He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Már megy ... :)

2010.10.04. 12:34 Marcellusca

 

Egy valódi figura.

Nem mondom, hogy hűűűűdejóóó, de figyelemre méltó.

És szerintem benne van az, amit keresnek: az X-faktor!

 

 

 

 

 

Leginkább a mostani produkciójával bizonyított.

Míg mások teljesen leblokkoltak, addig ő megoldotta a problémát:

 

Lehet szurkolni! :D

 Update:

És a legutóbbi:

 

 

Külön köszönet Necc-nek a szerkesztési segedelemért!!!!

70 komment

Címkék: x agyvihar döghalál záne halál a blogsablonra!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr212343660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.10.04. 14:07:32

@neccharisnyás útonálló: Ó, hát, Magácska, télleg egy Angyal, Kisnaccsád! :)))
Ha a többit is megcsinyáná és úgy, hogy a zelső után megjelennyen a "tovább" felirat és úgy jelenne meg, háááát én nem is tudom micsinálnék, Magácskával. :DDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 14:18:21

@Marcellusca: De akkor írd át a szöveget, meg a címet, mert elég bénán fog kinézni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 14:35:04

'csábamá ezzel az úgy csinál, mintha mentene, ki is írja, azt mégse!!!!!!!
Drága lesz ez az úrnak! Piszok drága!

Marcellusca 2010.10.04. 14:35:57

@neccharisnyás útonálló: Tejjjes szabadkezet adok. :)))

Valami olyasmi címet attam vóna neki, hogy: "Némi X-faktor..."

De írkájjon, szerkesztgessen, oszt' majd én is javítgatok. :D

Marcellusca 2010.10.04. 14:37:08

@neccharisnyás útonálló: Majd megegyezünk, Kisnaccsád. :DDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 14:39:45

Qúúúúúúúúva blogsablon! Hogy szakadt volna bele a fejibe annak, aki kitalálta!!!!!!!

Marcellusca 2010.10.04. 14:47:16

Ezaaaaaaaaaaaaaaaaz, Kisnaccsád!
Így terveztem. :)

Mondom: azok a Női kezek/kacsók. Millen ügyesek, tuggyák mit, hol, hogyan köll csinyáni. :))))))

Donna (Cara)mba 2010.10.04. 16:09:04

@Marcellusca: Na, ládde! Most mán érted tán miért vesztette el az eszit szögén Szorokin:(

Jó oka vót szögénnek rá:)))))))))

Horizont 2010.10.04. 16:21:42

Na én ilyen pasikat tudok imádni:)) Szenzációs a gyerek, a hangja is. Láttam fotókat róla, sokkal jobban néz ki mint éneklés közben:)
Látszik, hogy élvezi amit csinál, nem görcsöl, nem reszket a továbbjutásért. Mondjuk soha nem csíptem a szépfiúkat, azokkal mindig baj volt:)
Szóval nálam X faktor a pasi:) Pedig nem is néztem eddig a műsort,a másikat se, de felfigyeltem a fiúra!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 16:22:09

@Donna (Cara)mba: Nö kavarjon a naccság! Sz. nem is látta a hőgyet.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.04. 16:23:33

@Donna (Cara)mba: Én ne értem. Egy ilyen hölgyeményt, mint aki visszamosolyog a képről, nem bántani kell, hanem kedveskedni neki. Egyébként sem szabad egy férfiembernek hamar elvesztenie a fejét! Mi marad akkor a renoméjából?? Én sem tettem :-D (Pedig az a szombat durva volt :-DDDD)

guma 2010.10.04. 16:30:33

Három napja csak zenélünk, de a fickó valóban jó!

Donna (Cara)mba 2010.10.04. 16:50:07

@Ásó[Mosó]maci: Hát, Mackó, az a jány, hosszi sötétbarna hajjal, a szöme színe nem láccik, mert a vakutól mindenkié piros, az a bordó rucikás (vagy csak top), bordós-barna sállal - tutta,hogy jól áll a nekie - , azzal a nézésivel(még így, piros szömmel is, azzal a nevetős pofikával, a huncutkás életörömivel, a gyönyörű fogsorával- hát, Mackó, ha nincsenek ott annyian és férfibul vagyok, nem marattam vóna ártatlan:(

Még jó, hogy épp bundával kikerültél a kalamajkábul:))))))))

Há sztem se kölött vóna Szorónak Neccet bántani, most meglássa, hogy meg se lássa:)
Vannak ilyen hapik, úgy láccik, ölég ciki:)

Akinek szép nőrül dühöngés jut eszibe, hát annak úgy köll. Meg hun az igazság? Kinek vagyon igaza? - ezen tépi a száját, ahelyett, hogy másutt járna az elméje:)

Na, de azki ilyen, azon nem löhet segílni:(

Rullad nem is feltételeztem vón, hogy bántani akarod:)))))
Na, Marcellusoról se:) A többi srcáról nem is szólva:)))))))

Vannak kivételek, azzé, hogy erősíccsék a szabált;-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.04. 16:57:35

@Donna (Cara)mba: Ő a zöldszemű démon munkatársnőm. Éjjelem-nappalom nincs tőle. Sőt, az asszony is kezd már féltékenykedni miatta. Pedig tartom magam. The life is hard! De küzdök. (Ja, a barátnőm nem volt a buliban :-D)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.04. 17:01:12

@Donna (Cara)mba: Bizony, tudja, hogy jól áll neki az a ruha :-D

Marcellusca 2010.10.04. 17:07:53

@Donna (Cara)mba: Há' hogy bántanám, miko' mán akko' teccöt, miko' még fotográfiját senem láttam Rúla. :)
Azóta meg ... :DDDD

Nemtom mellikőtök mondta, hogy vigyázzak, mer', ha meglátom ... Háááát, van benne valami! :DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 17:20:23

@Ásó[Mosó]maci: Bort nékem is!
Emitt csak valami pancsolt bikavér leledzik, mikor a hölgy jófajta mézédes fehérre vágyik.... :S

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.04. 17:22:29

@neccharisnyás útonálló: Sajnos, mennem kell. De ha jól tudom, van finom Ménesi Kadarka itt a kocsmában. Egészségedre!

Marcellusca 2010.10.04. 17:27:04

@neccharisnyás útonálló: Hát, ha elíbb szól, Kisnaccsád, akko' nem iszom meg tennap azt a 2000-s, 5 puttonyos Aszút. )))
De van még elfekvőben, jófajta egri Jégborom. :)
Csak és kizárólag különleges vendégeknek. :)))
Ha gondolja ... :DDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 17:33:18

@Marcellusca: Vigyázzá! Üveget ne hagyd elöl, mert hipp-hopp kiürül. :))))

Bye, Maci!

Donna (Cara)mba 2010.10.04. 20:40:18

@Ásó[Mosó]maci: Két dologban tuti voltam:
1) a barátnőd nem volt a buliban:)
2) mindegy, milyen szemszínt mutat a fénykép, azt a nőt el nem tévesztettem vóna:)))
A megveszni-tűle való fajtábul van.

Innentől már nem folytatom, Mackó, tsak aszondom: az irhádra jól vigyázz;)))

Én annak idején hétmérföldről kiszagoltam az ilyesmit a férjem életében (eccer ippen Manchesterben vót, és TUTTAM, mindent. A hangszínéből, a megváltozott beszédérből, az öleléséből. Az én szűkszavú férjem hirtelen igen bőbeszédű lett, HATALMAS, erőnket felülmúló ajándékot hozott nekem haza. Azóta is megvan az apró, mákszemnyi fekete-fehér brillkövekkel kirakott kis fülbevaló (addig nem is tuttam, van fekete brill is), azt nem adtam át a fiamnak, amikor az egész arankészletemet átadtam neki, további megőrzésr, esetleges továbbadásra, annak, akit illet és ha eljön az ideje (ha nem érném meg - mert én mindig bébiztosítom magam testámentileg:))))))))))). Minden egyes más aranyamat átadtam egy éve kb. a fiamnak. Aprádonként testálok:))))

Folytatva egy régi históriát: mi vót szted az első dógom? Akkor még nem létezett digitális fényképezőgép. Ha kiveszem a filmet, tudja, hogy gyanakszom.
Ezért megvártam a képeket, amíg előhívatja. De akkor még a képekkel együtt vissza is adták a filmet, és még azt is precízen feltüntették, hány képet tudtak előhívni a filmről. 3 darab hiányzott a számból, amit bemutatott nekem, mint útiélmény képeket:). Innen már a hülyének is nyilvánvaló volt, az a 3 darab a kompromittáló. A többin a hőgyemény nem is láccott:)

Kérdeztem, ennyi mind az összes kép? Kissé zavartan, de rávágta, igen. No, szépen eltettem a filmet, mert akkortájt még tsinos kis acskóba tették a képek mellé a filmet is:)
Eltettem a képeket, a filmet. De amíg nem volt a szobában, a filmeket eltettem jó helyre, jobb a biztos, ugyebár:)
Amúgy nem is hiszem hogy gondolt keveredettségében arra,hogy jól elrejtettem a filmet, és másnap már megyek előhívatni, gyorsasággal (ez akkor 3 nap vót), pont azt a bemutattakból hiányzó hiányzó 3-at. Nem volt kunszt megtalálni:)Azt gondolom a kebelire tötte talán, ott hortta,, de a zakójában nem vót megérkeztetkor, inkább időben eltette "jó helyre". Csakhogy hiába, szögénkén azt nem tudhatta, hogy úgyis lebukik:(.
Egy nőnek semmi túljárni a férfi eszén, ezt még kedvenc íróm, Móricz is tutta;.))))))

A nőt nem ismertem, de kicsi a világ, még aznap megvót a személye, címe, telszáma. Persze a nőt békén hagytam, nem vótam én hüle. Minek? Nem az ő dóga vót ez, hanem kettőnké: az enyém és a férjemé. Nekem hazudtak, engem vertek át, engem csaltak meg:(

A bemutatott eredményen férjem csak tátogott, mint apartra vetett ponty:). Tagadni se nagyon volt már se ereje, se kedve.

Elmúlt, régi histórai. Krónika;-D
A nő elment, a házasságunk megmaradt. De nem azért, mert én ügyeskedtem: ezt csak akkor gondoltam így, mert még fiatalka vótam. Még nem tuttam azt, amit ma tudok:) Hogy hej, ...na, nem folytatom.
A házasságunk azzé maratt meg, mert a férfi igazán párkapcsolatban képes élni. A nő meg tud lenni egymaga is, ha megvan az anyagi stabilitása, a lelki élete nem sínyli úgy meg, mint az elhagyott féfié. Mert ugyan az a forró szerelem bizony elpárolog idővel, ez ellen nem lehet semmit se tenni, praktikázni lehet, de én azt nem találom őszinte dolognak: a család tart össze, a múlt, a felnevelendő gyermek, a szülők felé a feladatok, stb. Legalábbis NAGY ÁLTALÁNOSSÁGBAN, NEM ÁLLÍTOM, hogy mindig így történik, de a legtöbb hapsi utálja a cécót, fáj a szíve a gyerek miatt, aki bizony megsínyli.

Plusz az új nővel új anyósféle, nagybácsik, nagynénik tömkelege, unokatestvérek, arról nem is szólva 5-10-20 év múlva azzal a nőcivel is ott van, ahol a régivel:( k
Ha megjön az esze, a férfi 100x is meggondolja, kell vajon ez a nyaka közé?

Ha nagyon rosszul választott elsőre, akkor meglépi a "lelépést".
Válóperes statisztikák azonban azt mutatják, a nők hagyják faképnél a férfit:( , legritkábban a férfi a kezdeményező fél:)

Amúgy meg ha jól vigyáz az férfiembör, a kápozsta is mögmarad meg a másik káposzta es mögmarad:))))))
Amíg meg nem unja.

Ez utóbbi két mondatot szántam neked. A többi rólam szólt.

Itt a vége, fuss el véle....

E' csak egy mese vót;-D

Szal a nőktől két oldalról is félni kell;-DDDDD
Ennyi a mese tanulsága...

Szép jó reggelt Neked/Nektek, holnap csak itt-ott leszek:(

Kedvedet semmi ne szegje, az eszedet hordjad valamellik zsebedben, háha mégis köllene;-))))))

A Mackók okosak ám, tuttad? A veresegyházi parkban is nyalogattyák a mézet hosszi fakanálrul, szépen néznek az embergyermekire, amíg van méz, ha kifogyott, odébb állnak, új kucsatfthoz:)

Mer a medve okos állat. És nagy és bátor.

Marcellusca 2010.10.04. 20:55:39

@Donna (Cara)mba: Stimt. :)
Aztat a nőszemélyet én is kiszúrtam. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.04. 21:18:09

Mivan, népek? Nincs még Dex!
Ejj, de ki vagytok halva!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.05. 07:56:25

@Donna (Cara)mba: Szomorúan olvastam a leírtakat. Ez egy olyan buli volt, ahol mindenki otthon hagyta a párját. Mert a jelenlévő hölgyeknek mind van barátja/férje, sőt van valakinél gyerek is. Én meg a barátnőmet hagytam otthon. No nem azért, hogy félrelépjek. (Ő is meg volt hívva, csak elég sok munkája volt, no meg nem is érezte jól magát, szegény.) Munkatársak vagyunk, ismerjük egymást. Egymás életét, határait. Persze, piszkálódás, játékok mennek (főleg a zöld szemű hölggyel.) De ez mindig megmarad bizonyos keretek között.
Ráadásul nagyon megfelel nekem a mai életem, nem akarok én semmi újat. Nagyon jól megvagyok a barátnőmmel, ismerjük egymást, mint a rossz pénzt :-D És a szerelmen és a szereteten kívül ott van az a sok minden, amit együtt éltünk meg az utóbbi 11 évben. Ez is rengeteget számít. A tisztelet egymás iránt.
A szombati buli meg főleg nekem volt durva. Mivel galádul átvertek a hölgyek! A bulira már úgy érkeztem, hogy nem vacsoráztam, és volt egy megbeszélésem, ahol megittam két sört. Ezek után kezdtünk el pálinkázni. A hölgyek 3 centes pohárral, és fél decissel, mert mégis egy férfiembernek ez jár. Mire elfogyott a liter pálinka, már kezdtem jól érezni magam. (Főként 3-an ittuk meg, a többiek csokilikőrt ittak.) Utána jött még a Jagermeister. Abból megittunk fél litert. De már csak ketten. Mivel a zöld szemű hölgy midig kólát öntött a poharába, és ezt már ketten, a rózsaszín ruhás hölggyel nem vettük észre. Szóval a vasárnapunk kegyetlenre sikeredett.
Ennyit tudok mondani, kérem ka'ccsolja ki!

Donna (Cara)mba 2010.10.05. 10:36:39

@Ásó[Mosó]maci: Kikaccsoltam:)))

És MAGAMRÓL írtam. Mackó:))))

Nehogy már felvedd más ümegét alias irháját:)))
Van neked saját bundikád, az jó irha.
Az én ümegem tépett, nem a tied....

Én én vok, te meg te;-DDDDDDDDDDD

Szép napot nektek, és őriző angyalokat, seregestül:)
Nem ám boszikat!!!!!!

A mese igaz, esti mese volt . Más valaki életéből. Az ENYÉMBŐL!

Ezzé írtam, hogy mese, história:))))))))

Most Komlóra mék a raktárba, ma nem leszek:(

És én is szeresselek, még mindig:)))))

Marcellust is:)))))) Még mindig:)))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.05. 21:52:20

Mik vannak! Az ember beugrik X helyre egy KVra, ami spontán borozásba torkollik! :D Ja, és mondtam már, hogy vonzom az etnikumot, mint friss, meleg takony a gyöngytyúkot? Nem is lakik Nagyfaluban más, csak bevándorló.

guma 2010.10.05. 21:54:23

@neccharisnyás útonálló: Jól vagy?,,,,Már az is baj ha vonzod.......D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.05. 22:16:21

@guma: Ez most mi? Hogy kell érteni?
Nem volt itthon kenyér!!!! Pedig én zsíros kenyeret akartam enni erős paprikával!>/

guma 2010.10.05. 22:22:00

@neccharisnyás útonálló: Most te mit tolsz? Az előbb etnikum most meg zsírós kenyér. Na én megyek...D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.05. 22:33:56

@guma: Mi a baj az "etnikum" szóval? Most akkor minek hívjam? Kisebbségnek? Jó, akkor van Pesten székely kisebbség, meg délvidéki kisebbség, meg örmény kisebbség, meg görög kisebbség, meg török... kit hagytam ki?

És igenis fel vagyok háborodva. Nem elég, hogy éhgyomorra iszok, de alapból ivás után mindég olyan éhes leszek, mint a farkas. De tényleg! Komolyan, basszus a börtönben éhkoppon kínzott rab nem tud olyan éhes lenni... kéjesen nyögve tudom magamba tolni a mekis hamburgert is, pedig tudjuk, hogy az nem is kaja. Na mindegy. Hazavergődöm. Kajaaaa! Hűtőben libamájdarabos zsír, meg erős paprika.... csurog a nyálam. Felnyitom a kenyértartó fedelét, hogy akkor vágom is, és.... NINCS!!!!! Úgyhogy kénytelen voltam a vasárnapról maradt nokedlit feltúrbózni némi rápirított szalonnával. Pedig én zsíros kenyérre vágytam. És vágyok még most is! VAGY jófajta hasalja zsírszalonnára. Hagyma van. Csak kenyér meg bicska hibádzik. Xar ez a világ, énmondom.

guma 2010.10.05. 22:41:22

@neccharisnyás útonálló: Semmi bogaram!
Csak nem tudtam hogy a zsírósdeszka etnikum. (Hótig tanul az ember...DDD)

Kacsazsírt pedig postáz az enyém elfogyott. (Bicska.. te, hát valóban xar ez a világ)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.05. 22:53:54

@guma: Na most meg én kérdem, hogy maga mit szippantott! Tán takarítás közben némi jófajta flóraszeptikumot?

Öregszem -parasztosodom. Evvan. Apámék vonala. Kicsiként már késsel ettem a dinnyét. Mosmá a szalonkát is azzal fogom. DE, hogy lásd van még hova fejlődnöm: anyai dédnagyanyám nem szőrözött a halszálkával. Ahogy volt a hal, harapta és rágta. Szálkástul. És nyelte, mint kacsa a nokedlit. Nem voltak ilyen picsogó juliskák akkoriban a népek, mint manapság. Nem is élték volna túl a múlt századot különben.

guma 2010.10.05. 22:59:17

@neccharisnyás útonálló: Ebben van igazság! Nem picsogtak szire-szóra..

Még pörgök, és nagyon felébresztettél, pedig folytatnom kell, hogy bepótoljam a hetet..

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.05. 23:04:52

@guma: Hácsókolom! Nehun má rám tessen fogni! Há nem muszáj mindent azonnal észrevenni. Nem tűnik el hónapra, mit ide firkantok. Szípen kinyomja komámasszony a nyetet, azt hónap maj mögnézi. Ércsük egymást vagy ércsük egymást? ;)

guma 2010.10.05. 23:06:43

@neccharisnyás útonálló: Á, dehogy!PPPP Késő van, hogy értsek is valamit, játszom...DDDDD

guma 2010.10.06. 00:12:57

@neccharisnyás útonálló: Neked is jó éjt (nem kell minden figura az élethez! DDDDDDDD) Énmondom..

Marcellusca 2010.10.06. 08:42:02

@neccharisnyás útonálló: Fogaggyunk, hogy nem az idén nyáron barnultakra gondoltál! És nem is azokra a kisebbségekre, akiket felsoroltál. :DDDD

Marcellusca 2010.10.06. 08:43:37

@neccharisnyás útonálló: Az milyen sz@rul esik az embernek, mikor felkészíti testét, gyomrát és lelkét valami jófajta finomságra és nem tud azt enni. :(((
Kénytelen mást magához venni, de az már nem is esik olyan jól. :)

Marcellusca 2010.10.06. 08:50:11

@neccharisnyás útonálló: @guma: Tegnap éppen elcsíptem egy kis részt az A La Carte-ból.
Bálint gazda mondta, hogy (állítólag) már Darwin írta, hogy nem azok a fajok/egyedek maradtak fenn, amelyek a legerősebbek, netán legokosabbak voltak, hanem azok, amelyek a legalkalmazkodó képesek.
Van benne valami. :D

guma 2010.10.06. 14:20:49

@Marcellusca: Most látom csak, hogy hozzám is szóltál. DDD

Így van, hiszen az erő nem ad életképességet is egyben!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.06. 15:19:27

@Marcellusca: Ne ráászistáskodj netene, móre!
Zsíroskát ma bepótoltam. Jó volt. :)
Igaz, igaz. Csólánnak kell lenni, hogy fönt maradj: abba sem üt a ménkű.

guma 2010.10.06. 20:32:02

@neccharisnyás útonálló: @Marcellusca:

Mi már régen tudjuk, hogy a LIBATÖPÖRTYŰ növényi eredetű - hiszen ki látott még húsevő libát??!

A vegetáriánusok nem élnek tovább - csak sokkal rosszabbul néznek ki!

Azoknak, akik állandóan amiatt aggódnak, hogy mit egyenek, itt az összefüggés a táplálkozás és az egészség között. Megkönnyebbülés végre megtudni az igazat a sok téveszme olvasása után.

1. A japánok nagyon kevés zsírt fogyasztanak, és kevesebb náluk a szívinfarktus, mint a magyaroknál.

2. A mexikóiak nagyon zsírosan étkeznek, és kevesebb náluk a szívinfarktus, mint a magyaroknál.

3. A kínaiak nagyon kevés vörösbort fogyasztanak, és kevesebb náluk a szívinfarktus, mint a magyaroknál.

4. Az olaszok sok vörösbort isznak, és kevesebb náluk a szívinfarktus, mint a magyaroknál.

5. A németek sok sört isznak, sok kolbászt esznek, és kevesebb náluk a szívinfarktus, mint a magyaroknál.
Mi ebből a tanulság?

Egyél, igyál azt és annyit, amennyi jól esik. Talán az miatt fogsz meghalni, hogy magyarul beszélsz:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.10.07. 08:25:33

@guma: Ezt nem hiszem, hogy kevesebb szívinfarktus van a kínaiaknál, mint nálunk. Biztos több van. Nézd meg, ők 1,5 milliárdan vannak, mi meg alig 10 millióan. ;-P

Marcellusca 2010.10.07. 08:45:32

@guma: Na, otthon megnéztem. :)
Micsoda régi arcok. :D

guma 2010.10.07. 08:55:09

@Ásó[Mosó]maci: Már tegnap is megjegyeztem, hogy téged nem fárasztanak le?
Ennyire vágsz éjjel-nappal? Jó lesz vigyázni. DDDDD

@Marcellusca: Azért raktam be, hogy kicsit fiatalodj!DDD

guma 2010.10.07. 08:57:13

KBM Minden elnyel ez a Qva!!! Vagy le lettem tiltva!

Donna (Cara)mba 2010.10.07. 09:02:11

@guma: Hova gondolsz, kedves Margarita:) A kitiltásért nagyon meg kell dolgozni;-DDDD

Amúgy mindenki fel lett oldva (legalábbbis reményeim szerint, amennyiben el tudtam igazodni az adminos labirythban:(

Innen Neked akadhat feladat, ha úgy gondolod........
Én levelemet megírtam. Ha a cím érvényes, akkor aki akar, visszajelez, hogy megszünt-e a kitiltás, mert én nem tom megnézni:(

guma 2010.10.07. 09:06:49

@Donna (Cara)mba: Nem tettem eleget?????D
Meg van a technika ördögének is beleszólása, ha akarod, ha nem

Donna (Cara)mba 2010.10.07. 09:08:57

@guma: Azt írtam: ha úgy gondolod:))))))

Nekem elég. Mondom, megtettem azmit a haza és a köz kévánt:)

guma 2010.10.07. 09:13:07

@Donna (Cara)mba: Lazitcssssss!!!!

Erről szól az élet. Ha írtál - PONT. Vagy te annyira OKOS, mint VEHEMENS. A tűz éget néha nem nézi mi van az útjában.

guma 2010.10.07. 12:58:12

@Ásó[Mosó]maci: Most panaszkodsz v dicsekszel?????
süti beállítások módosítása