He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Csak lazán!

2011.08.26. 13:35 miről van itt nagybasz0

ppppppp

ez kell ide!

Bruno Mars – The Lazy Song (A Lusta Dal)

Ma nincs kedvem semmihez,
Csak feküdni akarok az ágyamban,
Nincs kedvem felvenni a telefont, hagyj üzenetet a hangrögzítőn,
Mert ma megesküszöm, hogy nem csinálok semmit se.

Felteszem a lábam,
És bámulom a ventilátort.
Bekapcsolom a TV-t, a gatyámba teszem a kezem.
Senki nem mondhatja, hogy nem tehetem.

Heverészni fogok a kanapén,
Csak pihenek a snuggie-mban.
Átváltok az MTV-re, megtanulom, hogy kell dougie-t táncolni.
Mert az én kastélyomban én vagyok a főnök.

Igen, ezt mondtam, ezt mondtam,
Ezt mondtam, mert megtehetem.

Ma nincs kedvem semmihez,
Csak feküdni akarok az ágyamban,
Nincs kedvem felvenni a telefont, hagyj üzenetet a hangrögzítőn,
Mert ma megesküszöm, hogy nem csinálok semmit se.
Semmit se, semmit se.

Holnap felkelek, edzek egy kicsit a P90X-re
Találok egy igazán csinos lányt, és szexelünk egy jót.
És azt fogja sikítani,
Hogy ez nagyszerű.
(Ó Istenem, ez nagyszerű)

Igen, talán szórakozok,
Megkapom a fősulis diplomámat.
Fogadok, az öregem büszke lesz rám.
Bocsi bacik, még várnotok kell rám.

Igen, ezt mondtam, ezt mondtam,
Ezt mondtam, mert megtehetem.

Ma nincs kedvem semmihez,
Csak feküdni akarok az ágyamban,
Nincs kedvem felvenni a telefont, hagyj üzenetet a hangrögzítőn,
Mert ma megesküszöm, hogy nem csinálok semmit se.

Nem, nem fogom kifésülni a hajam,
Mert nem megyek sehova se.
Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem.

Majd parádézok az ünnepi öltönyömben,
És mindent úgy hagyok, ahogy van.
Igen, igen, igen, igen, igen.
Igen, igen, igen, igen, igen, igen.

Ma nincs kedvem semmihez,
Csak feküdni akarok az ágyamban,
Nincs kedvem felvenni a telefont, hagyj üzenetet a hangrögzítőn,
Mert ma megesküszöm, hogy nem csinálok semmit se.

Semmit se.
Semmit se.
Semmit se.

11 komment

Címkék: startrek záne

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr553181928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.08.26. 14:04:44

ezt csipem tőle(, nagyon, de egyre jobban szeretnék lusta leni! DDDDDDDDDD
talán holnap... :)))))))

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pk90J1KVwBo#!

miről van itt nagybasz0 2011.08.26. 17:22:09

Remélem a szereplőket felismertétek! :)

miről van itt nagybasz0 2011.08.26. 17:40:28

Életmentő ilyenkor a jéghideg sör! :)

Horizont 2011.08.26. 18:06:10

@miről van itt nagybasz0: Nagyon jó szöveg:)
Semmit se....szeretnék, a sörön kívül:DDDDD

miről van itt nagybasz0 2011.08.26. 18:11:46

@guma: Igen, mert a p.nci forrón jó! :)

guma 2011.08.26. 18:15:27

@miről van itt nagybasz0: az már kéznél van? DDD
és locsolni akarod? DDDDDDDDDDDDD

(te voltál az, ugye?)

guma 2011.08.27. 08:17:52

@Ásó[Mosó]maci: ó, hát ők klasszikusok :)))

(állandóan kimaradt ez a reagálás, mert mint látod könnyedén eltereltek. DDD)

guma 2011.08.27. 21:35:43

@miről van itt nagybasz0: hasonlít a star szereplőhöz, de bizonytalan vagyok...
süti beállítások módosítása