He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

kocsmánkból is jelentkezik a Rádiókabaré :)))

2012.05.19. 10:11 guma

91 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr84465549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv. 2012.05.19. 11:14:52

no, ennek mi értelme van? :)

guma 2012.05.19. 21:11:02

@Conv.: nagyon rádiós voltam valaha :)

nem követem se a tv-t se a rádiót így meglepet, hogy él még a havi rádiókabaré!
tehát megleptem magam. DDDDDDDDDD

Conv. 2012.05.19. 21:19:18

az rendben, de mé így beillesztve? :)

ebben a formában elég lett volna a youtube url-eket betenni linkként :)

guma 2012.05.19. 22:20:17

@Conv.: hát mer te nem segítettél, hogy kell "megnyesni" a videjót :)))
a mérnöknek meg ezt sikerült összehozni. pedig csak azt akartam, hogy a kezelőfelület maradjon.
hát ez így jött össze DDDDDDDDDDDD

Conv. 2012.05.19. 23:51:34

@guma:
youtube videoval olyat nem lehet csinálni, hogy csak a kezelőfelület maradjon.

guma 2012.05.20. 07:22:29

@Conv.: nahát! :DDDDDD

ezt csak most mondod :(((((
szegény mérnők is feleslegesen melózott, mert nálam nem indult el így :)))))

Conv. 2012.05.20. 11:01:36

@guma:

1, azt hittem tudod, és látod.
2, a video megvágása (megnyesni) egyébként nem ezt jelenti, tehát ha kérded sem mondtam volna, mert halovány lila fingom sincs mire gondolsz, csak arra tudok válaszolni amit kérdezel.
3, ez nem video hanem audio anyag

Conv. 2012.05.20. 11:03:21

@guma: jó a duma, a gond azzal van, hogy az amerikai népszavában van.
ezek úgy gondolják, viktorék eltávolítását, hogy ők (mszp-szdsz) kerüljenek vissza a helyükre.

guma 2012.05.20. 11:21:23

@Conv.: na, ja! :)))

nem beszélek IT nyelvet (jó ez a meghatározás? DDD).
volt, hogy kollégáim fél órát röhögtek mikor rájöttek mit akarok.

a másikra három linket kaptam! megnéztem. töröltem (pedig az egyik újságról sosem hallottam). ez volt az utolsó és a legjobb felvétel, amikor eszembe jutott ide rakni...
tehát nálam nem játszik szerepet mit akarnak, csak a plakát - ami meg qrva jó!
és még igaz is :)

guma 2012.05.20. 11:29:19

beraktam az áprilist is mert az erdélyi srácok nagyon jók ismét :)))

Conv. 2012.05.20. 11:31:05

@guma: mondok neked egy példát, hogy értsd:

három ember mondja videofelvételen, hogy a rendőröknek felesleges a fej, úgysem használják.

te pedig Soós Lajos videóját találod betenni való poénnak.

guma 2012.05.20. 11:33:23

@Conv.: na most sírok!

ennyire bunkó nem lehetek...

Conv. 2012.05.20. 11:44:20

a rendőrös az bunkóság lenne, az amerikai népszavás inkább nevetséges, csak nem a kép tartalma miatt, hanem amiatt akik közzétették a képet.

az fura, hogy az maszop számon mer kérni bármit a fityiszen, de hogy a komcsikat (thürmeréket) támogató amerikai népszava teszi, az egyenesen röhejes. :)

guma 2012.05.20. 12:26:36

@Conv.: látod, ez az ami a szemléletünkben hozza a különbséget :)

nyilvánvaló, hogy kit ezért, kit azért befolyásol hol lát valamit. én meg úgy vagyok vele mióta rászabadultam netre és ti is megjelentetek életemben : csak arra az 1 vagy 2 kihámozható igazságra koncentrálok, amit több helyről megerősítenek, és nem a hely érdekel ahonnan felbukkan, vagy "használják".
a tiszta forrás ma egyre "burkoltabb" helyen tör elő és talán nem is az a célja amit aztán elindít...

aztán meg ki mit mer számon kérni és kin - arról megint más a véleményem :)

mert azért volt a maszopéknak is 2/3-k, sót 98-ban is sokkal több szavazatot kapott mint a figyisz - mégsem alakítottak ki szinte polgárháborús helyzetet...
nem voltak jók, rossz döntéseik sorát szenvedtük el, nyögjük ma is - de ilyen értelmetlen erkölcsi, embertelen, anyagi rombolást sem műveltek, mint a napjainkban regnáló kormány ami nemzeti mázzal leöntve hazudott hatalmat magának.
mégsem dolgozik az országért semmilyen vonalon. annak a hihetetlen mennyiségű pénznek amit beszed, meg semmi látszata csak eltűnik.
már semmi nem működik rendesen...

legalább egy becsületes törvényt hoztak volna. legalább valamit építettek volna - ha csak a határon túli magyarok érdekében már az is eredmény lenne, de onnan is csak "szavazógép" kell nekik.

nem tudom, de amikor anno a kerekasztalhoz leült fityisz és bezsebelte rögtön az államtól a 100 milliót és szinte azonnal az MFB-től is felvett 100-t (amit vissza sem fizetett, épp úgy mint a postabanknál!) na azóta qrva bizalmatlan voltam velük.
most akartam hinni, hogy a 8 év szövegei után dolgozni fognak - aztán csak a hányingerem állandósult sajnos.

Conv. 2012.05.20. 13:00:46

@guma:

hát igen, így is lehet szemlélni a világot és mutogatni, hasonlítgatni, nem venni tudomást arról, hogy nincs külön fityisz meg maszop, meg ilyenek.
ugyanaz a bagázs, és ugyanaz az érdekcsoport szabja meg mit tegyenek.

én azt mondom, mindenki azt kapja amit érdemel. siránkozni és háborogni miatta, pedig pont abból az ostobaságból ered ami miatt ezt kapta.

guma 2012.05.20. 13:21:34

@Conv.: no akkor megint nem voltam világos ! :(((

a kerekasztallal és felvett pénzzel ezt akartam érzékeltetni, de hozzá tehetem a belügyminiszter vejét aki patronusuk volt.
vagyis valóban 1 alom!

amiért hasonlítgatok annak csak egy oka van : gátlástalanság emberi fokmérője (és itt nem a kicsit vagy nagyot lopott esemény a lényeg, bár nem elhanyagolható!).

emlékszel arra a temetési menet képre amin felháborodtam? na ez a háborgásom alapja most is!

tisztességtelenek tartom, ahogy az emberi élettel, az országgal, a joggal játszanak!!!

tudod szerintem nem azt kapja mindenki amit megérdemel.
de ez nagyon messzire vezet, ha belemegyünk ezt kivesézni. gondolj csak arra, hogy egy gyermek sem tehet arról hova születik...
alakíthat valamit sorsán, de ma már egyre kevesebbet! ez pedig bűn.

Conv. 2012.05.20. 18:20:37

"gondolj csak arra, hogy egy gyermek sem tehet arról hova születik..."

de a szülei tehetnek, és ő is amint felnő.

"alakíthat valamit sorsán, de ma már egyre kevesebbet! ez pedig bűn."

hát, ma sokkal többet, mint 25 -30 éve. mégis, akiknek nem tetszik ami itt van, nagy részük azt az időt sírja vissza.

no ők azok, akik főleg tehetnek minderről ami ma van.

Horizont 2012.05.20. 18:42:03

@Conv.:
Nagy baj, ha nem értek veled egyet?
Mint legtöbbször:)

guma 2012.05.20. 19:03:43

@Conv.: na látod ebben félig igazad van DDDDDDDDD

soha ennyi ember nem sírja vissza azt az időt közte rengeteg fiatal, akinek semmi köze nem volt hozzá :)

a jogbiztonság annak is hiányzik aki a háta közepére sem kívánja azt a kort vissza, de normális "üzemmódot" elvár!

Conv. 2012.05.20. 20:06:39

jogbiztonság miatt sírni vissza azt az időt, normális üzemmódként?? :)))))))

nem tudom eldönteni, sírjak, vagy röhögjek :)

Conv. 2012.05.20. 20:07:24

@Horizont: Nem baj.
csak attól, hogy nem értesz egyet, a tény az tény marad.

Horizont 2012.05.20. 21:49:12

@Conv.: Biztos vagy abban, hogy mindig az a tény ami a te tényed???

Conv. 2012.05.20. 22:32:22

@Horizont: a tény az tény. nincs olyan, hogy enyém vagy tiéd.

a vélemény az olyan, hogy lehet tiéd, enyém, de az olyan mint a segg, mindenkinek van. arra alapozni nem szabad.

Fogadjuk el, hogy nem tény amit mondtam.
Ez esetben, ha szerinted nem azok a felelősek a rendszerváltáskor megválasztott pártokért akik akkor megválasztották őket, akkor mondd az alternatívákat.

Ha szerinted nem a rendszerváltáskor és az azóta megválasztott pártokat megválasztók azok akik tehetnek róla, hogy ezek a szaralakok döntenek a sorsukról, akkor mondd az alternatívákat.

Conv. 2012.05.20. 22:36:37

@Conv.: vagy azzal nem értesz egyet, hogy ma sokkal többet tehet bárki a sorsának alakulásáért mint 25-30 éve?

indokold meg, hozz példákat, mi az amiben ma kevesebb szabadságod van a saját sorsod irányításának szempontjából, mint 25 éve, és azt mondom neked van igazad, tényleg nem tény amit írtam.

vagy arra gondolsz a szülők nem tehetnek arról, hogy egy gyerek megszületik-e vagy sem?

Horizont 2012.05.20. 22:40:49

@Conv.:
Miért te nem jártál el szavazni?Egyszer sem?
A tény valóban az, hogy az elmúlt 20 év pártjai és politikusai a hibásak.Pont.Ennyi.A többit én másképp látom és más a véleményem is. De nem futok bele abba, hogy megint magas lóról kiosszál és sértegess. Mint általában.

Conv. 2012.05.20. 22:54:01

@Horizont:
Nem.
Egyszer sem szavaztam. Én már az első "szabad" választásnál is úgy láttam, nincs kire.

Nem sértegettelek soha. Az, ha a tudatlanságod megvilágítását sértésnek veszed, az a Te bajod.

De nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mit látsz másként. A pártok felelősek, de akik bejuttatták őket a parlamentbe azok nem? :)

Fejtsd már ki ezt nekem bővebben, mert nekem ez egy kicsit olyan mintha azt mondanád; belerúgtam egy kőbe és a köcsög kő, hát nem eltörte a lábujjam, hogy lehet ilyen geci?

Aztán amikor azt mondják neked te vagy a hülye, tudod, hogy a kő kemény, minek rugdosod, akkor felháborodsz, hogy téged magas lóról kiosztanak és sértegetnek.

Még mindig példákat várok arra, hogy miben vagy jobban korlátozva mint 25 évvel ezelőtt.

Nem hiszem, hogy tudsz egyetlen példát mondani amikor tényszerű érvek előtt ne hajoltamn volna meg és ne fogadtam volna el őket.

Az olyan véleményt viszont tényleg szarba sem nézem, ha a nyilvánvaló tények és logika ellenére valakinek más a véleménye, mert CSAK, mert ő ÍGY "GONDOLJA".
MI alapján látja másként, ha ott vannak az objektív tények?
Ha másként látja, annak egy oka lehet; nem fogja fel mit lát.

De ezt már mondtam; ez nem új keletű és nem ritka, az emberek 95%-a ilyen.

Conv. 2012.05.20. 23:00:11

@Horizont:

Emellett, igen, én tettem és mondtam a rendszer ellen.
Nem véletlenül voltam PMB-s az átkosban.
Olyan helyen vertek egész hétvégén át, amiről a hozzád hasonló széplelkek legsötétebb rémálmaikban sem gondolták, hogy létezik a szomszédságukban, miközben elégedetten morzsolgatták a kis életüket a szot üdülés és az ingyen május elsejei sör-virsli elégedettségében a nyolcvanas évek közepén.
Nem véletlenül voltam PMB-s még a "rendszerváltás" után is.

Conv. 2012.05.20. 23:04:12

@Horizont:
"A tény valóban az, hogy az elmúlt 20 év pártjai és politikusai a hibásak.Pont.Ennyi."

Tévedés. Az elmúlt 70 év pártjai. Az elmúlt 20 év pártjai ugyanaz.

guma 2012.05.21. 06:31:00

@miről van itt nagybasz0: de volt rá időm :)
csak meg kell hallgatni még egyszer, mert hiába mond okosat, rendkívül monoton előadó...

@Conv.: a két mondat közt nem véletlenül volt szünet!
nem az akkori jog stb....
de az azóta megismert rendszerek működése a környező országokba, vagy kicsit távolabbiak miatt ez elvárás volt...

tehát csak kicsit figyelj mert nem mindenki tud úgy kommunikálni mint te ezen a hálón.

és jobban korlátozva van mindenki, mint 25 éve, akit megfosztanak az anyagi létének megteremtésétől és így esélyét az emberhez méltó élethez...
te sem véletlenül szeded a sátorfád. ha ezt az ember nem tudja jobban kifejezni érvekkel, csak átéli, azért talán nem szegénységi bizonyítvány.

Conv. 2012.05.21. 09:50:17

@guma:

no akkor fussunk neki ismét, miért sírja vissza tehát?

"de az azóta megismert rendszerek működése a környező országokba, vagy kicsit távolabbiak miatt ez elvárás volt."

ez mire vonatkozik?

"jobban korlátozva van mindenki, mint 25 éve, akit megfosztanak az anyagi létének megteremtésétől és így esélyét az emberhez méltó élethez...
te sem véletlenül szeded a sátorfád."

tehát, ha valahol valamely területen nem tudsz érvényesülni, mert a körülmények olyanok, de választhatsz másik helyet, területet ahol tudsz és szabadon odamehetsz, olyan területeken próbálkozhatsz ahol akarsz, az korlátozás. Ha pedig ezt megteszed akkor te vagy a bizonyosság arra, hogy korlátozva vagy.

25-30 éve viszont szabadságban éltél, ezért visszavágyod.

Rendben. :)
Meggyőztél a vita feleslegességéről :)

guma 2012.05.21. 11:13:31

@Conv.: gonosz vagy :)

az ország és a benne lakó állampolgárai érdeke, hogy a munkához való joga (amit szintén kivettek az alaptörvényből!) működjön!
mert az államnak nincs joga megvalósíthatatlan követeléseket előírni, ha nem teljesít alap elemeket miközben - deklarálta mindenki számára a munkavégzés kötelességét.

tehát nem a szabad mozgásszabadságát korlátozza hanem az élete normalitását (munkahely csökkentést hozó törvények, zuhanó reálbér, infláció, gyerek, iskola, lakás fenntartás, stb költségei a reálkereset drasztikus csökkenésével) nem garantálja - ergo korlátoz méltóságodban...

jogaidban korlátoz mert az eddig beszedett járulékokat feléli, hülyeségre fordítja és téged korlátoz ennek felhasználásában, pl amikor adókká alakít át és juttatás lesz járulék helyet, vagy eltőzsdézi az adódat, vagy ígérete szerinti névre szóló számla helyett "adható" folyósítást vezet be...

nekem a macsó jogalkotás is korlátozásnak tűnik amikor a gyerektartásról el felejtkezik, de a szülőtartást jogszabályba önti és van még ezen a vonalon pár érdekes téma pl az élettárs...

a svájci alkotmányból átvett szöveg : „Mindenki felelős önmagáért” feltételeit nem biztosítja, hogy valóban felelős lehess a döntéseidért legalább alapvető kérdésekben valóban döntési helyzeted kell, hogy legyen és esetleg a gyerek élelmezésre, egészségügyre (bizonyos feltételek mellett) fordítsd a foci akadémia és a stadionok pénzét például.
vagyis korlátoz, de a felelősségét a döntéseinek rád veri...

levélben szavaztatna határon túliakat, és kedvezményeiket (utazás, iskoláztatás, eü, stb "vásárol" támogatót) közben nem nyirbálja - csak az adófizetők jogait így korlátozva, hogy alakítsa életét... felesleges sorolnom mert én a korlátozást sok helyen másként értelmezem ezek szerint!

az pedig a jogbiztonságra vonatkozik, amit felcserélt az igazságosság nevében.

tudod elismerem, hogy alapvető dolgokat mond @miről van itt nagybasz0: videója. és irigyellek, hogy ilyen határozott, erős egyéniség vagy, aki tudja mikor hogyan kell dönteni. nekem és sok embernek lassabban megy ez, mert talán túl sokat lelkizünk és mindenkire tekintettel akarunk lenni környezetünkben...
talán az "anyáskodás" vezérel akkor jobban, amikor saját érdekemet kellene nézni.
talán majd egyszer ezt is megtanulom, hogy én vagyok a fontos nem más.
sajnos ezt sosem tudtam erős szempontnak venni, sírni sem tanultam meg így és lépnem is nehéz volt ezért.

Horizont 2012.05.21. 15:25:03

@Conv.: Azt se tudom mi az a PMB. Ez nagy hiba?
"a hozzád hasonló széplelkek legsötétebb rémálmaikban sem gondolták, hogy létezik a szomszédságukban, miközben elégedetten morzsolgatták a kis életüket a szot üdülés és az ingyen május elsejei sör-virsli elégedettségében a nyolcvanas évek közepén."
Na erről beszéltem! Ez a stílus, lehet, hogy a környezetedben ezt szívesen veszik.Tudod én a baráti körömben mindenkit szeretek és soha senkit nem bántanék meg és engem se bántanak. Parázs vita az van. Azt hittem ez egy baráti kör és itt is "szeretjük" egymást. Idézőjelben.Honnan a francból veszed, hogy én "széplélek " vagyok? Jó, hogy nem mimóza?Szerintem még azt se veszed észre mivel tudod megbántani az embert! Ez a véleményed RÓLAM IS erről a szot-ingyen virsli + sör féle dologról amit igen is magas lóról osztasz, lenézően, néha értelmi fogyatékosnak nézve! Honnan gondolod, hogy igaz rám nézve? Mi a fenét tudsz te rólam? Nekem is meg kellett volna veretnem magam, hogy most esetleg elismerően bánj velem??Csak tudod nekem 3 gyerekem volt akik milliószor fontosabbak voltak mint tízezer rendszer.
"Az, ha a tudatlanságod megvilágítását sértésnek veszed, az a Te bajod."
Nem bajom.A stílusod a bajom. Az, hogy te tudatlannak látsz lelked rajta, még nem biztos, hogy az úgy is van.
Bár én soha nem vertem a mellem féltéglával, hogy hű de okos vagyok, mindent jobban tudok mint ti:) De ha így gondolod maradjunk ennyiben!Szép napot.

Conv. 2012.05.21. 16:02:18

maradjunk ennyiben. onnantól kezdve, hogy a széplelkek kifejezést sértőnek veszed nincs több mondanivalóm, mert az üres éjszakába kiáltott szó minden.
széplélek: kedves, jóindulatú mindenkivel, mindenben csak a pozitívat akarja látni, szeretetre méltó, talán túlságosan naiv, ebből eredően megvezethető.

+Honnan gondolod, hogy igaz rám nézve?"

Abból ahogyan és amit mondasz.

"Mi a fenét tudsz te rólam?"

annyit amit és ahogyan itt reagálsz. ez alapján alkotok véleményt.
ha nem az vagy akinek itt mutatod magad, arról én nem tehetek.
pszichomókus tud segíteni.

"Nekem is meg kellett volna veretnem magam, hogy most esetleg elismerően bánj velem??"

őőőőő.... nem hiszem azért, hogy ennyire buta vagy. ne idegeld magad, gondolkodj nyugodtan, és megérted amit mondtam.
ha minden jól megy.

"Csak tudod nekem 3 gyerekem volt akik milliószor fontosabbak voltak mint tízezer rendszer."

Éppen ezért gondold végig még egyszer, mennyi a felelősséged abban, ahogyan most élnek/éltek.
Kié másé?

Horizont 2012.05.21. 16:05:39

@Conv.:"a szot-ingyen virsli + sör féle dologról " erről semmit se írsz???

Conv. 2012.05.21. 16:14:46

@Conv.: A PMB a politikailag megbízhatatlan.
Azok kapták meg ezt a "kitüntetést" akik a rendszer ellenes tevékenységük, gondolkodásuk, miatt a rendszer ellenségének számítottak.

Akik vertek azok pedig a visszasírt "szabadsággal és szociális érzékenységgel telt" rendszered gondolatrendőrségének kiszolgálói voltak, az a szomszédod, akivel együtt majálisoztál és nem is tudtad róla, hogy munkásőr, szerinted egy édes pofa aki olyan vicces ember.
Aki nem is a saját városában hanem akár 150 kilométerrel odébb a hétvégi "üzemi kirándulás" keretében" semmit sem tudva arról akit vert, de lelkesen verte, mert az a rendszer ellensége, erről pedig biztosította a helyi önkéntes rendőr "bajtárs". Aztán hazament és anyu meg a szomszédok szájtátva hallgatták mekkorát kirándultak és milyen jól szórakoztak a kollégákkal.
(természetesen nem konkrét emberről, hanem a jelenségről beszélek, mielőtt magadra veszed és kikéred szabó szomszéd nevében)

lófaszt sem tud az emberek szinte egésze arról a világról amiben élt, egyszerű és nagyon szolid igényű bábként, elégedetten döglöttek a szellemi posványban és nagyon boldognak, meg szabadnak érezték magukat, mert 50 dollárral már előre bejelentve mehettek bécsbe, volt színes tv és így jól tájékozottak voltak a politikáról.

Conv. 2012.05.21. 16:18:49

@Horizont:
bazdmeg, te tényleg egy bides szót nem értesz abból amit írtam :))))))))))))
nem voltál szot üdülőben, vagy nem tudod mi volt a szot üdülő?
a cég nem fizetett ingyen sört meg virslit a május elsejei majálison, vagy nem érezted ezt jó dolognak és nem voltál elégedett tőle?

tényleg befejezem.

Horizont 2012.05.21. 16:30:53

@Conv.:csak nem idegesek lettünk????:))))

Conv. 2012.05.21. 16:35:20

@Horizont: úgy ismersz? :))))))))

egyszerűen feladom.
nekem ebből semmi hátrányom nincs, ha nem tudlak meggyőzni arról, hogyan kellene gondolkodnod és látnod a saját életed ahhoz, hogy előrébb léphess a siránkozásnál.
ez csupán az én karizmatikus lényem ami miatt eddig is kitartottam.

egy idő után belátom ám, ha valami reménytelen :)

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 16:41:59

@guma: @Horizont: @Conv.: -nál türelmesebb faxit még nem láttam! De Ti úgy látom bármikor előtudtok venni egy újabb kényszerzubbonyt a szekrényből... :)

Horizont 2012.05.21. 16:44:11

@Conv.: Idézzél már tőlem siránkozást!!!!
Tudod én is feladom, azt hiszem téged se lehet meggyőzni, hogy akikkel jó a viszonyod legalább azokkal kommunikálj már úgy, hogy ne essen nekik rosszul.

Conv. 2012.05.21. 17:07:42

@Horizont: nem vadászom elő a másik postot, hogy idézzek.

nem tehetek róla, ha valakinek rosszul esik a szépléleknek nevezés, vagy az, ha a tényekkel szembeállítják.

ezt függetlenül attól, hogy jó a viszonyom vagy sem valakivel, sajnos nem tudom megválogatni. és nem is nagyon akarom.
lehet, hogy úgy tűnik bunkóság, de egy beszélgetés csak akkor tár fel és old meg problémákat, ha az egyik fél racionális és a legkevésbé sem széplélek, nem kerüli a kellemetlen és kínos szembenézéseket, tényszerűen kezeli az érzelmek figyelmen kívül hagyásával az okokat és okozatokat, következményeket.

lehetne azt mondani, hogy persze értem én, hogy akkor nem volt ez olyan létbevágóan fontos, hogy elgondolkodjunk azon, mitől működik a rendszer, honnan a pénz a szociális juttatásokra, ha minden veszteséggel üzemel, mitől van az, hogy egyesek akik buták mint a föld, hat elemijük van mégis gyárigazgatók, mások kiválóan végeznek az egyetemen és mégsem lesznek segédmunkásnál többek, és ennek milyen kihatása van a gazdaságra, miért van ez másként a hanyatló nyugaton, tudom, hogy ez nem volt olyan fontos, mert lajcsikával és apussal olyan boldogok voltunk a szegény de gond nélküli életünkben, hát miért zavart volna bennünket, hogy pl. a rendszerváltáskor voltaképpen átnevezték a pártot több névre és ugyanazok maradat a helyükön akik eddig, aki pedig nem maradt pártfunkci, az meg véletlenül privatizált újgazdag lett, vagy milliárdos nyugdíjas.

lehetne így is, de sokkal egyszerűbb és helytállóbb (bár kevéssé érzékenységfigyelembe vevős) az, hogy voltunk olyan hülyék, hogy hagytuk magunkat megetetni és birkaként néztük miként rabolnak ki és ülnek a nyakunkba, sőt lelkesen szurkoltunk is nekik.

lehetne, de én nem voltam ez. ami miatt nekem elmaradt a békés, nyugodt akolmeleg, amit visszavágytok. nem bánom, én szembe tudok nézni magammal és azzal amit tettem. ami szerepem volt abban, hogy ide jutottunk az a semmi. vagy inkább a megpróbált akadály.

marad tehát, hogy azt mondom: ti csináltátok ezt magatoknak és nekem is, csak én most is teszek róla, hogy engem ne érintsen.
és ez így már igaz.

guma 2012.05.21. 17:40:34

@miről van itt nagybasz0: na most töröltem egy filmet az adminál, mert állandóan szexeltek ebben a fejtetőre állt világban. D
azt gondoltam, hogy "félre vinne benneteket" ha én azt betenném! :))))

mert tudod valóban türelmes @Conv.: de mintha nem egy nyelvet beszélnénk!
más a szavak jelentése számotokra. többet vagy mást éreztek, hallotok ki belőle. közben meg mi már kapirgáljuk és elfogadjuk legtöbb esetben az objektív véleményeket tőletek de van egy érzelmi és szubjektív szála az életünknek ami a két vonalat "mérlegre" teszi...

de soha nem virsliztem, söröztem - viszont beszerezte és kiszolgáltam másokat.
felvonulást sem láttam, csak egyszer mikor még babakocsis volt a gyerek.
szóval nem az a típusú birka voltam akkor sem aki a tömegrendezvényekért ácsingózik mert az kell a lelki egyensúlyához.
és képzeld még azért sem lett bajom, hogy nem léptem be a pártba pedig éveken át zaklattak vele.

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 18:26:12

@guma: @Horizont: Esetleg próbáljátok még egyszer megnézni, a 13:00-től 26:00-ig, és értelmezzétek...
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KZj1Gc1K4UI

Horizont 2012.05.21. 18:34:07

@Conv.: Az az igazság élőben jobban tudok vitázni:)
Tudod azért (is) vagyunk emberek mert vannak érzelmeink. Tehát én nem hagyom ki az érzelmeimet. Lehet, hogy szerinted siránkoztam, szerintem meg panaszkodtam és az nem ugyanaz. Nekem. Neked lehet.Amit írsz azt vagy maró gúnnyal, vagy a fensőbbség tudatoddal fűszerezve írod. Pl. "mert lajcsikával és apussal olyan boldogok voltunk a szegény de gond nélküli életünkben" Ezt egyenesen kikérem magamnak és másoknak is. Nem fogom az életemből kidobni az első 36 évemet, mert a rendszer ilyen meg olyan szar volt, benne én meg még szarabb (szerinted), mert minden hitelből volt (szerinted) és engem csak az ingyen üdülés meg az ingyen virsli sör tudott lázba hozni.(szerinted) Megnyugtatlak, hogy szembe tudok nézni magammal és nem azért mert egy buta vagyok.(szerinted). Te meg úgy büszkélkedsz ahogy akarsz, bocs ha nem tudok elalélni attól, hogy neked nem volt szereped abban, hogy idejutottunk!Te csak sarkosan tudsz gondolkozni fogalmazni.Úgy mint amikor az esküvőről "beszélgettünk"!! Sikerült Donnát is meg engem is megbántani. Mert te nagy kegyesen csak két dologban tudtál gondolkozni. Miért nem mennek be simán csak a papírért, vagy a nagy rongyrázós lagzi, ami felesleges. Szerintünk is!! De te egy harmadik megoldásban nem is gondolkoztál!Egy nagyon szerény, nagyon szűk, családias esküvő, szeretetből a nagyszülőknek, szülőknek, saját maguknak. Vagy te nem tartasz se ballagást, se születésnapot, se házassági évfordulót?Hát mi szoktunk. Nagyon szeretjük ha összejön a nagy család:) Na ez is ilyen lenne. De te azonnal ledorongoltál minket....... Vagy amikor azt írod nekem, hogy ne látszódjam már butának a véleményemmel, és ne fussak tátott szájjal a fasznak?? Ezek kedvesek ugye? Csak a tényekre szorítkoznak érzelem mentesen ugye?? Lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett. Te másként látod és én is másképp.Eleinte próbáltam udvarias lenni, nem visszaszólni. Aztán elkerülni téged a saját védelmemben. Aztán mégis itt vagyunk.Nem vagyok kőkemény macsó (női változatban) nem is próbálok annak mutatkozni, beismerem, hogy nem vagyok okos,nem tudok sok mindent, az érzelmeim vezérelnek, ismeretlenül is megtudok szeretni embereket (ha sokat "beszélgetünk") és ellenszenvet is lehet kiváltani nálam, nem tudom magam ügyesen megvédeni, nem tudok visszavágni, beismerem, hogy nekem is vannak tényeim amiket én tapasztaltam az életem során és beismerem, hogy másnak más tényei lehetnek, de az én tényeim akkor is az enyémek, beismerem, hogy koromnál fogva jobban meg tudok bántódni mint 10 évvel ezelőtt, de egy csomó mindent amit az én nyakamba (is) akarsz varrni, nem ismerek be!! És megkérnélek ha nem esik nehezedre, ezt a maró gúnyt, ezt a cinizmust hagyd már el.Ha a régi érával kapcsolatosan "ütöl-vágol" akkor az egész addigi életemet alázod, gyalázod. Ha szépen (azaz normálisan) szólnál hozzám (meg Margarítához is) többet érnél el.
Ja és örülök ha te tudsz tenni azért, hogy téged ne érintsen az a szar ami itt van, sok szerencsét, minden szépet és jót hozzá, de aki itthon marad az se kevesebb tőled. Hidd el.

Horizont 2012.05.21. 18:51:49

@miről van itt nagybasz0: Na megnéztem, majd megnézem végig is! Tök igaza van. "A többség véleménye manipulálható"!!! A tévé, reklám meg mindenben igaza van:) Ki ez a fiú? Ez a Tóth Bálint?

guma 2012.05.21. 19:22:16

@miről van itt nagybasz0: inkább nem mondok semmit, mert nem is akarod érteni :)

Conv. 2012.05.21. 19:23:02

1./ "Szeretnék ma este "örömet" okozni a pasimnak! Mit tegyek?"
FŐZZ !

2./ "A kurvák átlagosan mennyiért csinálják?"
Bizonyos szórakozóhelyeken egy pohár vodkáért.

3./ "Ha a lányos fiúkat is (pl.: emoboyok fõleg) szexinek tartom, (persze a lányokon kívül) akkor biszex vagyok?"
Nem. Csupán egy átlagos elbaszott tini vagy.

4./ "Minden nõ szokott maszturbálni?"
Nem, csak amelyiknek van keze.

5./ "Mit mondjak a pasimnak, ha szex közben arra kér, hogy mondjak valami mocskosat?
KONYHA !

6./ "Itt miért kurváznak le minden lányt, aki kicsit másképp áll a szexhez? Gondolok itt arra hogy: nyitott kapcsolat, gruppen, futó kalandok, stb."
Most erre mégis mit mondjak? Felháborító hogy a barátod szót emel az ellen hogy téged mindenféle idegenek kúrogassanak rajta kívül. Felháborító! Hím-soviniszta disznó az ilyen.

7./ "Milyen élmény a szex hetero férfiként férfival?"
Minden bizonnyal igen kellemetlen. Mi az barátom, börtönbe fogsz menni?

8./ "Lehetséges megerõszakolni egy férfit?"
Bizonyára õ is börtönbe fog kerülni, csak õ kicsit erõsebb mint az átlag.

9./ "Van olyan ember aki szûzen hal meg, vagyis soha nem szexszel életében?"
Igen. Programozók és World of Warcraft játékosok.

10./ "Igaz, hogy a lenyelt spermának vannak pozitív hatásai: szebb bõr, haj, stb.?"
Igaz. Ezenkívül elõléptetés, fizetésemelés, bunda, sportkocsi és gyémántnyaklánc.

11./"Melyik a legjobb módszer egy gyerek nemi felvilágosítására?"
Nem a legjobb, de kétségkívül a legegyszerûbb, ha bekötteted az internetet.

12./ "Hányadik randin feküdhetek le vele?"
A harmadikon. Ez szabály. Ezt mindenki tudja. Ha elõbb fekszel le vele, akkor kurvának fog tartani, ha halogatod, akkor pedig frigid picsának. A harmadik alkalom az optimális. Akkor randi után felmentek hozzád, előkerül a bilincs, az anál intruder 2000, meg a faszkorbács, és ha törik ha szakad, ott valaki meg lesz baszva..

13./ "Miért alszanak el a fiúk szex után?"
Mert unalmas vagy.
Vagy mert egy fél éjszakát könyörögtek érte...

14./ "Hogyan lehet észre venni ha a pasink "elmegy?"
Becsapja az ajtót.

15./ "Hogy lehet egy lányt szavakkal felizgatni? Vagy milyen szavakkal?"
Mondogasd a következő szavakat: BMW, gyémánt, arany, luxusvilla

guma 2012.05.21. 19:32:40

@Conv.: DDDDDDDDDD

viszont SOS!
rákattintottam valamire a képek könyvtárban (megcsúszott a kezem D) és összementem irtó picire a képek és mappák így nem látom öket, melyik mi...

hogyan jönnek vissza a nagyobb képek és mappák, amiben láthatom is őket?

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 19:54:30

@Horizont: @guma: Csajoknak nem szoktam ám könyörögni... :)

"mert tudod valóban türelmes @Conv.: de mintha nem egy nyelvet beszélnénk!
más a szavak jelentése számotokra. többet vagy mást éreztek, hallotok ki belőle. közben meg mi már kapirgáljuk és elfogadjuk legtöbb esetben az objektív véleményeket tőletek de van egy érzelmi és szubjektív szála az életünknek ami a két vonalat "mérlegre" teszi..."

Nos a befolyásolást nem most kezdték el, már igen régóta megy műsoron... sajnos igen jó médiumok vagytok, de ez az emberek 90%-ra simán érvényes, laza agymosásnak van mindenki kitéve, csak valaki észreveszi valaki nem...

Horizont 2012.05.21. 19:58:18

@miről van itt nagybasz0:
Hát én most már beszarok:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szerinted az emberek 90%-a Conv szerint 95% -a hülye. Természetesen TI ebben nem vagytok benne:))Hogyan is gondolnám! Persze hogy nem!!!! Csak mi! Bravó fiúk!!! Ügyesek vagytok! Cukrot nektek! Porcukrot. Vagy süvegest:))))

@Conv.: :DDDD Ez jobban áll:DDDDD

guma 2012.05.21. 20:02:54

@miről van itt nagybasz0: hapsiknak nem szoktam ám könyörögni! :)))))))))

mi van, ha észrevesszük és tudjuk is.
de ezt ti nem fogadjátok el. mert lecsupaszítani meg nem tudjuk a verbális szövegben (mindig marad személyiségünkből benne szubjektív oldal. ez van.)

de a képeim hogy jönnek vissza a mini listából?

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 20:08:29

@Horizont: Ez azé van mert én pozitív vagyok, Ő meg realista... :))

guma 2012.05.21. 20:20:06

@Horizont: a nap szövege! :)))))

DDDDDDDDDD

látod engem már észre sem vesznek :DDDDDDDDDDD
na mentem......

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 20:20:15

@guma: A szerkesztőben? Esetleg ceműveg? :P

guma 2012.05.21. 21:29:38

@miről van itt nagybasz0: nem
!
a saját gép ahol : a médiatárak könyvtárból nyílik a doksik, képek, zene, videó...
na ott szemüge nem használ, annyira mini!
leiszom magam, hogy mindig ilyen hülye vagyok DDDDDD

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 22:38:15

@guma: Milyen oprendszert használsz? Kell egy olyan ikonnak lennie, hogy nézetek, azon állíts esetleg, ha netán azt állítottad el...

miről van itt nagybasz0 2012.05.21. 22:50:03

@Horizont: Van egy régi haverom (IT-s), aki szerint mindenki hülye, ez az alaphelyzet, ha bizonyítja, hogy nem, akkor kellemesen csalódik, és így mindig pozitív élmények érik... :)

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.05.22. 12:22:26

@miről van itt nagybasz0: Jajmá', mi ment itt, én meg kimaradok minden jóból:-D

Akkor most én is regélek;-D

Olyan, hogy objektív vélemény: nincs.

Ezt írod: "az objektív véleményeket tőletek".

A vélemény azért vélemény, mivel szubjektív!:-D
Ha nem volna szubjektív, akkor tény volna.
Elvileg.

Ha valóban logikusan akarunk érvelni, akkor én a magam részéről leszögeznék mindjárt a vita legelején egy igazságot(vagyis amit én igazságnak tekintek, fogadok el): a tény sem abszolút, vegytiszta tény, mivel a valóságot bizonyos privát szűrőkön keresztül tudjuk szemlélni. Ez emberi létünk egyik korlátja:-D

Az én szemem lehet, hogy ugyanazt a színt (mondjuk egy kék árnyalatot)zöldebbnek lát talán mint a tied.
Akkor mi a tény?
Mennyire kék a kék, vagy mennyire zöld?
Érthető, mire gondolok?

A tények, a valóság: független az embertől (legalábbis ma ezt közmegegyezés szerint így gondoljuk).

A tények észlelése viszont már egyedi és szubjektív elemeket hordoz magában - még akkor is így van, ha minimális ez a szubjektivitás.

A magam részéről ezért óvakodok attól, hogy abszolút tárgyilagosnak gondoljam magam - és mást is.

A tényekhez is óvatos empíriával közelítek:-D

Mert lehet, hogy kékebb, lehet, hogy zöldebb, mint ahogy én észlelem:D

Úgy is fogalmazhatok: nem istenítem a tényt, és figyelemre méltatom a szubjektumot is. Bennem van hely mindkettő számára:-D
Lehet azért, mert túl sok az üresség a fejemben? ;-D

A kettő (objektív+szubjektív, tény+vélekedés) együtt teszi ki számomra az egész emberit: az észlelés, gondolkodás, valamint az ezek által kiváltott érzelmi motiváció.

Nézetem szerint senki sem tudja magát teljesen függetleníteni saját szubjektív oldalától, legfeljebb megkísérli tisztességgel, legjobb tudása szerint szétválogatni a kettőt, azaz az észlelt tényt és a kiváltott érzelmi reakciót.

Aki azt hiszi, ő a megtestesült objektivitás kifejezője: gyermekes hit a részéről.
Érzelmi éretlenség, amiről még csak sejtése sincs:-D

Nem baj, úgy szép a világ, ha kerek:-D

Most szubjektív voltam:-D
Nagyon:-D

Szép napot minden hasznos lénynek a földünkön:-D
Nekem is, neked is, neki is:-D

Conv. 2012.05.22. 16:04:00

@Donna-CatOnAHotTinRoof: csak szólok, az általad kifogásolt részt nagybasz0 idézte, nem pedig ő mondta.

csak, hogy objektíven lássuk amit olvasunk.

idézet, mint ez:
"a tény sem abszolút, vegytiszta tény, mivel a valóságot bizonyos privát szűrőkön keresztül tudjuk szemlélni."

a válasz pedig:
tény nem lehet szubjektív. a megítélése lehet, de a tény maga objektív dolog mindig.
ha valaki tényeket sorakoztat fel és logikai következtetést von le a tények alapján, az mindig objektív adatok alapján hoz döntést.
persze, ha érzelmi alapon tesszük, akkor nem logikai döntést hozunk,így nem lehet objektív a következtetésünk.
de míg a logika a döntés alapja, addig az bizony objektív eredményt hoz, azaz objektív döntés, vélemény születik.

"Aki azt hiszi, ő a megtestesült objektivitás kifejezője: gyermekes hit a részéről."

tehát a logikai döntés gyermekes hit, érzelmi éretlenség? :)

ha tetszik, ha nem.
érzelmi megközelítések esetén többnyire nem tetszik.
de az objektivitás mindig prioritást élvez a szubjektummal szemben,lévén a valóság és nem az egyén vélt valósága befolyásolja a világot.

bandika gazdája 2012.05.22. 16:36:29

@Conv.: Nem úgy tűnik a sorok alapján, hogy te érzelmi megközelítés nélkül tárod elénk a mondandódat, - még ha le is tagadod ezt! :P

miről van itt nagybasz0 2012.05.22. 16:54:47

Jányok jányok, miért van az, hogy általában megnéztek valamit, pölö videjó, vagy elolvastok, legalább egyszer, nem figyeltek oda, vagy nem értelmezitek... mintha valami ködön keresztül néznétek...
Gyakrabban kő úgy látom szondázni a nőihölgyeket, itten errefele a kocsma környékin! :))

bandika gazdája 2012.05.22. 17:08:16

@miről van itt nagybasz0: Az egy másik dolog! A képet tisztítani lehet mindenféle stílusban! Nekem annyi a szerencsém, van egy öcsém, aki okos, és ellát olvasnivalóval, meg ha kell el is magyarázza. (És hogy fogsz szondázni?) :D

guma 2012.05.22. 17:23:02

@bandika gazdája: :)))))))
hogy, hogy? DDDDDDDDDDDDD
hát sorba állunk! :)

@Conv.: @miről van itt nagybasz0: királyok vagytok, de néha @Donna-CatOnAHotTinRoof: a királynő azért a tényeket is megvilágítja vagy színesíti :))))))))

amondó vagyok most : egészségünkre!

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.05.22. 17:35:10

@Conv.: Idézlek: "tény nem lehet szubjektív. a megítélése lehet, de a tény maga objektív dolog mindig."

Miből vagy teljesen bizonyos afelől, hogy valóban a tényt látod, nem pedig érzékszerveid, korlátolt tudásos által már némileg módosított valóság-képet?

Ja, és miből gondolod, hogy az agyad abszolút tényszerűen tükrözi vissza a valóságot?

Hogy mást ne mondjak: te vajon elektron-felhőnek látsz egy macskát?
Holott elektronfelhő (is) végső soron, sőt, talán csak az?

Mivel gondolkodásunk, tudományunk alapján egy macska részecskék rendszerezett halmaza, vajon te a tényleges halmazt látod, minden parány elemével együtt, egyszerre?:-D

És ha így látnád, akkor is biztos, hogy nem ütközünk tudási illetve nemtudási korlátokba?

Van közülünk, aki mindefelett áll és onnan néz le ránk?;-D

Más.

"Aki azt hiszi, ő a megtestesült objektivitás kifejezője: gyermekes hit a részéről."

tehát a logikai döntés gyermekes hit, érzelmi éretlenség? :)

Aki önmagáról képes azt vallani, hogy minden feltétel, minden korlátoltság nélkül ő az igaz objektivitás kifejezője, figyelembe-vevője, hogy ne mondjam, egyedüli látnoka: az minimum gyermekes. Vagy öntelt.

A logikai döntés ok-okozati összefüggések megfigyelésén alapszik. A logika nem hit.
Logikus az is, ha például hamis premisszából indulok ki és a hamis premisszából, a logika törvényei alapján levonok egy következtetést. De ez a következtetés lehet totálisan hamis, félrevezető, sem a tényekkel, sem a valósággal nem mutatván minimális koherenciát sem.
Attól még az egész folyamat lehet logikus.
Nemde?
Mégis esztelenség.
Logikus, mivel betartja a logikai gondolkodási funkció szabályait.

Tévedek?

miről van itt nagybasz0 2012.05.22. 18:02:24

@bandika gazdája: Veszünk fel kisegítő személyzetet, természetesen jányokat hapik fognak sondáznyi, és minket csajok... :))

pic.lol.hu/lolhu_718594c7.jpg

img.index.hu/imgfrm/4/6/7/9/BIG_0000614679.jpg

Horizont 2012.05.22. 18:16:24

@Conv.: Hát ezt faszán lerendezted:)Fél mondattal.

Conv. 2012.05.22. 18:17:33

@bandika gazdája: tényleg nem. már unom a szájbarágást.

Conv. 2012.05.22. 18:37:28

@Horizont: pont annyit érdemelt.
nem hiszem, hogy ő többet várt, mivel nem hiszem, hogy nem látja miért nem stimmel amit írt.

alapvetően egy hibás logikai alapján bemutatja, hogy tények nem léteznek, aztán ezen hibás premisszára alapozva folytatja a gondolatmenetet.
pont ahogyan el is magyarázta.

hiábavaló, céltalan, fölösleges, eredménytelen tevékenység csupán önmaga logikátlanságát figyelembe nem véve.
Alaptézisként megállapítja nincs objektív tény és ezt azzal bizonyítja, hogy ezt objektív tényként kezeli a gondolatmenetben.

tudod; a víz nem létezik mint alapvetés és ezt az alapvetést tényként használva bebizonyítom, hogy az élet alapja nem a víz.

faszság. fingreszelés.

a tények éppen azért tények, mert nézőponttól független valóságok. megvilágítom vitánk esetével a dolgot.
- tény, hogy te önként szavaztál valakire (ennek sem színe, sem szaga, sem egyéb nézőpontbeli vetülete nincs.
- tény, hogy akikre szavaztál szaralakok gyülekezete és elbaszták az életed.

ezen tények tükrében:
- tény, te tehetsz arról, hogy elbaszták az életed és ezen az sem változtat, hogy nem tudtad ez történik, mert nem tudtad kik ők.
- tény, hogy csak te tehetsz ellene, te változtathatsz az életeden a neked megfelelő irányba, más nem.
- tény, hogy kijelentetted, visszavágyod mégis azt amikor a jelen helyzethez képest sokkal inkább irányítottak és korlátoztak abban, hogy változtass az életeden.

a következtetést te vond le a vitathatatlan tényekből.

Horizont 2012.05.22. 18:55:45

@Conv.: Úgy gondolom, hogy te semmiből nem vonsz le semmit, nem törődsz azzal, hogy mi (az itt lévő lányok) mit szeretnénk, hogyan szeretnénk. Te továbbra is játszod (vagy nem is játszod) az elefántot aki a nap minden percében beront a porcelánboltba:) Letaposva az eladókat is:))

Ja én nem sírtam vissza az előzőt, a saját életem elszúrt dolgaiért nem hibáztattam senkit. Az én életem nincs elbaszva, anyagi mélyrepülés még nem totális elbaszás. Én nagyon boldog vagyok ha a családomra gondolok,szeretem a melóhelyem is, az más kérdés, hogy nem boldogít, hogy nem jó irányba megy a világ:)Ja és azt se tudod szavaztam -e valakire valaha.Gyogyósnak akarod, hogy lássam magam?Nem megy:)

Conv. 2012.05.22. 19:12:48

@Horizont:

én tényleg elhiszem neked, hogy elégedett vagy az életeddel úgy amblock.
ezt nem érted meg, hogy én ezt elhiszem és felfogom :))))))

ok.
nem szavaztál senkire.
nem hibáztattál senkit.
nem siránkoztál.

1, akkor összekeverlek valakivel akinek a kommentjeit olvastam itt az utóbbi években. elnézést.

persze lehet, hogy nem keverlek, csak te mást nevezel siránkozásnak, hibáztatásnak, és szavazásnak.
ez előfordulhat. szubjektív megítélésű dolgok ezek.

2, vagy pedig hülyének nézel.

Horizont 2012.05.22. 19:33:52

@Conv.: Na ne má...nem nézlek hülyének, az a te reszortod! Igen én mindent másnak nevezek mind te. Tehát ha panaszkodok, az nem siránkozás, ha kesergek, az nem siránkozás, ha panaszkodok nem biztos, hogy mást okolok, csak lehet nem írom ki, hogy én vagyok a barom, mert azt gondolom érthető, hogy magamra gondolok.Majd kiírom ezentúl:)) Ha szavaztam valakire attól még haragudhatok rájuk.Szidhatom őket.Azt soha nem írtam, hogy boldogtalan vagyok, és hogy elbaszott lenne az életem.Már csak azért se, mert nem érzem annak:)De képzeld ez azt sem jelenti, hogy elégedett lennék!:) Egyensúlyom jó! Tudom, hogy a politika irányít, szab meg minden,szeretek is "foglalkozni" vele de annyira azért nem, hogy olyan szinten belém nyomuljon, hogy miattuk elbaszottnak érezzem magam. Mindent a helyén!Kerek vagyok. Ami egyik oldalon negatív az a másikon erőteljesen pozitív. Nem vagyok nagy igényű:)Biztos másképp is csinálhattam volna egy csomó mindent, de az a hajó már elment, minek rágjam magam? Időnként jól esik morogni is.Mániád ez a siránkozás szó????:)) A fürdős kurvák szoktak volt siránkozni-mondta Nagyanyám:)))

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.05.22. 20:17:16

@Conv.: Akkorát röhögtem a válaszodon:-D

Take it easy:-D

bandika gazdája 2012.05.22. 20:51:01

Sajnos még mindig hülye vagyok ahhoz, hogy idetegyem, de olvassátok el a stop.hu Szabad Európa hetilap Csak egy Magyarország létezik című cikkét! Nagy igazság van benne! (Szerintem.)

guma 2012.05.22. 20:52:40

fiúk valamit benéztek nagyon :)

ha rossz irányba mennek a dolgok - az elkeserítő!
ha nem is értünk mindent a világból - attól még családunkért "siránkozhatunk" :)
félthetünk mindenkit akit szeretünk és nem tudjuk miként és mit tehetünk az okok ellen...

a saját életünk elbaszása, (ha ez történt azért sosem okoltam mást, mert abban vastagon benne voltam, alakítottam! viszont a rajtam kívül álló okok ellen volt, hogy nem tehettem semmit, mert nem tehettem ki a tőlem függő életeket, kísérletnek! viszont mindig hála és szeretet volt ezért a "fizetségem", amit még baráti körben is csak néztek, hogy van ilyen.) nem adott felmentést, a következményeket viseltem és tettem ellene. nem vártam a sült galambot...

ha szavaztam - azért tettem, hogy ne "szállhasson" el egy oldal!
ha emlékszel @Conv.: ezért szólítottál meg anno mert elég sarkosan fogalmaztam.
most is vallom : ennyit szerintem meg kell tenni, ha felméred és tudod, hogy 1 alom van csak, pont ezért senkinek nem szabad teljes hatalmat adni, mert az "iskolájuk" és alapjuk közös.

miről van itt nagybasz0 2012.05.23. 14:16:51

@guma: @bandika gazdája: @Donna-CatOnAHotTinRoof: @Horizont:

www.youtube.com/watch?v=1jl_skfOd8A

bandika gazdája 2012.05.24. 15:29:43

@miről van itt nagybasz0: Hát most nagyon megleptél! Még soha nem olvastam Bogár Lászlótól egy csomó könyvet ...
X(

bandika gazdája 2012.05.25. 14:02:57

@miről van itt nagybasz0: Ne fárasszá má bazmeg! Ezt már hatvanszor olvastam meg hallottam. ÉN vagyok az, aki 90 óta nem megy el szavazni! Sajnos, teszem hozzá, de nincs kire. (Bocs' mégegyszer voltam a kettős állampolgárságról, de már azt is bánom, mert az is ezek malmára hajtja a vizet. Sajnos.) :(

miről van itt nagybasz0 2012.05.25. 16:09:43

@bandika gazdája: Akkor azt is vágod, hogy nincsenek "ezek" meg "azok"...

bandika gazdája 2012.05.25. 17:21:35

@miről van itt nagybasz0: De vannak, csak mind az "jobbról és balról" is. Vagyok én, meg vannak ezek! :)
süti beállítások módosítása