02:46

@Knósszosz: tudtam, hogy rácsapsz :D

még a képeken is annyira igéző, hogy megbolondítja az ember vágyait!
fantasztikus helyek vannak... nem győzök csatangolni... a repülőtérre azért nem tértem ki jobban mert már vagy 3 posztban volt emlegetve (emlékeim szerint akadt ahol bővebben... :D), de az egyiket előkerestem neked a vízbe szaladó gépek miatt...

offforever.blog.hu/2012/05/15/a_vilag_10_legveszelyesebb_repulotere

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.04.20. 19:27:58

@guma: ott fordult ki a hajó az óceánra:)

Knósszosz 2014.04.20. 19:32:32

@guma:
Jó, hát mindenre én sem emlékszem, néha azt sem tudom eljöttem-e hazulról, mikor a kocsmában vagyok-:)))
Teljen kellemesen a húsvét Neked!!

Knósszosz 2014.04.20. 20:21:44

@Penivaldes:
Ki rontotta el?
Felpofozom!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.04.20. 20:24:59

@Knósszosz: taga, meg a keresztényeket az oroszlánok elé.

guma 2014.04.20. 20:29:29

@Penivaldes: ennyire nem lehetsz "befolyásolható"!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.04.20. 20:29:47

kicsit sokat tűrök tőletek ebben a témában, de van egy határ!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.04.20. 20:33:41

@guma: bocs, vannak dolgok amik rosszul esnek. persze ez nem számít.

guma 2014.04.20. 20:34:38

@Penivaldes: @Knósszosz:

holnap egy érdekes film lesz itt reggel.

A halász cipője.
szerintem nem szabad kihagyni...
ha lesz időm és nem felejtem el, a gyíkra is kiteszem, mert a vallást és a hitet járja körbe óriási szereplőkkel és "érdekes" megközelítéssel...

szibériai munkatáborból indul... a többit a filmen nézzétek meg...

Knósszosz 2014.04.20. 20:36:26

@Penivaldes:
Erről pont a Varánuszon emlékeztem meg, Gabnak címezve. Te tudod milyen véleményem van az egészről és mióta jól lexúrtál(jogosan) óvatosabb vagyok, mert tiszteletben tartom azokat az érzéseket, amelyeket én nem tudok átélni.
Remélem nem én bántottalak...

guma 2014.04.20. 20:47:37

@Penivaldes: elhiszem!

nem ezzel "vitatkoztam"...
tőlem nem hiszem, hogy tűrnöd kellett bármit is...
most is csak azt jeleztem: nem lehetsz független egy helyszíntől... és kocsmában minden előfordulhat, még a bicska is kinyílik néha és azt szúrja meg aki a legjobb haver...

tehát van amivel számolni kell és nem megsértődni hanem magyarázatot kérni amikor józan pillanat van...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.04.20. 20:48:02

@Knósszosz: Elmondom mi a bajom.
Képzeld el azt, hogy van egy zsidó rémes alak, aki álságos stb. És valaki azt írja, hogy ó bárcsak megint beindítanák a gázkamrákat, hátha attól megjön az eszetek.
erre kitörne, jogosan a felháborodás. ha viszont ugyanez jelen esetben oroszlánok elé a keresztényket, akkor semmi.
Nekem is meg van róla a véleményem.Utálom a szemforgatást,a hamís papokat. Ezt tudod jól.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.04.20. 20:51:21

@guma: ha nem vagyunk józanok, sem kívánjuk más halálát.

Knósszosz 2014.04.20. 20:58:48

@Penivaldes:
Tudom, de szerintem a Red Bull sikertelensége és a porszívózás, kissé negatív hangulati elemekkel "gazdagította" taga hétvégéjét, én azért nem mondanám azt, hogynaakkormostan ennek itt a vége és balra el.

Mindenkinek vannak szarabb passzai - engem is elküldtél a P... - szóval nyugi, meg lehet beszélni. Jó?
süti beállítások módosítása