He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Ki mit kér karácsonyra?

2011.12.18. 08:20 miről van itt nagybasz0

65 komment

Címkék: shopping

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr813472276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoplita 2011.12.19. 19:38:27

Én ezt szeretném a fa alá, de sajnos a Jézuska most nem túl bőkezű....illetve kivágna a zasszony.:D
Még most is van egy be nem vallott stukkerem eldugva egy ritkán háborgatott fiók hátuljában....

www.kapszli.hu/image/product/1635_0.jpg

guma 2011.12.19. 19:58:24

@hoplita: én már azt hittem a csaj kell! :)

hoplita 2011.12.19. 20:19:36

@guma:
A fa alatt....?
Tudod milyen szúrós a fenyő...?:)))

guma 2011.12.19. 20:37:44

@hoplita: pl tedd a fát asztalra. :) DDDD

de nehogy már én adjak ötleteket. DDDDDDDDD

guma 2011.12.19. 21:05:18

@miről van itt nagybasz0: ezt nem @hoplita:nak akartad címezni! P

DDDDDDDDD

Horizont 2011.12.20. 08:05:01

@hoplita:
Nahát ezer éve nem "látott" ismerős! Szeretettel üdvözöllek!Láttam hogy Török Gábornál vagy aktív, őt csak olvasni szoktam:) A stukker gyönyörű, belátom. Ez költséges szerelem, nem?

hoplita 2011.12.20. 08:52:33

@Horizont:
Szia...!
A vastagbőrről kivágott pálmácska, elvből nem megyek oda mos'mán.:))
Gábor egyrészt türelmes, másrészt van ott néhány jópofa nick....eltőtöm ott is az időt.:)

Sajnos elég költséges, a fene egye meg, ráadásul mindig csábít valami, ez rosszabb, mint a csajok:D
Amúgy a linkelt darab egy százas lenne, meg is érné, de most nem megy.

Horizont 2011.12.20. 09:50:35

@hoplita: Gondolom nem 100 forint? Jó ne kapj infarktust, csak vicceltem.Így tetszenek a fegyverek amíg nem lőnek vele! (na ez szőke nő-s volt:D)

Biztos csúnya szavakkal rakoncátlankodtál a VB-n :)))
Én bírtam a szöveged, csak néha nagyon elsodort a hév:) Tudod azért valamilyen színvonalat kéne tartaniuk, szép magyar beszédben.Török Gábornál annyi a komment nem hiszem, hogy kordába tudná tartani:) Néha (vagy sűrűn) nézzél be hozzánk!!!

bandika gazdája 2011.12.20. 12:42:53

@hoplita: Jól emlékszem, Te vagy a kun?! Ki nem szarja le a Vastagbőrt? (Mostmár.) Sajnos. Ironfisttel meg mit tudom én kivel nem akarok vitatkozni. Igaz, kicsit csúnyán beszéltél, de legalább azt mondtad amit gondolsz.

hoplita 2011.12.20. 14:40:07

@Horizont:
Oké....valóban, a hév az nagy ellenségem, vagy ellenfelem?:))
Ja, de én lőni is szeretek, főleg az ilyenekkel.
Ugye nem gondolod, hogy csak fali dísznek utazok rá?:)

Egyébként ha figyelted, a valamikori vébőr törzsközönsége jócskán lecserélődött...olyan nickek vergődnek ott, akiket előtte sosem láttál.
Ja, pálmácska egy hülyepicsa, ráadásul még a jó, öreg libsis hamisításhoz is ráfanyalodott. De asszem ennél ért már nagyobb tragédia.:)
@bandika gazdája:
De jó, hogy te is itt vagy.:)))
Igen, Hoplita a kun....jó kis képzavar, mi??)))
Igen, én azt mondom, amit gondolok.....van már vagy 30 éves problémám ezzel.:)

Ha esetleg nem jönnék....Mindannyiótoknak áldott karácsonyt kívánnék...de addig még úgyis jövök.
Főleg, hogy most nem melózok.

Marcellusca 2011.12.20. 14:43:29

Én a csajt igényelném! :DD

hoplita 2011.12.20. 14:46:59

@Marcellusca:
Mos' mit mongyak????
Nagy duzzogva én is megfejném...:DDD
De lenne nemulass, ha kiderülne...)

Marcellusca 2011.12.20. 14:48:27

Óóóóóó, azt a balkezes ..... :P :((((

Horizont 2011.12.20. 18:01:44

@hoplita:
Ne mondjál laspalmasra ilyen csúnyát.Kérlek.Nagyon rendes nő!! Na!!Istenem nem jött ki a lépés jól, te sem vagy hibátlan az ügyben:)

hoplita 2011.12.20. 18:18:03

@Horizont:
Bocs, de nem volt korrekt és én azt zokon veszem.
Legfeljebb betudom a gyermekágyi láznak, vagy esetleg valami hasonlónak, de függetlenül az én bunkóságomtól nagyon inkorrektül viselkedett.
Kicsinyes faszszopóként.
Ez a véleményem és nehezen tágítok...vagy inkább semennyire.

guma 2011.12.20. 18:25:23

@hoplita: O!

talán "nem" függetlenül, stb, stb... DDDDDD
tudod olyan "gyors tüzelő" riposztjaid voltak mindig, hogy csak néztem néha (bár többségét csíptem).
mentségedre mondva : fiatal vagy nagyon, és majd kinövöd.

bandika gazdája 2011.12.20. 19:10:25

@guma: Remélem nem növi ki! Nem tudom miért, de úgy érzem Palmas valamiért fél egy kicsit. Piti dolgokon nyűglődnek. ordas disznóságok felett meg átsiklanak. Attól meg külön hülyét kapok, hogy éjsötét figurák 400 kommenten keresztül ugyanazt hajtogatják. Szeretek vitatkozni, de ezekkel a seggfejekkel nem tudok mit kezdeni. (Amúgy nagyobb bajom sose legyen!)

guma 2011.12.20. 19:23:55

@bandika gazdája: nem is lehet! :) nem vitáznak, beszélgetnek csak a süketet lökik...

a félelem azt gondolom valahol jogos, csak nem célszerű mert felvállaltak valamit amihez igen tekintélyes törzsgárda alakult és most elszivárog.
napok óta izgat pl az, hogy az összeírás érinti-e a külhoni magyar állampolgárokat. mert azért engem piszkál a rengeteg jog és semmi kötelezettség (lásd magyarigazolvány!).

amit szerintem ki kell nőnie az a sprőd "pufogás" az állandó tüzelési kényszer nélkül is leget szót váltani lerohanás nélkül.

miről van itt nagybasz0 2011.12.20. 19:42:06

@bandika gazdája: @guma: @hoplita: Én már régóta nem bírom a fizetett vagy önkéntes megmondóembereket... szaglanak... beszélgetni nem lehet velük... persze nem is akarok, mert nincs értelme.

hoplita 2011.12.20. 20:09:46

@guma:
Én???
Öreg vagyok mán, mint a Duna és megrögzött...engem már csak a sárgafőd változtat meg.:DDD

Egyébként a régi törzskommentelők valóban elszivárognak....ha nekik jó, tőlem ámen.

@bandika gazdája:
Persze én is karcos vagyok, mint a homoki bor...meg néha hirtelen haragú...meg néha meg is bánom.
Na, azé' fel nem kötöm magam..:))

Horizont 2011.12.20. 23:04:26

@hoplita:
De azért egy nőre nem mondjuk azt, hogy
"Kicsinyes faszszopó". Pláne nem egy rendes nőre, aki normális és van két kisgyereke. Már bocs, de nekem esik rosszul.
A karcosság bőven belefér.....

conv 2011.12.21. 00:21:56

@Horizont: sok mindent nem mondunk nőre, de sok minden módon nem viselkedik egy nő. ha a viselkedése azt kívánja meg, akkor bizony mondjuk rá. miért ne tennénk, ha egy férfi így viselkedik arra is mondjuk, miért lenne kivétel egy nő?

én az egyenjogúság híve vagyok... és az egyenkötelességé is... és az egyenviseldamitérdemelszé is...

szóval, ki mint veti ágyát, olyan a fogadjisten... vagy hogy van :)

Horizont 2011.12.21. 08:38:28

@conv: Ne legyél már ilyen:) Ne okozz csalódást:DDDD
Én elég szabad szájú vagyok a való világban.Vannak jelzők amiket ma úgy használnak mint mi régen a "hülye" vagy.És vannak szavak amik nagyon undorítóak! Ilyen ha valakit legecizünk, ha kurva anyázunk, ha faszszopózunk (utóbbit ha kiragadjuk a szövegkörnyezetéből, vagyis a szexuális aktusból) hahahahaha.Mert bizonyos jelzőkhöz a mocsok ragadt. Érdekes ha egy pasira azt mondják "pinanyaló" az dicséret. Hahahahaha. Úristen milyen szavakat írok én ide, irulok-pirulok! (na jó nem annyira:D)
A lényeg azt akartam csak jelezni, hogy Laspalmi lehet, hogy rosszul döntött és nem viselkedett helyesen, ő is tévedhet persze, de Hoplita se volt tök hibátlan. Miért nem lehet azt mondani rá, hogy hülye, vagy buta liba, vagy ilyeneket. De ez a jelző olyan sértő, amit az egész ügy nem ér meg. Mert Laspalmi tényleg egy rendes nő, mint mi itt. Vagy ránk is írnátok itt ilyet, ha valami olyat tennénk ami nem esne jól? Na eszmefuttatásomnak vége:DDDDD

guma 2011.12.21. 09:09:12

@Horizont: miért maradnánk ki, ha kegyvesztettek lennénk? :)
DDDDDDDDDD
persze nem esne jól, ha ilyent ki tudnék váltani, de miért is lett ez a blog...

sokszor váratlan vagy félreérthető okok következménye is lehet a mai kötőszavak használata, amit mi nehezen viselünk.
aztán van, hogy ha nem is ilyen kemény szavakkal - de a mi szótárunk is gazdagodott. ha nem is alkalmazzuk nyakra-főre vagy dühből.

ezek a srácok szabad szájúak és a jelzőkkel sem bánnak finoman, ha őket sérelem éri (vagy úgy gondolják érte).

tehát : nagyon jól kell viselkednünk és nem ingerelni a "fenevadakat" mert megkapjuk a magunkét! DDDDDDDD

guma 2011.12.21. 09:10:34

@hoplita: nana! :)
tudd, hogy mit beszélsz, mert a végén kikötsz a nyugdíjas csoportunkban. DDDDDDD

Horizont 2011.12.21. 09:12:53

@guma: Szóval megint nekünk nőknek kell jól viselkednünk??? :DDDDDDDDDDDDDDDD

conv 2011.12.21. 09:20:21

@Horizont:
ne érts félre, nem azt mondom, hogy ez természetes, meg illő. tőlem pl. kurvaanyázást, meg fasszopó kurvázást nem olvastál és nem is fogsz. Én megmaradok a nyomorult ostoba libánál, vagy egy szép körmondatban megfogalmazott lefikázásnál :)
de ki-ki vérmérséklete/szókincse/szokásai szerint káromkodik vagy háborog, dehonesztál kommunikációjában.
neked nem fér bele, neki igen. van ilyen. tenni nem lehet, háborogni meg felesleges ellene.

amit én próbáltam elmondani, az az, hogy az a hivatkozás, miszerint azért ne mondjon ilyet mert nő akire mondja, az egy faszság.
ha férfinek célozza, akkor mondja? ha férfinek mondja akkor elfogadhatóbb?
nem vagy te egy kicsit kettős-mércéző? :)

guma 2011.12.21. 09:22:12

@Horizont: miért? DDDDDDD
van választásunk? :)
ha szeretjük őket - csak behódolni lehet "egy" macsónak! DDDDD

guma 2011.12.21. 09:24:12

@conv: sikerült nem példálóznom veled szövegelésben (pedig nehezen volt kikerülhető)! DDDDDDDDD

Horizont 2011.12.21. 09:41:35

@conv: :DDDDD Megint kekeckedsz velem:)) Nem én vagyok kettős -mércéző hanem az élet maga! vagy tán egyenjogúság van férfi és nő között?
Amit meg felrósz nekem: konkrétan egy rendes nőt ne faszszopózzunk már. Az út mentén vannak sokan .... Két lányom van amúgy......
Na ma egy évre való rusnya szót leírtam:DDDDD

@guma: Való igaz, erről szól az életünk. Behódolunk, lázadunk, megint behódolunk és úgy is maradunk:DDDDD

conv 2011.12.21. 09:57:58

@Horizont: és egy rendes férfit fasszopózzunk? csak a rendes nőt ne? :)

másrészt mitől rendes egy nő? mert van gyereke és férje? képzeld a tiszazugi asszonyoknak is VOLT :) (ez a rész poén volt)

és igen, egyenjogúság van férfi és nő közt.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.21. 10:19:26

@hoplita: Nincs semmi bajod? Nem ütötted meg nagyon magad. Azért a hév, ha elkap, abból súlyos problémák lehetnek:
criticalmass.hu/files/hev.jpg

MELLesleg a csajnak már beépített golyóálló mellénye van. Szilikon alapú életforma. Ha fejbe lövik, akkor sem nagy kár, a MELLkason, (Kas mellen :-P) akkor meg lepattan (va(z)si ismerősöm mondotta mindig, hogy lepattanik) róla még az RPG lövedék is. Egy hely lehet rajta, ahol a lövedék utat találhat befelé. (:-P)
Karácsonyra azért én is adok nektek valamit. Egy bűvésznőt. Eszméletlen, mit meg nem tud csinálni egy kis piros kendővel.
indavideo.hu/video/Szexi_bveszcsaj

miről van itt nagybasz0 2011.12.21. 10:27:42

A világ öt elemből áll: föld, levegő, tűz, víz és süket duma.

bandika gazdája 2011.12.21. 10:30:04

@hoplita: Te nem karcos vagy, hanem krakéler! De én már öreg vagyok és ennyi idő alatt megtanultam, hogy vagy úgy szeretek valakit ahogy van, vagy nem szeretem. ha ezt a fiatalok is tudnák, nem lenne annyi válás meg mit tudom én micsoda!

guma 2011.12.21. 10:31:48

@Ásó[Mosó]maci: üdv a fedélzeten! :D
@miről van itt nagybasz0: kocsmában nem okoz kárt, csak az országházban. :)

itt legfeljebb nem kap több szeszt és hazakísérjük! :DDDDDDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.21. 10:34:20

@guma: Üdv! Régen voltam. Gondoltam beugrom egy kicsit

Horizont 2011.12.21. 10:35:02

@conv: Egyenjogúság? Férfiszemszögből tuti. Bár a mai nők már jobban csinálják mint mi, csak némelyik átesik a ló túloldalára, vesztére.
Én szeretek(nék) felnézni egy férfire:))

Régebben egy kolléganőm azt mondta: én szeretek egy férfire felnézni, de nem csak akkor amikor előtte térdelek:))))Jó poén volt.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.21. 10:39:39

@Horizont: Általában felnéznek rám a nők! :-))))
Egyébként nem lesz egyenjogúság a nemek között, amíg egy nő nem képes végigmenni kopaszon és kövéren az utcán, azt gondolva, hogy milyen ellenállhatatlan és sármos! :-)))

conv 2011.12.21. 11:28:30

@Horizont: Őőőőő... te valamit keversz. egyenjogúság van, nem egyenértékűség és egyen képesség, egyenlőség.
tudod, jogai ugyanazok vannak egy nőnek mint egy férfinak. ettől nem lesznek egyenlőek.
hopgy értsd: egy férfinak ugyanolyan joga van babát kihordani mint egy nőnek. képessége nincs, de joga az van.
vagy egy nőnek ugyanolyan joga van bányában dolgozni mint egy férfinak. akarata nincs, de joga van. :)
Nincs semmi olyan jog ami a férfinak van, a nőnek nincs. és fordítva is igaz. egyenjogúság van.

A férfira felnézéshez ennek semmi de semmi köze nincs.

Horizont 2011.12.21. 11:32:38

@conv:
Na b+!!! Eddig csak felejtettem most meg már keverek is?:DD
Most el kell mennem de ha visszatérek kifejtem mire gondoltam. Te is másra én is másra:DDDD
Amiről te írsz, tehát jogilag vagy államilag vagy hogy, úgy igen egyenjogúság van! Na! Majd jövök:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.21. 11:40:38

@conv: www.youtube.com/watch?v=2nyg8Y3K5WE

Na, én is megyek. Készülnöm kell az ünnepekre!
További jó beszélgetést!

conv 2011.12.21. 14:09:31

@Horizont: jóvanna, én úgy tudtam a férfi-női egyenjogúság az arra vonatkozik, hogy törvény szerint milyen jogai vannak a férfiaknak és nőknek :)

conv 2011.12.21. 14:10:37

@Ásó[Mosó]maci:
igen, nekem is ez jutott eszembe :)

bandika gazdája 2011.12.21. 15:08:13

Én meg kicsi vagyok mint a Zorbánviktor, mégis mindig a hosszú pasikat kedveltem. A rövidek mindig nagy mellénnyel akarták kompenzálni a hiányosságot! Kicsivel legfeljebb sörözni mentem!

Horizont 2011.12.21. 18:41:55

@conv: Jóvanna:) Akkor oké. Nem fejtem ki. Elég baj az, hogy a mai modern nő azt hiszi kőkemény egyenjogúság van a hétköznapokban is, aztán meglepődik és már válnak is.

conv 2011.12.21. 18:52:14

@Horizont: tudom én, hogy mire gondoltál,és igazat is adok benne.
Láttam már én is csodálkozó nőt amikor felült a földön a pofon után, hogy ezt milyen alapon adta neki a rohadt szemét férfi. :) meg is tapsoltam a jelenetet :)
csak hát ez úgy működik, ha egy idegen férfinek elkezd a nő ugatni az utcán, hogy micsoda férfisoviniszta disznó, és hogy képzeli, hogy viccet csinál a nőkből, ők is ugyanolyan emberek, és jobban tenné, ha nem kacarászna, mert megütheti a bokáját, és az anyukáján röhögjön - akkor ne csodálkozzon, ha kap egyenjogú félként, férfiként kezelik és kap egy büdös nagy sallert :)

Marcellusca 2011.12.21. 19:30:02

Sosem lesz VALÓDI egyenjogúság!!! :PPPP

conv 2011.12.21. 20:43:01

@Marcellusca: no ezt nem értem.

vagy van vagy nincs.
köztes állapot nem létezik :)
szerintem nemek közti egyenjogúság van.

miről van itt nagybasz0 2011.12.21. 20:57:09

Ámerikában történt meg a zeset a 90-es években... egy európai úriember udvariasan előre engedett vóna egy hölgynek látszó tárgyat, de az objektum, leugatta, hogy mit képzel és kikéri magának stb., nagy felháborodva...
Azt hiszem elintéztétek magatoknak, hogy egyenjogúságban kelljen élnetek... :)

guma 2011.12.21. 21:25:57

a franc tudja, de az egyenjogúság nem foglalkoztatott soha...
viszont elvártam, hogy társként kezeljenek kapcsolatban, melóban, ökörködésben.
szerencsére úgy alakult, hogy ez lett természetes akárhol jártam.

hoplita 2011.12.22. 08:54:12

@bandika gazdája:
Hát ez az!
Én is elviselek sok mindent és mindenkit, tessék engem is elviselni.:)

@Ásó[Mosó]maci:
Hát akkor úgy nagyjából sohanapján...:)
Egyébként meg minek?
A nő nő, a férfi férfi, két fele egy tökéletes egésznek.
Reménytelenül begyepesedett vagyok.:D

bandika gazdája 2011.12.22. 14:12:39

@Marcellusca: Reméjjük! A fene akar egyenjogú lenni!

bandika gazdája 2011.12.22. 14:14:28

@hoplita: Jó elvisellek! De akkor is nagy a pofád! Nohát!

hoplita 2011.12.22. 17:39:42

@bandika gazdája:
Ja...de az még hagyján, a zsemle meg kicsi, sőt, egyre kisebb.:)

Ayuamarca 2011.12.23. 20:16:13

@hoplita: "Egyébként a régi törzskommentelők valóban elszivárognak..." - vagy csak nevet váltottak :D

Kellemes ünnepeket, boldog karácsonyt, sikeres és gazdag új évet kívánok mindenkinek! (Bár ez utóbbi azt hiszem az utópia kategóriába tartozik pillanatnyilag... no mindegy.)

hoplita 2011.12.25. 09:44:34

@Ayuamarca:
Áldott Karácsonyt neked is és minden kommenttársnak!

Én nem szeretek nicket váltani, nem az én műfajom...meg úgyis előjönne az új név mögül a régi.:(

Ayuamarca 2011.12.25. 15:22:45

@hoplita: engem is csak a kényszer vitt rá, nem a kitiltás :D
süti beállítások módosítása