He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

szeretem! :)

2011.04.19. 06:35 guma

Sima. "Egyszerű". Harmonikus. Otthonos...

Iránban épült, síelőknek(?!), Teherántól 1 óra autóút, és vendég lehetsz ebben a szállodában.  

   Szakítottak a  hagyományos formákkal és valami egyedit akartak ami belesimul a környezetbe. Szerintem csodálatosan sikerült megvalósítani, életre kelteni az ember és a természet kapcsolatát ezekkel a hullámzó vonalakkal. Eközben nagyon praktikus belsőtér megoldásokat valósítottak meg. Megkoronázták a lakóteret hófehér színnel. Mégsem szigorú kórház hangulat az összhatás. Sőt! Játékosan elegáns harmónia fogadja a belépőt. Élni tudnék ilyen lakásban, de ablakot pucolni hogyan kell? :))) (Miért jut eszembe a belsőtérről egy hívogató kemencesut... Ki tudja? D)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem, nagyon bejön a barlangokra, homokdűnékre  emlékeztető hullámzó vonalak orgiája. Az óriási terasz, szomszédoktól teljesen szeparálva : igazi álom. Bent pedig, praktikusan elkülönül minden. Jól lakható, emberi mérték uralkodik a szokásos keleti cirádák, díszek halmaza helyett. Ez külön érdeme, hiszen tobzódhat a fantázia mivel tudom otthonná tenni. Fa, fém, kő elemek gazdag kínálatából a kiegészítő díszek, színes használati tárgyak, anyagait mindenki egyénisége, ízlése szerint alkalmazhatná itt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

képek és ötlet a szövegemhez :

heartbreakresort.blog.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most kaptam ezt a képet. A nap poénja. Muszáj betenni, mert ez is építészet napjainkban!

Magánlépcső!

11 komment

Címkék: érdekes természet lakás harmónia apartman

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr492831663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.04.19. 08:42:25

Reggelt, Népek!

Érdekes. :)

guma 2011.04.19. 11:12:47

@Marcellusca: szióka! :)
nekem is először csak érdekes volt, aztán egyre jobban elvarázsol...

Várakozás közben, szórók egy kis humort:
A 84 éves Mari néni randevúzik a 90 éves Pista bácsival.
Amikor a néni hazaér, a lánya kérdezi:
- Na, milyen volt?
- Á, ne is mondd! Háromszor vágtam pofon az öreget!
- Miért, olyan mohó volt?
- Dehogyis, azt hittem, meghalt...

- Istenem! - sóhajt fel a feleség egy reggel. - Úgy érzem, teljesen elment az eszem!
A férj felnéz az újságjából és így szól:
- Nem vagyok meglepve, 20 éve minden nap osztod nekem!

Az amerikai férjnek azt mondja a válóperes ügyvédje:
- Két hírem van az ön számára. Az egyik rossz, a másik még rosszabb.
Melyikkel kezdjem ?
- A rosszal.
- A felesége egy félmillió dollárt érő képet talált.
- Ez magának rossz hír ? - kérdezi a férj meglepődve - és halljam, mi a rosszabb hír ?
- A kép Önt ábrázolja a titkárnőjével.

Vigyázzatok!
Vigyázzatok!
Európai tudósok folytattak kutatásokat az alkoholnak az egészségre gyakorolt hatásairól, és egyértelműen megállapították az alábbiakat:

Vodka + jég = károsítja a vesét.
Rum + jég = károsítja a májat.
Viski + jég = károsítja a szívet.
Gin + jég = károsítja az agyat.

Ki hitte volna, hogy az a q_rva JÉG tesz tönkre bennünket !?

guma 2011.04.19. 11:17:50

na még egy tanulságos "eresztés", hátha benépesedik a kocsma mire visszajövők. DDDD

Egy katolikus pap, egy protestáns lelkész és egy rabbi vitatkozik, hogy melyikük a jobb hittérítő. Mindegyik meséli a csodásabbnál csodásabb eseteit, míg végül elhatározzák, hogy egy döntő próbát tesznek: AZ közülük a legjobb hittérítő, aki egy medvét meg tud téríteni a saját vallására.

Két nap múlva a katolikus pap felhívja a másik kettőt, hogy jöjjenek el hozzá. A templomkertben mutat nekik egy medvét, és büszkén meséli:
- Elmentem AZ erdőbe, és addig mentem, amíg rá nem találtam a medvére.Mikor észrevett, morogva elindult felém, de én elkezdtem felolvasni neki a Bibliából, erre kissé lehiggadt, és körülszimatolt. Behintettem szentelt vízzel és ettől olyan kezes lett, mint a bárány - haza is hoztam a hívek épülésére!

A másik két pap mélyen elgondolkodik a hallottakon.

Három nap múlva a protestáns lelkész hívja fel a többieket, hogy látogassák Meg. Amikor belépnek AZ imaházba, földbe gyökerezik a lábuk: egy hatalmas medve ücsörgött a padban és ájtatos képpel hallgatta a zsoltárokat. A
lelkész elmesélte a történetét:
- Én is kerestem egy medvét AZ erdőben. Mikor meglátott, bömbölve rohant rám. Én nem mozdultam, hanem tekintetemet AZ égre függesztve zsoltárokat kezdtem énekelni. Erre a fenevad leheveredett a lábam elé és úgy hallgatta a Szent énekeket, majd hazáig követett és azóta ITT él AZ imaházban!

Csodálkozik a másik kettő, aztán csöndesen elmennek.

Eltelik egy hét, mikor a katolikus és a protestáns pap telefonhívást kap a helyi kórház orvosától, hogy sürgősen látogassák meg a rabbit. Bemennek, és elhűlve látják, hogy a rabbi eszméletlenül fekszik a kórházi ágyon, tetőtől talpig be van kötözve, keze-lába gipszben és több infúzió csöpög a karjába. Csöndesen topognak AZ ágya mellett, amikor nagy sokára a rabbi kinyitja a
szemét, és suttogva megszólal:
- Hát igen, a medve... Nos, azt hiszem... talán mégsem volt jó ötlet a megtérítését a körülmetéléssel kezdeni...

guma 2011.04.19. 19:09:53

hű ez "ütős"! DDDDDDDDDDD

asszonyok gondolkodni egy kicsit!
mert jó szívű férj mindig lesz :

A feleség jó későn tér haza bevásárló körútjáról, és mit tesz Isten, inflagranti találja férjurát egy ifjú hölggyel. Óriási patália, asszony előrángatja a bőröndöt, és röpke csomagolás után épp elviharozna, amikor a férje megállítja:
- Csak egy szóra drágám! Mielőtt elmész, szeretném, ha meghallgatnád, hogy is történt ez a dolog.
Jövök hazafelé a kocsival, amikor az út mentén megláttam ezt a hölgyet, elgyötörve, fáradtan, csapzottan.
Hazahoztam, és összeütöttem neki egy vacsorát abból a húsból, amit te a hűtőben hagytál, mert elfelejtetted megsütni. Egy szétázott szandál volt a lábán, úgyhogy odaadtam neki az egyik, még teljesen jó cipődet, amit csak azért nem hordasz, mert állítólag kiment a divatból. Fázott, úgyhogy ráadtam azt a pulcsit, amit születésnapodra vettem, de te sohasem hordtad, mert nem tetszett a színe. A nadrágja is átázott, úgyhogy adtam neki egyet a tiedből, ami
még teljesen jó, csak te már kinőtted.
Ezután, mikor menni készült, még visszafordult az ajtóból és megkérdezte:
- Mondd, van még valami, amit a feleséged már nem használ?

guma 2011.04.22. 07:29:10

@Marcellusca: :)))
=kapsz egy halom csajt!)
xD

Mert állod a sarat! (grat. :) DDD)
Más egy szót sem mert szólni... Hehe
Kartalnak meg a koponyákat juttatta eszébe.
Egy darabig vissza is fogom magam! D

www.youtube.com/watch?v=1XTdZX6r4u8&feature=related

miről van itt nagybasz0 2011.04.22. 18:00:43

- Miért jó megdugni a szegedi lányt?
- ???
- Mert a végén nem azt mondja "még egyszer", hanem "még őcőr".

:))

Donna (Cara)mba 2011.04.23. 19:13:23

@miről van itt nagybasz0: Hijjnye:) Azt az áldóját:)
Vót szöröncséd szögedi jányhoz?

Ha igen, és a még öcör is bégyütt, gratula:) Pászol jól a nevedhez;DDDDD

Amúgy meg: locsoljál meg minden lányt, nőt, fiatalt, időset most húsvétkor, akit ismersz. Ne spórolj vele, örömet okozol. Ha másra nem fussa, jó a kútvíz is. Még idősebbecskék is szeretünk kicsit sikongatni:)

Hát még a jányok! Ne kíméld őket:)

guma 2011.04.23. 20:16:40

@miről van itt nagybasz0:
hát ez 6!

@Donna (Cara)mba: mibe nem hajszolnád?!
jó az neki egyszere, mindet? DDD

:)

Donna (Cara)mba 2011.04.23. 21:04:53

@guma: Én nem hajszolom semmibe:)

De ha van víz a háznál (ámbátor megjegyezem: itt, nálunk Pécsen, nagyon drága a csapvíz), hát azért ezen az egy napon ne sajnálja már, mert még elhervadunk:)

És az NEKÜNK jó, ha elhanyagolna húsvét hétfőjén, semmi locsolkodást, versike?:)

Én kisüsti pálinkával, piros tojással és pogácsával várnám, vagy mákos kaláccsal, ahogy tecccik:) Meg jó igazi kovászos házi kenyérrel, házilag nevelt disznóból kanyarított, anyósnál házilag füstölt sonkával, házilag reszelt, jó csípős tormával:)

És csak egy kis kútvizet, vagy na jó, egy kis kölnivíz is oké - ennyit kérnék cserébe.

Ez hajszolás?:D

Nem én hajszolom őt, ő hajkurássza (lásd fentebb) a szögedi lányokat, a "még őcör" miatt.
Mert nem bír magával.
Nohát, erről aztán én végképp nem tehetek:DDDD

miről van itt nagybasz0 2011.04.24. 10:14:40

@Donna (Cara)mba: @guma: Köszönöm a hajszolást és az aggódást! ;)

Természetesen meglesztek locsolva eccer virtuális mentesen is! :)) De ahhoz gyűjtenem kellesz egy kis péztet villamos jegyre, mert már lassan arra sem telik...
süti beállítások módosítása