He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Hát igen...

2012.01.12. 12:49 miről van itt nagybasz0

44 komment

Címkék: nők csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr283539811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arlequin 2012.01.12. 15:49:11

nagyon jó! :-)))

természetesen minden hölgy kivétel, hacsak nem járt ugyanígy...

bandika gazdája 2012.01.12. 17:23:38

Volt egy barátom, (sajnos már meghalt, apukámtól örököltem) agglegény volt 83 éves koráig és pótlányának tekintett. Ő mindig azt mondta, "az én időmben is minden nőt meg lehetett kapni cicám, csak többet kellett pofázni érte"!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.12. 17:24:18

Ez milyen már....
BMW?! Pff. Audi, kedveseim. Minimum!
:-))))

conv 2012.01.12. 17:33:24

@neccharisnyás útonálló:

van egy csepel biciklim frissen felújított csomagtartóval, elvihetlek egy körre? :)

conv 2012.01.12. 17:35:10

@bandika gazdája:
"agglegény volt 83 éves koráig"

83 évesen megnősült? bazzeg, vakmerő fickó volt :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.12. 18:00:47

@conv: Nem, csak addigra találták fel a szilikonbélést. Mert ő a ruganyosakért bolondult.

bandika gazdája 2012.01.12. 18:08:32

@conv: Nem, meghalt sajnos! Világbajnok fej volt!

bandika gazdája 2012.01.12. 18:11:52

@bandika gazdája: Ja, és megmentette apukám életét Szibériában ahol vendégszereplésen voltak, de erről nem volt szabad beszélni vele, mert akkor goromba volt!

conv 2012.01.12. 18:50:41

@bandika gazdája:
az agglegényélet szempontjából ugyanaz :)
mondom, hogy vakmerő fickó volt :)

Ayuamarca 2012.01.12. 18:52:28

@neccharisnyás útonálló: A6-os! És ne legyen ám karcos! Pff... :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.12. 19:30:17

@Ayuamarca: És 7 évesnél fiatalabb. Legyünk már igényesebbek, mint holmi miniszterek. :D

@conv: Tyúxaros nyírségi kaucsuk luxuspatafedővel és ganézó villával.

guma 2012.01.12. 19:42:55

@neccharisnyás útonálló: mit bánom én mijjje van, csak ötlete legyen! :))))

bandika gazdája 2012.01.12. 20:15:34

@neccharisnyás útonálló: Akarsz egyet?! 6 éve hordok tavasztól őszig egy Tisza gyártmányú edzőcipőt, kényelmes, tiszta bőr, nem kopik, és nem megy le róla a fehér máz! Ezalatt a barátnőm elhasznált 5 pár Nike-t! Nnnna.

bandika gazdája 2012.01.12. 20:25:10

Pardon, ősztől tavaszig. Ja, és eddig minden nyáron elhasználtam két pár Scholl szandált 15-20 ezerért/pár. Most nyáron rosszul álltam pénzügyileg, vettem az egyik bótban egy bőrpapucsot 1200-ért, úgy nézem még két évig jó lesz!

Marcellusca 2012.01.13. 16:39:07

Nagggyon jóóóóó!!!

És (tán) igaz is (egy picit). :(

@neccharisnyás útonálló: Néköm csak egy kisebb "unokatesója" van (Skoda Octavia), de még nincs 7 éves.
Az gyó leszen? :DDD

Horizont 2012.01.13. 17:54:44

Hahahahahahahaha ez az élet már csak ilyen! A pénz beszél, és a külső számít!Vagy nem így van, rosszul tudom? Nagyon jóóóó volt, marhára tetszett:)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.14. 19:07:29

@Marcellusca: Maga mindég feltűnik mikor a vén bigét kéne macerálni? Ejj, a fene a formájába! :)))
Skoda? Van olyan motorja, mint az ótópályás zsarukénak? Kéklámpát felrakjuk, tudunk jáccani Kebab--izé, Kobra11-et? Katonai formaruha megvan még? ,DDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.14. 19:26:50

@Ásó[Mosó]maci: Vízre szétesik? Hééé! Erről nekem mé nem szóltak?! Akkó maradok a sráfoskocsinál. :D

guma 2012.01.14. 19:54:30

@neccharisnyás útonálló: azért a frissen felújított csepelt ne feled! :)

Horizont 2012.01.19. 18:22:33

@conv: Aranyos:)
Ma ilyen témák a menők?
Jó kocsikban csaló pasik, jó nőért hajtanak:)

conv 2012.01.19. 19:44:00

@Horizont:
"Tévedsz! A Vastagbőr UTÁNA JÁR, hogyan vezetik meg az embereket!"

ezen jót vigyorogtam :))))

a vastagbőr megmutatja, hogyan vezetik félre az embereket. ezt én így fogalmaznám meg.

ez helytállóbb:)

Horizont 2012.01.19. 19:54:26

@conv: Na te kekeckedő, hát én is erre gondoltam amúgy:DDDDDD Na de amire válaszoltam az nem igaz!!!

conv 2012.01.19. 20:16:48

@Horizont:

te is arra gondoltál, hogy a saját példáján keresztül? :)

Horizont 2012.01.19. 20:24:45

@conv: Nem. Most mér vagy ilyen......?Én nem gondolom úgy, hogy megvezet a VB. Ha te igen akkor oké, elfogadom.

conv 2012.01.19. 20:52:12

@Horizont: őőőőőőőőőőő... azt hiszem nem egyről beszélünk. nem megvezet, hanem megkajolja a hülyeségeket.

hogy te nem így látod, azt én elfogadom, de én így gondolom.

Horizont 2012.01.19. 20:59:47

@conv:
Nagyon engedékeny ma az úr:DDDDDD
Elfogadod?? :DDDD Nagy örömet szereztél:DDDD

conv 2012.01.19. 21:06:34

@Horizont: próbáltam viszonozni a kegyet :)

guma 2012.01.20. 09:15:48

@conv: @Horizont: ez a kis évődés energiát adott :))))))
ja meg jókedvet! DDDDDDDDD

guma 2012.01.20. 15:14:41

Hahó! :)))
Itt Donna (aki caramba)

Gyerekek!
Nem tudom posztolni amit kaptunk (mert nekem meg nem menti az anyagot)!
Tehát olvassátok :

Képzeld, többszöri próbálkozás után sem tudok se belépni, se regisztrálni a régi nevemen.
Most sajnos nem érek rá már bíbelődni, majd este újból nekiveselkedek...

Azt hiszem, nem kínlódok a régivel, megpróbálok új névvel, új postafiókkal regisztrálni.
Mert így nemhogy posztolni, de még kommentelni se tudok.
Ennek már jó ideje, de nem volt időm, energiám ezzel próbálkozni, pedig néha akartam írni a blogra is egy-két szót.

Egy dalt akartam mostanság betenni, Sinéad O'Connortól ezt:

www.youtube.com/watch?v=TPOM20kgWlc

A szöveg nagyon 1xerű, de annál meghatóbb.
Merthogy a szeretet ilyen egyszerű:

Szívből üdvözlök, puszilok mindekit a blogon.
Ha be tudod tenni ezt a zenét és szöveget tőlem, a szeretet és a kölcsönös egymásrafigyelés, empátia jegyében, kösz....
Jó lenne, ha a világ arról szólna: köszönöm, hogy meghallgattál, köszönöm, hogy szerettél, köszönöm, hogy kedves voltál hozzám, köszönöm, hogy velem voltál, köszönöm, hogy mellettem álltál, köszönöm, hogy segítettél.
És azt is köszönjük meg a másiknak, ha mégis elment, külön utakra.
Mivel úgyis itt marad minden arra érdemes bennünk, legbelül.

Ez leginkább szerelmi dal, de könnyen értelmezhető a szeretetre is.
A szeretet is nehéz néha, összetöri a szívünket, de egyben erőssé, gazdaggá teszi az életünket.

Így értelmezem én a fenti dalt, és így is adom Neked/Nektek a blogon!

A szöveg :

Thank you for hearing me
Thank you for hearing me
Thank you for hearing me
Thank you for hearing me

Thank you for loving me
Thank you for loving me
Thank you for loving me
Thank you for loving me

Thank you for seeing me
Thank you for seeing me
Thank you for seeing me
Thank you for seeing me

And for not leaving me
And for not leaving me
And for not leaving me
And for not leaving me

Thank you for staying with me
Thank you for staying with me
Thank you for staying with me
Thank you for staying with me

Thanks for not hurting me
Thanks for not hurting me
Thanks for not hurting me
Thanks for not hurting me

You are gentle with me
You are gentle with me
You are gentle with me
You are gentle with me

Thanks for silence with me
Thanks for silence with me
Thanks for silence with me
Thanks for silence with me

Thank you for holding me
And saying "I could be"
Thank you for saying "Baby"
Thank you for holding me

Thank you for helping me
Thank you for helping me
Thank you for helping me
Thank you, thank you for helping me

Thank you for breaking my heart
Thank you for tearing me apart
Now I've a strong, strong heart
Thank you for breaking my heart

Horizont 2012.01.20. 16:57:55

Donna! A héten eszembe jutottál, hogy jó lenne tudni mi van veled!Örülök, hogy jelentkeztél! Biztos csak technikai oka van, hogy nem tudsz belépni, mert közben átalakítottak a blog.hu-n valamit!
Nagyon szép dal.
Remélem azért jól vagy, gyere néha hátha jót tenne lelkileg. Ölellek!

Marcellusca 2012.01.20. 17:19:02

Üdv, Donna Kislyány!
Remélem jól vagy!

guma 2012.01.20. 17:31:06

@Prof. Dr. Marcellusca dr.:
üdv a profnak! :)
remélem jól vagy? DDDD

Marcellusca 2012.01.20. 17:40:08

@guma: @Horizont: Kösz, Csajok!
Ti is és a fiúk is hiányoztok, de sokszor (legtöbbször!) sem időm - és leginkább - sem energiám "kocsmázni". :(

De, azé' minden nap bekukkantok és figyelek ám! :D

Horizont 2012.01.20. 18:03:28

@Prof. Dr. Marcellusca dr.:
Energia hiánya??? Egy fiatalembernél??? Akkor mit szóljunk mi öreglányok????He?? :DDDDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.21. 23:19:38

@Prof. Dr. Marcellusca dr.:
Ajj, mán hogy bedoktorosodott valaki!:) Remélem, a te disszertációd az antarktiszi királypingvinektől van. Az bombabiztos.

miről van itt nagybasz0 2012.01.22. 11:31:03

@neccharisnyás útonálló: Ein beztos forrásból tudom, hogy nögyogyász lett, és kenőpénzt minden mennyiségben elfogad! :)
(A kézrátételes mellnövesztő technikáját azt tőlem lopta, aztatat én már régen levédettem, befogom plágium-óltatni:)

Marcellusca 2012.01.22. 20:34:01

@neccharisnyás útonálló: Én sk. csinyátam, fogalmaztam, fotóztam, állítottam össze (igaz "csak") szakdolgozatomat, úgyhogy megérdemlem, hogy elől-hátul doktor legyek. :DD

@miről van itt nagybasz0: Én a toalett-papíros mellnövesztést szabadalmaztattam és alkalmazom. :DDDD
Prof. Dr. Marcellusca dr.
nőgyógyász és kazánkovács
xDxDxD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.22. 21:57:40

@miről van itt nagybasz0: Na, ezt szeretem a férfiakban. Hogy összetartanak. Nincs ez a hátulról sunyizás, mert a másiknak több haj van a fején, pl. Ha meg mégis balhé lenne, ott valaki meghal.

@Prof. Dr. Marcellusca dr.: Te csak fűtsed azt a kazánt, amit kovácsoltál. :P
süti beállítások módosítása