He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Max

2011.08.10. 15:42 miről van itt nagybasz0

30 komment

Címkék: zene videó max

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr953143808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.08.10. 20:33:53

Hű, Mérnök, de kedvemre való ántikos zenét leltél:-)))))))))

A legfelső klippen éppen eltöprengetem azon, hogy azért a nő nő marad háistennek - vonzó -, akármilyen göncben járatnak is bennünket a divatdiktátorok:)

A divat úgyis csak arra való, hogy az imádott hölgyemény minél hatékonyabban, gyorsabban tudja kiüríteni a kiszemelt férfi-áldozata pénztárcáját;-D

Így volt ez réges-rég, még a Vizözőn előttről:-), és így van az ma is.

Vagy nem?;-D

miről van itt nagybasz0 2011.08.10. 20:50:58

@Donna (Cara)mba: Hát nem nagyon változnak a dolgok, itten errefelé! :))

guma 2011.08.11. 05:04:22

@miről van itt nagybasz0: szédítesz, szédítesz (mindenkit megint)? :)
DDDDDDDD

@Donna (Cara)mba: nekem erről az ugrott be, hogy október óta majd 8kg plusz "öltöztet". :))
DDD

Donna (Cara)mba 2011.08.11. 11:12:58

@guma: Hát ha úgy 10 évvel fiatalabb volnék, bizony szívesen "kísérteném" meg a Mérnököt...;-DDDDDDDD

Na de így, 55 évesen??????

Mindjárt menekülőre fogná a dolgot, úgyhogy le is szögezem rögtön, a Mérnök megnyugtatására: nem fogok erőszakoskodni vele;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Remélem, megnyugodott ettől:-))))))

Te, Margaríta, velem az a baj, hogy nekem mindegyik srác teccik, aki idejár!

A végén "rosszlány" leszek, bár lány már elég rég voltam....;-)))))))

Donna (Cara)mba 2011.08.11. 11:16:22

@miről van itt nagybasz0: Megnyugtatásodra, utolok a fentebbi, @guma-nak címzett hsz-emre;-DDDDDDDDDDDD

Szal, semmi gond, nem kell felhúznod a nyúlcipőt...;-DDDDD

Uralkodok magamon,bűnös gerjedelmeinem, bévallom azt az Úrnak, elmorzsolok néhány szemet az olvasón, elmondok egy két Üdvözlégyet, oké???;-DDDDDDD

Nna, megynugottál mostmá'?????;-))))))

Donna (Cara)mba 2011.08.11. 11:26:43

@miről van itt nagybasz0: Ja, amúgy meg irány Ócsa, a koncentrációs táborunk már épül, ha jól tudom...

Nem tom, szögesdrót vajon lesz-e? Őrök? Aki nem alkalmas már a közmunkára, mert kivénhedt belőle, és alig vonszolja 90 éves testét, azzal mi lesz?
Kegyelemből folyóba-lövés? Tarkón lövés? Netán van már gázkamra?

Mert azért gyűjtenek ott bennünket, devizásokat egybe, hogy könnyebben lehessen őrizni bennünket, megszervezni a kényszermunkát, nem? Logikus, gondold végig, mint mérnök!

A kényszermunkából én és a férjem kapnánk és fizethetnénk egy 40 négyzetméteres lakást (nekem speciel ölég is annyi)(persze a sajátunkat önként ráhagynánk az államra, mert miért is ne? ha már annyira fáj rá a foga...valakinek), mindgyá' le is vonnák a béremből a bérleti díjat, közmű-fogyasztást, de szép is lenne!!!!

Semmin se kellene többé törnöm a fejem. Ez ám a szabacccság!!!!!!!!!!!!!!
El is temetnének, nyilván.
Talán kosztot is kapnék egy csajkában, tehát főznöm se kellene, bevásárolnom se.
Hát nem gyöngy-élet, ami vár ránk a Minden Magyarok Miniszterelnöke és Kormánya jóvoltából?

Hej, Madách de foroghat a sírjában, hogy ezt élőben nem láthatja...

Keleten a helyzet változatlan, Budapest felett az égbolt felhőtlen...

guma 2011.08.11. 17:19:59

@Donna (Cara)mba: :)))

DDDDDDDD
na igen az én koromban is nehéz már a kísértet játszani.

a pók szerepe ssosem tetszett, tehát hálózni sem fogok (tudok)! DDDDD

az meg tök igaz, hogy izgalmas srácokkal vagyunk körbevéve.
egyik sem elhanyagolható egyéniség így nem nehéz "rosszlánynak" lenni. :) DDDDDDDD

guma 2011.08.11. 22:05:02

na mizujs??? DDD

alszunk?
:)

guma 2011.08.12. 11:20:20

napot! :)))

Conv! nekem itt sem jött össze a kép pakolás :)
DDDD

guma 2011.08.12. 17:32:42

@Conv: most mér vagy ily kegyetlen? :)
DDD

szót fogadtam neked! minden betűt én írtam. semmi másolás és a képek még sem maradnak egymás mellett.
ahol sikerült az kb a 10. nekifutásra sikerült. azt meg, hogy képet "máshova" tegyek, vagy "mozgassak" az sosem!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.12. 20:55:29

@guma: a képek mellé rendezett szöveg funkciót letiltottam. félelmetes mit össze tudtál vele kókányolni :)
értelemszerűen ha a képek szélessége + képenként 12px nem fér el széltében egymás mellett a megjelenítési felületet szélességében, akkor nem fog egymás mellett lenni, ez egyszerű. :)
ha a magasságuk nem egyezik akkor bizony az megintcsak csúfít az elrendezésen egymás mellett. táblázatba téve tudsz egymás mellé rendezni szöveget és képet pl. azzal normálisan jelenik meg.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.12. 21:04:28

@Conv: mondjuk nem értem hogy a francba tudod így megkavarni a szerkesztést, hogy képeknek bold (vastgabetű) funkciót adsz, meg code small (alsórendezés) funkciót, olyan mintha random kattintgatnál összevissza a szerkesztőben :)
arról hogy egy mondaton, vagy soron belül van jobbra rendezés, és középre rendezés felváltva a szavakra, arról nem is beszélek :)

miről van itt nagybasz0 2011.08.12. 21:11:18

@Conv: Margarita asszem nem ihat több margaritát, és be köll szerelni egy szondát a cerkesztő ablak mellé! :))

guma 2011.08.12. 22:58:30

@Conv: te ezt érted abból amit láttál - megleptél :)

nem adtam semmilyen funkciót egyszer sem. úgy próbáltam mozgatni, hogy a képre kattintva akartam áthelyezni...
így kicsinyítettem vagy nagyobbítottam is.
qrvára zavart, hogy új sorban kezdett szöveg felugrott a kép mellé és ha levittem lett egy km-es hézag a szöveg és kép közt.
egy sorban levő szövegben sosem váltottam rendezést, de ha kép mellé ugrott próbáltam a forráskódban kivenni (na ezzel bénázhattam), mert szöveget maximum középre helyeztem.
szóval elment most minden bátorságom, mert ha olvaslak és látom amit bénázok minden reményem elszáll, hogy megértem mit kell csinálni...

bocs, de nincs valahol egy kezelő "oktatás"???
:)))))))

@miről van itt nagybasz0: a szonda csak neked okozna meglepetést - bár ezután kóstolnék egy kis margaritát :)

Horizont 2011.08.13. 07:21:25

@guma: Margaríta oda se neki:))) Ha tudnák a fiúk, hogyha én posztot készítek akkor kb. a hatodik nekifutásra hozom össze pont az ilyen jellegű gondok miatt amiről te is írsz. Azt hiszik a fiúcskák, hogy nekünk is olyan könnyű az internetes életünk mint nekik a teremtéskoronáinak:DDDDD Rá se ránts mi így is büszkélkedhetünk. Hahahahaha persze csak szerintem:)

guma 2011.08.13. 08:13:16

@Horizont: :) DDD

na igen! büszkék lehetünk mig egy szakember nem látja a gányolásunkat! DDDD

és a másik nem ajándékoz ezért szondát! :)))

szerettem volna a vers mellé valamit tenni, de olvasva, hogy @Conv: letiltotta a szöveg melletti képet, meg sem kíséreltem!

na de azért kísérleteztem indulásom előtt egyet - mert ha most sem ment volna, egy darabig biztos feladom (igaz nincs most kép hehehe)!

Horizont 2011.08.13. 08:26:44

@guma: :DDD Akkor ne a kép mellé tedd hanem alá:)Vak segít világtalant:DDDDDD

guma 2011.08.13. 10:16:52

@miről van itt nagybasz0: :)))))))
nem tudod hol vehetek ilyen leplet? DDDDDDD

bandika gazdája 2011.08.13. 10:44:18

@Conv: Ne ezért nem kértem én, hogy feltehessek eztazt! Nem tudnám jólcsinálni. Akkor meg jobb ha meghúzom magam. :-)

Horizont 2011.08.13. 10:51:07

@bandika gazdája:
Elnézik nekünk a fiúk:) (tán:D) még jó, hogy csak a végeredményt látják (az se jó:D) de ha látnák a küzdést menet közben:))

guma 2011.08.13. 11:14:51

@bandika gazdája: :)
DDD

má' mér jobb! nem vagy te olyan elveszett csaj. :)

(most a társ mellé egy tündéri cica-kutya képet akartam kitenni, de sok volt alatta vagy fölötte! DDD)

villamos bevizsgálásokat csináltam 90.-ig. még egy sima családiház vagy lakás nyomvonalát, fogyasztó helyeit is elég sokszor lerajzolni, tűzvédelmi fokát meghatározni és aszerint szabványosságira meghatározni nemhogy komoly óriás gyárrészlegeket...
10 évig csináltam. ezalatt csak egy kollégám tudott rendesen megtanulni tussal rajzolni pauszra, hogy utána fénymásoljuk, a néha 5-10 m-es rajzokat összeállítva elkészíteni.
ezt tehát mindig nekem kellett csinálni, amikor régi helyem mikor visszahívott szerelőnek, boldogan hagytam ott a félig irodai munkám.
aztán kiderült: elfelejtették,hogy lejárt a szabványossági bevizsgálás és a nagyon nagy főnököknek több milliós bírság lett beígérve, ha nem pótolják.

ezért, mivel nekem volt akkor vizsgám ebből, csinálnom kellett megint (persze komoly feltételeket szabtam, de teljesítették).
itt dumáltak rá a fiúk a számítógépre. Nem akartam - de rá kellett jönni, hogy valóban könnyebb és szebb az 5 példányos jkv-t készíteni így. a rajz az meg csoda volt, és hihetetlen sikerem lett amikor még rajzjeleket is szerkesztettem és forgattam méretarányosra (képzeld még mérnökök is megkérdezték, hogy csináltam).
de mivel kényszer volt szabadulni akartam tőle és visszamenni műszakba.
ma már kihasználnám a srácokat tanulásra ezen a vonalon. akkor csak a melóval kapcsolatos rész "érdekelt", és a levelezés...

bandika gazdája 2011.08.13. 18:42:18

Nekem meg olyan idita természetem van, hogy nem értem amit magyaráz akárki, nem is érdekel, unom, csak ahhoz értek, amit addig próbálgatok amíg sikerül. Mikor otthagytam az utolsóelőtti munkahelyemet 2006-ban kaptam a főnöktöl búcsúajándéknak egy nagyon puccos méregdrága hifitornyot. Örültem neki, mert szeretem a komolyzenét (is) és azon a CD olyan, mintha mellettem szólna a zenekar. De döbbenj meg annyi gomb van a távirányítón, hogy a rádiót a mai napig nem tudom rajta hallgatni! Szerintem nem is fogom. Nem is értem, hogy egy nagyjából műszaki pályán (építész) hogy a fenébe végeztem el egy főiskolát, meg hogy éltem belöle 47 évig, méghozzá egész jól. Mondjuk az igaz, hogy építöipari gépek című tantárgyból csak úgy engedtek át a vizsgán, hogy statikából meg ötösöm volt, és megegyeztünk, hogy kettő átlagát kapom. (Két hármas.) Szerintem jó üzlet volt.

guma 2011.08.13. 19:00:26

@Horizont: elnézik? :))
DDDD tedd be a fordítóba @miről van itt nagybasz0: számát (mert éreztem, hogy itt többről van szó, mint egy jó dal)!

@bandika gazdája: ez válasz neked is! :))))
DDDD

még nem tudtam akkora hülyeséget csinálni vagy kérdezni (még ha sikerül is kicsit-nagyon elképeszteni őket!) amire előbb utóbb ne kapjak választ (amikor megértették magasröptű zagyválásom), és ne segítsenek mindenben. :)

az igaz, hogy @Conv: irtó csibész és nagyon kell figyelni hogyan fejezi ki magát.
ha betesz valamit, akkor kapaszkodni kell mert nem mindig az "aminek látszik". :))))
de nagyon élvezem mindegyik srácunkat. :)
elképesztő fejek...

guma 2011.08.13. 19:02:40

@bandika gazdája: ja, és a fordítót is ők jutattják csak eszembe (az a baj, hogy néha!). DDD
egyszerűen elfelejtem, hogy létezik!
süti beállítások módosítása