He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Magyarázzuk a farbát (+18)

2010.11.04. 21:53 neccharisnyás útonálló (törölt)

Ha még egyszer meghallom, hogy valaki szexinek titulál egy bizonyos pártot, remetének állok, és kivonulok a világból.

 

Kezdjük ott, hogy ez egy anglicizmus. Kazinczy, ki oly sokat fáradozott, hogy csodaszép, a kontinensen egyedülálló anyanyelvünket "felemelje a porból", oly sok mellőzöttség után, szélmalom lapátjaként forog kriptájában. Dacolva a tradíció által célszerűsített latinnal, elvetve a kézenfekvő megoldásként kínálkozó németet, társaival vette a bátorságot, hogy megannyi új szó megalkotásával frissé, a kor kívánalmainak megfelelővé, és igazán ékesszólóvá tegye nyelvünket.

Néhány, magyar fülnek szebben csengő szó az ominózus jelző helyett: vonzó, kívánatos, szívdöglesztő, vágyat felkorbácsoló

Én értem, és megértem, hogy a fiatalokat igyekezték megcélozni, de ugyan melyik galaxisban találna egy egészséges lelkű ifjú ember vonzónak egy molyirtó szagú paprikajancsi és múmiagyűjteményt.

Azokat pedig, kikben nemi gerjedelem támadna nevezett párt iránt, nyomatékosan megkérném, hogy helyezzék kezüket a paplan fölé. Azonnal!

 

Végszóként egy melléklet a tisztelt politikushölgyeknek és uraknak. Támpontként a szó helyes értelmezéséhez.

Ez szexi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez NEM szexi:

261 komment

Címkék: nyelv agyvihar dögös szaremberek

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr482424521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 16:31:34

És különben is. Olyan szíp turisztikai reklámot csináltam szűkebb földemnek. Még a parasztromantika se hibádzik. Tessék csak meglesni!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 16:32:28

@Ásó[Mosó]maci:
Nöm baj. Én már meg tudom magam védeni. Idővel a többiek is megtanulják.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 16:33:35

@neccharisnyás útonálló:

csernaja vagy egy direkt provokáló szórakozás, vagy pedig valami rosz alkesz, akinek a pszichiátriai kezelésekor az elektorsokkolásnál véletlenül kiégették az áramköreit :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 16:35:21

@Ásó[Mosó]maci:
Miben?
Most vállajak közösséget VELETEK????? Komolyan erre kérsz? :DDDDDDD

Bár lehet mondasz valamit. Arlequin vagy ki adott nékem hivatalos náczikok titulust, lehet beemelem a nicknevembe. Pfejj, milyen visítás lesz attól! Jobbak lesznek, mint a malac ölés előtt! >DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 16:37:22

@neccharisnyás útonálló:
no én ezeken: i-honlapkeszites.hu/pic/csajok.jpg sosem fogom a dühöm kitölteni, (a legkisebb és a legnagyobb csemetém) és tényleg úgy gondolom, hogy nem kívánom semmiféle attrocitásnak kitenni őket politizálás miatt, nekem nem ér meg ennyit az, hogy pár szarházit elkergessek a moslékos bödöntől.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 16:38:59

@Ásó[Mosó]maci:

jaja, a kezelt és a kezelő elmebetegek is el voltak zárva addig legalább :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 16:39:05

@Conv: Gratu a csemetékhez :-D
@neccharisnyás útonálló: Ugyanazon az oldalon vagyunk adminok. Szerintem már közösséget vállaltál velünk :-DDDDDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 16:41:07

@Conv:
Én Horizonttal értek egyet. Mármint, hogy korban hozzá közelít, csak épp ő nem bírta levetkőzni azt a mantrát, amit annak idején belévertek.
Pl. 56 kapcsán semmit nem köpött se Angyalról, se Dudásról, csak a hű vezetőkről kalimpált. Mert előbbiekről nem is tud semmit. Hiába ha provokátor, Angyalról Eörsi is írt, így aki manapság olvasgat, annak így vagy úgy a kezébe kerül. És a provokációban érvként jönne elő. Az ellenforradalmista brigádnak is megvan a kötelező olvasmányok könyvlistája, ezt biztosra veheted.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 16:43:56

@Conv:
Hát ne is, mert megkereslek és véged! :D A hölgy is gyönyörű, meg a gyerkőc is. :)

@Ásó[Mosó]maci:
Várjál! De majd ha megtudják, hogy az egyik nap belinkelt részlet egy Wass Albert versből való.....

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 16:46:30

@neccharisnyás útonálló: Szemétnáczifashisztarasszistaantiszemita!!!!!!! Ja és még valami....... TRAPPISTA!!!!!!!! Az a legszemetebb!! :-DDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 16:54:42

@neccharisnyás útonálló:
hölgy? :)))) az is gyerek... csak már nagyobbacska :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 16:56:21

@neccharisnyás útonálló:
állítólag fiatal, valahol írta magáról, nincs még harminc.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 16:59:27

@Conv: Benéztem? Előferdül... ha NÁCZIZZÁK AZ EMBERT!!!! Ugye, Maci? Már értem, hol hagytad a bundád.

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 17:07:09

@neccharisnyás útonálló: Porhanyós? Mé, mumifákáltátok közben?:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.06. 17:07:29

No léptem tovább náczulni. Legyetek rosszak!

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 17:17:46

Most irigykedek, hogy nem járok a Vbőrre:(

Ott engem is tituláltak már sok mindennek még a régi szép időmben:))))

Így most engem nincs aki lenácizzon:(

Csernaja Obca? Hát az haverok között is megvan vagy 80 éves:)))

Talán ő volt Kádár titkárnője.

Ha nő. De férfi is lehet, bár ezeknél a figuráknál majdnem mindegy;-DDDDD

Mi a franc az az obca? Meg a csernaja?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 17:21:00

@Donna (Cara)mba: A Béla Bácsi fordította le a Vbőrön: Fekete lóf@sz

Ha annyira hiányzik, kkot tessék:
Te is egy náczifaschisztarasszistaantiszemitacionista vagy. Meg Trappista is!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 17:22:07

@Donna (Cara)mba:
hát akkor, hogy egy kicsit hájjal kenegesselek:
Te NÁCI! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 17:22:58

@Ásó[Mosó]maci:
egyre gondoltunk. Hiába, egy úriember nem tud kibújni a bőréből :)

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 17:27:43

@Ásó[Mosó]maci: @Conv: Köszönöm, jól esett:)

Ha nem teszitek meg, nem éreztem volna magam szabad, gondolkodó EMBERNEK;-D

Elvégre nem vok én pártfunkci:)))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 17:30:37

@Conv: :-D A hölgyekért mindent :-DD
@Donna (Cara)mba: Nagyon szívesen, máskor is. Mi Náczik tartsunk össze :-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 17:38:40

@Ásó[Mosó]maci: Erről jut eszembe a vicc:

Náci tiszt bemegy a bordélyba, udvarol a hölgyeknek, szobára visz vagy négyet, a végén búcsúzásnál megköszöni a madamnak a társaságot és biztosítja róla mennyire elégedett a ház berendezésével, a hölgyek intelligenciájával és úgy anblock mindennel.
A madam bátortalanul felveti, hogy talán beszéljenek az anyagiakról is, mire a náci tiszt felháborodik:
- No, de hölgyem, hogy képzeli?!!! Egy náci tiszt nem fogad el ilyesmiért semmit!

:)

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 17:57:17

@Conv: Jajmá, mindekinek belinkeltem kedvenc náczi jelenetemet a Malenaból, Monica Beluccival...

Te se úszhatod meg xD

Na, várj, nálam kis időbe telik, amíg meglelem:)

Horizont 2010.11.06. 18:08:47

@Conv: Na ne mind a kettő a gyereked? Gratulálok, szépek!

@Donna (Cara)mba: Én már addig jutottam, hogy nem haragszom csernajára. Kb. annyi idős mint mi
(te + meg én)sok igazság akad a mondanivalója között de aztán agyonvágja 1-2 baromságával. Régen engem le "faszparasztozott" és miután kikértem magamnak és írták neki a többiek, hogy egy nőnek írsz akkor meg azt írta, hogy klmaxos vén k..a vagy valami ilyesmi. Többször az orra alá dörgöltem, meg hiányoltam a bocsánat kérését, de felháborodott, hogy minek kérne ugyan:)Egy gyerek és család nélküli megkeseredett ember, nem hülye egyébként, csak nem tudom mi okból Rákosi imádata van.Hahaha olyan hihetetlen.Érdekes figura. Elgondolkoztat, hogy kik élnek köztünk!

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 18:08:58

@Conv: Á. nem azt találtam meg, amit akartam, de ez is jó, sztem:

www.youtube.com/watch?v=JjA-a1I0-UA

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 18:12:36

@Horizont:
igen, az ötből a két vége, a legkisebb és a legnagyobb :)

guma 2010.11.06. 18:23:43

@Conv: Gyönyörűek! Igenis hölgy a nagyobb lányod, mint az én unokám aki szülinapját tartottuk. (Bár ahogy a fiadról beszéltél azt gondoltam ő az legidősebb. D)

A szőkeség meg nagyon izgalmas, mert fiaim és unokáim is szőkék voltak, de olyan sötét barnák lettek mint én.
Büszke lehetsz a szép és nagy családodra.

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 18:24:15

@Horizont: Igen, most nevetünk rajta, mert nincs hatalom a kezében...Szerencsénkre.

Horizont 2010.11.06. 18:28:01

@Conv: Öt????? Én meg büszkélkedek a hárommal,hát sehol se vagyok! És egy asszonytól? Vagy ezt nem kellett volna megkérdeznem?
Kíváncsi Fáncsi!Bocsika:)

guma 2010.11.06. 18:28:04

@Donna (Cara)mba: Szia! Hazadobtak, így már itt is vagyok köztetek. (Szerdán éjjel a színházi buszunkkal is haza jöttem, de hajnalba mentem vissza pestre.) Szóval mozgalmas hetem volt és megint tele lett a ládám, úgy hogy küldöm az utánpótlást (nem tudom mi van a levegőben itt is +18-as írásokat látok és egy halom ilyen viccel láttak el.DD)

Valószínű éjjel elolvasom mit műveltetek?!

guma 2010.11.06. 18:31:17

@Horizont: Gyerekkori barátnőm is (akinél most pár napot töltöttem, ugyan úgy ősz mint te, ráadásul a hajfestékre is allergiás) szén fekete hajú volt, és nagyon szép egyenletesen őszült..

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 18:35:53

@Horizont: kettőtől.

de együtt a család... már amennyire lehet két már szinte felnőtt gyerekkel, akik más városban tanulnak :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 18:38:37

Ismét üdv
@Donna (Cara)mba: Imádom Malenát. No meg Monica Belucci-t. Ő egy igaz nő!

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 18:44:25

@Conv: Ha én 1x eltalálnám, mit kedvelsz: na, az a puszta véletlen műve lenne, és semmiféle felelősséget nem vállalnék érte;-D

Nincs önmagadról valami hasznos kezelési útmutatód?:)

De nem is kell, ebben ez az izgalmas: soha, egyetlen percben sem lehetek biztos affelől, hogy jól értettelek, hogy azt mondtad, amit mondtál;-DDDDDD

Dehogyis akarlak megérteni:)))
A végén a fiam agyarugójárására is rájönnék:D

Horizont 2010.11.06. 18:50:10

@guma: Nem tudom én allergiás vagyok-e a festékre, mert még nem próbáltam ki.Tudod 35 évesen unicum volt és mindenki el volt ájulva fehér hajamtól, amikor meg már öregebb lettem (:D) nem kezdetem el kínlódni. Viszont cserébe a jó isten azzal jutalmazott, hogy jó minőséget adott.
Igaz volt olyan, hogy amikor az oviba mentem a legkisebbért, odaszóltak neki, itt a nagymamád:DDD
Kértek már nyugdíjas igazolványt is tőlem. Jól elvagyok, móka kacagás:)
@Conv: Ez igen, nagyon szép ez így is!nem unatkoztok ti sem úgy látom:))
A biológia igazságtalansága, hogy a pasik újrakezdhetik ( a szülést ööö.. vagyis a babavárást) akárhány évesen is.
Nem rád értettem persze, mert nem tudok semmit.

Marcellusca 2010.11.06. 18:52:47

Helló, Náczikok! :D
/Neked is, Donna! :DDD/

Ma csöppet elfáradtam. :)
Ebben a jó időben, majd egész nap a Vasúttörténeti Parkban bóklásztunk. :)))

@Donna (Cara)mba: Óóóóó, Monica che bella Donna! :DDDD

Horizont 2010.11.06. 18:52:57

@Horizont: a jó minőséget "adott" azt csak a hajamra értettem:))Szexbomba kinézet már nem járt:DDD

guma 2010.11.06. 18:53:04

@Horizont: Ő is a család unszolására próbálta ki. Nekem nagyon tetszik a haja és sosem festeném. Az enyém nem egyenletesen őszül és így egy kicsit csalok...

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 18:54:21

@Ásó[Mosó]maci: Ugye? Örülök, hogy neked legalább teccett és a homo humanoidum specieséből való vagy, nem pedig a homo informaticuséból:)

A Homo Informaticus különös szokásokkal, tulajdonságokkal rendelkezik: kedves lény, türelmes, ha nincs a közelében számítógép, olyankor megértő is, és őt is értik a másik csoporthoz tartozó embertársai;-DDDD
Alvásigényei kissé szokatlanok, az átlagtól eltérőek: vagy mélyen átlag alatti az alvásigényük, vagy messze az átlagot meghaladó:)

Abban a rikta szerencsében volt részem, hogy egy speciesét világrajövetele pillanatától kezdve alaposan megfigyelhettem...
De még van bőven viselkedésmintázati és dinamikai kutatnivaló rajta/uk bőven:)
Hálás megfigyelő és leíró témakör;DDDDDDDDDD

Ui. Most nem tok skypolni, mer' az a laptopon van, de örülök, hogy még él szerencsétlen, annyira lestrapált állapotban van és nincs most pénzem újat venni:(, és azt kímélnem kell, mert azon van a banki pogromom is többek között:(

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 18:56:03

@Marcellusca: Á, itt van a beste férfiállattya:))))

Aki NEM ÁTALL NÉNIZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hárman fogunk Neked esni, nem érdekel bennünket semmi kifogás:)

guma 2010.11.06. 18:56:35

@Marcellusca: Helló!

Kihúztad a gyufát??? :)))

guma 2010.11.06. 18:58:35

@Donna (Cara)mba: Mi van rám haragszóóóóóól????

Eltűnök ám, ha zavarlak ( mé három???)! :))) DDDDD

Marcellusca 2010.11.06. 18:58:43

@guma: Á, semmi,semmi. :)

Csak kicsit felkavartam az állóvizet. :D

De ollan büntit tanáttak ki, hogy ammán nem is bünti, hanem jutalom. :D
Főleg, ha Necc-et is ráleveszik! :DDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 19:00:45

@guma: Mert még nem voltál itt, azért.

De jöhecc te is:)

guma 2010.11.06. 19:00:55

@Marcellusca: Mit csinátá???
Mert ez "komolynak" tűnik, mert @Donna (Cara)mba: "leszar" (csak nem azé mert a mutkor védtelek???? DDDD)

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 19:01:40

@Marcellusca: Sajnálom, árukapcsolás lesz: Neccet csak velünk együttt
;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Horizont 2010.11.06. 19:02:35

@Marcellusca: Na most fetrengtem a röhögéstől! Mert csak kibújik a szög a zsákodból:DDDD Necc mi?Azt elhiszem, meg mi nem kéne még mi????

Marcellusca 2010.11.06. 19:03:49

@guma: "csak" Horizont-ot "lenéniztem". :)
De, így, idézőjelben. :)))
Pedig Ő tudja, hogy mit jelent, mert a VB-ön anno kitárgyaltuk, hogy nem komoly, csak kis fricska. :D
Ezé' az idézőjel. :DDDD

guma 2010.11.06. 19:03:54

@Horizont: Na kezdem érteni....DDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 19:04:12

@guma: Dehogy, Horizonot lenénizte, ezzel áttételesen engem is...

És most bosszúért lihegek;-DDDDDD

Megbeszéltük, hogy harapdáljuk, karmoljuk, szétcincáljuk Marcit:)

Na, benne vagyol?;)

Marcellusca 2010.11.06. 19:04:54

@Donna (Cara)mba: @Horizont: Én nem vagyok semmi jónak az elrontója! :DDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 19:05:37

@Marcellusca: Az a kis macskaköröm nem számít, nem kisebbíti bűnöd;-D

Sorsod megpecsételve;-D

Donna (Cara)mba 2010.11.06. 19:06:53

@Marcellusca: Jó, akkor ma pont éjfélkor:)))
Az ablakod ne feledd kinyitni:)))))

guma 2010.11.06. 19:07:35

@Marcellusca: Fiam,n fiam! Kapsz egy taslit!!!

A kis Főnök nénizhet akárkit. Te már idézőjelben sem (csak engem) !!!
Ezt beszéltük anno meg.

Hölgyeknek fricska szeretetből más formában jár. Értve!!!

Marcellusca 2010.11.06. 19:08:16

@Horizont: Hehe!
Lebuktam. :DDDD

De lásd: @Marcellusca: !!!

Ja, nem dobol priviben egy mélcímet?
Csak, ha akarod, hogy Téged is szórakoztassalak némi hülyeséggel. :)))

Marcellusca 2010.11.06. 19:09:48

@guma: Jóvanmá, jóvanmá! :)
Vettem az adást. :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:10:58

@Marcellusca: Írtam is neked egy külön Postot erre a büntetésre. Legalábbis ez jutott eszembe. :-D
Monica Belucci pedig egy istennő!

Marcellusca 2010.11.06. 19:11:11

Na, kicsit lépek abrakolni. :)

De ne örüljetek! Jövök vissza. :D

guma 2010.11.06. 19:11:17

@Donna (Cara)mba: Én csak taslit adok neki!!!

De igazad van - majd az oktatásról (illemtanár miegymás) gondoskodok.

Ja! És feladata lesz, hogy valami frenetikus megoldással kompenzálja felétek a kellemetlen perceket.

@Marcellusca: Kapcsolj rá! DDDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:12:25

@Donna (Cara)mba: És engem is! Meg a nejemet is! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2010.11.06. 19:12:53

@Ásó[Mosó]maci: Ja, láttam, bocsi, de nem o'vastam végig. :)

Tudod: a Nők. :D
Elvonják a figyelmet, nem lehet rájuk nem odafigyelni! :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 19:13:22

@Donna (Cara)mba: szeretem a filmet, csak azt nem értem, hogy a náci tiszt és a bordély esetéről hogy került képbe a malena ezen jelenete, mint kedvenc nácis jelenet :)
Mondjuk belucci kültakarója értékesebb szerintem mint színészi belbecse :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:14:52

@guma: Szakadtam a röhögéstől a locsolóversikéken :-D
Ez a kedvencem:
"Zöld erdőben jártam
Részeg voltam s hánytam
El akartam dőlni
Nesze bazd meg kölni!
"

guma 2010.11.06. 19:15:32

@Ásó[Mosó]maci: Neked meg külön gratulálok, bár valóban csak a címeket látom, de te mindig TOPON vagy!!!

Hogy csinálod????
Mindig tarolsz a figyelmességek magas iskoláját produkálod, ismeret anyagról nem is beszélve!

@Marcellusca: Az Éva a címek közt az övé!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:18:37

@Conv: Mégegyszer szeretnék Monica Belucci-val lefeküdni!
Most hallom, hogy fiatal kori aktivisták lefekszenek az atomvonat elé, hogy megállítsák a vonatot.
Ezek nem tudják, hogy egy vonat simán eltapos egy embert?
NOOOOOOOOOOOORMÁLIS????????
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.11.06. 19:18:58

@Ásó[Mosó]maci:

Baszki alig mertem elküldeni.
Fogalmam sincs mi van (ennyire meghüjjjjjült mindenki - most locsoló vers??? DDDDD) de én is fetrengtem...

Ja a pofátlanság teteje, hogy amikor betettem a csajokat, akkor muttaták meg, hogy 1-1-ben ez van a férfiakra is!!!

És hozzá milyen viccek. (küldjek még????)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:21:07

@guma: Nagyon szépen köszönöm, bár igazából ez a kellemes társaságnak köszönhető, hogy így megmozgatja az agytekervényeimet :-D

guma 2010.11.06. 19:21:10

@Conv:
Te sem érthetsz mindent. P
DDDDDDDDD (akkor mégis van egy idősebb fiad is?)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 19:22:45

@Ásó[Mosó]maci: egyszer már szerettél volna? :)

ez a vonatmizéria nekem egy kicsit magas, ahelyett, hogy örülnének, eltűnik az országukból az a rettenetesengiganagyonveszélyesatomhulladéksugárzószenny, ott akarják tartani :)

guma 2010.11.06. 19:24:07

@Ásó[Mosó]maci: De még ennyire sem szalonképes némelyik!

(Töröltem a tietekéből is, mert még elromlik a csikó csapat! DDDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 19:24:32

@guma: no akkor: van egy 3 és fél éves lány, egy 9 éves fiú, egy 13 éves fiú, egy 16 éves fiú és egy 19 éves lány.

guma 2010.11.06. 19:26:30

@Conv:

Szinte büszke lettem rád (bár ez elég hülyén hangzik! DDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.06. 19:30:55

@guma:

hát, erre nem tudok mit mondani :)

illetve nem akarok :)

guma 2010.11.06. 19:35:46

@Conv: Van amire nem is kell! :)))

Olyan egyszerű, mint a találkozás a barátoddal... Kiszámíthatatlan dolgok ezek.
Talán ezért olyan jók!

guma 2010.11.06. 19:38:58

@Ásó[Mosó]maci: Egy szolidat kitettem. DDDDDDD

Marcellusca 2010.11.06. 19:45:35

Hááát, ez a Norbi gyerök télleg KIRÁLY!!!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:48:09

@Conv: Szánalmasnak találom! Egyet nem értek. A vonat minek áll meg? Menyjen tovább, oszt Tatam-tatam! Vagy dararap-dararap?
www.youtube.com/watch?v=J8ybM9LhT8Q

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 19:49:52

@Marcellusca: Már megint? Én a Pick Szeged - MKB Veszprém meccset nézem :-D

guma 2010.11.06. 19:52:10

@Marcellusca:

Betettem ide a virtuális kettősét ide a férfi posztba!

@Ásó[Mosó]maci:

Kicsit mindig kell a cirkusz (ezzel is, ami a legocsmányabb dolog!)...

Marcellusca 2010.11.06. 20:02:38

Az RTL meg bekaphassa! :(

Frissíteni akartam (van némi lemaradásom) és hoppon maradtam.
A posztom összes videóját letiltatták. :(((

guma 2010.11.06. 20:08:20

@Marcellusca: Ott megvan ahonnan hoztam a duettet!

(Óriási szöveget tett be @Conv: a férfi poszthoz! DDDDD)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.06. 20:13:18

@Marcellusca: @guma: Nem tudom, ti szeretitek-e a kézit, de ez a meccs eszméletlen!!!!!

guma 2010.11.06. 20:19:33

@Ásó[Mosó]maci: Igen, de most @Conv: leköt,..

Gyertek már az elsőre ne ugráljak köztettek... DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.07. 10:58:42

@Conv: Nem logikus, hogy került be nácis jelenetként, ne is keressél nálam logikát: még noradrenalin szint, vagy mondjuk bétablokkoló szintjén vizsgálva se lelsz:DDDDD
A koponyám azért van, hogy szép, dús, barna haj nőjön rajta:(

Szermernyi logikus gondolkodás nincs bennem. Sőt ha nagyon belegondolok, tán még agyi állomány sincs bennem:(

Csak nehezíteni az össztömegem:(
Akkor meg minek fogyókurázok annyit?

Azért Maléna, mert eddig még mindenkinek belinkeltem valami ürüggyel, mert teccett.

Peched van, mert itt nincs szűrési funkció, ezért még részeltetlek kedvenc filmbejátszásokkal.
Csak úgy:)

Nem lesz se logikus, se helyénvaló, de én azért belinkelem:DDD

Hogy lásd kivel van dolgod;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hogy is van, mi is az a szó, hogy logika? Vagy következetes gondolkodás? Vannak ilyen szavak/kifejezések egyájtajában?

Én mindenesetre nem ösmérem őket:(
Á, nem is hiszem el, hogy nem ugracc;-DDDDDDDDD

guma 2010.11.08. 06:47:39

Jó reggelt!!! Szép napot...

@Conv: ez a megoldás két szoba közt is üzemel???

@Marcellusca: Elfelejtettelek megdicsérni, hogy azt a csúnya szigorú szemed eltüntetted... :))) (e jobb+piros is!)

guma 2010.11.08. 09:46:47

@Conv: Itt vagy ????????
Törd meg a az első kép után. Légyszi!!!!!!!! Elcsesztem valamit benn vagyok az adminban...

guma 2010.11.08. 10:03:32

@Conv: Akkor kicsit bővebben (ha lehet) DDD
süti beállítások módosítása